Ja natuurlijk! Lijkt me leuk om je te ontmoeten!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:41 schreef droomvrouwtje het volgende:
Afhankelijk van de datum is deze dame ook van de partij, als jullie dat goed vinden aangezien ik nog geen kind heb of zwanger ben
ja Tuurlijk, ik heb ze ook nietquote:Op woensdag 7 augustus 2013 17:41 schreef droomvrouwtje het volgende:
Afhankelijk van de datum is deze dame ook van de partij, als jullie dat goed vinden aangezien ik nog geen kind heb of zwanger ben
Eind september zie ik niet meer zo zitten gok ik.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:18 schreef Mangostine het volgende:
Data en beschikbaarheid:
Zaterdag 7 september
Mangostine,
Zondag 8 september
Zaterdag 14 september
f_r
Zondag 15 september
f_r
Zaterdag 21 september
f_r
Zondag 22 september
Zaterdag 28 september
Mangostine,
Zondag 29 september
Mangostine,
Ik ben zelf al een redelijke faalhaas in september.
Ik heb geen sociaal levenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:18 schreef Mangostine het volgende:
Data en beschikbaarheid:
Zaterdag 7 september
Mangostine, danic
Zondag 8 september
Danic
Zaterdag 14 september
Danic
Zondag 15 september
Danic
Zaterdag 21 september
Danic
Zondag 22 september
Danic
Zaterdag 28 september
Mangostine,
Zondag 29 september
Mangostine,
Ik ben zelf al een redelijke faalhaas in september.
Splinter is leuk idd! Dippiedoe is echt....niet leuk. Hartstikke duur en keiharde smartlappen die schallen door de boxen.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:29 schreef Moonah het volgende:
Regio Eindhoven? Dan moet je naar De Splinter gaan. Superleuke speeltuin met diverse speelterreinen voor diverse leeftijden. En gratis. Behalve op zondag geloof ik, dan 1 euro.
Overigens ben ik ook nog best geinteresseerd.
Dippie Doe is ook leuk (vind ik dan, en mijn zoon ookquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:32 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Splinter is leuk idd! Dippiedoe is echt....niet leuk. Hartstikke duur en keiharde smartlappen die schallen door de boxen.
Ik was er vorige week ook!quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:35 schreef Spees_Eend het volgende:
Boh.. ik was er vorige week voor het eerst. Smaken verschillen
Dippie Doe is belachelijk duur.. Indoorspeeltuin zou kunnen bij 123Speelparadijs, maar daar is eigenlijk wel altijd veel herrie, en geen mogelijkheid voor buiten als het mooi weer blijkt te zijn.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:14 schreef ferrari_rood het volgende:
Even denken regio Eindhoven:
dippie doe maar dat is betaald.
Wil je in een park zitten philps nog watte park maar ik heb geen idee meer of daar voorzieningen zijn.
In helmond is een boerderij die je volgens mij ook kan afhuren (mefke weet daar meer van)
Vorige week maandagquote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:39 schreef Moonah het volgende:
[..]
Ik was er vorige week ook!Dan moet je voortaan wel even zwaaien he....
Maar jouw zoon is er nog veel te klein voor. Als hij 5 is vind je Dippie Doe vást ook leuk.
philip van lenneppark bedoelde ik. Ben ik ooit nog op schoolreisje geweest.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 20:40 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Dippie Doe is belachelijk duur.. Indoorspeeltuin zou kunnen bij 123Speelparadijs, maar daar is eigenlijk wel altijd veel herrie, en geen mogelijkheid voor buiten als het mooi weer blijkt te zijn.
Qua park.. Philips de Jongh park heeft een paviljoen, heb alleen geen idee of dat geschikt is voor grotere groepen. Philips van Lenneppark is ook wel een mooi park, met een speeltuintje en een kinderboerderij, maar niet echt iets overdekt voor als het takkeweer is. (Een van deze zou wel tof zijn voor mij... beide op loopafstand!)
Speeltuin Philipsdorp is ook ontzettend leuk, maar het kioskje/binnengedeelte is niet echt groot denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |