Idd. Die blijft maar schreeuwen met z'n rotkop. Zou me groen en geel ergeren als zoiets bij Ajax rond zou lopen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:51 schreef ValHallen het volgende:
Mooiste was nog wel de reacties van de PSV'ers in het veld en na de wedstrijd. Hoge zuurgraad is hoog. Strootman bijvoorbeeld is topclub onwaardig met zijn gehuil.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:52 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax verdiend gewonnen. Die kunnen zich tenminste wel opladen voor een topduel. Feli.
Dank.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:52 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax verdiend gewonnen. Die kunnen zich tenminste wel opladen voor een topduel. Feli.
Eerste schot had wel op gol gemogen, 2e kan hij niks aan doen dat was gewoon goed ingeschoten.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:51 schreef duo-penotti het volgende:
Wat een baas Fisher.
Had alleen voor rust al moeten scoren.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:52 schreef tompsv18 het volgende:
Origineel.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:53 schreef bjanaan het volgende:
Haha uit het PSV topic,
,,Dit was de kampioenswedstrijd"
quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:53 schreef bjanaan het volgende:
Haha uit het PSV topic,
,,Dit was de kampioenswedstrijd"
Het was mooi, maar het had ook nog zomaar verkeerd kunnen uitvallen. Blij dat we vanavond geen gifbeker leeg hadden te drinken.quote:
Die kans van Lens ging het idd bijna mis.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:55 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Het was mooi, maar het had ook nog zomaar verkeerd kunnen uitvallen. Blij dat we vanavond geen gifbeker leeg hadden te drinken.
Advocaat moet van de whiskey afblijven.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:04 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Advocaat ook zeggen dat het wel heel toevallig is dat Kuipers vorige week ook al floot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
quote:Geagiteerde Van Bommel: 'Ze probeerden mij rood aan te smeren'
Voor de tweede keer op rij stapte PSV als verliezer van het veld af na een competitiewedstrijd. Na de zeperd vorige week tegen Vitesse moesten de Eindhovenaren zaterdag ook buigen voor Ajax (3-1), waardoor FC Twente de koppositie in de Eredivisie weer heeft overgenomen.
'Jammer dat we voor de tweede keer op rij verliezen, dit was onnodig', zei aanvoerder Mark van Bommel. 'We hadden een leuke voorsprong kunnen hebben.'
De 35-jarige middenvelder kreeg in de ArenA een gele kaart, zijn zevende van het seizoen, waardoor hij volgende week in de topper tegen FC Twente geschorst is. 'Ja, daar kon je op wachten. Ze probeerden mij een tweede gele kaart aan te smeren en Kevin (Strootman) ook eentje.'
http://www.volkskrant.nl/(...)-aan-te-smeren.dhtml
Tja hij kon moeilijk zeggen dat de scheidsrechter hem zocht vandaagquote:
Scouts van Milan en,Barca ook.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat kan ik toch genieten van die Fischer
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:10 schreef TJV het volgende:
Hey Tyron, snap je nu onze kritiek op Eriksen?Ik snap er iig niks van, Eriksen is zoals Perez ook al zei een andere speler en zal dus nooit zo spelen als Fischer. Dat dan opvoeren als kritiek vind ik een beetje raar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ook niet constant kritiek op Alderweireld omdat hij niet zo speelt als Messi.
Dat kon jij ook van Sana, Boerrigter en Narsinghquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:10 schreef TJV het volgende:
Hey Tyron, snap je nu onze kritiek op Eriksen?Jij vond Eriksen vandaag slecht spelen? Nee ik snap je kritiek niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:14 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik snap er iig niks van, Eriksen is zoals Perez ook al zei een andere speler en zal dus nooit zo spelen als Fischer. Dat dan opvoeren als kritiek vind ik een beetje raar.
Ik heb ook niet constant kritiek op Alderweireld omdat hij niet zo speelt als Messi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's 106 miles to Chicago, we've got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, its dark, and we're wearing sunglasses. Hit it.
Die weet ook dat hij bij Milan en Barça toch minder aan spelen toekomtquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Kon hij voor Ajax ook al heen, die tekent gewoon bij.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)arbiter-kuipers.html
TIJD OM TE LACHEN JONGENS
HAHAHAHA
"verdiend verloren" maar wel zeikenquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:15 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://eredivisielive.nl/(...)arbiter-kuipers.html
TIJD OM TE LACHEN JONGENS
HAHAHAHA
Baas ja, vindt ik meer uitstralen dan Eriksen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:12 schreef Ajacied422 het volgende:
Omdat VVV-thuis toch net wat anders is dan PSV-thuisquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, waarom niet iedere week zo'n hemels Ajax? Nu moet ik wachten tot de toppers als ik weer eens wi lgeniten
Volgende week FC Groningen gaarne keihard de nek omdraaien.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:38 schreef S0nic het volgende:
[..]
Omdat VVV-thuis toch net wat anders dan PSV-thuis
Mwa zoveel anders dan Roda was deze wedstrijd niet. Domineren, veel balbezit maar de kansen niet afmaken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Trouwens, waarom niet iedere week zo'n hemels Ajax? Nu moet ik wachten tot de toppers als ik weer eens wi lgeniten
Eerst zelf nog winnen he.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:43 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV staat nog altijd boven ons met 3 punten meer en zij hebben 4x verloren, wij een keer.
Ach, volgende week in ieder geval inlopen op Twente of PSV
Verdedigend ja. Aanvallend nog altijd een dramaquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Poulsen was vandaag trouwens goed bezig.
Leed wel weer een keer bijna fataal balverlies.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Poulsen was vandaag trouwens goed bezig.
Ja 1 keer na die wissel van Alderweireld. Voor de rest prima gedaan. Lekker alle ballen gepakt.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Leed wel weer een keer bijna fataal balverlies.
Ik maal er niet om. Waarom altijd dat negatieve na zo'n heerlijke potquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:50 schreef Reemi het volgende:
[..]
Leed wel weer een keer bijna fataal balverlies.
Wel 2x alleen... zodra hij rustig de bal voor zich uit begint te leggen weet je al hoe laat het is bij hemquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maal er niet om. Waarom altijd dat negatieve na zo'n heerlijke pot
't Was verder allemaal uitstekend hoor, ook van Poulsen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik maal er niet om. Waarom altijd dat negatieve na zo'n heerlijke pot
ik ook niet, maar heb geen zin om negatief te doen na zo' n mooie avondquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:57 schreef Reemi het volgende:
[..]
't Was verder allemaal uitstekend hoor, ook van Poulsen.Ben alleen geen fan van 'm.
Het jaar is nog lang.quote:Op zondag 2 december 2012 00:32 schreef Artillerieschaap het volgende:
Hoogst plezierig dat we in een tussenjaar meedoen om de titel
Maar vier punten achterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 december 2012 00:41 schreef Artillerieschaap het volgende:
[..]
Maar vier punten achterEn aangezien we (recent-)historisch pas de tweede seizoenshelft presteren zou de titel ergens medio april binnen moeten zijn
Ik hoop het. Ik ben in ieder geval erg blij met spelers als hoessen en fischer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
eriksen was vandaag ook weer het talent waarvoor hij gehouden werd.
Absoluut. Hopelijk breekt er na de winterstop in Andersen of Boccara nog een talent door. En misschien dat één van de geblesseerden Sightorsson, Boilesen of Serero geheel fit raakt en aan de deur klopt.quote:Op zondag 2 december 2012 00:42 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik hoop het. Ik ben in ieder geval erg blij met spelers als hoessen en fischer.
eriksen was vandaag ook weer het talent waarvoor hij gehouden werd.
Die van die PSV'ers...quote:Op zondag 2 december 2012 00:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Die interviews na de wedstrijd
Dickie moet zijn verlies even wegdrinken he!quote:Op zondag 2 december 2012 00:51 schreef muzas het volgende:
[..]
Die van die PSV'ers...
Mertens deed huilie huilie comme une idiote..
En dickie was dronken volgens mij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |