SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2012 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Daywalk3r op 30-11-2012 13:53:34 ]Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ja en dan toch roken inderdaad![]()
Wanneer ik eenmaal weer op adem ben en gedouched kan het wel weer. Roken tijdens het hardlopen is echt niet te doen, zelfs de rook van de schoorsteen is niet te verdragen!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Heb ik ooit gedaan...... Eerst roken, dan rennen, na mijn laatste stap snel roken..quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:43 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ja en dan toch roken inderdaad![]()
Wanneer ik eenmaal weer op adem ben en gedouched kan het wel weer. Roken tijdens het hardlopen is echt niet te doen, zelfs de rook van de schoorsteen is niet te verdragen!![]()
Ik deed tot een jaar geleden niet andersquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:44 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Heb ik ooit gedaan...... Eerst roken, dan rennen, na mijn laatste stap snel roken..
F means you're fucked![]()
Ik heb me laten overhalen om met een business team van ons bedrijf de kwart marathon in Egmond te gaan lopen![]()
Dat zal nog zwaar genoeg worden, want ik heb nog nooit op het strand of in de duinen gelopen. Maar stiekem heb ik er wel héél veel zin in![]()
Dus Daywalk3r, zou je mij in de OP bij 13 januari 2013 - 41e PWN Egmond Halve Marathon, Egmond aan Zee op willen nemen:
• GlenHighland - Kwart Marathon![]()
Ik ook, tot 2.5 week geledenquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:45 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik deed tot een jaar geleden niet anders![]()
![]()
Ik ga dan echt half dood van het hoesten als ik dat doe, die longblaasjes eindelijk open, bloed pompt rond en dan rook er in gooien, stik dan zowat.
Stoppen staat op het programma, eerst de kilo's kwijt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Met groupon of compressiekousen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:52 schreef Ambipur het volgende:
http://www.groupon.nl/dea(...)CRM_1_0_0_335&a=1646
Is iemand hier bekend mee?
Het eerste nee, het tweede. Zie 2 topics (dacht ik) terug.
Ze helpen wel volgens degene die ze dragen maar ze moeten wel goed passen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Eerder voor gladheidquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:33 schreef YUR het volgende:
Wat is deze? Bang voor een beetje kou en sneeuw?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Volgens mij gevondenquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:31 schreef YUR het volgende:
[..]
Volgens mij moet je in kunnen stellen dat je actuele snelheid niet als een gemiddelde wordt weergegeven, maar echt actueel. Ik meen me te herinneren dat ik dat ook ooit had aangepast op mn 210
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
ik weet het nog steeds niet zeker. Het is wel weer een mooie mini Fok!-meet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:04 schreef YUR het volgende:
Als het parcours niet in orde is, gaat het evenement gewoon niet doorKierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Iemand zin in een startbewijs voor de Groeten van Schoorl?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ga ik even teruglezen, merci!quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:59 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Met groupon of compressiekousen?
Het eerste nee, het tweede. Zie 2 topics (dacht ik) terug.
Ze helpen wel volgens degene die ze dragen maar ze moeten wel goed passen.![]()
Shit...ik had me voorgenomen om de traptreden van de twee lange trappen in de puinduinen te tellen. Ben ik dat gisteren gewoon vergeten
Maar nu heb ik wel weer een goede reden om daar snel weer te gaan trainen
Heeft iemand eigenlijk nog wel eens wat van DJMO gehoord?
Ze had zo'n grootse plannen.All she wants and needs is just a little taste..![]()
Eindelijk, na maanden blessure, deze week weer rond de 50K kunnen lopen.
Geluk bij een ongeluk dat ik geblesseerd was en dus niet naar NY ben afgereisd voor de marathon.
T'is heerlijk weer om te lopen nu, op de een of andere manier gaat mijn ademhaling makkelijker in deze kou. Misschien ook omdat ik nu een tijdje niet meer rook![]()
![]()
Ja, hoe kouder het is hoe meer zuurstof er in de lucht en in je bloed komt.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:29 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Eindelijk, na maanden blessure, deze week weer rond de 50K kunnen lopen.
Geluk bij een ongeluk dat ik geblesseerd was en dus niet naar NY ben afgereisd voor de marathon.
T'is heerlijk weer om te lopen nu, op de een of andere manier gaat mijn ademhaling makkelijker in deze kou. Misschien ook omdat ik nu een tijdje niet meer rookJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Done! En mezelf er ook gelijk ingezet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:48 schreef GlenHighland het volgende:
Ik heb me laten overhalen om met een business team van ons bedrijf de kwart marathon in Egmond te gaan lopen![]()
Dat zal nog zwaar genoeg worden, want ik heb nog nooit op het strand of in de duinen gelopen. Maar stiekem heb ik er wel héél veel zin in![]()
Dus Daywalk3r, zou je mij in de OP bij 13 januari 2013 - 41e PWN Egmond Halve Marathon, Egmond aan Zee op willen nemen:
• GlenHighland - Kwart MarathonJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik heb sinds woensdag weer een hamstring blessure(tje)
Het ene is nog niet over, of het andere speelt op. Ik lijk godverdomme Robben wel.![]()
Ga je schwalbes maken tijdens de Bruggenloop?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Het ene is nog niet over, of het andere speelt op. Ik lijk godverdomme Robben wel.
Niks meer geregd op Endo/Runkeeper en ook niet op haar blog.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:23 schreef Luxuria het volgende:
Heeft iemand eigenlijk nog wel eens wat van DJMO gehoord?
Ze had zo'n grootse plannen.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hmmmmquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:08 schreef slacker_nl het volgende:
Iemand zin in een startbewijs voor de Groeten van Schoorl?10km moet toch te doen zijn.. en ik sta naast je op de lijst van onder voorbehoud.. wat wil je ervoor hebben?
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Hmm ik kan me dit topic nog goed herinneren GC / DJMO gaat de marathon lopen. volg hier haar vorderingen!quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Niks meer geregd op Endo/Runkeeper en ook niet op haar blog.
All she wants and needs is just a little taste..![]()
Zo hop... de nieuwe maas in.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:34 schreef YUR het volgende:
[..]
Ga je schwalbes maken tijdens de Bruggenloop?![]()
Ik kreeg van de week ook de vraag of ik de marathon in Rotterdam wilde gaan lopen...na 15 seconden twijfel heb ik toch maar afgeslagen.
Misschien, heel misschien.... dat ik er eentje wil gaan doen in het najaar....F means you're fucked![]()
Beloofd? Want dan loop ik filmend achter je aanquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo hop... de nieuwe maas in.
Sjeis, nu heb ik mezelf gezet bij de 2012 challenge. Mijn doel was om tot 2500K te komen voor dit jaar, maar een deel van die afstand heb ik al voor 2012 gelopen.
Naja dan doe ik de challenge 2013 wel weer goed.![]()
![]()
goh.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Niks meer geregd op Endo/Runkeeper en ook niet op haar blog.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Das toch zonde, met je filmcamera in je hand de nieuwe maas inlopen?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:47 schreef YUR het volgende:
[..]
Beloofd? Want dan loop ik filmend achter je aan![]()
Ik moest er gister nog aan denken ja. Dat het zo mooi weer was om te hardlopen. Binnenkort weer!quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:51 schreef DarkElf het volgende:
Gisteren 15 km gelopenMensen wat een fijn weer is het deze dagen!
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Dat telt dus niet voor je challenge, die loopt van 1 Jan 2012 tot 31 Dec 2012.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:51 schreef Hou-m-Nat het volgende:
Sjeis, nu heb ik mezelf gezet bij de 2012 challenge. Mijn doel was om tot 2500K te komen voor dit jaar, maar een deel van die afstand heb ik al voor 2012 gelopen.![]()
Ik had beter moeten lezenquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:55 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Dat telt dus niet voor je challenge, die loopt van 1 Jan 2012 tot 31 Dec 2012.![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:45 schreef YUR het volgende:
Misschien, heel misschien.... dat ik er eentje wil gaan doen in het najaar....
Hop hop hop, Swetsenegger style.quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:45 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zo hop... de nieuwe maas in.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Laat dan maar inderdaadquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:53 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Das toch zonde, met je filmcamera in je hand de nieuwe maas inlopen?
Ik ben stinkjaloers, na het werk komt het er niet van en overdag zit ik op mijn stinkkantoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:51 schreef DarkElf het volgende:
Gisteren 15 km gelopenMensen wat een fijn weer is het deze dagen!
Hier precies hetzelfde. Als ik op gewicht ben gaan de peuken de deur uit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:49 schreef De_kluizenaar het volgende:
Ik ga dan echt half dood van het hoesten als ik dat doe, die longblaasjes eindelijk open, bloed pompt rond en dan rook er in gooien, stik dan zowat.
Stoppen staat op het programma, eerst de kilo's kwijt.![]()
Ja, HM hebben we gehad., Als ik het trainen volhoud, moet ik een marathon ook aankunnen. Ik ben van plan eigenlijk elk weekend een flinke afstand te lopen om dit vol te houden. Vrees alleen voor een marathon toch wel iets van een schema aan te moeten gaan houden. En tussendoor wat halve marathons of een 20mijl wedstrijd te plannen. Wil die van Eindhoven weer gaan lopenquote:alleen dan nu dus twee keer zoveel/zolang
Ik ben dan wel niet zo'n snelle (vind ik zelf), maar steeds meer mijn grenzen verleggen houd me fris
Fixedquote:Op vrijdag 30 november 2012 11:32 schreef Swetsenegger het volgende:
Het ene is nog niet over, of het andere speelt op. Ik lijk godverdomme slacker_nl wel.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Slacker, je bent niet de enige met een gebroken voet. Matthew Bellamy, de zanger van Muse heeft gisteren ook twee botjes in zijn voet gebroken. Balen, ik ga er over twee weken heen en het is niet bepaald een band waar je heen gaat voor een statische set.![]()
Dank u !!quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:31 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Done! En mezelf er ook gelijk ingezet.![]()
![]()
Is het erg als ik zeg dat ik Muse niet ken?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:06 schreef bloodymary1 het volgende:
Slacker, je bent niet de enige met een gebroken voet. Matthew Bellamy, de zanger van Muse heeft gisteren ook twee botjes in zijn voet gebroken. Balen, ik ga er over twee weken heen en het is niet bepaald een band waar je heen gaat voor een statische set.
@mossel jepIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Het is voor mij zelfs zo onzeker of ik het in 2013 wel ga doen, dat ik niet eens een potentiele marathon op het oog heb. Al gaat mijn voorkeur uit naar eentje in het buitenland.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:06 schreef mosselmossel het volgende:
Cool! Op 20 oktober Yur en Semtex in de Amsterdam Marathon!F means you're fucked![]()
Ja, het is erg als je Muse niet kent. En hoe krijg je een gebroken voet nu voor elkaar?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Is het erg als ik zeg dat ik Muse niet ken?
@mossel jepZeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
nee?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:06 schreef mosselmossel het volgende:
Cool! Op 20 oktober Yur en Semtex in de Amsterdam Marathon!Ik heb niks met de Amsterdam marathon.
Ik heb met geen enkele marathon in NL iets...maarja...quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:15 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
nee?Ik heb niks met de Amsterdam marathon.
Echt heel erg.... Staan volgend jaar zelfs in de Arena, dus zijn toch wel redelijk bekend.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:13 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Is het erg als ik zeg dat ik Muse niet ken?
@mossel jep![]()
Best makkelijk eigenlijk; gewoon op je muil gaan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:14 schreef mosselmossel het volgende:
Ja, het is erg als je Muse niet kent. En hoe krijg je een gebroken voet nu voor elkaar?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Der zit ook een voetbalclub in de Arena, schijnt ook bekend te zijn, maar ken er niemand vanquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:16 schreef bloodymary1 het volgende:
Echt heel erg.... Staan volgend jaar zelfs in de Arena, dus zijn toch wel redelijk bekend.
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hebben ze geen grote rond Den Haag? Of vindt jij het niet mooi door plaatsgenoten aangemoedigd te worden?quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:16 schreef YUR het volgende:
[..]
Ik heb met geen enkele marathon in NL iets...maarja...Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Nee, die ken ik ook niet...quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:18 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Der zit ook een voetbalclub in de Arena, schijnt ook bekend te zijn, maar ken er niemand van![]()
Er is er inderdaad geen in Den Haag. En of ik nou wel of niet door plaatsgenoten word aangemoedigd kan me werkelijk niets schelen.... ben wat dat soort dingen betreft misschien wel een beetje te nuchterquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:18 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Hebben ze geen grote rond Den Haag? Of vindt jij het niet mooi door plaatsgenoten aangemoedigd te worden?F means you're fucked![]()
Les 19 gelopen 5-6-7-8, zag er best wel tegenop omdat het zo'n grote stap lijkt met de lessen hiervoor. Maar het ging me echt supermakkelijk af, ik had echt nog ruim over. Ik kon zelfs op het eind nog (hijgerig) meezingen met Get Down van Backstreet Boyslekker nummertje tussen al die nietszeggende dancemeuk. Volgende keer 8-8-8-8
Ben benieuwd hoe dat gaat.
know'm sayin?
word? word.![]()
Lekker bezig hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:23 schreef alors het volgende:
Les 19 gelopen 5-6-7-8, zag er best wel tegenop omdat het zo'n grote stap lijkt met de lessen hiervoor. Maar het ging me echt supermakkelijk af, ik had echt nog ruim over. Ik kon zelfs op het eind nog (hijgerig) meezingen met Get Down van Backstreet Boyslekker nummertje tussen al die nietszeggende dancemeuk. Volgende keer 8-8-8-8
Ben benieuwd hoe dat gaat.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Nee, uiteraard is aangemoedigd worden ook niet mijn drijfveer, dat is je persoonlijke doelen halen en naar iets streven wat ooit onmogelijk leek. Toch lijkt het me geen zak aan om een marathon te lopen in een stad of streek waar ik niks mee heb (of die van Amsterdam... waar ik ook van las dat het zo druk was)quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:21 schreef YUR het volgende:
[..]
Er is er inderdaad geen in Den Haag. En of ik nou wel of niet door plaatsgenoten word aangemoedigd kan me werkelijk niets schelen.... ben wat dat soort dingen betreft misschien wel een beetje te nuchter
Wat is jouw drijfveer?Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
Het is de meest logische volgende stap.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:03 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
Hier precies hetzelfde. Als ik op gewicht ben gaan de peuken de deur uit.
Ik ben bang dat zonder peuken, ik geen gewicht meer kwijtraak, hongergevoel, eten ter compensatie, een slecht gevoel krijgen omdat ik niet meer afval en dan de hardloopschoenen aan de wilgen hang want dat helpt dan kennelijk ook niet meer...
/dramaqueenIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Aangemoedigd worden is echt wel leuk hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 12:25 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Nee, uiteraard is aangemoedigd worden ook niet mijn drijfveer, dat is je persoonlijke doelen halen en naar iets streven wat ooit onmogelijk leek. Toch lijkt het me geen zak aan ome en marathon te lopen in een stad of streek waar ik niks mee heb.
Wat is jouw drijfveer?
Maar ik bedoelde het meer van: De mensen die mij in Den Haag staan aan te moedigen ken ik net zo goed als de mensen die mij in Tokio staan aan te moedigen.
Ik voel me nooit verbonden aan plaatsen of dingen.
Mijn drijfveer...nooit over nagedacht eigenlijk. In eerste instantie was het het aspect van sporten/bezig zijn met je lichaam/afvallen, maar nu is het vooral de uitdaging en de verslaving.
En sinds kort toch ook wel: Genieten van het mogen lopen in mooie en nieuwe omgevingenF means you're fucked![]()
Ik doe gewoon stoppen met roken en afvallen tegelijk! En het kan!quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Het is de meest logische volgende stap.
Ik ben bang dat zonder peuken, ik geen gewicht meer kwijtraak, hongergevoel, eten ter compensatie, een slecht gevoel krijgen omdat ik niet meer afval en dan de hardloopschoenen aan de wilgen hang want dat helpt dan kennelijk ook niet meer...
/dramaqueenF means you're fucked![]()
Niet zo miepen. Liever 4kg te zwaar dan je longen nog verder asfalteren.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:26 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Het is de meest logische volgende stap.
/dramaqueenJa doei.![]()
Stoppen met roken werkt alleen als je er zelf achterstaat. Zolang dat niet het geval is is de kans dat je terugvalt heul groot.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
Niet zo miepen. Liever 4kg te zwaar dan je longen nog verder asfalteren.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Sinds 6 weken ben ik met mijn gezondheid bezig.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:35 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Niet zo miepen. Liever 4kg te zwaar dan je longen nog verder asfalteren.
Hiervoor was ik een pizzavretende, rokende, niet bewegende Macdonaldliefhebber. Resultaat, veel overgewicht en een conditie van 0,0.
Daar ben ik nu dus mee bezig om dat te veranderen. Ben nu ruim 6 kilo kwijt omdat ik mijn hele eetpatroon heb omgegooid, en ik loop hard!![]()
Voor mij is dit wel even genoeg verandering. Ik heb er plezier in en geniet met volle teugen. Als ik nu ook ga stoppen met roken denk ik dat ik deze levensstijl niet volhoud. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd. Daarbij zit ik ook sindskort thuis, baan kwijt geraakt door de recessie. Als ik ga stoppen met roken word ik gek denk ik.![]()
Ik vind McDonald's nog steeds lekker
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
McDonalds heb ik nooit lekker gevonden, (echte) hamburgers daarentegen wel. En pizza's!Vooral die in Italie.
![]()
Pannekoeken was ik ook verslaafd aan. Met roomboter en veel poedersuiker. Mann wat mis ik die dingen.![]()
![]()
Italiaans eten...quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:59 schreef bloodymary1 het volgende:
McDonalds heb ik nooit lekker gevonden, (echte) hamburgers daarentegen wel. En pizza's!Vooral die in Italie.
![]()
Maar goed...
Net ff rondje gelopen buiten. Heerlijk weer en de benen weer wat los maken. Toch wat spierpijn na gisteravond. Voor het eerst eigenlijk![]()
![]()
Ik vind er niet zoveel aan, het smaakt allemaal hetzelfde: naar plastic en conserveringsmiddelen, vooral die hamburgers. En over de frietjes zit een complete zak zout. Als ik er eet, dan bestel ik de salade (en ja, dat is ook niet 100% gezond)quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:53 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik vind McDonald's nog steeds lekker
Ik vind het wel makkelijk dat ik voor de echte dikmakers (ijs, (melk)chocolade, pizza's, milkshakes etc.) allergisch benIk kom niet in de verleiding.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind er niet zoveel aan, het smaakt allemaal hetzelfde: naar plastic en conserveringsmiddelen, vooral die hamburgers. En over de frietjes zit een complete zak zout. Als ik er eet, dan bestel ik de salade (en ja, dat is ook niet 100% gezond)Ja doei.![]()
Ik maak ze met (light) sojamelk: om nom nom! Is wel goed krachtvoer voor het sportenquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:04 schreef mirjammajrim het volgende:
Pannekoeken was ik ook verslaafd aan. Met roomboter en veel poedersuiker. Mann wat mis ik die dingen.
Jamaar guilty pleasurequote:Op vrijdag 30 november 2012 13:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind er niet zoveel aan, het smaakt allemaal hetzelfde: naar plastic en conserveringsmiddelen, vooral die hamburgers. En over de frietjes zit een complete zak zout. Als ik er eet, dan bestel ik de salade (en ja, dat is ook niet 100% gezond)
Ik vind het wel makkelijk dat ik voor de echte dikmakers (ijs, (melk)chocolade, pizza's, milkshakes etc.) allergisch benIk kom niet in de verleiding.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Krijg je er een vol gevoel van, dan? Ik nl. nietquote:
Nou ga maar eens een rondje doen, het is lekker weer en dan kan ik vast wat calorieen er aflopen voor de frietjes vanavond.![]()
Mcdonalds... Tsja.. Je drukt zo'n burger en patat naar binnen en je voelt je dan helemaal vol en tonnetje rond. Dan stap je de auto weer in en als je de oprit van de snelweg opdraait laat je een boer en je hebt alweer honger![]()
![]()
Daywalk3r, je mag in de OP mij schrappen bij de bruggenloop...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:04 schreef mirjammajrim het volgende:
Pannekoeken was ik ook verslaafd aan. Met roomboter en veel poedersuiker. Mann wat mis ik die dingen.http://www.smulweb.nl/rec(...)en-met-whey-proteinequote:Op vrijdag 30 november 2012 13:17 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik maak ze met (light) sojamelk: om nom nom! Is wel goed krachtvoer voor het sportenJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
Daywalk3r, je mag in de OP mij schrappen bij de bruggenloop...![]()
Nog niet goed dus?![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:50 schreef MaleDuck het volgende:
Daywalk3r, je mag in de OP mij schrappen bij de bruggenloop...Ok
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Dit ja, ik ben sowieso niet van de burgers en een patatje met frikandel van de gemiddelde patatkraam is veel lekkerderquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind er niet zoveel aan, het smaakt allemaal hetzelfde: naar plastic en conserveringsmiddelen, vooral die hamburgers. En over de frietjes zit een complete zak zout. Als ik er eet, dan bestel ik de salade (en ja, dat is ook niet 100% gezond)Er zit er zelfs één op een route die ik vaak loop, die geur
maar ik weet dat ze rare kruiden over hun patat gooien en dat het dus helemaal niet zo lekker is
Voelt toch ook wel goed om er soepel als een baas voorbij te rennen
know'm sayin?
word? word.![]()
Nope, vorige week vrijdag wilde ik 12,5 km lopen in een rustig tempo, maar na 5 km schoot het weer in mijn knie. Dus helaas gaat de 15 km niet lukken. Ik heb er deze week naar laten kijken en heb een lopersknie. Dus heb wat oefeningen mee gekregen en mag in gelijkmatig tempo ongeveer 5 km per keer lopen. Dus ga dat volgende week weer oppakken. Wil dan weer langzaam met 10% per week op gaan bouwen en hopen dat het zo gaat verdwijnen.quote:<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nope, vorige week vrijdag wilde ik 12,5 km lopen in een rustig tempo, maar na 5 km schoot het weer in mijn knie. Dus helaas gaat de 15 km niet lukken. Ik heb er deze week naar laten kijken en heb een lopersknie. Dus heb wat oefeningen mee gekregen en mag in gelijkmatig tempo ongeveer 5 km per keer lopen. Dus ga dat volgende week weer oppakken. Wil dan weer langzaam met 10% per week op gaan bouwen en hopen dat het zo gaat verdwijnen.Balen zeg, sterkte!
know'm sayin?
word? word.![]()
Mcdonalds, lekker als je het eet, daarna altijd misselijk en na een uur weer honger. Heel af en toe trap je er weer eens in maar eet liever iets anders.
Net als lunch turkse pizza met falafel op, heerlijk! (iedere vrijdagmiddag)
Zondag weer lopen!![]()
![]()
Falafel
McD![]()
Zelfgemaakte hamburgers
Zelfgemaakte pizza
Zelfgemaakt alles, zo ongeveer
Als ik dit weekend nog aan lopen toe kom mag 't een wonder heten.wat voel ik me belabberd
Maar de tight loopt niet zonder mij weg
*O
Ja doei.![]()
Lahmacunx 12314312513567843543768
http://www.endurancelife.com/event-new.asp?series=70Misschien ga ik in mei wel de North York Moors Etappe doen (10k)
Ja doei.![]()
Ik heb een tijdje op een callcenter (quote:) gewerkt en zag daar mensen regelmatig die dingen vreten en langzaam dichtgroeien (want die zitten natuurlijk de hele dag stil)
of van die grote bakken döner met kaas en saus en friet
Bedoel je kapsalon?quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje op een callcenter () gewerkt en zag daar mensen regelmatig die dingen vreten en langzaam dichtgroeien (want die zitten natuurlijk de hele dag stil)
Volgens mij heet dat kapsalon jaquote:Ik bestel het nooit omdat de naam als gerecht me al tegenstaat
net zoals ik nooit een Kia Picanto zou willen rijden
(om nom nom?). Ik ben een beetje raar
Dat heb ik één keer gehad (een hele kleine kapsalon) omdat ik het eens wilde proberen. Wat een ranzige tyfusmeuk.Ja doei.![]()
Zo ging dat hier ook altijd, maar sinds kort zijn mijn collega's op dieet (weightwatchers)quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:38 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje op een callcenter () gewerkt en zag daar mensen regelmatig die dingen vreten en langzaam dichtgroeien (want die zitten natuurlijk de hele dag stil)
Op een of andere manier past dit wel binnen hun punten iedere week en ze vallen zelfs af!
Omdat ik veel sport merk ik er ook niks van dat ik het iedere week neem. Maar goed dat sporten vergeten de meeste mensen te doen![]()
![]()
Kapsalon is prima voer
maar dan wel om 4 uur 's nachts, als je van voor niet meer weet waar je van achter bent...F means you're fucked![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:44 schreef YUR het volgende:
Kapsalon is prima voer
maar dan wel om 4 uur 's nachts, als je van voor niet meer weet waar je van achter bent...Herkenbaar, dat is ook het enige moment wanneer ik dat eet...
Op de zaak doe ik vrijdag soms wel mee, maar eet dan geen kapsalon, maar gewoon een broodje kebab
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Cholesterolverknetterende bagger.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
Dat heb ik één keer gehad (een hele kleine kapsalon) omdat ik het eens wilde proberen. Wat een ranzige tyfusmeuk.Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards![]()
1800 calorieenquote:![]()
http://www.leontien.nl/artikel/1186/leontiennl/eten_en_drinken/het_meest_calorierijke_junkfood.aspxIsn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Anti-kater voer ja. Maar als je het elke dag eet, rookt, weinig beweegt en veel autorijdt, teken je wat mij betreft alvast je doodvonnisquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:44 schreef YUR het volgende:
Kapsalon is prima voer
maar dan wel om 4 uur 's nachts, als je van voor niet meer weet waar je van achter bent...
Nog nooit gehad. Kapsalon is ook ongeveer 1800kcal. En sowiesokaas
Lahmacun is "maar" ongeveer 300. Met een bak shoarma en saus wellicht tegen de 800. Maar voor een keer op de zaterdag kan 't prima.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Precies. Als je junkfood eet, doe het dan goed.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:59 schreef jcdragon het volgende:
[..]
1800 calorieen![]()
http://www.leontien.nl/artikel/1186/leontiennl/eten_en_drinken/het_meest_calorierijke_junkfood.aspx
Ik zou er nog bacon overheen willen bedenk ik me.![]()
On the first day of Christmas, my true love gave to me
Some free time to run in the trees.
On the second day of Christmas, my true love gave to me
2 lightweight gloves
…and some free time to run in the trees.
On the third day of Christmas, my true love gave to me
3 French shoes (Hoka One One’s and Salomon trail shoes both come from France)
2 lightweight gloves
On the fourth day of Christmas, my true love gave to me
4 calling birds (found while running in the trees)
3 French shoes
2 lightweight gloves
On the fifth day of Christmas, my true love gave to me
5 RACE EN-TRIEEEEES!
4 calling birds
3 French shoes
2 lightweight gloves
On the sixth day of Christmas, my true love gave to me
6 Garmins tracking
5 RACE EN-TRIEEEEES!
4 calling birds
3 French shoes
2 lightweight gloves
…and some free time to run in the trees
On the seventh day of Christmas, my true love gave to me
7 snowshoes floating
6 Garmins tracking
5 RACE EN-TRIEEEEES!
4 calling birds
3 French shoes
2 lightweight gloves
On the eighth day of Christmas, my true love gave to me
8 packs for running
7 snowshoes floating
6 Garmins tracking
5 RACE EN-TRIEEEEES!
4 calling birds
3 French shoes
2 lightweight gloves
On the ninth day of Christmas, my true love gave to me
9 ladies dancing (I know you, male trail runners)
8 packs for running
7 snowshoes floating
6 Garmins tracking
5 RACE EN-TRIEEEEES!
4 calling birds
3 French shoes
2 lightweight gloves
On the tenth day of Christmas, my true love gave to me
10 lords a leaping (I know you, female trail runners)
9 ladies dancing
8 packs for running
7 snowshoes floating
6 Garmins tracking
5 RACE EN-TRIEEEEES!
4 calling birds
3 French shoes
2 lightweight gloves
On the 11th day of Christmas, my true love gave to me
11 tights and tops
10 lords a leaping
9 ladies dancing
8 packs for running
7 snowshoes floating
6 Garmins tracking
5 RACE EN-TRIEEEEES!
4 calling birds
3 French shoes
2 lightweight gloves
On the twelfth day of Christmas, my true love gave to me
12 runners running (group trail run!)
11 tights and tops
10 lords a leaping
9 ladies dancing
8 packs for running
7 snowshoes floating
6 Garmins tracking
5 RACE EN-TRIEEEEES!
4 calling birds
3 French shoes
2 lightweight gloves
![]()
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Soort mix tussen Hawkwind, Immortal en een Nespresso reclame.[/quote]![]()
Zou wel goed voer zijn voor na een Halve marathon, dan verbrand je er gemiddeld 1500, dus kun je rustig weer een kapsalon eten
Ik zou hem er in ieder geval niet voor etenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:01 schreef SEMTEX het volgende:
Zou wel goed voer zijn voor na een Halve marathon, dan verbrand je er gemiddeld 1500, dus kun je rustig weer een kapsalon eten![]()
![]()
Ik verbrand al 1750Kcal op 15KMquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:01 schreef SEMTEX het volgende:
Zou wel goed voer zijn voor na een Halve marathon, dan verbrand je er gemiddeld 1500, dus kun je rustig weer een kapsalon eten![]()
Dan zou ik een halve kilo lasagne eten. Zonderquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:01 schreef SEMTEX het volgende:
Zou wel goed voer zijn voor na een Halve marathon, dan verbrand je er gemiddeld 1500, dus kun je rustig weer een kapsalon etenkaas
uiteraard
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:09 schreef Swetsenegger het volgende:
Dit blijft ook briljant: http://www.youtube.com/user/EpicMealTime![]()
![]()
The fuq?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ik verbrand al 1750Kcal op 15KMHoe doe je dat? Man zijn?
Hoe zwaarder je weegt hoe meer je verbruiktquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
The fuq?Hoe doe je dat? Man zijn?
![]()
[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Had gister met m'n maat gelopen.
Endomondo's dus gelijk. Ik had 60kcals meer verbruikt dan hem.
In eerste instantie zaten we te denken hoe dat nou kon. Totdat ik me bedacht om even in de instellingen van endomondo te kijken.Gewicht,lengte, gewicht.
92 kilo wegen en gaan hardlopen met 6min/km.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:22 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
The fuq?Hoe doe je dat? Man zijn?
![]()
Kak zeg. Wilde vandaag gaan lopen en zondag weer, schiet er iets verkeerd in mijn rug waardoor ik dat steeds merk als ik loop. Niet handig dus om dan te gaan
Nu maar hopen dat dat morgen weer weg is, dan kan ik morgen en zondag nog wel gaan. Baal wel flink, kijk er al de hele week naar uit.![]()
Nou dan zit de teller van runkeeper nog aan de magere kant denk ik.
Deze maand 35km gelopen en 4060 cal verbrand, zal vermoedelijk dan hoger liggen met mijn huidige gewicht
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
120.9 (1.93 lengte)quote:
Het was 133.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Heerlijk rondje gedaan. Omdat het windstil is heb je helemaal geen last van de kou. 7,6 km gedaan. Leuk om te merken dat je heel stiekem toch steeds wat sneller gaat en zo.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:49 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
120.9 (1.93 lengte)
Het was 133.
Wow, knap! In hoeveel tijd ben je 12 kilo afgevallen? En vooral door het lopen of door lijnen? Combinatie van beide natuurlijk. Je bent ook wel lekker lang, dan mag je toch wel wat wegen. Wat zou een normaal postuur zijn bij jouw lengte, 95 of zo?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:49 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
120.9 (1.93 lengte)
Het was 133.![]()
Ik heb ook op 105 ofzo gezeten met m'n 1.79.
Nu op 85.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Wow, keigoed. Wat zul je je lekker voelen dan nu!quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:51 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik heb ook op 105 ofzo gezeten met m'n 1.79.
Nu op 85.![]()
Het gaat natuurlijk om je lean body massJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Volgens BMI zou ik 90 moeten wegen dacht ik, maar dat zie ik nog niet zitten, 100 vind ik goed, of net eronder.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:51 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wow, knap! In hoeveel tijd ben je 12 kilo afgevallen? En vooral door het lopen of door lijnen? Combinatie van beide natuurlijk. Je bent ook wel lekker lang, dan mag je toch wel wat wegen. Wat zou een normaal postuur zijn bij jouw lengte, 95 of zo?
Het is meer dan 133 geweest ook, ik schat zelfs 140 maar toen woog ik mij niet.
Combinatie, bewegen en lijnen. Nu ik helemaal geen alcohol meer drink gaat het harder, ik denk dat ik 1 januari op 115 zit.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Zat al weer een hele poos rond de 96. Maar dat is mooi rustig naar 85 gegaan. Nu nog vet kwijt en meer spieren. Dan mag 't de lucht ook nog wel iets in qua gewicht.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wow, keigoed. Wat zul je je lekker voelen dan nu!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Volgens mijn BMI zou ik iets van 78 max moeten wegen, maar dan ben ik echt een gratenbaal. En sowieso ben ik wel genoeg afgevallen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:53 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Volgens BMI zou ik 90 moeten wegen dacht ik, maar dat zie ik nog niet zitten, 100 vind ik goed, of net eronder.
Het is meer dan 133 geweest ook, ik schat zelfs 140 maar toen woog ik mij niet.
Combinatie, bewegen en lijnen. Nu ik helemaal geen alcohol meer drink gaat het harder, ik denk dat ik 1 januari op 115 zit.
Vandaag trouwens de laatste uitslag van bloedonderzoek terug (ivm diabetes) en hoef niet meer te controleren, zolang ik niet aan kom.![]()
Zo dat is ook fijn! Zeggen ze dan nog iets bij zo'n controle, dat je fier op jezelf mag zijn (om maar even met Evy te spreken)?![]()
De queteletindex (afgekort QI) of body-mass index (BMI) is een index die de verhouding tussen lengte en gewicht bij een persoon weergeeft. De BMI wordt veel gebruikt om een indicatie te krijgen of er sprake is van overgewicht.
De BMI kan niet gebruikt worden als betrouwbare maat voor overgewicht bij een individu, aangezien individuele verschillen in lichaamsbouw niet in de berekening worden meegewogen (verhouding van spier-, bot- en vetweefsel). In de geneeskunde wordt desondanks de BMI wel veel gebruikt. In de dagelijkse medische praktijk is de BMI goed bruikbaar en voldoende betrouwbaar. Dit geldt met name bij grotere afwijkingen zoals ondergewicht en overgewicht. De BMI geldt enkel voor volwassenen.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Ik ben een beetje kwijt, maar da's eigenlijk helemaal niet de bedoeling.
Kijken of ik dat wat kan compenseren.It has to mean something
Could never mean more than a sacrifice![]()
Spierquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik loop nu een jaar hard, maar ben alleen maar 2 kilo aangekomen....
Ja doei.![]()
Ik ook hoor, toen ik begon woog ik 68 kg en nu 70 ofzo...quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef bloodymary1 het volgende:
maar ben ook 1.95 m lang en als ik BMI moet geloven heb ik gevaarlijk ondergewichtAl een jaar of 10
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Die BMI vind ik ook niet gezond hoor, dat vind ik te magertjes en daarbij, sommige mensen hebben gewoon aanleg voor zwaarlijvigheid. Hoeft niet eens te misstaan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:56 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Volgens mijn BMI zou ik iets van 78 max moeten wegen, maar dan ben ik echt een gratenbaal. En sowieso ben ik wel genoeg afgevallen.
Vandaag trouwens de laatste uitslag van bloedonderzoek terug (ivm diabetes) en hoef niet meer te controleren, zolang ik niet aan kom.
Diabetes, ja dat is ook waarom ik er nu zo hard mee bezig ben, liever voorkomen.
Goeie dag voor jou dus!!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ja, dat zal het wel zijn, maar ik zou graag net een paar kilootjes minder willen wegen. Misschien komt dat omslagpunt nog bij het lopen. Ben niet echt dik of zo, weeg 80 kg bij 1.80m, maar bij 75 kg heb ik echt een supergoed figuur.quote:
En ja, ik weet het mijn eetgewoontes zijn ook niet al te best.![]()
Ja dat hebben ze een poosje geleden al uitgesprokenquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:57 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo dat is ook fijn! Zeggen ze dan nog iets bij zo'n controle, dat je fier op jezelf mag zijn (om maar even met Evy te spreken)?Ondanks dat ik gemiddeld onder de 2000 Kcal per dag zit en heel veel meer beweeg dan voorheen heb ik nog steeds grote moeite m'n gewicht te handhaven. Ben ondertussen dus ook 5KG aangekomen. van 87 naar 92, terwijl 90 mijn bovengrens was. Probeer nu al sinds de zomervakantie de kilo's boven de 90 eraf te krijgen maar het ziet er naar uit dat ik met 'normaal' dieeten er echt niet ga komen en dat ik weer eens een maandje moet crashen om het eraf te krijgen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Na O&N maar eens kijken wat de schade is en er weer echt voor gaan.![]()
Ik was eerst wat afgevallen en daarna weer aangekomen plus nog watquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Isn't it ironic, don't you think
Verschrikkelijk is dat he, eet je mager, let je sterk op en dan val je niks af. Toch kan het effect van een dag dieet pas over enkele dagen op de weegschaal terug te zien zijn volgens mij.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze een poosje geleden al uitgesproken
[..]
Ondanks dat ik gemiddeld onder de 2000 Kcal per dag zit en heel veel meer beweeg dan voorheen heb ik nog steeds grote moeite m'n gewicht te handhaven. Ben ondertussen dus ook 5KG aangekomen. van 87 naar 92, terwijl 90 mijn bovengrens was. Probeer nu al sinds de zomervakantie de kilo's boven de 90 eraf te krijgen maar het ziet er naar uit dat ik met 'normaal' dieeten er echt niet ga komen en dat ik weer eens een maandje moet crashen om het eraf te krijgen.
Na O&N maar eens kijken wat de schade is en er weer echt voor gaan.
Hoeveel ben je nu in totaal kwijt dan?Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Volgens je BMI heb je een gezond gewicht.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja, dat zal het wel zijn, maar ik zou graag net een paar kilootjes minder willen wegen. Misschien komt dat omslagpunt nog bij het lopen. Ben niet echt dik of zo, weeg 80 kg bij 1.80m, maar bij 75 kg heb ik echt een supergoed figuur.
En ja, ik weet het mijn eetgewoontes zijn ook niet al te best.Isn't it ironic, don't you think
Dan is het bij jouw echt spiermassa! Je hebt wel echt zo'n marathonlopersfiguur danquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:59 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik ook hoor, toen ik begon woog ik 68 kg en nu 70 ofzo...
maar ben ook 1.95 m lang en als ik BMI moet geloven heb ik gevaarlijk ondergewichtAl een jaar of 10
![]()
![]()
Ja dat is ook zo. Maar het kan nog wat mooier. Maar ik blijf gewoon mijn best doen, lekker stukjes lopen (wat natuurlijk ook om veel andere redenen heel fijn en goed is) en een beetje op mijn eten letten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:03 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Volgens je BMI heb je een gezond gewicht.![]()
Ik zit nu aan de 1500 cal gemiddeld per dag inname, zonder hongergevoel. Zou 2000 mogen hebben dacht ik.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
50KG, maar das alweer anderhalf jaar geleden. Blijf nu redelijk op gewicht op die 5KG na die ik er sinds de zomer bij heb en er gewoon af moet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:03 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Verschrikkelijk is dat he, eet je mager, let je sterk op en dan val je niks af. Toch kan het effect van een dag dieet pas over enkele dagen op de weegschaal terug te zien zijn volgens mij.
Hoeveel ben je nu in totaal kwijt dan?![]()
Wow! Er zijn meiden die nog niet zo veel wegen hee! Gewoon een compleet mens afgevallenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
50KG, maar das alweer anderhalf jaar geleden. Blijf nu redelijk op gewicht op die 5KG na die ik er sinds de zomer bij heb en er gewoon af moet.
Zal jij je ff lekker voelen!Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
In mijn hele leven ben ik een heel gezin afgevallenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:07 schreef De_kluizenaar het volgende:
[..]
Wow! Er zijn meiden die nog niet zo veel wegen hee! Gewoon een compleet mens afgevallen
Zal jij je ff lekker voelen!
En aangekomen![]()
![]()
Haha, zo knap van jullie hele en halve mensen afvallen! Zit ik hier te zeuren over mijn vijf kilo. Maar ja, beter op tijd er bij zijn.![]()
Ja dat schommelen herken ik wel. Ooit ben ik in 3 maanden van 100 kilo naar 75 gegaan (op een hele verkeerde manier) en 3 jaar later zat ik weer flink boven de 100, alleen maar meer geworden, en dan weer eens 5 hier af en daar erbij.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:09 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
In mijn hele leven ben ik een heel gezin afgevallen
En aangekomen
Tja, te lang kon het mij ook niet schelen. Nu ik kinderen heb, heb ik zoiets van, dat moet nu eens gezonder gaan worden.
Ik had dat ook hoor, ben ook 1.80 en woog 81kg. Dat is nog wel gezond maar je komt wel vlakbij de grens naar niet zo gezond. Nu vanmorgen op 74.8quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:11 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha, zo knap van jullie hele en halve mensen afvallen! Zit ik hier te zeuren over mijn vijf kilo. Maar ja, beter op tijd er bij zijn.![]()
![]()
Ben veel meer op mijn eten gaan letten, dus door de week gewoon gezond eten en niet snacken. In het weekend let ik er niet echt op maar zit ook niet te vreten. En sport nu veel meer dan voorheen.
Werd van de week ook helemaal vrolijk dat ik mijn gewicht in mijn Garmin kon aanpassen![]()
![]()
Oh wat lijkt me dat gaaf, dat is precies waar ik ook heen wil. Maar dat afvallen, is dat gelukt gewoon door te hardlopen en dat opletten, of heb je een tijd "echt gelijnd"?quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:24 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik had dat ook hoor, ben ook 1.80 en woog 81kg. Dat is nog wel gezond maar je komt wel vlakbij de grens naar niet zo gezond. Nu vanmorgen op 74.8![]()
![]()
Ben veel meer op mijn eten gaan letten, dus door de week gewoon gezond eten en niet snacken. In het weekend let ik er niet echt op maar zit ook niet te vreten. En sport nu veel meer dan voorheen.
Werd van de week ook helemaal vrolijk dat ik mijn gewicht in mijn Garmin kon aanpassen![]()
Het is ook echt leuk om iedere keer weer een lager getal op de weegschaal te zien. 75 was ook mijn doel maar nu wil ik toch nog wat meer dus ga voor 72quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:26 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh wat lijkt me dat gaaf, dat is precies waar ik ook heen wil. Maar dat afvallen, is dat gelukt gewoon door te hardlopen en dat opletten, of heb je een tijd "echt gelijnd"?![]()
Heb niet gelijnd, voorheen at ik bijna iedere avond wel iets lekkers tijdens het tv kijken ofzo, dat doe ik dus niet meer door de week. Scheelt ook dat mijn collega's wel dieeten waardoor er op mijn werk ook niks lekkers ligt![]()
Ik ging altijd 3x per week hardlopen maar nu nog maar 2x, ik loop smorgens en kan nu het zo donker is niet meer zo goed opstaan. Maar ik doe verder thuis 's avonds ook nog van die thuisfitness dvd's.![]()
Kijk, zo zou ik dat toch ook moeten kunnen. Ik ga er voor! Kan me voorstellen dat dat een heerlijk gevoel is voor je ja.![]()
Ik loop natuurlijk nog niet zo lang, maar ben ook nog niks afgevallen hoor. Ik zou ook maar max 5-8 kilo willen afvallen hoor. Ik heb nu gewoon een gezond BMI. Hopelijk gaat het iets harder als ik straks wat verder en sneller kan lopen.know'm sayin?
word? word.![]()
Meh. Ik zit in een hardloopdip. Loop niet lekker, geen zin.. Helpt ook niet dat ik nog steeds verkouden ben (3 weken inmiddels).
Slacker, sterkte met je voet. Verdomd klote man.![]()
GotC, stom is dat he? Zin hier ook zoek...
Slacker, dat is mooi kut zeg!
Beterscdhap moNu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
Ik zag ET ver lopenen nog meer prestaties
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:53 schreef motorbloempje het volgende:
Je mag mijn zin wel even lenen, want ik kán nu niet![]()
Komt wel goed, schatje!
![]()
Ja! Ik weet echt niet wat het is.. Gewoon.. Niks.quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:05 schreef uniekhoorn het volgende:
GotC, stom is dat he? Zin hier ook zoek...
Slacker, dat is mooi kut zeg!
Beterscdhap mo![]()
![]()
Als ik het zo lees vallen er veel op een verkeerde manier af. Crashdieet enzulks. Dat werkt averechts. Maar die discussie is al vaker gehouden. Onderhoud uitrekenen en er wat onder gaan zitten. Thats it.
Is hardlopen wel een goede sport om (snel) vet te verbranden/af te vallen dan? Hoor daar ook wisselende dingen over en dat is de belangrijkste reden dat ik ben gaan lopen...
Natuurlijk moet je dan ook opletten wat je eet enzo maar dat doe ik al wel.![]()
Waar lees je dat dan? Hier toch juist niet?quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:24 schreef Daywalk3r het volgende:
Als ik het zo lees vallen er veel op een verkeerde manier af. Crashdieet enzulks. Dat werkt averechts. Maar die discussie is al vaker gehouden. Onderhoud uitrekenen en er wat onder gaan zitten. Thats it.
[ afbeelding ]![]()
Ditte.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:01 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja dat hebben ze een poosje geleden al uitgesproken
[..]
Ondanks dat ik gemiddeld onder de 2000 Kcal per dag zit en heel veel meer beweeg dan voorheen heb ik nog steeds grote moeite m'n gewicht te handhaven. Ben ondertussen dus ook 5KG aangekomen. van 87 naar 92, terwijl 90 mijn bovengrens was. Probeer nu al sinds de zomervakantie de kilo's boven de 90 eraf te krijgen maar het ziet er naar uit dat ik met 'normaal' dieeten er echt niet ga komen en dat ik weer eens een maandje moet crashen om het eraf te krijgen.
Na O&N maar eens kijken wat de schade is en er weer echt voor gaan.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Game on....!! En ondanks de vreselijke voorspellingen nog steeds droog..
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Ja hoe is het met je blessures?quote:Op vrijdag 30 november 2012 11:54 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Ik moest er gister nog aan denken ja. Dat het zo mooi weer was om te hardlopen. Binnenkort weer!♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
Hmm.. vanavond maar weer eens lopen. Wilde dat eigenlijk vanmorgen doen, maar was gisteren pas rond middernacht thuis en tja.. toen mijn wekker om 6 uur ging na 4 uur slaap heb ik me toch maar weer even omgedraaid
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)![]()
Hoe is het gezegde ook al weer? Een salade eten bij maccers is als naar de hoeren gaan voor een knuffelquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:13 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik vind er niet zoveel aan, het smaakt allemaal hetzelfde: naar plastic en conserveringsmiddelen, vooral die hamburgers. En over de frietjes zit een complete zak zout. Als ik er eet, dan bestel ik de salade (en ja, dat is ook niet 100% gezond)'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
dat is geen officieel gezegde denk ik hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:49 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Hoe is het gezegde ook al weer? Een salade eten bij maccers is als naar de hoeren gaan voor een knuffel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥![]()
quote:wel iets te vroege morgen,goed geslapen maar iets te kort
Nee,het hotel was al vroeg Wakker, de helden die de 60km doen moesten om 5.15 met de bus naar de start... Ben dus klaar Wakker,zo direkt dus maar douchen en ontbijten'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Roosviceetje dan maar? Is ook nog eens goed voor de vitamientjesquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:52 schreef GotC het volgende:
Meh. Ik zit in een hardloopdip. Loop niet lekker, geen zin.. Helpt ook niet dat ik nog steeds verkouden ben (3 weken inmiddels).
Slacker, sterkte met je voet. Verdomd klote man.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:55 schreef rechtsedirecte het volgende:
Nee,het hotel was al vroeg Wakker, de helden die de 60km doen moesten om 5.15 met de bus naar de start... Ben dus klaar Wakker,zo direkt dus maar douchen en ontbijtenje gaat rennen? Of vrijwilligen?
Ja doei.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:56 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Roosviceetje dan maar? Is ook nog eens goed voor de vitamientjes!
![]()
rennenquote:Op vrijdag 30 november 2012 17:58 schreef motorbloempje het volgende:
[..]je gaat rennen? Of vrijwilligen?
Neem ff een weekje vrij van lopen en daarna weer lopen. Of een maandje en daarna heerlijk december uit je systeem lopen in januari.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:52 schreef GotC het volgende:
En thanks! (en de rest ook nog thanks!)In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Niets mis met calorieën. Heb je nodig om te leven en om te rennen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:59 schreef jcdragon het volgende:
[..]
1800 calorieen![]()
http://www.leontien.nl/artikel/1186/leontiennl/eten_en_drinken/het_meest_calorierijke_junkfood.aspx![]()
Maar calorieën kunnen uit zoveel dingen komen. In noten zitten meer calorieën dan snoep, toch eet je beter noten dan snoep. Ook het type frituurvet maakt bijvoorbeeld wel uit. Ja, bij een kapsalon zal dat wel niet het meest gezonde type zijn.![]()
Zelf probeer ik tijdens het hardlopen zelfs een beetje aan te komen. Ik moet gewoon veel eten. Ik ben geen dieetist, maar als je een beetje weet wat je eet kan je flink wat calorieën nemen, hoeft het voor zover ik weet niet ongezond te zijn.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Ik herken je hardloopdip + verkoudheid. Toch ga ik het zondag of morgen weer proberenquote:Op vrijdag 30 november 2012 16:52 schreef GotC het volgende:
Maandag weer een frisse week dames!ik doe mee
Dus geniet nog even van de rust
en als je ook maar even de 'spark' voelt gewoon eerder gaan rennen natuurlijk
Ja doei.![]()
Hey, weet iemand toevallig waar je een goedkoop en simpele windbreaker zonder voering kan kopen? Liefst ook zonder zakken, maar dat is secundair.![]()
Ik heb iets met voering, die is te warm en ook iets te groot voor hardlopen.
Bij de ActiesportXL hadden ze er welgeteld twee.. eentje S en eentje XL. Niet mijn maten dus. De rest was allemaal met voering, te warm voor mij. Bij Scapino, Zeeman, Wibra niets gezien.
Welke winkel zie ik over het hoofd?
Bij dit weer zou het wel fijn zo'n jasje
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed![]()
Perrysport, huismerk INQ?quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:18 schreef rijsttafel het volgende:
Hey, weet iemand toevallig waar je een goedkoop en simpele windbreaker zonder voering kan kopen? Liefst ook zonder zakken, maar dat is secundair.![]()
Ik heb iets met voering, die is ook iets te groot voor hardlopen.
Bij de ActiesportXL hadden ze er welgeteld twee.. eentje S en eentje XL. Niet mijn maten dus. De rest was allemaal met voering, te warm voor mij. Bij Scapino, Zeeman, Wibra niets gezien.
Welke winkel zie ik over het hoofd?
Ja doei.![]()
Ah Dom, Perrysport vergeten! Bedankt.quote:
Die is hier onlangs weggegaan en zit nu verkleind in de V&D... daar liep ik straal voorbij.. Morgen eens kijken. Of anders een grotere Perry opzoeken.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Heb er zelf m'n tight vandaan vandeweekhelft van de prijs van de asics spullen die er hingen
Ja doei.![]()
Nice!
Hopen dat de jacks ook in de aanbieding zijn, want het weer wordt nu wel iets te guur voor wat ik normaal draag.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Ik wilde eigenlijk ook wachten op aanbieding/sale voor zo'n jasje![]()
Ik moet er ook nog één hebben...
Vandaag was het overigens prima te doen met een hemdje, thermoshirt en loopshirt, maar het waaide dan ook nauwelijks.know'm sayin?
word? word.![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:33 schreef alors het volgende:
Ik wilde eigenlijk ook wachten op aanbieding/sale voor zo'n jasje![]()
Ik moet er ook nog één hebben...
Vandaag was het overigens prima te doen met een hemdje, thermoshirt en loopshirt, maar het waaide dan ook nauwelijks.![]()
Nou laat het weten als je er 1 vindt!
Mja, de ene dag gaat het wel maar voor hetzelfde geld de volgende niet.Ik ga zo ook nog wel ff zonder, buienradar in de gaten houdend.
Ik ben sinds gisteren 2 Falke boxers en een Falke ondershirt rijker. Denk dat ik wel redelijk overcompleet ben nu
In januari (hopelijk) weer een nieuw paar schoenen, want één van mijn 2 paren heeft zijn beste tijd wel gehadF means you're fucked![]()
Ik kom er, na 8 jaar, achter dat er eigenlijk best een aardige sportwinkel in het dorp zit hierMet vooral veel Adidas (
), wat hardloopspul, paar schoenen, nu veel skizooi, falke sokken in alle soorten
Nooit geweten
Wist wel dat er een sportzaak zit daar, maar had nooit echt uitstraling of zo..
![]()
![]()
De Perrysport had ze alleen voor 60+ euro. Net nog ff gekeken want het was koopavond. Morgen maar eens de grotere zaken in het centrum opzoeken... Sinterklaasdrukte riskerend.Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Ja.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:38 schreef Luxuria het volgende:
Zit er eigenlijk verschil in thermoshirts?![]()
Ik heb bij Aktiesport een leuk jackje gezien, nu in de aanbieding voor 35 euro.
http://www.aktiesport.nl/(...)ight-jas_699525.html
Ik heb ze gevoelt, echt heel licht, en winddicht.![]()
Juist, zoiets! (maar dan mannenmodel)Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Welke winkel? Kan nog wel wat spulletjes gebruiken.quote:Op vrijdag 30 november 2012 20:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik kom er, na 8 jaar, achter dat er eigenlijk best een aardige sportwinkel in het dorp zit hierMet vooral veel Adidas (
), wat hardloopspul, paar schoenen, nu veel skizooi, falke sokken in alle soorten
Nooit geweten
Wist wel dat er een sportzaak zit daar, maar had nooit echt uitstraling of zo..
Ravenhorst. Is ook een fietszaak. Maar of het zo erg de moeite is weet ik niet hoor. Je zou even prijzen moeten vergelijken ook vooralquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:21 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Welke winkel? Kan nog wel wat spulletjes gebruiken.![]()
![]()
Ok ok. Wil een dezer weken ook nog ff een keer aar a'lo voor verschillende dingen. Kan ik daar ff voor spulletjes neuzen en dan misschien ff door wierden skeurnquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:22 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ravenhorst. Is ook een fietszaak. Maar of het zo erg de moeite is weet ik niet hoor. Je zou even prijzen moeten vergelijken ook vooral
En als je dan weer naar huis skeurt wel ff zwaaien hequote:Op vrijdag 30 november 2012 21:25 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ok ok. Wil een dezer weken ook nog ff een keer aar a'lo voor verschillende dingen. Kan ik daar ff voor spulletjes neuzen en dan misschien ff door wierden skeurn![]()
![]()
Woon je daar waar je ongeveer start met lopen? Bij de rotonde?Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Neh iets verder terug het dorp in, voor het spoor. Gewoon heel lang zwaaien, dan zit je altijd goedquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:41 schreef Daywalk3r het volgende:
Woon je daar waar je ongeveer start met lopen? Bij de rotonde?![]()
![]()
Roze niet jouw kleur?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:20 schreef rijsttafel het volgende:
Juist, zoiets! (maar dan mannenmodel)![]()
Deze hebben ze ook
http://www.aktiesport.nl/(...)kjacket_699535.html#![]()
Ziet er best goed uit! Ik "mag" ook weer wat kopen zonder het uit te hoeven leggen of excuus te hoeven verzinnen![]()
![]()
![]()
Haha sinds kort weer single?quote:Op vrijdag 30 november 2012 21:58 schreef Manual het volgende:
Ziet er best goed uit! Ik "mag" ook weer wat kopen zonder het uit te hoeven leggen of excuus te hoeven verzinnen![]()
Ik heb besloten dat ik morgen het roze jackje ga kopen.
Ik loop nu in een zwart, redelijk dik vestje. Is het enige vest wat ritsen in de zakken heeft. Wel belangrijk, met mijn iphone en sleutels in mn zak.
Maar dat vest is veeel te warm. Onder dat roze jackje kan ik altijd nog een longsleeve doen als het nog kouder word.![]()
Kleur maakt me niet eens veel uit. :p Ik ben gek genoeg om roze te kopen als ie goed past. Liever echter geen zwarte want ik wil iets wat opvalt. (haha roze doet dat wel, maar ik bedoel opvallen op een andere manierquote:Op vrijdag 30 november 2012 21:49 schreef mirjammajrim het volgende:
[..]
Roze niet jouw kleur?![]()
Deze hebben ze ook
http://www.aktiesport.nl/(...)kjacket_699535.html#) Maar ik denk dat het vrouwenmodel wat minder past bij mijn postuur
![]()
Ik zal morgen eens bij wat andere Aktiesports kijken dan degene hier in de wijk, Thx!
PS Ondanks (dankzij?) regen Evy les 13 gedaanZo'n jasje is eigenlijk wel nodig ook om in ieer geval een beetje de regen buiten te houden, en dan de wind op de open stukken. Maar ondanks dat, ik ging lekker.
Naar aanleiding van dit topic heb ik even de route op Google Maps opgezocht die ik altijd loop. Helaas staan niet alle paadjes erop waardoor het qua lengte niet uitkomt.
![]()
www.afstandmeten.nlquote:Op zaterdag 1 december 2012 00:06 schreef AdoraBelle het volgende:
Naar aanleiding van dit topic heb ik even de route op Google Maps opgezocht die ik altijd loop. Helaas staan niet alle paadjes erop waardoor het qua lengte niet uitkomt.
zoww vanmorgen 5kn in de pocket.
en morgen heuveltraining in mul zand.
RD heel veel succes strakkies!!!!!!!home is where doghair sticks to anything but the dog!![]()
dank je...job done! maar jeetje wat was het ongelovelijk zwaar....de laatste 5km ben ik duizend doden gestorven... hier heb ik veel tijd verloren., ik had ook eerlijk verwacht het onder de 3 uur te doen (kijkend naar google earth) maar no way Jose!quote:Op zaterdag 1 december 2012 01:18 schreef winterstorm666 het volgende:
zoww vanmorgen 5kn in de pocket.
en morgen heuveltraining in mul zand.
RD heel veel succes strakkies!!!!!!!
81ste uit 162 deelnemers...toch dik tevreden!
officiele tjid 3.21.08, dit is inclusief drinkpauze, plaspauze,een korte eetpauze op de top met een banaan en een gel pack en wachten bij de smalle boardwalks, bruggetjes etc. op een tegenligger.... prachtige tijd om volgend jaar wat van af te snoepen....want ondanks dat het enorm zwaar was ga ik zeker mijzelf weer probeen in te schrijven volgend jaar.
uitzicht vanaf Mt.Luxmore hut
en finishvideo gemaakt door Mrs.RD
[ Bericht 4% gewijzigd door rechtsedirecte op 01-12-2012 04:40:52 ]'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
![]()
wat stoer!! Heel erg goed gedaan
en goede klassering ook nog
Dank je Guppers,foto van medaille,stats en verslag volgen nog'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Cool!! Ik wacht geduldig
Nee eigenlijk niet, ik heb er 2. 1 van de Hema en 1 van de aldi ofzo. En die van de Aldi is behoorlijk warmer dan de hema.quote:![]()
![]()
http://www.endomondo.com/workouts/110823412
Gister al naar Te Anau gereden om 's middags mijn startnummer op te halen en al de verplichte uitrusting laten controleren, daarna even rond gekeken bij de expo en daarna terug naar ons hotel.
's avonds was er een verplichte safety briefing en daarna op tijd naar bed.
Goed geslapen, alleen vroeg wakker omdat de eerste deelnemers aan de Kepler Challenge om kwart over vijf de deur uit moesten om om zes uur te starten...dus gestommel op de gang.
De Luxmore deelnemers werden om kwart over zeven opgehaald met de bus om om acht uur te starten.
De condities waren perfect... de regen was er nog niet en het was een graad of tien en geen wind.
om precies acht uur viel het startschot en in een heerlijk tempo begon de colone van 160 man/vrouw aan onze wedstrijd.
De eerste zeven kilometer langs de oevers van Lake Te Anua waren heerlijk vlak en de track was prima maar bij Broad Bay kwam daar snel verandering in en begonnen we aan de klim vanaf 225m boven zeenivo naar de de Luxmore hut (1055m boven zeenivo)
Meteen aan het begin van de klim viel het deelnemersveld uiteen, ook moesten we al snel overgaan op lopen in plaats van rennen omdat het parkoers te steil was.
Lopen gaat ook bijna net zo snel als rennen onder deze omstandigheden, met mijn 1.95m en daardoor redelijk lange benen liep in net zo snel omhoog als een paar dames die bleven rennen.
Deze klim duurde vier en een halve kilometer, nadat punt kwamen we aan op de top van Mt.Luxmore en boven de boomgrens en verliepen we de beech forest en ging het richting de Luxmore hut over een redelijk vlak plateau met een smal pad en boardwalks door de tussockvelden.
Met een diep lage drukgebied op de loer kan het op een kilometer hoogte behoorlijk spoken en op het plateau hadden we dan ook de laatste twee kilometers naar de hut windkracht zeven pal tegen., met een bezweten lichaam nog een koud stukje.
bji de hut aangekomen even snel wat stukjes banaan, sportdrink en een gelletje naar binnen werken en weer terug naar de finishlijn.
Tijdens de terugweg door de tussock vormde zich een klein groepje van vier, drie jongedames en your Truly, en met dit groepje gingen we weer de beech forest in.... door de steile afdalingen ging het niet in een noodgang naar beneden maar wel in een "steady pace" waarbij we omstebeurt de kop overnamen om te pacen.
een van de dames moest even afhaken i.v.m. sanitary problems en we besloten om gas terug te nemen om haar weer aan te laten sluiten.
Dus na een paar minuten was de groep weer bij elkaar en dit bleef zo totdat we weer bij Broad Bay waren.
Maar met nog zes kilometer te gaan was bij mij de tank aardig leeg en moest ik afhaken.
Deze laatste zes kilometer zijn de langste kilometers die ik ooit gelopen heb, er leek geen eind aan te komen en mijn benen waren totaal verzuurt door het klimmen en dalen.
Tijdens dit "laatste stukje" ook nog twee keer gevallen, een renner die achter me liep wachtte even op me om te kijken of ik oke was, wandelde vijftig meter mee totdat ik weer het tempo te pakken had en ging toen weer in zijn eigen tempo verder.
Op drie kilometer van de finish kwam ik een groep trampers tegen die net waren begonnen en een zei tegen de rest van de groep: " grab your camera's... we have to take photo's... .these guys are crazy" en ik dacht, hij heeft nog gelijk ook.
In een "slakkegang" op de finish af.... de announcer galmt door het bos en je weet dat je er bijna bent maar een kilometer is nog zes minuten en die minuten doen zeer,heel zeer.
Maar bij de laatste bocht is er nog 250 meter te gaan, als je dan de announcer hoor die aangeeft dat jij de volgende ben die gaat finishen en dan vergeet je alle pijn en zweef je de finishlijn over.... job done!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
de echte helden zijn voor mij degene die de Kepler Challenge lopen... de winnaar was dit jaar razendsnel en de snelste vrouw, de 22 jarige Ruby Muir, raffelde de 60km in 5u.37min af...de op een na snelste tijd in het 25jarig bestaan van de race., en dat op haar Vibrams en met als aandenken een bebloede "kleuterknie"
Maar laten we vooral de achterhoede niet vergeten.... een van de laatste deelnemers was een snelwandelaar van dik in de 60 die ik regelmatig tijdens wedstrijden tegen kom en die er 11u.53min over deed... zeven minuten voor de cut off van twaalf uur'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Mooi RD, erg mooi!Die laatste 6km was hard werken zo te lezen, ook nog gevallen. Alles wel in orde?
![]()
Held! Mad respect!quote:Op zaterdag 1 december 2012 08:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.endomondo.com/workouts/110823412
Gister al naar Te Anau gereden om 's middags mijn startnummer op te halen en al de verplichte uitrusting laten controleren, daarna even rond gekeken bij de expo en daarna terug naar ons hotel.
's avonds was er een verplichte safety briefing en daarna op tijd naar bed.
Goed geslapen, alleen vroeg wakker omdat de eerste deelnemers aan de Kepler Challenge om kwart over vijf de deur uit moesten om om zes uur te starten...dus gestommel op de gang.
De Luxmore deelnemers werden om kwart over zeven opgehaald met de bus om om acht uur te starten.
De condities waren perfect... de regen was er nog niet en het was een graad of tien en geen wind.
om precies acht uur viel het startschot en in een heerlijk tempo begon de colone van 160 man/vrouw aan onze wedstrijd.
De eerste zeven kilometer langs de oevers van Lake Te Anua waren heerlijk vlak en de track was prima maar bij Broad Bay kwam daar snel verandering in en begonnen we aan de klim vanaf 225m boven zeenivo naar de de Luxmore hut (1055m boven zeenivo)
Meteen aan het begin van de klim viel het deelnemersveld uiteen, ook moesten we al snel overgaan op lopen in plaats van rennen omdat het parkoers te steil was.
Lopen gaat ook bijna net zo snel als rennen onder deze omstandigheden, met mijn 1.95m en daardoor redelijk lange benen liep in net zo snel omhoog als een paar dames die bleven rennen.
Deze klim duurde vier en een halve kilometer, nadat punt kwamen we aan op de top van Mt.Luxmore en boven de boomgrens en verliepen we de beech forest en ging het richting de Luxmore hut over een redelijk vlak plateau met een smal pad en boardwalks door de tussockvelden.
Met een diep lage drukgebied op de loer kan het op een kilometer hoogte behoorlijk spoken en op het plateau hadden we dan ook de laatste twee kilometers naar de hut windkracht zeven pal tegen., met een bezweten lichaam nog een koud stukje.
bji de hut aangekomen even snel wat stukjes banaan, sportdrink en een gelletje naar binnen werken en weer terug naar de finishlijn.
Tijdens de terugweg door de tussock vormde zich een klein groepje van vier, drie jongedames en your Truly, en met dit groepje gingen we weer de beech forest in.... door de steile afdalingen ging het niet in een noodgang naar beneden maar wel in een "steady pace" waarbij we omstebeurt de kop overnamen om te pacen.
een van de dames moest even afhaken i.v.m. sanitary problems en we besloten om gas terug te nemen om haar weer aan te laten sluiten.
Dus na een paar minuten was de groep weer bij elkaar en dit bleef zo totdat we weer bij Broad Bay waren.
Maar met nog zes kilometer te gaan was bij mij de tank aardig leeg en moest ik afhaken.
Deze laatste zes kilometer zijn de langste kilometers die ik ooit gelopen heb, er leek geen eind aan te komen en mijn benen waren totaal verzuurt door het klimmen en dalen.
Tijdens dit "laatste stukje" ook nog twee keer gevallen, een renner die achter me liep wachtte even op me om te kijken of ik oke was, wandelde vijftig meter mee totdat ik weer het tempo te pakken had en ging toen weer in zijn eigen tempo verder.
Op drie kilometer van de finish kwam ik een groep trampers tegen die net waren begonnen en een zei tegen de rest van de groep: " grab your camera's... we have to take photo's... .these guys are crazy" en ik dacht, hij heeft nog gelijk ook.
In een "slakkegang" op de finish af.... de announcer galmt door het bos en je weet dat je er bijna bent maar een kilometer is nog zes minuten en die minuten doen zeer,heel zeer.
Maar bij de laatste bocht is er nog 250 meter te gaan, als je dan de announcer hoor die aangeeft dat jij de volgende ben die gaat finishen en dan vergeet je alle pijn en zweef je de finishlijn over.... job done!!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
ja hoor...wat gravel rash op mijn handen maar verder alles okequote:Op zaterdag 1 december 2012 09:31 schreef GotC het volgende:
Mooi RD, erg mooi!Die laatste 6km was hard werken zo te lezen, ook nog gevallen. Alles wel in orde?
Wat een gaaf verslag
Volgens mij hoort dat er ook wel een beetje bij. Iig een aandenken naast je medaille.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:32 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ja hoor...wat gravel rash op mijn handen maar verder alles okeJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
inderdaad, en een schuurplek in mijn nek van het elastiek om de race bib vast te maken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:37 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Volgens mij hoort dat er ook wel een beetje bij. Iig een aandenken naast je medaille.
Tijdens trail en/of bergraces is het vrij normaal dat je geen spelden gebuik voor je nummer maar elastiek (zie filmpje) dit is omdat je dan snel je race bib kan af doen en weer om hangen als je bijv. een kledingstuk wil aan of uit trekken.
elastiek door alle gaatjes rijgen en dan je hoofd door de lus aan de bovenkant en de grote lus onderaan rond je borst/middenrif'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Handig.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:42 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad, en een schuurplek in mijn nek van het elastiek om de race bib vast te maken.
Tijdens trail en/of bergraces is het vrij normaal dat je geen spelden gebuik voor je nummer maar elastiek (zie filmpje) dit is omdat je dan snel je race bib kan af doen en weer om hangen als je bijv. een kledingstuk wil aan of uit trekken.
elastiek door alle gaatjes rijgen en dan je hoofd door de lus aan de bovenkant en de grote lus onderaan rond je borst/middenrif
dank jullie wel allemaal voor jullie complimenten![]()
nu eerst maar een uurtje of acht trainen
Wow RD, je bent echt een held!<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Nieuwe update voor m'n ambitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apps![]()
![]()
Goed gedaan RD! En leuk verslag
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Zo, in de schaduw van de schitterende run van RD heb ik mijn "begin-de-dag-met-een-loopje" gedaan:
http://www.endomondo.com/workouts/110867150
Met daarin dit:
Ergens in de verte zie je een windmolen (goed inzoomen!), daar ben ik het strand weer af gegaan.
Heerlijk met wind mee over het harde zand
Haha kameraad liep nu voor de derde x mee. Vandaag in het bos. Hij ging kapot
Zei gisteren tegen mijn vriend: stop even met hardlopen, even geen zin. Behalve als morgen de zon schijnt, dan ga ik wel (het zou baggerweer worden)
Wat een stralend weer was het vanochtendMaar het ging behoorlijk lekker.
Afstand Tempo Gem. snelheid Duur
1.00 km 5:35 min/km 10.74 km/h 5:53
2.00 km 5:22 min/km 11.15 km/h 11:10
3.00 km 5:26 min/km 11.02 km/h 16:40
4.00 km 5:25 min/km 11.05 km/h 21:56
5.00 km 5:23 min/km 11.14 km/h 27:26
6.00 km 5:19 min/km 11.26 km/h 32:34
7.00 km 5:21 min/km 11.18 km/h 37:58
8.00 km 5:29 min/km 10.93 km/h 43:30
9.00 km 5:26 min/km 11.03 km/h 49:10
10.00 km 5:24 min/km 11.08 km/h 54:34
11.00 km 5:14 min/km 11.45 km/h 59:35
11.19 km 4:59 min/km 12.00 km/h 1:00:29Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zow, dat was een goed begin van december!!Heerlijk gelopen, heerlijk tempo! En na 3,5 km kwamen de mr en de hond me tegemoet gefietst/gedribbeld
![]()
En daarna zijn ze met me mee gefietst voor het laatste stuk.
Erg tevreden, 5km binnen 32 minuten met een gemiddelde pace van 6.2min/km![]()
http://www.endomondo.com/workouts/110876426![]()
Wow, respect voor je constante (en snelle!) tempo over die afstand. Is voor mij een streven voor die afstandquote:Op zaterdag 1 december 2012 12:30 schreef uniekhoorn het volgende:
Zei gisteren tegen mijn vriend: stop even met hardlopen, even geen zin. Behalve als morgen de zon schijnt, dan ga ik wel (het zou baggerweer worden)
11.19 km 4:59 min/km 12.00 km/h 1:00:29![]()
![]()
Heerlijk constant.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:30 schreef uniekhoorn het volgende:
11.19 km 4:59 min/km 12.00 km/h 1:00:29Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hey hang in therequote:Op vrijdag 30 november 2012 16:52 schreef GotC het volgende:
Slacker, sterkte met je voet. Verdomd klote man.Kan ook gewoon wel eens. Komt wel weer recht
![]()
Trouwens, RD, priceless finish filmpje van je.. Well done!![]()
![]()
Mooi loopje! Ik liep weer in het bos. Daar spotte ik deze wollige koeitjens nog.quote:Op zaterdag 1 december 2012 12:50 schreef Sunnythesun het volgende:
Zow, dat was een goed begin van december!!Heerlijk gelopen, heerlijk tempo! En na 3,5 km kwamen de mr en de hond me tegemoet gefietst/gedribbeld
![]()
En daarna zijn ze met me mee gefietst voor het laatste stuk.
Erg tevreden, 5km binnen 32 minuten met een gemiddelde pace van 6.2min/km![]()
http://www.endomondo.com/workouts/110876426
Jaloers ben ik. Lekker hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mooi loopje! Ik liep weer in het bos. Daar spotte ik deze wollige koeitjens nog.
[ afbeelding ]![]()
Overigens zou zo'n koeitje even "motiverend" kunnen werken voor mij als die dino/cassowary op het plaatjestadsmens, dus scheiterd
![]()
RD HELD![]()
Mooie prestaties iedereen
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Mooi loopje! Ik liep weer in het bos. Daar spotte ik deze wollige koeitjens nog.
[ afbeelding ]Toen ik daar liep een paar weken terug was er geen koe te zien!
![]()
Soort van Pamplona scenario komt in me opquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Jaloers ben ik. Lekker hoor![]()
Overigens zou zo'n koeitje even "motiverend" kunnen werken voor mij als die dino/cassowary op het plaatjestadsmens, dus scheiterd
![]()
![]()
Die dingen liepen snel van bangheid weg. Vond ik wel jammer want zo'n wollig ding ljkt me leuk om te aaien.quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
Ze stonden bij de omheining bij het klapdeurtje..quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:24 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]Toen ik daar liep een paar weken terug was er geen koe te zien!
quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:30 schreef Quoi het volgende:
Ik ben pas aan de andere kant van de weg gaan lopen omdat er een reiger wandelde![]()
![]()
![]()
![]()
ze waren toen gewoon echt helemaal niet te zien..quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:29 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Ze stonden bij de omheining bij het klapdeurtje..![]()
![]()
Doen niks hoor vaak komen koeien op je af maar dat is omdat ze nieuwsgierig zijnquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:20 schreef Quoi het volgende:
[..]
![]()
zijn
![]()
En=
![]()
![]()
Haha zulke wollige koetjes lopen in het park/bos bij mijn huis achter ook. Lieve beestjes![]()
![]()
Er zijn hier toevallig geen (beginnende) lopers uit Amersfoort he?![]()
Een zwaan ok. Maar een reigerquote:Op zaterdag 1 december 2012 13:30 schreef Quoi het volgende:
Ik ben pas aan de andere kant van de weg gaan lopen omdat er een reiger wandelde
Goed bezig, uniek!![]()
Ik ga misschien morgen even een minirondje doen. 't Gaat vandaag in elk geval al een stuk beter!
Ja doei.![]()
You go Girl!quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:35 schreef motorbloempje het volgende:
Goed bezig, uniek!![]()
Ik ga misschien morgen even een minirondje doen. 't Gaat vandaag in elk geval al een stuk beter!Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Kom ik aan met mijn 15.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Als ik dan ga dan heb ik deze week iig nog iets van 26km gedaantóch nog
Nou ja, dan tel ik vanaf vorige week zaterdag, dus dat is valsspelen, wellichtdus dan zal ik 16km zeggen
(tenzij ik morgen ineens >10 loop, maar daar ga ik niet van uit)
Ja doei.![]()
Goed bezig allemaal. Ik heb het vandaag bij een rondje wandelen en een rondje fietsen gehouden. Even kijken hoe het met m'n hamstring gaat, anders morgen. Ben er alleen nog niet uit wat. OF een snelle 5KM OF een rustige 10KM.
Wat is wijsheid met het oog op de bruggenloop volgende week?![]()
Ik zou sowieso voor een rustig iets gaan. Doe anders een rustige 8 ofzo met de mogelijkheid om uit te bouwen tot een 10k als het echt lekker gaat en dan kun je altijd die laatste 2k nog een beetje aanzetten?Ja doei.![]()
Een Hooglander hierquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:11 schreef mirjammajrim het volgende:
Haha zulke wollige koetjes lopen in het park/bos bij mijn huis achter ook. Lieve beestjes![]()
![]()
Er zijn hier toevallig geen (beginnende) lopers uit Amersfoort he?![]()
dat is tenslotte ook Amersfoort....
Ik heb (na een jaar lopen) in september de Halve van Hoogland gelopen, dus dan mag ik me geen echte beginner meer noemen. Een gevorderde beginner dus![]()
![]()
Oh,en ik postte gisteren nog die coastal runs, maar die ga ik toch maar niet doen. 29gbp inschrijfgeld voor de 10k + waarschijnlijk ben ik dan met de motor weg met vrienden. Maar 29gbp inschrijfgeld is me ook al wel wat te veel.
Houd het wel bij de kleine loopjes.Ja doei.![]()
LeukNee haha een beginner vind ik iemand die net met Evy is begonnen ofzo
Maar leuk! Halve van Hoogland zou ik ook ooit nog willen doen.
Ik loop mijn rondjes altijd in park schothorst. Daar woon ik ook vlakbij (in Kattenbroek, aan dat grote veld waar de hooglandse dagen gegeven worden)![]()
Best prijzig idd. Al was de strongmanrun ook 55 euro.quote:Op zaterdag 1 december 2012 14:50 schreef motorbloempje het volgende:
Oh,en ik postte gisteren nog die coastal runs, maar die ga ik toch maar niet doen. 29gbp inschrijfgeld voor de 10k + waarschijnlijk ben ik dan met de motor weg met vrienden. Maar 29gbp inschrijfgeld is me ook al wel wat te veel.
Houd het wel bij de kleine loopjes.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Heel stoer RD! Iedereen trouwens die gelopen hebben.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Ik woon in de Langenoord, vlakbij de Martinus, dus da's vlakbij. Ik ben vorig jaar augustus ook begonnen in park Schothorst (dus ben vaak langs je huis gelopenquote:Op zaterdag 1 december 2012 14:52 schreef mirjammajrim het volgende:
LeukNee haha een beginner vind ik iemand die net met Evy is begonnen ofzo
Maar leuk! Halve van Hoogland zou ik ook ooit nog willen doen.
Ik loop mijn rondjes altijd in park schothorst. Daar woon ik ook vlakbij (in Kattenbroek, aan dat grote veld waar de hooglandse dagen gegeven worden)). Lekker veel mogelijkheden om verschillende rondjes van verschillende lengtes uit te stippelen en geen last van auto's en zo. Alleen niet helemaal veilig in het donker
![]()
Vanaf het moment dat ik in decemer de 5km aan één stuk liep ben ik lekker in Hoogland West gaan lopen. Dat kan ik je echt aanraden, heerlijk tussen de weilanden.
En die Halve van Hoogland, dat was echt mijn doel om te beginnen. Ik had er twee jaar voor in gedachten, maar uiteindelijk liep ik hem al na een jaar.![]()
Ik sla vandaag over het is @%^@%$ weer
Twee dagen rust moet kunnen misschien nog wat indoor dingen doen BB of DB.
Morgen wel weer lopen
Dat is precies mijn plan inderdaadquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:02 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
Ik woon in de Langenoord, vlakbij de Martinus, dus da's vlakbij. Ik ben vorig jaar augustus ook begonnen in park Schothorst (dus ben vaak langs je huis gelopen). Lekker veel mogelijkheden om verschillende rondjes van verschillende lengtes uit te stippelen en geen last van auto's en zo. Alleen niet helemaal veilig in het donker
![]()
Vanaf het moment dat ik in decemer de 5km aan één stuk liep ben ik lekker in Hoogland West gaan lopen. Dat kan ik je echt aanraden, heerlijk tussen de weilanden.
En die Halve van Hoogland, dat was echt mijn doel om te beginnen. Ik had er twee jaar voor in gedachten, maar uiteindelijk liep ik hem al na een jaar.Als ik 5 km kan lopen dan ga ik ook naar Hoogland West.
Heb inderdaad begrepen dat het niet zo veilig is soms. Ik loop vaak 's ochtends. Maar ook wel begin van de avond. Dat kan niet veel kwaad denk ik.![]()
Ik heb me vandaag maar iets eerder omgedraaid om terug naar m'n geparkeerde auto te rennen vanwege een rund op het zandpad; die horens zijn best imposant op een paar meter afstand...quote:Op zaterdag 1 december 2012 13:13 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.![]()
Wat is dat nouquote:Op zaterdag 1 december 2012 15:07 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
Ik sla vandaag over het is @%^@%$ weer
Twee dagen rust moet kunnen misschien nog wat indoor dingen doen BB of DB.
Morgen wel weer lopen
So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.![]()
Ik ben bang dat ik ga roestenquote:
Roesten doet het sneller als het niet beweegt. Lopen dus! Hophop.quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Roesten doet het sneller als het niet beweegt. Lopen dus! Hophop.Nou ik ga gewoon binnen BB-en
![]()
* Ik HAAT regen ( vooral als ik er in loop het mag best wel regenen hoor, als ik binnen ben goed voor de plantjes en tegen het stof.)[quote][img]http://i.fokzine.net/templates/forum2009/i/p/1s.gif[/img] Op zondag 16 januari 2011 18:23 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Nee dat gaat 'm niet wordenquote:
Bodybuilden? Bodybalance? Bb gun?quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:24 schreef N.I.M.B.Y. het volgende:
[..]Nou ik ga gewoon binnen BB-en
![]()
* Ik HAAT regen ( vooral als ik er in loop het mag best wel regenen hoor, als ik binnen ben goed voor de plantjes en tegen het stof.)Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zaterdag 1 december 2012 16:28 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Bodybuilden? Bodybalance? Bb gun?
Ga je Billy Blanks doen? Bleeeeh ><quote:Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: