Minister Presidenttaal is ook aan het veranderen. "Ik wil daar niet lullig over doen"quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef borisz het volgende:
Kijkende naar Gesprek met de MP. Wat er ook gebeurd. Rutte is voor 95% zeker bezig aan zijn laatste kabinet.
Tot het toevallig ooit weer eens een jaar meezit, dan is het beeld weer compleet anders.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef borisz het volgende:
Kijkende naar Gesprek met de MP. Wat er ook gebeurd. Rutte is voor 95% zeker bezig aan zijn laatste kabinet.
*geeft Piet een grote marsepeinen aardappel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Omdat het morgen weer December is
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
*geeft Piet een grote marsepeinen aardappel.*
Eh.. hetzelfde.. Veel pijn maar dat is onder controle met heftige pijnstillers.quote:
Z'n gangetje.quote:
Hoelang geleden is zij overleden krak?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:34 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het heel moeilijk, maar ik moet het opruimen, ik kan niet alles bewaren.
Bahquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
Eh.. hetzelfde.. Veel pijn maar dat is onder controle met heftige pijnstillers.
Leuk Borisz!quote:
Waar gaat de reis heen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk Borisz!
Zit aan de verse jus op Schiphol achter de douane. Tot dinsdagavond! Byyeee
quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
je zult weten met een Engelsman samen te wonen!!
Ik zou zelf wel uit protest sintjes en pietjes er bij in hangen geloof ik![]()
![]()
Prima planquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
je zult weten met een Engelsman samen te wonen!!
Ik zou zelf wel uit protest sintjes en pietjes er bij in hangen geloof ik![]()
![]()
Isa heeft fb?quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:34 schreef freecell het volgende:
Het is wel een mooie boom aan fb te zien
Sinds november ? !quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:20 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee, AnneX!
Ik heb een kerstboom. Opgetuigd en al. Ross heeft er 4 uur over gedaan om elk lampje en elk balletje perfect op te hangen. Het uitzoeken van de boom duurde overigens ook bijna een uur, want ook die moest perfect zijn. Maar ik heb dus een kerstboom sinds november.
Hier op de A-9 tussen Badhoevedorp en Haarlem is het nog grappiger met een spitsstrook.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:13 schreef AnneX het volgende:
Doodmoe word ik tijdens het rijden van het letten op snelheidsborden.![]()
En op het verkeer en mij afvragen wat betekent dit :
op de A2: max 120 ( snap ik) en dan eronder 6-19 uur
![]()
En die idioten die 140 rijden als er 90 staat...XXX
# rij nooit ( meer) alleen in het donker.
Kan iemand mij dat uitleggen pls
# ouwe muts
In Rijswijk zou L. dat ook wel willen (ook Engels hequote:Op zaterdag 1 december 2012 11:20 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee, AnneX!
Ik heb een kerstboom. Opgetuigd en al. Ross heeft er 4 uur over gedaan om elk lampje en elk balletje perfect op te hangen. Het uitzoeken van de boom duurde overigens ook bijna een uur, want ook die moest perfect zijn. Maar ik heb dus een kerstboom sinds november.
Broertje! Dat soort dingen doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Prima planIk ga zo langs de Action om te kijken of ze iets hebben wat ik daarvoor kan gebruiken.
Ross had zelf bij de Intratuin al vandalisme toegepast op zo'n showboom. Die was helemaal gevuld met witte ballen en witte slingers en hij heeft 1 witte bal vervangen voor 1 knalrode.
http://www.autoblog.nl/we(...)wordt-het-er-niet-opquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier op de A-9 tussen Badhoevedorp en Haarlem is het nog grappiger met een spitsstrook.
Opeens verandert het van 100 naar 120 om vervolgens 200 meter(!!!) verderop te veranderen naar 80 en dan weer te veranderen naar borden met 120 met een beperking als de spitsstrook open is. Niemand weet precies de bedoeling (100, 120 of 80?)
Je weetz, dat er een tabel wordt gehanteerd waarin per maand staat in %quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:55 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, meterstanden eens ingevuld zo op de eerste van deze maand. Ik betaal echt veel en veelsteveel voorschotEn dat was zelfs zonder de tochtstrips van de deuren waar de wind echt onderdoor gutste
ff met energiebedrijf bellen maandag
dat is ie!quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:23 schreef TAV74 het volgende:
Zo, kaarten voor Springsteen in juni binnen; vrienden van ons zijn zwaar fan en vroegen mij kaarten te bestellen aangezien ze aan het werk zijn, besloten zelf ook maar eens te checken of hij nu echt zo geweldig is live
Beeb gaat niet lekker, huilt, heeft pijn, drinkt daarom niet genoeg en valt af.quote:
Ik ga morgen ff de stad inquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:41 schreef Isabeau het volgende:
JeeeEenhoorns! Unicorn Lair Discovered
Note to self en iedereen hier: niet op de zaterdag voor sinterklaas de stad in gaan![]()
Geen sinterklaasjes voor in de kerstboom gevonden.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Noord-Korea, het vriendelijke communistische land dat al zoveel op jeugdige leeftijd aan cultuur doet. En blij dat de kindertjes daar zijn:quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Elke generatie wordt slimmer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn middelste heeft mijn telefoon gejat
Er staan een puzzel op. Hij zoekt een puzzel uit, drukt op start, selecteert het aantal stukjes, fixt de puzzel en begint opnieuw
Is er in de lichting 2010 een extra gen bijgekomen oid?
Tamelijk belachelijk
Dat schijnt dus niet zo te zijn, dat elke generatie slimmer wordt. Maar kinderen zijn sowieso behoorlijk handig met nieuwe technieken die voor hen dus niet nieuw zijn, maar voor ons wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:58 schreef golfer het volgende:
Elke generatie wordt slimmer.
Ons kleinkind swiped al op het beeldscherm van onze gewone PC.
Kom de cholesterolverlagers maar halen hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:02 schreef borisz het volgende:
Vanavond Jamie's Killer Mac n Cheese maken
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:17 schreef Bluezz het volgende:
Bij de supermarkt hadden ze een lange tafel gemaakt waar allemaal kleine![]()
![]()
![]()
zaten te kleuren
Ja ik ben heel erg benieuwd!! Kariboe, bizon, eland.. lijkt me allemaal erg lekker!!quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:25 schreef Bluezz het volgende:
Lekker lijkt me die Canadees!
Ideale dag, woensdag voor sinterklaas lijkt me, die kinderen worden wel helemaal gek in deze tijd
Wij gaan zo een borrel drinken bij onze vriendin die een nieuwe knie heeft gekregen in Deutschland en nu weer lekker thuis is.
Ze lijken slimmer omdat ze dingen kunnen die jij niet kon. Maar ze hebben ook hele andere middelenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat schijnt dus niet zo te zijn, dat elke generatie slimmer wordt. Maar kinderen zijn sowieso behoorlijk handig met nieuwe technieken die voor hen dus niet nieuw zijn, maar voor ons wel.
Geen idee, het gaat niet slecht met de kunstwereld, maar begrijp dat je bedoelt dat kinderen minder creatief bezig zijn doordat ze veel op computers doen? Maar het schijnt dus dat vooral de slimste 5% steeds slimmer wordt. En daaronder is het stabiel sinds er geen ondervoeding en loodvergiftigingen meer zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:28 schreef LieLie het volgende:
Ze lijken slimmer omdat ze dingen kunnen die jij niet kon. Maar ze hebben ook hele andere middelen
Vraag me wel af of kinderen ook minder creatief worden?
Ja, er wordt zoveel 'voorgekauwd' met spelletjes, computers en televisie. Aan de andere kant krijgen ze ook weer veel meer te zien en kunnen ze die indrukken gebruiken in hun creativiteit.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee, het gaat niet slecht met de kunstwereld, maar begrijp dat je bedoelt dat kinderen minder creatief bezig zijn doordat ze veel op computers doen? Maar het schijnt dus dat vooral de slimste 5% steeds slimmer wordt. En daaronder is het stabiel sinds er geen ondervoeding en loodvergiftigingen meer zijn.
Nja, ik weet wel dat het idee dat er steeds meer gedragsproblemen zijn níet waar isquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:38 schreef Isabeau het volgende:
Misschien dat Sun daar meer een idee over heeftIk ga niet zoveel met kinderen om.
En dat valt nog steeds onder de noemer creatief zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja, ik weet wel dat het idee dat er steeds meer gedragsproblemen zijn níet waar is![]()
Mijn eigen idee is dat kinderen zich wat minder kunnen concentreren nu door alle snelle media e.d. Lezen vinden ze lastig, maar uren naar een pc-scherm kijken lukt dan weer wel. Ik denk (let wel: niet wetenschappelijk onderbouwd) dat er vooral een verschuiving is waar de creativiteit gevonden kan worden. Ipv punniken of breien schrijven ze computerspelletjes of apps
Absoluutquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat valt nog steeds onder de noemer creatief zijn natuurlijk
Ja, ik slik ook al een paar dagen vitamine d, en voel me veel stabieler. Terwijl het hier om drie uur al donker is, nu..quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:33 schreef LieLie het volgende:
Overigens ben ik zennn![]()
Huis aan kant, schuur buiten klaar, poezels doen een dutje, ik op de bank net thee en VK en mrLie doet een computerspelletje. Straks wat eten maken, morgen high tea met zusLie en mamaLie![]()
(Ik slik sinds een tijd vitamine D en ik heb echt het idee dat ik veel minder last heb van deze donkere dagen)
Zo, dan is een extraatje D wel nuttig ja! Brr!quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, ik slik ook al een paar dagen vitamine d, en voel me veel stabieler. Terwijl het hier om drie uur al donker is, nu..
Wij hebben nu een dikke tien cm sneeuw, en we hebben vandaag onze eerste kerstboom gekocht! Ik ben een beetje warm en fuzzy van binnen!
Daar staat dit tegenover:
[ afbeelding ]
bij niet teveel wind zijn dit wel lekkere temperaturen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, ik slik ook al een paar dagen vitamine d, en voel me veel stabieler. Terwijl het hier om drie uur al donker is, nu..
Wij hebben nu een dikke tien cm sneeuw, en we hebben vandaag onze eerste kerstboom gekocht! Ik ben een beetje warm en fuzzy van binnen!
[ afbeelding ]
Hier (in februari 3) ook puzzels, tot 50 stukjesquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:59 schreef Bluezz het volgende:
Fijn dat ie snel geopereerd kan worden, toch weer een zorgje erbij zo.
Slimme middelste
Zo was ik ook verrast dat babi J (over 2 weken wordt ie 3) een puzzle legt van 35 stukjesIk had het idee dat mijn kinderen (zijn vader dus
) nog met die insteekpuzzels in de weer waren op die leeftijd
ohhhhhhhhhhhh ik ben jaloers!!!! sneeuw en kou!! I love itquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Valt altijd tegen, niet?quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:59 schreef golfer het volgende:
Lekker bijgeklept en een wijntje gedronken bij onze vrienden en op de terugweg langs de McDonalds(macdrive) gereden voor onze halfjaarlijks traktatie.
Oh, en hier nooit een boom en kerst wordt hier ook niet gevierd.
Nee, dat doen ze niet hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:24 schreef Bluezz het volgende:
Aangeven op je werk? Dan mss een taxi op hun kosten?
Ik denk wel dat je het moet laten weten dat je er niet kunt komen als je moet werken. Wie weet kan er geruild worden?quote:
Ik kan wel komen, alleen veel te vroeg. Misschien de collega van de avonddienst zeggen eerder naar huis te gaan (11 uur van je werk vertrekken op oudjaarsavond is ook niet leuk).quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:26 schreef Bluezz het volgende:
Ik denk wel dat je het moet laten weten dat je er niet kunt komen als je moet werken. Wie weet kan er geruild worden?
Neem die dag vrijquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik weet nog niet zo goed hoe ik het nou met O&N moet doen. Ik moet werken, maar de laatste trein gaat rond 8 uur 's avonds en werk begint pas om 11 en 's morgens gaat de eerste trein ook pas rond 10 uur 's morgens en ik ben 7 uur vrij. Auto van pa en ma kan ik niet lenen, want die zijn weg met O&N.
Dat is binnen een ziekenhuis meestal maanden van te voren al ingeroosterd en zal niet zo maar kunnen.quote:
Maar van korte duur.quote:
Volkomen verdiend.quote:
lekker warm?quote:Op zondag 2 december 2012 01:32 schreef borisz het volgende:
De vraag om 1.30. Waarom wil Poes op de printer/scanner liggen?
Moggequote:
quote:
ja dat doen de poezen van mijn moeder ookquote:Op zondag 2 december 2012 11:31 schreef LieLie het volgende:
[..]
We hebben daar een bureaulampje staan dat best veel warmte afgeeft, dus we noemen dat plekje nu hun hoogtezon
Daar hebben wel meer mensen last vanquote:Op zondag 2 december 2012 13:59 schreef motorbloempje het volgende:
TE LAAT! MAAR TOCH NOG GEFELICITEERD ISA!
![]()
Ik wist 't ook wel, want je bent gelijk met m'n zusje jarig. Maar was 't toch vergeten
Ik help je even.quote:Op zondag 2 december 2012 15:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo. Surprise klaar voor mijn leerling. Heb een allstar gymp gemaakt, lijkt er zelfs een beetje op ook![]()
Nu alleen nog een gedicht.. heb alleen totaal geen inspiratie..
![]()
Oh wow, zo origineelquote:Op zondag 2 december 2012 16:27 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik help je even.
Sint zat weer eens te denken
wat hij aan ... moest schenken
Februari 2003, al bijna 10 jaar.quote:Op zaterdag 1 december 2012 00:17 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hoelang geleden is zij overleden krak?
[..]
BahSterkte.
Sint zat te bedenkenquote:
* draagt deze gympen graag.quote:Op zondag 2 december 2012 15:45 schreef Sunnythesun het volgende:
Zo. Surprise klaar voor mijn leerling. Heb een allstar gymp gemaakt, lijkt er zelfs een beetje op ook![]()
Nu alleen nog een gedicht.. heb alleen totaal geen inspiratie..
![]()
LOL!quote:Op zondag 2 december 2012 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
Een cadeautje van de juf, ik zie je al simpen
maar stop maar snel, want hier heb je een paar gympen.
Één gymp als surprise, één als etui
Is die juf nou geen genie?
Ghehequote:Op zondag 2 december 2012 18:08 schreef krakkemieke het volgende:
Yo, * jij wil je etui pimpen!
En jij vraagt aan Sint de gympen!
Jij wil vast ook dingen leren
nu kan je ook dingen markeren!
Nee, dat verklapt alles.
quote:Op zondag 2 december 2012 18:08 schreef krakkemieke het volgende:
Yo, * jij wil je etui pimpen!
En jij vraagt aan Sint de gympen!
Leer wat belangrijk is
en markeer met deze stift
Ok, moment.....quote:Op zondag 2 december 2012 18:12 schreef Sunnythesun het volgende:
Vind die van Krakke al aardig goed eigenlijk! Nog een coupletje er bij over de chocoletter en dan zijn we er wel
Geweldig !quote:Op zondag 2 december 2012 17:53 schreef Bluezz het volgende:
http://www.dotsphinx.com/sinterklaas/gedichten/
quote:Op zondag 2 december 2012 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
Tijdens die lessen, al dat geëtter,
als je daar mee stopt, krijg je ook nog een letter
De letter S van Stilte, niet van Sint.
Want wat ben je toch ook een vervelend kind.
Dus komend jaar graag beter concentreren
Zodat je dit jaar er wél wat bij gaat leren
Anders kom je op 't vmbo terecht
En dat wil je natuurlijk niet echt
quote:Op zondag 2 december 2012 18:17 schreef motorbloempje het volgende:
Tijdens die lessen, al dat geëtter,
als je daar mee stopt, krijg je ook nog een letter
De letter S van Stilte, niet van Sint.
Want wat ben je toch ook een vervelend kind.
Dus komend jaar graag beter concentreren
Zodat je dit jaar er wél wat bij gaat leren
Anders kom je op 't vmbo terecht
En dat wil je natuurlijk niet echt
Mooo dikke kus voor julliequote:Op zondag 2 december 2012 18:08 schreef motorbloempje het volgende:
Een cadeautje van de juf, ik zie je al simpen
maar stop maar snel, want hier heb je een paar gympen.
Één gymp als surprise, één als etui
Is die juf nou geen genie?
echt welquote:Op zondag 2 december 2012 18:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]thanks!
Toch maar weer even blijven hangennog 't zelfde cluppie zie ik hier?
quote:Op zondag 2 december 2012 18:23 schreef krakkemieke het volgende:
In de klas ben je best lief
hopelijk voorkomt de chocolade een recidief.
Neuh....
Ben al door het budget heenquote:Op zondag 2 december 2012 18:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Geef 'r dan een woordenboek bij.
Goeie, niks meer aan doen!quote:Op zondag 2 december 2012 18:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Mo je hebt je roeping niet gemist geloof ik
![]()
Ik heb nu dit staan:
Je wenste een mooie etui,
Maar helaas, die hebben we nie(t)
Wel vond Piet een stel gympen
Misschien kan je er één mooi pimpen!
Je wilt ook heel veel leren,
Dan is het handig te kunnen markeren.
Maar natuurlijk niet de letter van de Sint,
Ik denk dat je dat niet lekker vindt.
Heel graag gedaan!quote:Op zondag 2 december 2012 18:40 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Heb hem al uitgetypt met een leuk plaatje er bij![]()
Mijn dank voor de inspiratie is zeer groot!!![]()
Pff lastig.. neig naar Vos.. En OS weg natuurlijk!!quote:Op zondag 2 december 2012 18:45 schreef borisz het volgende:
Nou mensen zeg het maar: WK Veld, WK weg, OS Weg, Giro Donne, eindwege Wereldbeker of 2x goud en 1x zilver?
Kwestie Sportvrouw van het jaar: Marianne Vos of Ranomi Kromowidjojo
Lastig idd. En ook Marianne Vos.quote:Op zondag 2 december 2012 18:47 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Pff lastig.. neig naar Vos.. En OS weg natuurlijk!!
lastig. beide hebben er hard voor gewerkt. beide hebben ook de nodige wedstrijden gewonnen.quote:Op zondag 2 december 2012 18:45 schreef borisz het volgende:
Nou mensen zeg het maar: WK Veld, WK weg, OS Weg, Giro Donne, eindwege Wereldbeker of 2x OSgoud en 1x OSzilver?
Kromo natuurlijk, net zoals vorig jaar en trouwens ook net als vorig jaar Epke weer natuurlijk.quote:Op zondag 2 december 2012 18:45 schreef borisz het volgende:
Nou mensen zeg het maar: WK Veld, WK weg, OS Weg, Giro Donne, eindwege Wereldbeker of 2x OSgoud en 1x OSzilver?
Epke is wel errug goed!quote:Op zondag 2 december 2012 18:58 schreef golfer het volgende:
[..]
Kromo natuurlijk, net zoals vorig jaar en trouwens ook net als vorig jaar Epke weer natuurlijk.
Jij ook heel veel plezier!quote:Op zondag 2 december 2012 19:13 schreef krakkemieke het volgende:
Veel plezier met Sinterklaas iedereen, tot later!
Met mijn oppasmeisje wel. Verder is het een rotdatum, mijn overleden zus was dan jarig. Maar mijn mam en ik gaan uit eten met 4 ooms en tantes, dat is wel fijn.quote:
Eitje voor jequote:Op zondag 2 december 2012 21:48 schreef borisz het volgende:
Morgen 10.15 mag ik op voor mijn theorie-examen.
Als je het beter doet dan ik destijds krijg je een fles wijn van mequote:Op zondag 2 december 2012 22:00 schreef borisz het volgende:
[..]
Alle oefenexamens vanavond goed iig van de ANWB-cdrom.
Suc66 gaat vast lukkenquote:Op zondag 2 december 2012 21:48 schreef borisz het volgende:
Morgen 10.15 mag ik op voor mijn theorie-examen.
Ik moest lachen om dat bruinenquote:Op zondag 2 december 2012 22:25 schreef golfer het volgende:
OMG, die bodybuildster bij het programma De Reunie.
Die staat op de opnemer. In India spelen ze cricket en dat is sowiesoquote:Op zondag 2 december 2012 23:22 schreef golfer het volgende:
Nog een aanrader om terug te kijken als je in andere landen en met name in India bent geinteresseerd:
TV / Jelle Brandt Corstius: Van Bihar tot Bangalore
Ja, die tussenstop kan ik mij nog herinneren.quote:Op zondag 2 december 2012 23:41 schreef borisz het volgende:
Das balen.![]()
Hier verandert er niks behalve dan dat station Halfweg geopend gaat worden. De oude tussenstops tussen Haarlem en Amsterdam worden langzaam in ere hersteld.. Het station ging in 1927 dicht en nu weer open.
Balenquote:Op zondag 2 december 2012 23:35 schreef Isabeau het volgende:
borisz succes morgen!
En kut...mijn treintijden wijzigen per 9 december en niet gunstig
Heb ik wel zo'n hekel aan hè....alles loopt behoorlijk gunstig en dan gaan ze het veranderen. Kom nu of te laat of moet steeds een trein eerder nemen en als ik vrij ben kan ik 20 minuten langer op de trein gaan wachten![]()
Ja, behoorlijk! Ik heb nog wel een kapotte fiets (2 wielen krom...) die ik kan opknappen om te gebruiken. Moet ik dat maar doen, al wordt dat denk ik wel even een uitgave waar ik eigenlijk geen geld voor heb.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 3 december 2012 09:08 schreef freecell het volgende:
Stapelkorting?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En een klodder creme fraiche door de afgegoten pasta roeren. Is net wat lekkerderquote:Op maandag 3 december 2012 10:24 schreef freecell het volgende:
Gepelde tomaten uit blik, courgette, ui,knoflook, paprika en kruiden.
Check.
Waarom uit blikquote:Op maandag 3 december 2012 10:24 schreef freecell het volgende:
Gepelde tomaten uit blik, courgette, ui,knoflook, paprika en kruiden.
Check.
Dat zit niet in mijn systeem, haha. Zit melk in.quote:Op maandag 3 december 2012 10:39 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
En een klodder creme fraiche door de afgegoten pasta roeren. Is net wat lekkerder
Das waarquote:
Lekkere, rijpe tomaten vinden op het moment dat je zin hebt in pastasaus met tomaten is vaak niet heel erg makkelijk in Nederland. Daarom gebruik ik/gebruiken wij (kaasplankje, mijn culinaire wederhelft) en ik eigenlijk altijd bliktomaatquote:Op maandag 3 december 2012 10:53 schreef Kandijfijn het volgende:
Das waar,.. Maar ik kook eigenlijk nooit uit blik en tomaatjes ontvellen kost je 30 seconden
.
Hmm, het viel mij ook al op dat veel chefkoks (o.a. op tv) ook tomaten uit blik gebruiken. Maar het gaat een beetje in tegen mijn visie van vers=beter.quote:Op maandag 3 december 2012 11:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lekkere, rijpe tomaten vinden op het moment dat je zin hebt in pastasaus met tomaten is vaak niet heel erg makkelijk in Nederland. Daarom gebruik ik/gebruiken wij (kaasplankje, mijn culinaire wederhelft) en ik eigenlijk altijd bliktomaat
Ik heb volgens mij een keer op tv gezien dat de tomaten die direct na de pluk te rijp zijn om te vervoeren en verkopen, naar bliktomaatfabrieken gaan. Die dan vervolgens die rijpequote:Op maandag 3 december 2012 11:06 schreef Kandijfijn het volgende:
Hmm, het viel mij ook al op dat veel chefkoks (o.a. op tv) ook tomaten uit blik gebruiken. Maar het gaat een beetje in tegen mijn visie van vers=beter.
Ik denk dat ik het binnenkort gewoon een keer uit ga proberen dan.
Erg hè, we zaten echt beide met een heel vies gezicht te kijken naar haar en de beelden van die wedstrijdenquote:Op zondag 2 december 2012 22:25 schreef golfer het volgende:
OMG, die bodybuildster bij het programma De Reunie.
quote:
Jullie leggen er een knoop in?quote:Op maandag 3 december 2012 10:07 schreef freecell het volgende:
Jup
Het moge duidelijk zijn dat er niet meer kinderen bijkomen hier
In eerste instantie - in de klas- dacht ik dat het een omgebouwde man wasquote:Op maandag 3 december 2012 11:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Erg hè, we zaten echt beide met een heel vies gezicht te kijken naar haar en de beelden van die wedstrijden
Het is ook een hele prestatie, van vrouwelijk naar angaanjagende bouwvakker binnen 10 jaarquote:Op maandag 3 december 2012 13:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
In eerste instantie - in de klas- dacht ik dat het een omgebouwde man was![]()
Desondanks lof voor haar prestatie.
Ik heb standaard diepvries spruitjes, brocolli en bloemkool in de vriezer. Ik stoom ze altijd met een stoommandje:quote:Op maandag 3 december 2012 14:45 schreef Isabeau het volgende:
tomaten in blik: check! Veel smaakvoller dan hollandse waterbommen. En vers is niet altijd beter hoor. Veel diepvries groente en fruit doet niet onder voor vers.
http://www.cbs.nl/nl-NL/m(...)012/2012-3746-wm.htmquote:Het gemiddelde gewicht van mannen en vrouwen in Nederland is in twintig jaar meer toegenomen dan de gemiddelde lengte. Het aantal mensen met overgewicht is dan ook aanzienlijk hoger geworden. In 2011 had 54 procent van de volwassen mannen en 43 procent van de vrouwen overgewicht.
Da's zeer interessant, bedankt!quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:37 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je weetz, dat er een tabel wordt gehanteerd waarin per maand staat in %
wat het verbruik ís.
Zodat overal per jaar 100% wordt behaald.
Bijv. Verbruik augustus 3% - november 15% - januari 30% ...zoiets
Gevondenhttp://www.nujij.nl/econo(...)-2015.13986341.lynkx
In november dus 11.4 % van het totaalverbruik.
# heeft dit antwoord u verder geholpen?![]()
Tja, de jeugd van tegenwoordig.quote:Op maandag 3 december 2012 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)lmere-overleden.html
![]()
Vreselijk.quote:Op maandag 3 december 2012 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Wat een but berichten van misdragingen.quote:Op maandag 3 december 2012 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
![]()
Als dat zo is dan is die berichtgeving wel een ernstige blunder.quote:Op maandag 3 december 2012 17:17 schreef Felagund het volgende:
Hij schijnt trouwens nog wel in leven te zijn (volgens de zoon van de grensrechter).
Het blijft een ernstig voorval,, ongeacht de afloop.quote:Op maandag 3 december 2012 17:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is die berichtgeving wel een ernstige blunder.
Héhéquote:Op maandag 3 december 2012 17:23 schreef borisz het volgende:
Tijd voor nieuws van hele andere orde.
Kate is zwanger
Klinisch dood meldt de politie nu. Maar goed blijft een blunder van de politie.quote:Op maandag 3 december 2012 17:17 schreef Felagund het volgende:
Hij schijnt trouwens nog wel in leven te zijn (volgens de zoon van de grensrechter).
En van de nieuwssite die het begrip Klinisch dood verkeerd interpreteerde en het dus verkeerd bracht.quote:Op maandag 3 december 2012 17:23 schreef borisz het volgende:
Klinisch dood meldt de politie nu. Maar goed blijft een blunder van de politie.
Wie is Kate?quote:Op maandag 3 december 2012 17:23 schreef borisz het volgende:
Tijd voor nieuws van hele andere orde.
Kate is zwanger
Oh, die zus van die leukequote:Op maandag 3 december 2012 17:32 schreef borisz het volgende:
Duchess of Cambridge. Ofwel die van William.
Dat idee heb ik ook, zou haar wel eens in een DEXA-scanner willen schuiven om te kijken hoe alles zich verhoudtquote:Op maandag 3 december 2012 17:23 schreef AnneX het volgende:
[..]
Héhé
Kate heeft een anorectisch figuur. Imho
Nou, ik zie géen spiercontouren in de extremiteiten.quote:Op maandag 3 december 2012 18:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook, zou haar wel eens in een DEXA-scanner willen schuiven om te kijken hoe alles zich verhoudt
Vandaag liep ik langs wat paspoppen in de stad, en het viel me idd op hoe iel de armen en benen zijn van de vrouwelijke paspoppen. Laag vetpercentage okee, maar daar hoort een flinke portie vetvrije massa bij om je atletische vormen te behouden ipv een stokfiguur te slaan a la Paris Hiltonquote:Op maandag 3 december 2012 18:51 schreef AnneX het volgende:
[..]
Nou, ik zie géen spiercontouren in de extremiteiten.
Het is een wonder dat het loopt, staat en handen schudt.
# dexa -ogen.
Pfoe. Wel in 'het harnars' gestorven.quote:Op maandag 3 december 2012 18:37 schreef borisz het volgende:
Pfff tijdens de repitites voor 125 jaar carré heeft Jeroen Willems een hartaanval gekregen. Overleden.![]()
Avond in Carré afgelast.
Vind je de tweede mooier?quote:Op maandag 3 december 2012 18:59 schreef Stereotomy het volgende:
[ afbeelding ]
Op zich valt het nog wel mee, maar een beetje krachttraining voor iets meer vrouwelijke spierdefinitie kan geen kwaad.
Ik bedoel:
[ afbeelding ]
zij heeft een lager lichaamsvetpercentage
Vreselijkquote:Op maandag 3 december 2012 18:37 schreef borisz het volgende:
Pfff tijdens de repitites voor 125 jaar carré heeft Jeroen Willems een hartaanval gekregen. Overleden.![]()
Avond in Carré afgelast.
Vind ze allebei wat te bottigquote:
Daarvan de eerste. Oogt wel wat zachter zeg maarquote:Op maandag 3 december 2012 19:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Vind ze allebei wat te bottig
Ik hou van vollere vrouwen
Welke vind jij mooier?![]()
Ik ook.quote:Op maandag 3 december 2012 20:03 schreef LieLie het volgende:
Daarvan de eerste. Oogt wel wat zachter zeg maar
het is koud buiten. geef dat beestje eens ongelijk dat het lekker warm binnen komt zitten.quote:Op maandag 3 december 2012 21:26 schreef kaasplankje het volgende:
Tss loop ik net de keuken in springt een muisje verschrikt op van het aanrecht en zo tjoep! Door dan kleine spleetje van amper 15mm bij het keukenraam, waar ik nog een plankje op moet maken (ooit)![]()
Gelijk het spleetje dichtgemaakt met een pannenschuurwol. en een ander gaatje naast het fornuis met een stuk gefrommeld alu folie.
Het beest schrok net zo hard als ik zelf
Ja, en geef 'm dan wat eten zeker, dan heb ik er over een maand honderd rondrennen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:29 schreef z80 het volgende:
het is koud buiten. geef dat beestje eens ongelijk dat het lekker warm binnen komt zitten.
ik voer altijd bij met de mooie roze korrels. zijn ze dol op.quote:Op maandag 3 december 2012 21:30 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja, en geef 'm dan wat eten zeker, dan heb ik er over een maand honderd rondrennen.
Ik heb ze net allemaal naar buiten gestuurd. Speciaal voor jou.quote:Op maandag 3 december 2012 21:40 schreef Isabeau het volgende:
Moet ik morgen tussen de muizen slapen
quote:Op maandag 3 december 2012 21:46 schreef kaasplankje het volgende:
Ik heb ze net allemaal naar buiten gestuurd. Speciaal voor jou.
Brrr ook gehad in mijn vorige woning, had daar allemaal harde vloeren dus je hoorde 's nachts wel eens wat trippelen... Heb eens van iemand wafels meegekregen en die per ongeluk in de gang laten staan in een doosje met wat andere dingen. Hoorde je zo'n beestje 's nachts piepen en krabbelen, heb die wafels met doos (en muis) buiten gezet.quote:Op maandag 3 december 2012 21:36 schreef kaasplankje het volgende:
Toen we hier net woonden, half jaar gelden hoorde ik ook eens iets over het plafond in de woonkamer trippelen. Verder nooit iets gezien tot nu dus. ze zitten er zeker en het is een oud en groot blok waar we wonen. We hebben met verbouwen alles best wel netjes dichtgemaakt maar een muis heeft aan een mini gaatje genoeg.
Misschien moet ik nog eens kritisch het huis door op de knietjes met een zaklamp.
Wat een originele en diervriendelijke muizenvalquote:Op maandag 3 december 2012 21:52 schreef foodlover het volgende:
Brrr ook gehad in mijn vorige woning, had daar allemaal harde vloeren dus je hoorde 's nachts wel eens wat trippelen... Heb eens van iemand wafels meegekregen en die per ongeluk in de gang laten staan in een doosje met wat andere dingen. Hoorde je zo'n beestje 's nachts piepen en krabbelen, heb die wafels met doos (en muis) buiten gezet.
Een kat helpt goed, een hond zorgt er ook voor dat ze niet binnen komen in verband met geur, en dan is onze hond niet eens zo'n held, denk dat als ze een muis zou zien ze van schrik zou wegrennen...quote:Op maandag 3 december 2012 21:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Wat een originele en diervriendelijke muizenval
Een muizenplaag is overigens echt een ramp als je het diervriendelijk wil oplossenJe ontkomt eigenlijk niet aan gif strooien en ik zou dat heel erg vinden om kleine onschuldige warmte & lekker eten zoekende beestje te vermoorden.
Je kan haar ook gewoon voeren hoorquote:Op maandag 3 december 2012 22:02 schreef golfer het volgende:
We hebben de ultieme muizenval hier: ze heet Xena.
En in huis zijn er sowieso geen muizen en de lokale bevolking veldmuizen wordt elke dag met minimaal 1 exemplaar door haar verminderd.
Gat in de markt.quote:Op maandag 3 december 2012 22:09 schreef Isabeau het volgende:
waarom zijn er eigenlijk geen blikjes kattenvoer met de smaak 'muis' of 'mus' of 'goudvis'? (en ja, de kat van mijn ouders viste de goudvissen uit de vijver...
Dat laatste vroeg ik mij ook al een tijdje afquote:Op maandag 3 december 2012 22:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je kan haar ook gewoon voeren hoor![]()
waarom zijn er eigenlijk geen blikjes kattenvoer met de smaak 'muis' of 'mus' of 'goudvis'? (en ja, de kat van mijn ouders viste de goudvissen uit de vijver...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |