als het na 11 januari is heb ik ook (even) geen baby meer hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:47 schreef Elmo76 het volgende:
Misschien kom ik ook wel!
Als dat mag tenminste. Ik val nl niet in de baby categorie. Maarrrrr T is baby geweest en Robinson is baby-in-wording!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 30 november 2012 07:52 schreef Mangostine het volgende:
Ja, maar van mij wel en van jezelf ook en jij bent altijd met twee meer, dus meeste stemmen gelden.
Nou dan wordt het een thuiswedstrijd voor mijquote:
ja maar, ja maar, ja maar, het was niet onaardig.....quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:21 schreef Asyniur het volgende:
Kyara, je mag best komen hoor, als je maar niet meer zulke onaardige uitspraken doet
lol, die lees ik nu pas. Die houden we er in....quote:Op vrijdag 30 november 2012 07:52 schreef Mangostine het volgende:
Ja, maar van mij wel en van jezelf ook en jij bent altijd met twee meer, dus meeste stemmen gelden.
Ja, doe maar.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:21 schreef Asyniur het volgende:
Het is geen babymeet dus misschien ook even in andere topics (dreumes, peuters en groten-topic een linkje plaatsen?).
ik spreek gewoon verstaanbaar nederlands hoor. net als de meeste limburgersquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:38 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, ja maar, het was niet onaardig.....![]()
bij een meet in Friesland of in de achterhoek had ik hetzelfde gevraagd.
ja maar dat weet ik toch nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik spreek gewoon verstaanbaar nederlands hoor. net als de meeste limburgers
dan zeg je gewoon 'nederlands graag voor de limburg-allochtonen onder ons'quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja maar dat weet ik toch niet
als er echt plat wordt gepraat versta ik er geen hout van.....
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:40 schreef NotTheSame het volgende:
Ich kiek ff... Amstenrade is get wiët noe.
[ondertiteling voor Kyara]
Ik kijk even, Amstenrade is me iets te ver nu.
[/ondertiteling voor Kyara]
Asy! waaat se\ss se?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik spreek gewoon verstaanbaar nederlands hoor. net als de meeste limburgers
Hé, de leafs noch!quote:Op zondag 2 december 2012 09:16 schreef Cooki het volgende:
[..]
Asy! waaat se\ss se?
goeiendaag... hie is de allochtone limbo... :-)
ich woon onger remunj , a2 en a73 vlak neven mich..
t moog ooch bie mich, ma nemes kint me natuurlijk meer, (kan ook een voordeel zijn. whehe)
Asyniurquote:Asy, wat zeg je?
goeiedag, hier ook een allochtone Limburger
Ik woon onder Roermond met de A2 en A73 vlakbij
Het mag ook bij mij, maar niemand kent me natuurlijk nog (kan ook een voordeel zijn, whehe)
quote:Hé, leef jij ook nog!
Ik kom ook graag nog eens bij jou kijken, naar je hondje
Isa lenen?quote:
in elk geval lijkt me het carnavalsweekend niet handig, weet iemand zo wanneer dat valt?quote:Op zondag 2 december 2012 08:32 schreef Cocotrimonium het volgende:
Amstenrade is ook prima wat mij betreft!
Zijn er al mogelijke data bekend? Jan/feb?
10 t/m 12 februari 2013quote:Op maandag 3 december 2012 10:20 schreef Mangostine het volgende:
[..]
in elk geval lijkt me het carnavalsweekend niet handig, weet iemand zo wanneer dat valt?
als ik kan dan ben ik er hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:25 schreef Moonah het volgende:
Leuk!
Maarehm..... Lilllllllyyyyyyyy!!!!!!!!!
Mijn voorkeur gaat uit naar Amstenrade.
hoe kunnen we jou vergetenquote:Op zondag 2 december 2012 09:16 schreef Cooki het volgende:
[..]
Asy! waaat se\ss se?
goeiendaag... hie is de allochtone limbo... :-)
ich woon onger remunj , a2 en a73 vlak neven mich..
t moog ooch bie mich, ma nemes kint me natuurlijk meer, (kan ook een voordeel zijn. whehe)
Jeeeeeuuuuj! Dat zou ik echt leuk vinden!quote:
ooh schaamquote:Op donderdag 24 januari 2013 18:29 schreef Elmo76 het volgende:
*Schop*!
Gaat dit nog door?!
En Asy, heb je al geinformeerd naar dat zaaltje?!
Als we nog ff wachten, dan ist lente en kunnen we de meet ook ergens buiten houden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |