als het na 11 januari is heb ik ook (even) geen baby meer hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:47 schreef Elmo76 het volgende:
Misschien kom ik ook wel!
Als dat mag tenminste. Ik val nl niet in de baby categorie. Maarrrrr T is baby geweest en Robinson is baby-in-wording!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 30 november 2012 07:52 schreef Mangostine het volgende:
Ja, maar van mij wel en van jezelf ook en jij bent altijd met twee meer, dus meeste stemmen gelden.
Nou dan wordt het een thuiswedstrijd voor mijquote:
ja maar, ja maar, ja maar, het was niet onaardig.....quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:21 schreef Asyniur het volgende:
Kyara, je mag best komen hoor, als je maar niet meer zulke onaardige uitspraken doet
lol, die lees ik nu pas. Die houden we er in....quote:Op vrijdag 30 november 2012 07:52 schreef Mangostine het volgende:
Ja, maar van mij wel en van jezelf ook en jij bent altijd met twee meer, dus meeste stemmen gelden.
Ja, doe maar.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:21 schreef Asyniur het volgende:
Het is geen babymeet dus misschien ook even in andere topics (dreumes, peuters en groten-topic een linkje plaatsen?).
ik spreek gewoon verstaanbaar nederlands hoor. net als de meeste limburgersquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:38 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, ja maar, het was niet onaardig.....![]()
bij een meet in Friesland of in de achterhoek had ik hetzelfde gevraagd.
ja maar dat weet ik toch nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik spreek gewoon verstaanbaar nederlands hoor. net als de meeste limburgers
dan zeg je gewoon 'nederlands graag voor de limburg-allochtonen onder ons'quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja maar dat weet ik toch niet
als er echt plat wordt gepraat versta ik er geen hout van.....
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:40 schreef NotTheSame het volgende:
Ich kiek ff... Amstenrade is get wiët noe.
[ondertiteling voor Kyara]
Ik kijk even, Amstenrade is me iets te ver nu.
[/ondertiteling voor Kyara]
Asy! waaat se\ss se?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik spreek gewoon verstaanbaar nederlands hoor. net als de meeste limburgers
Hé, de leafs noch!quote:Op zondag 2 december 2012 09:16 schreef Cooki het volgende:
[..]
Asy! waaat se\ss se?
goeiendaag... hie is de allochtone limbo... :-)
ich woon onger remunj , a2 en a73 vlak neven mich..
t moog ooch bie mich, ma nemes kint me natuurlijk meer, (kan ook een voordeel zijn. whehe)
Asyniurquote:Asy, wat zeg je?
goeiedag, hier ook een allochtone Limburger
Ik woon onder Roermond met de A2 en A73 vlakbij
Het mag ook bij mij, maar niemand kent me natuurlijk nog (kan ook een voordeel zijn, whehe)
quote:Hé, leef jij ook nog!
Ik kom ook graag nog eens bij jou kijken, naar je hondje
Isa lenen?quote:
in elk geval lijkt me het carnavalsweekend niet handig, weet iemand zo wanneer dat valt?quote:Op zondag 2 december 2012 08:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Amstenrade is ook prima wat mij betreft!
Zijn er al mogelijke data bekend? Jan/feb?
10 t/m 12 februari 2013quote:Op maandag 3 december 2012 10:20 schreef Mangostine het volgende:
[..]
in elk geval lijkt me het carnavalsweekend niet handig, weet iemand zo wanneer dat valt?
als ik kan dan ben ik er hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:25 schreef Moonah het volgende:
Leuk!
Maarehm..... Lilllllllyyyyyyyy!!!!!!!!!
Mijn voorkeur gaat uit naar Amstenrade.
hoe kunnen we jou vergetenquote:Op zondag 2 december 2012 09:16 schreef Cooki het volgende:
[..]
Asy! waaat se\ss se?
goeiendaag... hie is de allochtone limbo... :-)
ich woon onger remunj , a2 en a73 vlak neven mich..
t moog ooch bie mich, ma nemes kint me natuurlijk meer, (kan ook een voordeel zijn. whehe)
Jeeeeeuuuuj! Dat zou ik echt leuk vinden!quote:
ooh schaamquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:29 schreef Elmo76 het volgende:
*Schop*!
Gaat dit nog door?!
En Asy, heb je al geinformeerd naar dat zaaltje?!
Als we nog ff wachten, dan ist lente en kunnen we de meet ook ergens buiten houden!
volgens rijksoverheid:quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:58 schreef Sam1993 het volgende:
Zijn ze niet verplicht een id te hebben als je de grens overgaat?
Verder wel zin in een meet in het zuiden maar als ik ook nog een id moet aanschaffen haak ik af word me dan wat te duur want ga nooit de grens over.
Dat wist ik niet. Dan is het verder geen probleem maar misschien idd eerder kijken naar noord of midden limburg? Is vanuit zuid limburg ook goed te doen :-)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 10:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
volgens rijksoverheid:
Binnen het Schengengebied vinden geen grenscontroles plaats. Dus ook geen onderzoek naar de ouder-kind relatie.
maar goed, t leek mij wel een leuke locatie voor ook de wat oudere kinderen
dit is ter hoogte van Venloquote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:06 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. Dan is het verder geen probleem maar misschien idd eerder kijken naar noord of midden limburg? Is vanuit zuid limburg ook goed te doen :-)
Ik heb er nu 2!quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:59 schreef Kyara het volgende:
[..]
als het na 11 januari is heb ik ook (even) geen baby meer hoor
Dat snap ik maar voor de brabanders niet lijkt me bedoeldemeer dat noord en midden goed te doen is voor het zuiden en brabant :-) mij maakt het verder niet uit ik kijk gewoon of ik er kan komen zo niet dan niet :-)quote:Op woensdag 7 augustus 2013 11:10 schreef Ynske het volgende:
[..]
dit is ter hoogte van Venlo
maar goed, ik wil niets door de strot duwen
k hoor t wel wanneer t is enzo
quote:Op woensdag 7 augustus 2013 09:29 schreef Mangostine het volgende:
Op verzoek, een hoopvolle kick!![]()
Welke zuiderlingen zijn in voor een meet onder de rivieren?
Vragen:
Wie? Ikke! met de dames, en misschien ook wel m'n brabomeneer
Waar? ergens onder de sloot
Wanneer? september ofzo?!
Wat eten we? iets lekkers!
Wat trekken we aan? iets om de buikrollade te camoufleren wrs.
Wie komt er niet en kan aangemerkt worden als roddelmateriaal? dat wil ik ook wel even weten! :p
Zij die er zin in hebben groeten uHoi!!
hier idem.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 13:00 schreef danic het volgende:
Ik lees even mee. Als het qua reisafstand te doen is wil ik ook wel komen.
Als dat mag als niet limbo-er of brabo.
Madammetje ongeduld! Er zijn er hier ook die alweer werken, en niet zoveel tijd hebben om te reagerenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 14:36 schreef Elmo76 het volgende:
Dussss, het gaat verder nog niet echt hard met geïnteresseerden geloof ik!
Wehehehehehe. Joh, ik werk (nog) niet en ik krijg het nauwelijks voor elkaar om te reageren, om cde laptop aan te zetten is al een uitdaging!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 16:37 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Madammetje ongeduld! Er zijn er hier ook die alweer werken, en niet zoveel tijd hebben om te reageren
Enneh.. ik ben dus wel geïnteresseerd! Zuid- of Noordlimburg maakt me niet uit, de auto rijdt wel (en de kindjes slapen prima in de auto) Agenda is ook nog vrij leeg voor de komende maanden, kan alleen het weekend van 21 september niet ivm vakantie.
Ja natuurlijk! Lijkt me leuk om je te ontmoeten!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:41 schreef droomvrouwtje het volgende:
Afhankelijk van de datum is deze dame ook van de partij, als jullie dat goed vinden aangezien ik nog geen kind heb of zwanger ben
ja Tuurlijk, ik heb ze ook nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:41 schreef droomvrouwtje het volgende:
Afhankelijk van de datum is deze dame ook van de partij, als jullie dat goed vinden aangezien ik nog geen kind heb of zwanger ben
Eind september zie ik niet meer zo zitten gok ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:18 schreef Mangostine het volgende:
Data en beschikbaarheid:
Zaterdag 7 september
Mangostine,
Zondag 8 september
Zaterdag 14 september
f_r
Zondag 15 september
f_r
Zaterdag 21 september
f_r
Zondag 22 september
Zaterdag 28 september
Mangostine,
Zondag 29 september
Mangostine,
Ik ben zelf al een redelijke faalhaas in september.
Ik heb geen sociaal levenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:18 schreef Mangostine het volgende:
Data en beschikbaarheid:
Zaterdag 7 september
Mangostine, danic
Zondag 8 september
Danic
Zaterdag 14 september
Danic
Zondag 15 september
Danic
Zaterdag 21 september
Danic
Zondag 22 september
Danic
Zaterdag 28 september
Mangostine,
Zondag 29 september
Mangostine,
Ik ben zelf al een redelijke faalhaas in september.
Splinter is leuk idd! Dippiedoe is echt....niet leuk. Hartstikke duur en keiharde smartlappen die schallen door de boxen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:29 schreef Moonah het volgende:
Regio Eindhoven? Dan moet je naar De Splinter gaan. Superleuke speeltuin met diverse speelterreinen voor diverse leeftijden. En gratis. Behalve op zondag geloof ik, dan 1 euro.
Overigens ben ik ook nog best geinteresseerd.
Dippie Doe is ook leuk (vind ik dan, en mijn zoon ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Splinter is leuk idd! Dippiedoe is echt....niet leuk. Hartstikke duur en keiharde smartlappen die schallen door de boxen.
Ik was er vorige week ook!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Boh.. ik was er vorige week voor het eerst. Smaken verschillen
Dippie Doe is belachelijk duur.. Indoorspeeltuin zou kunnen bij 123Speelparadijs, maar daar is eigenlijk wel altijd veel herrie, en geen mogelijkheid voor buiten als het mooi weer blijkt te zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Even denken regio Eindhoven:
dippie doe maar dat is betaald.
Wil je in een park zitten philps nog watte park maar ik heb geen idee meer of daar voorzieningen zijn.
In helmond is een boerderij die je volgens mij ook kan afhuren (mefke weet daar meer van)
Vorige week maandagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:39 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik was er vorige week ook!Dan moet je voortaan wel even zwaaien he....
Maar jouw zoon is er nog veel te klein voor. Als hij 5 is vind je Dippie Doe vást ook leuk.
philip van lenneppark bedoelde ik. Ben ik ooit nog op schoolreisje geweest.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Dippie Doe is belachelijk duur.. Indoorspeeltuin zou kunnen bij 123Speelparadijs, maar daar is eigenlijk wel altijd veel herrie, en geen mogelijkheid voor buiten als het mooi weer blijkt te zijn.
Qua park.. Philips de Jongh park heeft een paviljoen, heb alleen geen idee of dat geschikt is voor grotere groepen. Philips van Lenneppark is ook wel een mooi park, met een speeltuintje en een kinderboerderij, maar niet echt iets overdekt voor als het takkeweer is. (Een van deze zou wel tof zijn voor mij... beide op loopafstand!)
Speeltuin Philipsdorp is ook ontzettend leuk, maar het kioskje/binnengedeelte is niet echt groot denk ik
IJsboer op de Windraak toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:32 schreef Elmo76 het volgende:
Schopje!
Gaat hier nog wat mee gebeuren?
Zou het wel erg leuk vinden iig! Helaas ben ik niet zo op de hoogte van geschikte locaties.
Of die in Epe! (Epen?)quote:
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kan de meeste dagen wel in t weekend. Wacht even af wanneer het gepland wordt en waar, en dan beslis ik definitief. Locatie heb ik geen tips voor. Dacht wel dat oorspronkelijk zuidelijker de bedoeling was, dus wel echt nog in limburg. Aangezien we ook met een redelijk aantal mensen in (zuid)limburg wonen. Maar kan me vergissen.
Nog zuidelijker ja?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kan de meeste dagen wel in t weekend. Wacht even af wanneer het gepland wordt en waar, en dan beslis ik definitief. Locatie heb ik geen tips voor. Dacht wel dat oorspronkelijk zuidelijker de bedoeling was, dus wel echt nog in limburg. Aangezien we ook met een redelijk aantal mensen in (zuid)limburg wonen. Maar kan me vergissen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:39 schreef Mangostine het volgende:
Dan hier een stem voor Limburg!
Edit: dit was geen reactie op de opmerking van Kyara mbt de afstand
Uhuh.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:39 schreef Mangostine het volgende:
Dan hier een stem voor Limburg!
Edit: dit was geen reactie op de opmerking van Kyara mbt de afstand
Volgens mij kunnen wij dan ook, leuk!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:15 schreef Asyniur het volgende:
Er heeft al een paar dagen niemand meer gepost hier.
Ook de datumprikker zijn geen mensen meer bijgekomen.
Dus dan maar even knopen doorhakken?
De meesten (75%) kunnen wel op 29 sept.
Kunne lisa en ik evt. Met je meerijden. Wil er ook heel graag heen :-)quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen wij dan ook, leuk!
Vanaf Heerlen bedoel je? Dat is sowieso geen probleemquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:09 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Kunne lisa en ik evt. Met je meerijden. Wil er ook heel graag heen :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |