IJsboer op de Windraak toch?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:32 schreef Elmo76 het volgende:
Schopje!
Gaat hier nog wat mee gebeuren?
Zou het wel erg leuk vinden iig! Helaas ben ik niet zo op de hoogte van geschikte locaties.
Of die in Epe! (Epen?)quote:
Dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kan de meeste dagen wel in t weekend. Wacht even af wanneer het gepland wordt en waar, en dan beslis ik definitief. Locatie heb ik geen tips voor. Dacht wel dat oorspronkelijk zuidelijker de bedoeling was, dus wel echt nog in limburg. Aangezien we ook met een redelijk aantal mensen in (zuid)limburg wonen. Maar kan me vergissen.
Nog zuidelijker ja?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
Ik kan de meeste dagen wel in t weekend. Wacht even af wanneer het gepland wordt en waar, en dan beslis ik definitief. Locatie heb ik geen tips voor. Dacht wel dat oorspronkelijk zuidelijker de bedoeling was, dus wel echt nog in limburg. Aangezien we ook met een redelijk aantal mensen in (zuid)limburg wonen. Maar kan me vergissen.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:39 schreef Mangostine het volgende:
Dan hier een stem voor Limburg!
Edit: dit was geen reactie op de opmerking van Kyara mbt de afstand
Uhuh.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 16:39 schreef Mangostine het volgende:
Dan hier een stem voor Limburg!
Edit: dit was geen reactie op de opmerking van Kyara mbt de afstand
Volgens mij kunnen wij dan ook, leuk!quote:Op zaterdag 17 augustus 2013 13:15 schreef Asyniur het volgende:
Er heeft al een paar dagen niemand meer gepost hier.
Ook de datumprikker zijn geen mensen meer bijgekomen.
Dus dan maar even knopen doorhakken?
De meesten (75%) kunnen wel op 29 sept.
Kunne lisa en ik evt. Met je meerijden. Wil er ook heel graag heen :-)quote:Op maandag 19 augustus 2013 20:31 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Volgens mij kunnen wij dan ook, leuk!
Vanaf Heerlen bedoel je? Dat is sowieso geen probleemquote:Op maandag 19 augustus 2013 21:09 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Kunne lisa en ik evt. Met je meerijden. Wil er ook heel graag heen :-)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |