als het na 11 januari is heb ik ook (even) geen baby meer hoorquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:47 schreef Elmo76 het volgende:
Misschien kom ik ook wel!
Als dat mag tenminste. Ik val nl niet in de baby categorie. Maarrrrr T is baby geweest en Robinson is baby-in-wording!
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 30 november 2012 07:52 schreef Mangostine het volgende:
Ja, maar van mij wel en van jezelf ook en jij bent altijd met twee meer, dus meeste stemmen gelden.
Nou dan wordt het een thuiswedstrijd voor mijquote:
ja maar, ja maar, ja maar, het was niet onaardig.....quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:21 schreef Asyniur het volgende:
Kyara, je mag best komen hoor, als je maar niet meer zulke onaardige uitspraken doet
lol, die lees ik nu pas. Die houden we er in....quote:Op vrijdag 30 november 2012 07:52 schreef Mangostine het volgende:
Ja, maar van mij wel en van jezelf ook en jij bent altijd met twee meer, dus meeste stemmen gelden.
Ja, doe maar.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:21 schreef Asyniur het volgende:
Het is geen babymeet dus misschien ook even in andere topics (dreumes, peuters en groten-topic een linkje plaatsen?).
ik spreek gewoon verstaanbaar nederlands hoor. net als de meeste limburgersquote:Op vrijdag 30 november 2012 14:38 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja maar, ja maar, ja maar, het was niet onaardig.....![]()
bij een meet in Friesland of in de achterhoek had ik hetzelfde gevraagd.
ja maar dat weet ik toch nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 15:58 schreef Asyniur het volgende:
[..]
ik spreek gewoon verstaanbaar nederlands hoor. net als de meeste limburgers
dan zeg je gewoon 'nederlands graag voor de limburg-allochtonen onder ons'quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:04 schreef Kyara het volgende:
[..]
ja maar dat weet ik toch niet
als er echt plat wordt gepraat versta ik er geen hout van.....
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:40 schreef NotTheSame het volgende:
Ich kiek ff... Amstenrade is get wiët noe.
[ondertiteling voor Kyara]
Ik kijk even, Amstenrade is me iets te ver nu.
[/ondertiteling voor Kyara]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |