Of Hoesen ramt er gewoon 3 inquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:49 schreef Pedroso het volgende:
Zie dat Hoessen waarschijnlijk speelt, zie liever de Jong daar spelen,
Hoessen kan wel wat worden maar is nu nog te licht om in een topwedstrijd mee te kunnen.
Als Boerrigter ook weer zijn gebruikelijke vorm heeft van de laatste weken dan zal het aanvallend erg karig zijn.
Dit, maar ik ga deze discussie geen eens meer aan. Ik vind het een teken van zwakte om massaal een zondebok aan te wijzen en daar blijf ik bij.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Toen speelde Blind ook al prima hoor.
Ik begrijp het wel, hun middenveld is krachtig dus vandaar De Jong een linie terug, hun verdediging daarentegen is de zwakste van de topquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:49 schreef Pedroso het volgende:
Zie dat Hoessen waarschijnlijk speelt, zie liever de Jong daar spelen,
Hoessen kan wel wat worden maar is nu nog te licht om in een topwedstrijd mee te kunnen.
Als Boerrigter ook weer zijn gebruikelijke vorm heeft van de laatste weken dan zal het aanvallend erg karig zijn.
Betekent wel dat je zelf aanvallend behoorlijk inlevert.quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, hun middenveld is krachtig dus vandaar De Jong een linie terug, hun verdediging daarentegen is de zwakste van de top
Want? Zo slecht is Hoesen toch niet? Je creëert denk ik nu zelfs meer druk voor het goal van PSV.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:01 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Betekent wel dat je zelf aanvallend behoorlijk inlevert.
Hoesen is nog te licht voor het grote werk, in de wat kleinere wedstrijden kun je hem brengen maar is (nog) niet in staat om het de PSV verdediging moeilijk te maken vrees ik,quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:02 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Want? Zo slecht is Hoesen toch niet? Je creëert denk ik nu zelfs meer druk voor het goal van PSV.
Ben ik wel met je eens dat hij er nog lang niet is, we gaan het wel zienquote:Op zaterdag 1 december 2012 17:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Hoesen is nog te licht voor het grote werk, in de wat kleinere wedstrijden kun je hem brengen maar is (nog) niet in staat om het de PSV verdediging moeilijk te maken vrees ik,
Ik snap overigens dat gehype op Hoesen niet zo, heeft nog niet veel laten zien.
watquote:Op zaterdag 1 december 2012 16:48 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Onzin, waren genoeg spelers die wel gewoon hun niveau haalde....
Vorig seizoen wonnen we aan het eind 14 wedstrijden waarvan Blind er 12 gewoon belabberd slecht speelde.
Trouwens de hobbysite van Tyron gevonden: : http://www.tussendelinies.nl/eriksen-verdient-meer-krediet
dit ja, heeft zich daar toch wat meer bewezenquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:49 schreef 16meter het volgende:
[..]
Hoezo ''?
Had liever De Jong in de spits gezien.
quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:25 schreef Artillerieschaap het volgende:
Hoesen sloopt die boeren vanavond. Hoppa.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |