Minister Presidenttaal is ook aan het veranderen. "Ik wil daar niet lullig over doen"quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef borisz het volgende:
Kijkende naar Gesprek met de MP. Wat er ook gebeurd. Rutte is voor 95% zeker bezig aan zijn laatste kabinet.
Tot het toevallig ooit weer eens een jaar meezit, dan is het beeld weer compleet anders.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef borisz het volgende:
Kijkende naar Gesprek met de MP. Wat er ook gebeurd. Rutte is voor 95% zeker bezig aan zijn laatste kabinet.
*geeft Piet een grote marsepeinen aardappel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:45 schreef Pietverdriet het volgende:
Omdat het morgen weer December is
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:41 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
*geeft Piet een grote marsepeinen aardappel.*
Eh.. hetzelfde.. Veel pijn maar dat is onder controle met heftige pijnstillers.quote:
Z'n gangetje.quote:
Hoelang geleden is zij overleden krak?quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:34 schreef krakkemieke het volgende:
Ik vind het heel moeilijk, maar ik moet het opruimen, ik kan niet alles bewaren.
Bahquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:30 schreef krakkemieke het volgende:
Eh.. hetzelfde.. Veel pijn maar dat is onder controle met heftige pijnstillers.
Leuk Borisz!quote:
Waar gaat de reis heen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:51 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Leuk Borisz!
Zit aan de verse jus op Schiphol achter de douane. Tot dinsdagavond! Byyeee
quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
je zult weten met een Engelsman samen te wonen!!
Ik zou zelf wel uit protest sintjes en pietjes er bij in hangen geloof ik![]()
![]()
Prima planquote:Op zaterdag 1 december 2012 11:25 schreef Sunnythesun het volgende:
je zult weten met een Engelsman samen te wonen!!
Ik zou zelf wel uit protest sintjes en pietjes er bij in hangen geloof ik![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |