Fijne post, lekker zo op een rijtje!quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:52 schreef j0rdiiii het volgende:
EL - Alderweireld: 'We hebben een hele goede wedstrijd neergezet'
EL - De Boer: 'Wij hebben PSV niet in hun spel laten komen'
EL - Fischer: 'Dat het zo goed zou gaan, had ik niet durven dromen'
EL - Hoesen: 'Het niveau was hoog vandaag'
NOS - Hoesen was op zoek naar "goaltje"
NOS - Fischer: "Wilden mooi voetbal spelen"
NOS - De Boer na Ajax - PSV
quote:'Het verbaasde me dat Waterman na achttien minuten al tijd ging rekken'
Christian Eriksen verbaasde zich zaterdag over de manier waarop PSV speelde in de topper tegen Ajax. De ploeg van Dick Advocaat ging in de Amsterdam ArenA met 3-1 onderuit. "Ik was eigenlijk verbaasd over PSV, zeker in de eerste helft", vertelde Eriksen. "Ze lieten ons rustig in ons spel komen en ik vond dat we het voor rust ook goed hadden gedaan, ondanks dat het 1-1 stond."
"Het verbaasde me dat de keeper na achttien minuten al tijd ging rekken", vertelde Eriksen na afloop van het duel aan Ajax TV. "Het was onverwacht dat PSV zo erg terug zou zakken, dat had ik echt niet verwacht. We zijn vroeg begonnen aan de inhaalrace. We hebben dat de laatste jaren ontwikkeld, dus ik hoop dat we dat kunnen doorzetten. Het is raar om nu maar vier punten achter te staan op de koploper. Maar we willen ook dichtbij blijven en aan het eind bovenaan staan."
"Vooral in de eerste helft ging het goed", vertelde Christian Poulsen op zijn beurt. "We controleerden de wedstrijd en kregen veel kansen, maar het stond nog maar 1-1. Maar ik denk dat we een van onze beste wedstrijden dit seizoen hebben gespeeld. Natuurlijk was die kans van Jeremain Lens groot, maar nadat hij miste, maakten wij snel de 2-1. Misschien kwamen we daar gelukkig weg, maar het was wel terecht."
Het is afwachten. Er zijn ook genoeg spelers die er meteen weer staan (een wilshere bijvoorbeeld, na 17 maanden blessureleed).quote:Op zondag 2 december 2012 00:50 schreef muzas het volgende:
Boilesen weet ik niet hoor. Die heeft een handjevol wedstrijden gespeeld, en is er nu al langer uit geweest dan dat ie ooit geselecteerd is geweest. Kijk wat dat doet met jongens als boerrigter bijvoorbeeld.
Klopt, niet heel scherp/gelukkig in de afronding, maar hij heeft keihard gebikkeld.quote:Op zondag 2 december 2012 10:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is afwachten. Er zijn ook genoeg spelers die er meteen weer staan (een wilshere bijvoorbeeld, na 17 maanden blessureleed).
Ik vond Boerrigter trouwens niet slecht gister.
Gister was er niemand slecht, sowieso als mindere vorm met hard werken wordt gecompenseerd kan je eigenlijk nooit een slechte wedstrijd spelen, dat werken zit er goed in de laatste tijd en dat vind ik eigenlijk het meest positieve.quote:Op zondag 2 december 2012 10:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is afwachten. Er zijn ook genoeg spelers die er meteen weer staan (een wilshere bijvoorbeeld, na 17 maanden blessureleed).
Babel hebben we eigenlijk niet eens nodig. Misschien dat hij Boerrigter kan vervangen op rechtsbuiten.quote:
Thanks gap. Positie 1 en 2 het liefst door onze clubs ingevuld.quote:Op zondag 2 december 2012 11:01 schreef DonRaja het volgende:
Proficiat mannen, we naderen beiden de bovenste plek
Zo hoort het ook!quote:Op zondag 2 december 2012 11:01 schreef DonRaja het volgende:
Proficiat mannen, we naderen beiden de bovenste plek
quote:Op zondag 2 december 2012 11:25 schreef stoeltafel het volgende:
Is er al ergens een samenvatting te zien? Die van eredivisielive is pas na 00 uur te zien.
Thnx. Wat een magische wedstrijdquote:
Qua overwinning misschien wel maar tegen City was het makkelijker tussen de linies lopen voor de middenvelders dan gisteren, gisteren was Ajax 1 op 1 gewoon beter dan PSVquote:Op zondag 2 december 2012 11:26 schreef Hoppahoppa het volgende:
Proficiat jongens! Verdiend gewonnen van mijn lievelingsclub. De vergelijking PSV - Manchester City komt in me op.
Mwaa. Dat kwam ook omdat de linies gisteren bij PSV stil stonden. Het leek wel of iedereen bij PSV half geblesseerd over het veld strompelde.quote:Op zondag 2 december 2012 11:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
Qua overwinning misschien wel maar tegen City was het makkelijker tussen de linies lopen voor de middenvelders dan gisteren, gisteren was Ajax 1 op 1 gewoon beter dan PSV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Heerlijk die spotquote:We zijn vroeg begonnen aan de inhaalrace. We hebben dat de laatste jaren ontwikkeld, dus ik hoop dat we dat kunnen doorzetten. Het is raar om nu maar vier punten achter te staan op de koploper.
Hoe het komt komt het maar het was wel zo, Van Bommel had geen grip op Eriksen en Strootman z'n handen vol aan De Jong, 2e helft was het net zo in de zin dat Van Bommel geen grip had op De Jong en Strootman zijn handen vol aan Eriksenquote:Op zondag 2 december 2012 11:31 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Mwaa. Dat kwam ook omdat de linies gisteren bij PSV stil stonden. Het leek wel of iedereen bij PSV half geblesseerd over het veld strompelde.
Ik zie dit voorlopig nog als een incident net als City en Twente thuis.quote:Op zondag 2 december 2012 11:29 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Thnx. Wat een magische wedstrijdHad gisteren zo 3 a 4-0 voor rust kunnen staan. Jammer dat Ajax nu pas zo goed speelt. Zoveel onnodige verliespunten. Hopen blijven ze zo spelen.
Wilshere vergelijken met Boilesenquote:Op zondag 2 december 2012 10:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Feitelijk had Strootman zijn handen vol aan het hele middenveld. Van Bommel was duidelijk totaal niet fit en had nooit mogen spelen. Als je tegen Ajax (om wat voor reden dan ook) statisch speelt, dan ga je er aan.quote:Op zondag 2 december 2012 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe het komt komt het maar het was wel zo, Van Bommel had geen grip op Eriksen en Strootman z'n handen vol aan De Jong, 2e helft was het net zo in de zin dat Van Bommel geen grip had op De Jong en Strootman zijn handen vol aan Eriksen
quote:Op zondag 2 december 2012 11:11 schreef 16meter het volgende:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ter_bij_Ajax___.html
Hoe goed die gozer ook al Nederlands spreekt na zo'n korte tijd. Volgens mij echt een slimme vent.
Wilshere is ook geen wereldtop en het ging meer om de blessureleed vergelijkingquote:Op zondag 2 december 2012 11:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wilshere vergelijken met Boilesen. Wilshere is gewoon wereldtop en dat is Boilesen nog lang niet.
Van Bommel speelde heel slecht inderdaad, kan best dat hij niet fit was. Ik vond het wel een goede keus van Dick om hem te laten spelenquote:Op zondag 2 december 2012 11:37 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Feitelijk had Strootman zijn handen vol aan het hele middenveld. Van Bommel was duidelijk totaal niet fit en had nooit mogen spelen. Als je tegen Ajax (om wat voor reden dan ook) statisch speelt, dan ga je er aan.
Het is echt niet de nieuwe Kluivert, Gullit zei het gisteren wel treffend, zonde dat NL talenten op jonge leeftijd naar het buitenland gaan en dan een tijd de noodzakelijke wedstrijden missen om te groeien, zie ook Castaignos.quote:Op zondag 2 december 2012 11:51 schreef Adames het volgende:
Ik weet alleen nog steeds niet wat ik van die Hoesen vind. Hij beheerst enerzijds het spel dat Ajax wilt spelen, waardoor het wel lekker loopt voorin, maar hij mist wel snelheid en een goede trap. 1 van die 2 beheersen lijkt me toch wel het minste wat je kan hebben als spits.
Het gaat over terugkomen na een lange blessure. Dat kan prima op je niveau, wat dat ook mogen zijn. Dat is niet afhankelijk van of je al dan niet wereldtop bent. Er zijn ook vast genoeg voorbeelden van comebacks onder het niveau van Boilesen, als jij daar gelukkiger van wordtquote:Op zondag 2 december 2012 11:37 schreef Syntix het volgende:
[..]
Wilshere vergelijken met Boilesen. Wilshere is gewoon wereldtop en dat is Boilesen nog lang niet.
quote:Op zondag 2 december 2012 11:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het gaat over terugkomen na een lange blessure. Dat kan prima op je niveau, wat dat ook mogen zijn. Dat is niet afhankelijk van of je al dan niet wereldtop bent. Er zijn ook vast genoeg voorbeelden van comebacks onder het niveau van Boilesen, als jij daar gelukkiger van wordt. En natuurlijk ook genoeg die nooit meer op niveau kwamen.
Het enige punt dat ik wil maken is dat het gewoon afwachten is, het kan verschillende kanten op. Mensen hier doen alsof omdat Boerrigter het moeilijk heeft, dat dat dan ook voor Boilesen zal gelden.
quote:
dat het geen nieuwe Kluivert is, is ook wel duidelijk en hoeft toch ook niet. Maar of hij al vrij snel klaar zou kunnen zijn voor Ajax niveau is eerder mijn vraag.quote:Op zondag 2 december 2012 11:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is echt niet de nieuwe Kluivert, Gullit zei het gisteren wel treffend, zonde dat NL talenten op jonge leeftijd naar het buitenland gaan en dan een tijd de noodzakelijke wedstrijden missen om te groeien, zie ook Castaignos.
Tuurlijk blijft dat afwachten. Maar het is wel een feit dat hij voor ligt op schema en dat Ajax met hem zijn beste wedstrijden in de competitie heeft gespeeld.quote:Op zondag 2 december 2012 11:58 schreef Adames het volgende:
[..]
dat het geen nieuwe Kluivert is, is ook wel duidelijk en hoeft toch ook niet. Maar of hij al vrij snel klaar zou kunnen zijn voor Ajax niveau is eerder mijn vraag.
Die intikker was goed maar niet dermate bijzonder dat hij daarom meteen een "Ajax" spits is, leuke jongen werkt hard maar ik schrok wel bij zijn gebrek aan snelheid en handelings snelheid op het moment dat hij alleen op Waterman afgingquote:Op zondag 2 december 2012 11:58 schreef Adames het volgende:
[..]
dat het geen nieuwe Kluivert is, is ook wel duidelijk en hoeft toch ook niet. Maar of hij al vrij snel klaar zou kunnen zijn voor Ajax niveau is eerder mijn vraag.
Ik zie Dortmund thuis als een incident.quote:Op zondag 2 december 2012 11:37 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Ik zie dit voorlopig nog als een incident net als City en Twente thuis.
Zijn ze mee aan het trainen, was eigenlijk de bedoeling dat hij pas na de winterstop zou komen. Ze waren in ieder geval met zijn startsnelheid bezig en krachttraining, dat laatste zal vast effect hebben op zijn afstandsschoten. Al denk ik niet dat dat met een maand of twee ineens veranderd is. Misschien toch nog teveel last van zijn knie ook stiekem tijdens de wedstrijd, maar zegt hij het niet omdat hij graag wilt spelenquote:Op zondag 2 december 2012 11:51 schreef Adames het volgende:
Ik weet alleen nog steeds niet wat ik van die Hoesen vind. Hij beheerst enerzijds het spel dat Ajax wilt spelen, waardoor het wel lekker loopt voorin, maar hij mist wel snelheid en een goede trap. 1 van die 2 beheersen lijkt me toch wel het minste wat je kan hebben als spits.
Babel gaat weg, Siggie speelt 3 wedstrijden per seizoen en Hoesen alleen zal het ook niet redden. Vind het niet zo gek hoor.quote:Op zondag 2 december 2012 12:06 schreef tammepiet het volgende:
Je hebt Sigthorsson, Hoesen (en Babel) en schout intensief naar een nieuwe centrale aanvaller. Zegt al genoeg lijkt mij.
Had ik maar een glazenbolquote:Op zondag 2 december 2012 12:16 schreef TJV het volgende:
[..]
Babel gaat weg, Siggie speelt 3 wedstrijden per seizoen en Hoesen alleen zal het ook niet redden. Vind het niet zo gek hoor.
welke eigen jeugd?quote:Op zondag 2 december 2012 12:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha in het psv topic hebben ze het al over wat ze nu allemaal al willen kopen en hun eigen jeugd zetten ze weer weg als afval
Raap me opquote:Op zondag 2 december 2012 12:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha in het psv topic hebben ze het al over wat ze nu allemaal al willen kopen en hun eigen jeugd zetten ze weer weg als afval
3-1.quote:Op zondag 2 december 2012 12:57 schreef franklop het volgende:
was gister niet in staat om te kijken helaas, iemand een samenvatting?
Om eerlijk te zijn, zouden wij ook doenquote:Op zondag 2 december 2012 12:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
no shit sherlockquote:
In de tijd dat je dit allemaal post had je ook al naar eredivisielive.nl of youtube kunnen gaan. Dat internet is zo lastig nog niet.quote:
was even iets te luiquote:Op zondag 2 december 2012 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
In de tijd dat je dit allemaal post had je ook al naar eredivisielive.nl of youtube kunnen gaan. Dat internet is zo lastig nog niet.
quote:Op zondag 2 december 2012 13:01 schreef franklop het volgende:
[..]
was even iets te lui, EL kan pas na de speelronde, youtube wel gevonden nu
En dat hij een kaart aangenaaid heeft gekregen. Kan er alleen maar hard om lachen. Symbolisch voor hun calimero complex. Heerlijk.quote:Op zondag 2 december 2012 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
In het PSV topic vinden ze het ook schandalig dat van Bommel een paar tikjes kreeg stelletje huilies
eindelijk weer een Ajax speler die de gehate arrogantie heeft.quote:Op zondag 2 december 2012 13:05 schreef S0nic het volgende:
Fischer is zo heerlijk arrogant en vol met zelfvertrouwen
Ik vind er niets arrogants aan, hij weet wat hij kan, dan is het toch gewoon zelfvertrouwenquote:Op zondag 2 december 2012 13:12 schreef Adames het volgende:
[..]
eindelijk weer een Ajax speler die de gehate arrogantie heeft.
Klopt, maar ik kan mij wel voorstellen dat het arrogant over kan komenquote:Op zondag 2 december 2012 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind er niets arrogants aan, hij weet wat hij kan, dan is het toch gewoon zelfvertrouwen
quote:Op zondag 2 december 2012 13:16 schreef Stiggie het volgende:
Laten we hopen dat De Boer nog heeeeeeeeeel lang bij Ajax blijft.
2nd thatquote:Op zondag 2 december 2012 13:16 schreef Stiggie het volgende:
(...)
Laten we hopen dat De Boer nog heeeeeeeeeel lang bij Ajax blijft.
meer hoe hij in de wedstrijd was, ik vond het wel tof. hij was wat uitbundiger dan zijn medespelers. Verbaal tegen Van Bommel in gaan, op je medespelers boos worden, het leuke juichen bij de 3-1, etc. Voor je eigen club is het wat leuker om een spelers als Guidetti te hebben dan als Matavz (niet gekeken naar kwaliteiten).quote:Op zondag 2 december 2012 13:26 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Fischer? arrogant? Toen die vent van de telegraaf vroeg hoe het was met de nieuwe ajax ster was hij oprecht verbaasd dat ze hem bedoelde en het er niet mee eens.
Eriksen was echt weergaloos de eerste helftquote:Op zondag 2 december 2012 13:37 schreef Tyron het volgende:
Fischer, Eriksen en de Jong
Wat een spelers
Maar dat was ook te verwachtten.quote:Op zondag 2 december 2012 13:46 schreef Tyron het volgende:
Die van Bommel was helemaal de weg kwijt dankzij Eriksen en de Jong net zoals Strootman
Ik denk ook serieus dat we binnen 5-10 jaar nog een stuk beter voetbal gaan zien en ons echt weer kunnen meten met de Europese top. Het heeft alleen veel tijd nodig en gelukkig heeft FdB en de staf nu het krediet van JC en de supporters.quote:Op zondag 2 december 2012 13:43 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Zou toch verdomd mooi zijn als de Boer over een paar jaar Ajax gewoon een paar rondes verder in de CL helpt. Het is dat we nu 2 keer achter elkaar flink pech hebben gehad anders was dat overwinteren in de CL gewoon een feit
Die is gekquote:Op zondag 2 december 2012 13:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Trouwens leuk dat gevecht tussen van Bommel en Telegraaf
[ afbeelding ]
Dat is van zoveel factoren afhankelijk, laten we het gewoon simpel houden en dinsdag niet al teveel afgaan tegen ik hoop Real 2 of wie weet een punt pakken en dan zaterdag weer Groningen vast zetten en afmaken.quote:Op zondag 2 december 2012 13:51 schreef Syntix het volgende:
[..]
Ik denk ook serieus dat we binnen 5-10 jaar nog een stuk beter voetbal gaan zien en ons echt weer kunnen meten met de Europese top. Het heeft alleen veel tijd nodig en gelukkig heeft FdB en de staf nu het krediet van JC en de supporters.
Het is Groningen-thuisquote:Op zondag 2 december 2012 13:52 schreef Ranja_Ranja het volgende:
De vorige 2 keer groningen uit toch niet gewonnen?
Aan de bal is hij verschrikkelijk goed, fysiek valt er nog wat aan te werken.quote:Op zondag 2 december 2012 14:12 schreef S0nic het volgende:
Veltman viel weer prima inZag het nooit echt zitten in hem maar is toch beter dan verwacht.
Daarom komt het ook wel goed met hem, is te trainenquote:Op zondag 2 december 2012 14:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Aan de bal is hij verschrikkelijk goed, fysiek valt er nog wat aan te werken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |