Daar moet je altijd bang voor zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:14 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ze hebben je bijdragen hier gelezen?
Nou lijkt me juist CS een vrij algemene afkorting die ook buiten de spoorwereld wel bekend is. Staat ook gewoon in de Van Dale.quote:Op vrijdag 30 november 2012 12:58 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben zelf geen spoorspotter, maar ik vind het wel leuk om zo wat treingerelateerde foto's en dergelijke te zien.
Zoveel mensen praten al helemaal met afkortingen etc. Die leven echt in hun eigen wereldje.
CS is in mijn ogen ook geen probleemquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:17 schreef ReisT het volgende:
[..]
Nou lijkt me juist CS een vrij algemene afkorting die ook buiten de spoorwereld wel bekend is. Staat ook gewoon in de Van Dale.
Als er alleen "asd" had gestaan (de echte spoorse verkorting) dan had je wel een punt ja.
(Ik erger me dan weer aan mensen die het over AMS hebben terwijl ze Amsterdam bedoelen.)
Behalve dan dat Jantje er Amsterdam Centraal, pietje Den Haag Centraal, klaasje Groningen "Centraal" en hendrik Arnhem "Centraal" mee bedoelt dan he. Maar ja, kleinigheidje hou je toch.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:17 schreef ReisT het volgende:
[..]
Nou lijkt me juist CS een vrij algemene afkorting die ook buiten de spoorwereld wel bekend is. Staat ook gewoon in de Van Dale.
En 800 van de mijnequote:Op vrijdag 30 november 2012 13:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je op Moerwijk staat ben je op zo'n 400 meter van mijn crib vandaan!
niet lullig bedoeld, maar zit er een goede buurt in een straal van 400 meter van moerwijk?quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:22 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als je op Moerwijk staat ben je op zo'n 400 meter van mijn crib vandaan!
Richting Loosduinenquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:29 schreef Travel. het volgende:
[..]
niet lullig bedoeld, maar zit er een goede buurt in een straal van 400 meter van moerwijk?
AMS is dan ook weer meer de afkorting voor Schiphol in de reiswereldquote:Op vrijdag 30 november 2012 13:17 schreef ReisT het volgende:
[..]
Als er alleen "asd" had gestaan (de echte spoorse verkorting) dan had je wel een punt ja.
(Ik erger me dan weer aan mensen die het over AMS hebben terwijl ze Amsterdam bedoelen.)
dat moet niet zo lastig zijn lijkt mequote:Op vrijdag 30 november 2012 13:14 schreef Dr_Flash het volgende:
zo zo. Nu word ik zomaar uitgenodigd voor een exclusief bezoek bij het Management van NS HiSpeed. Ze willen mijn mening horen over hoe het allemaal klantgerichter kan. Dat laat ik me geen twee keer zeggen natuurlijk
Het bestaat inderdaad niet als spoorverkorting.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
AMS is dan ook weer meer de afkorting voor Schiphol in de reiswereld
Bij het management? Het is maar waar je ambities liggen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:07 schreef Monopoly het volgende:
Oh ja Fles. Regel gelijk een stageplek voor me daar
Rijdende dienst natuurlijkquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:11 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Bij het management? Het is maar waar je ambities liggen.
Ik weet niet hoe het in het echt is, maar in MSTS en RailSimulator zijn dat juist de saaiste ritten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Rijdende dienst natuurlijk
Lijkt me kicken om 250 te knallen
Pontresina SPL EHAM nietquote:
Heb ik al een keer gedaan (nou ja, 248 was het volgens het display), dat valt nogal tegen hoor. Is ook gewoon een oersaai traject natuurlijk dat noordelijk deel van de HSL.quote:
Helling, bocht en nog eens helling. Best spectaculair als je voorin zit.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:51 schreef Mr_Klaasje het volgende:
Tunnel, tunnel en nog eens tunnel. Vooral veel herrie in de tunnels.
Dat vond ik eigenlijk wel meevallenquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:52 schreef dennistd het volgende:
Nouja, de V250 is al wel een stuk stiller dan de Prio-rijtuigen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |