Babel gaat weg, Siggie speelt 3 wedstrijden per seizoen en Hoesen alleen zal het ook niet redden. Vind het niet zo gek hoor.quote:Op zondag 2 december 2012 12:06 schreef tammepiet het volgende:
Je hebt Sigthorsson, Hoesen (en Babel) en schout intensief naar een nieuwe centrale aanvaller. Zegt al genoeg lijkt mij.
Had ik maar een glazenbolquote:Op zondag 2 december 2012 12:16 schreef TJV het volgende:
[..]
Babel gaat weg, Siggie speelt 3 wedstrijden per seizoen en Hoesen alleen zal het ook niet redden. Vind het niet zo gek hoor.
welke eigen jeugd?quote:Op zondag 2 december 2012 12:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha in het psv topic hebben ze het al over wat ze nu allemaal al willen kopen en hun eigen jeugd zetten ze weer weg als afval
Raap me opquote:Op zondag 2 december 2012 12:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Haha in het psv topic hebben ze het al over wat ze nu allemaal al willen kopen en hun eigen jeugd zetten ze weer weg als afval
3-1.quote:Op zondag 2 december 2012 12:57 schreef franklop het volgende:
was gister niet in staat om te kijken helaas, iemand een samenvatting?
Om eerlijk te zijn, zouden wij ook doenquote:Op zondag 2 december 2012 12:34 schreef ClapClapYourHands het volgende:
no shit sherlockquote:
In de tijd dat je dit allemaal post had je ook al naar eredivisielive.nl of youtube kunnen gaan. Dat internet is zo lastig nog niet.quote:
was even iets te luiquote:Op zondag 2 december 2012 13:00 schreef Caland het volgende:
[..]
In de tijd dat je dit allemaal post had je ook al naar eredivisielive.nl of youtube kunnen gaan. Dat internet is zo lastig nog niet.
quote:Op zondag 2 december 2012 13:01 schreef franklop het volgende:
[..]
was even iets te lui, EL kan pas na de speelronde, youtube wel gevonden nu
En dat hij een kaart aangenaaid heeft gekregen. Kan er alleen maar hard om lachen. Symbolisch voor hun calimero complex. Heerlijk.quote:Op zondag 2 december 2012 12:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
In het PSV topic vinden ze het ook schandalig dat van Bommel een paar tikjes kreeg stelletje huilies
eindelijk weer een Ajax speler die de gehate arrogantie heeft.quote:Op zondag 2 december 2012 13:05 schreef S0nic het volgende:
Fischer is zo heerlijk arrogant en vol met zelfvertrouwen
Ik vind er niets arrogants aan, hij weet wat hij kan, dan is het toch gewoon zelfvertrouwenquote:Op zondag 2 december 2012 13:12 schreef Adames het volgende:
[..]
eindelijk weer een Ajax speler die de gehate arrogantie heeft.
Klopt, maar ik kan mij wel voorstellen dat het arrogant over kan komenquote:Op zondag 2 december 2012 13:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind er niets arrogants aan, hij weet wat hij kan, dan is het toch gewoon zelfvertrouwen
quote:Op zondag 2 december 2012 13:16 schreef Stiggie het volgende:
Laten we hopen dat De Boer nog heeeeeeeeeel lang bij Ajax blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |