Minister Presidenttaal is ook aan het veranderen. "Ik wil daar niet lullig over doen"quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef borisz het volgende:
Kijkende naar Gesprek met de MP. Wat er ook gebeurd. Rutte is voor 95% zeker bezig aan zijn laatste kabinet.
Tot het toevallig ooit weer eens een jaar meezit, dan is het beeld weer compleet anders.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef borisz het volgende:
Kijkende naar Gesprek met de MP. Wat er ook gebeurd. Rutte is voor 95% zeker bezig aan zijn laatste kabinet.
*geeft Piet een grote marsepeinen aardappel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Omdat het morgen weer December is
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
*geeft Piet een grote marsepeinen aardappel.*
Eh.. hetzelfde.. Veel pijn maar dat is onder controle met heftige pijnstillers.quote:
Z'n gangetje.quote:
Hoelang geleden is zij overleden krak?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:34 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het heel moeilijk, maar ik moet het opruimen, ik kan niet alles bewaren.
Bahquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
Eh.. hetzelfde.. Veel pijn maar dat is onder controle met heftige pijnstillers.
Leuk Borisz!quote:
Waar gaat de reis heen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk Borisz!
Zit aan de verse jus op Schiphol achter de douane. Tot dinsdagavond! Byyeee
quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
je zult weten met een Engelsman samen te wonen!!
Ik zou zelf wel uit protest sintjes en pietjes er bij in hangen geloof ik![]()
![]()
Prima planquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
je zult weten met een Engelsman samen te wonen!!
Ik zou zelf wel uit protest sintjes en pietjes er bij in hangen geloof ik![]()
![]()
Isa heeft fb?quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:34 schreef freecell het volgende:
Het is wel een mooie boom aan fb te zien
Sinds november ? !quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:20 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee, AnneX!
Ik heb een kerstboom. Opgetuigd en al. Ross heeft er 4 uur over gedaan om elk lampje en elk balletje perfect op te hangen. Het uitzoeken van de boom duurde overigens ook bijna een uur, want ook die moest perfect zijn. Maar ik heb dus een kerstboom sinds november.
Hier op de A-9 tussen Badhoevedorp en Haarlem is het nog grappiger met een spitsstrook.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:13 schreef AnneX het volgende:
Doodmoe word ik tijdens het rijden van het letten op snelheidsborden.![]()
En op het verkeer en mij afvragen wat betekent dit :
op de A2: max 120 ( snap ik) en dan eronder 6-19 uur
![]()
En die idioten die 140 rijden als er 90 staat...XXX
# rij nooit ( meer) alleen in het donker.
Kan iemand mij dat uitleggen pls
# ouwe muts
In Rijswijk zou L. dat ook wel willen (ook Engels hequote:Op zaterdag 1 december 2012 11:20 schreef Isabeau het volgende:
Geen idee, AnneX!
Ik heb een kerstboom. Opgetuigd en al. Ross heeft er 4 uur over gedaan om elk lampje en elk balletje perfect op te hangen. Het uitzoeken van de boom duurde overigens ook bijna een uur, want ook die moest perfect zijn. Maar ik heb dus een kerstboom sinds november.
Broertje! Dat soort dingen doe ik ook altijdquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:23 schreef Isabeau het volgende:
Prima planIk ga zo langs de Action om te kijken of ze iets hebben wat ik daarvoor kan gebruiken.
Ross had zelf bij de Intratuin al vandalisme toegepast op zo'n showboom. Die was helemaal gevuld met witte ballen en witte slingers en hij heeft 1 witte bal vervangen voor 1 knalrode.
http://www.autoblog.nl/we(...)wordt-het-er-niet-opquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Hier op de A-9 tussen Badhoevedorp en Haarlem is het nog grappiger met een spitsstrook.
Opeens verandert het van 100 naar 120 om vervolgens 200 meter(!!!) verderop te veranderen naar 80 en dan weer te veranderen naar borden met 120 met een beperking als de spitsstrook open is. Niemand weet precies de bedoeling (100, 120 of 80?)
Je weetz, dat er een tabel wordt gehanteerd waarin per maand staat in %quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:55 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, meterstanden eens ingevuld zo op de eerste van deze maand. Ik betaal echt veel en veelsteveel voorschotEn dat was zelfs zonder de tochtstrips van de deuren waar de wind echt onderdoor gutste
ff met energiebedrijf bellen maandag
dat is ie!quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:23 schreef TAV74 het volgende:
Zo, kaarten voor Springsteen in juni binnen; vrienden van ons zijn zwaar fan en vroegen mij kaarten te bestellen aangezien ze aan het werk zijn, besloten zelf ook maar eens te checken of hij nu echt zo geweldig is live
Beeb gaat niet lekker, huilt, heeft pijn, drinkt daarom niet genoeg en valt af.quote:
Ik ga morgen ff de stad inquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:41 schreef Isabeau het volgende:
JeeeEenhoorns! Unicorn Lair Discovered
Note to self en iedereen hier: niet op de zaterdag voor sinterklaas de stad in gaan![]()
Geen sinterklaasjes voor in de kerstboom gevonden.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Noord-Korea, het vriendelijke communistische land dat al zoveel op jeugdige leeftijd aan cultuur doet. En blij dat de kindertjes daar zijn:quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:41 schreef Isabeau het volgende:
Elke generatie wordt slimmer.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:50 schreef freecell het volgende:
[..]
Mijn middelste heeft mijn telefoon gejat
Er staan een puzzel op. Hij zoekt een puzzel uit, drukt op start, selecteert het aantal stukjes, fixt de puzzel en begint opnieuw
Is er in de lichting 2010 een extra gen bijgekomen oid?
Tamelijk belachelijk
Dat schijnt dus niet zo te zijn, dat elke generatie slimmer wordt. Maar kinderen zijn sowieso behoorlijk handig met nieuwe technieken die voor hen dus niet nieuw zijn, maar voor ons wel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:58 schreef golfer het volgende:
Elke generatie wordt slimmer.
Ons kleinkind swiped al op het beeldscherm van onze gewone PC.
Kom de cholesterolverlagers maar halen hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:02 schreef borisz het volgende:
Vanavond Jamie's Killer Mac n Cheese maken
quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:17 schreef Bluezz het volgende:
Bij de supermarkt hadden ze een lange tafel gemaakt waar allemaal kleine![]()
![]()
![]()
zaten te kleuren
Ja ik ben heel erg benieuwd!! Kariboe, bizon, eland.. lijkt me allemaal erg lekker!!quote:Op zaterdag 1 december 2012 15:25 schreef Bluezz het volgende:
Lekker lijkt me die Canadees!
Ideale dag, woensdag voor sinterklaas lijkt me, die kinderen worden wel helemaal gek in deze tijd
Wij gaan zo een borrel drinken bij onze vriendin die een nieuwe knie heeft gekregen in Deutschland en nu weer lekker thuis is.
Ze lijken slimmer omdat ze dingen kunnen die jij niet kon. Maar ze hebben ook hele andere middelenquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat schijnt dus niet zo te zijn, dat elke generatie slimmer wordt. Maar kinderen zijn sowieso behoorlijk handig met nieuwe technieken die voor hen dus niet nieuw zijn, maar voor ons wel.
Geen idee, het gaat niet slecht met de kunstwereld, maar begrijp dat je bedoelt dat kinderen minder creatief bezig zijn doordat ze veel op computers doen? Maar het schijnt dus dat vooral de slimste 5% steeds slimmer wordt. En daaronder is het stabiel sinds er geen ondervoeding en loodvergiftigingen meer zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:28 schreef LieLie het volgende:
Ze lijken slimmer omdat ze dingen kunnen die jij niet kon. Maar ze hebben ook hele andere middelen
Vraag me wel af of kinderen ook minder creatief worden?
Ja, er wordt zoveel 'voorgekauwd' met spelletjes, computers en televisie. Aan de andere kant krijgen ze ook weer veel meer te zien en kunnen ze die indrukken gebruiken in hun creativiteit.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee, het gaat niet slecht met de kunstwereld, maar begrijp dat je bedoelt dat kinderen minder creatief bezig zijn doordat ze veel op computers doen? Maar het schijnt dus dat vooral de slimste 5% steeds slimmer wordt. En daaronder is het stabiel sinds er geen ondervoeding en loodvergiftigingen meer zijn.
Nja, ik weet wel dat het idee dat er steeds meer gedragsproblemen zijn níet waar isquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:38 schreef Isabeau het volgende:
Misschien dat Sun daar meer een idee over heeftIk ga niet zoveel met kinderen om.
En dat valt nog steeds onder de noemer creatief zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:49 schreef Sunnythesun het volgende:
Nja, ik weet wel dat het idee dat er steeds meer gedragsproblemen zijn níet waar is![]()
Mijn eigen idee is dat kinderen zich wat minder kunnen concentreren nu door alle snelle media e.d. Lezen vinden ze lastig, maar uren naar een pc-scherm kijken lukt dan weer wel. Ik denk (let wel: niet wetenschappelijk onderbouwd) dat er vooral een verschuiving is waar de creativiteit gevonden kan worden. Ipv punniken of breien schrijven ze computerspelletjes of apps
Absoluutquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:09 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En dat valt nog steeds onder de noemer creatief zijn natuurlijk
Ja, ik slik ook al een paar dagen vitamine d, en voel me veel stabieler. Terwijl het hier om drie uur al donker is, nu..quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:33 schreef LieLie het volgende:
Overigens ben ik zennn![]()
Huis aan kant, schuur buiten klaar, poezels doen een dutje, ik op de bank net thee en VK en mrLie doet een computerspelletje. Straks wat eten maken, morgen high tea met zusLie en mamaLie![]()
(Ik slik sinds een tijd vitamine D en ik heb echt het idee dat ik veel minder last heb van deze donkere dagen)
Zo, dan is een extraatje D wel nuttig ja! Brr!quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, ik slik ook al een paar dagen vitamine d, en voel me veel stabieler. Terwijl het hier om drie uur al donker is, nu..
Wij hebben nu een dikke tien cm sneeuw, en we hebben vandaag onze eerste kerstboom gekocht! Ik ben een beetje warm en fuzzy van binnen!
Daar staat dit tegenover:
[ afbeelding ]
bij niet teveel wind zijn dit wel lekkere temperaturen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, ik slik ook al een paar dagen vitamine d, en voel me veel stabieler. Terwijl het hier om drie uur al donker is, nu..
Wij hebben nu een dikke tien cm sneeuw, en we hebben vandaag onze eerste kerstboom gekocht! Ik ben een beetje warm en fuzzy van binnen!
Daar staat dit tegenover:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |