Dat heeft er alles mee te maken dat de treinen vol zitten, mensen zich er bij willen persen, deuren niet dichtgaan, de boel zich ophoopt...quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja, dat heeft met die 44 man geen fuck te maken natuurlijk.
kwestie van genoeg mat nzetten. De metro van Moskou rijdt in de spits 80 keer per uur. Het kan.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dat heeft er alles mee te maken dat de treinen vol zitten, mensen zich er bij willen persen, deuren niet dichtgaan, de boel zich ophoopt...
Ja en wij hebben SACEM wat 12 jaar ontwikkeling heeft gekost, en de enige uitbreiding die nog mogelijk is is alles vervangen door dubbeldeks materieelquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
kwestie van genoeg mat nzetten. De metro van Moskou rijdt in de spits 80 keer per uur. Het kan.
Dat is gewoon Frans met dik Amerikaans accent. Alsof ze geen poging doen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:10 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Heb je de Canadezen weleens Frans horen praten? Dàt is pas blijven hangen in de 17e eeuw...
Woordgebruik ook, ook engels weigeren te praten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:27 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Dat is gewoon Frans met dik Amerikaans accent. Alsof ze geen poging doen.
typisch stokbroodvreterstrekje. Walgelijk volk is het, alle franstaligen. Fransen, Walen, franstalige zwitsers zijn evenmin te pruimen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Woordgebruik ook, ook engels weigeren te praten.
McChicken bestellen ze niet, wel een Mcpoulet
Inderdaad, alles wat Frans is uitbannen in Nederland, te beginnen met Thalys, TGV, Bombardier en Alstomquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
typisch stokbroodvreterstrekje. Walgelijk volk is het, alle franstaligen. Fransen, Walen, franstalige zwitsers zijn evenmin te pruimen.
Ja, maar wel Franstalig Canada, dus oprotten er mee, volgens jou theoriequote:Op vrijdag 30 november 2012 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
zo Frans is Bombardier niet hoor. Het bedrijf is Canadees en de fabriek staat in Aix-la-Chapelle, voor de boursinlovers onder ons.
Het hoofdkantoor van Bombardier Transporation staat in Berlijn. Voorheen ADtranz.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
zo Frans is Bombardier niet hoor. Het bedrijf is Canadees en de fabriek staat in Aix-la-Chapelle, voor de boursinlovers onder ons.
Geweldige lijn! Ik heb een keer voorin gestaan en toen ook lopen filmen. In de hoofdtunnel onder de stad door rijden ze niet op seinen, maar op een soort snelheidsbegrenzingssysteem. Best apart, want daardoor kunnen treinen tot enkele meters van elkaar stil staan in de tunnel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:26 schreef James1988 het volgende:
RER A verwerkt 1,14 miljoen reizigers per dag. Tijdens de spits staat er iedere 2,5 minuut een trein op het perron, met een gemiddeld stationnement van 50 seconden.
Tof.quote:Op vrijdag 30 november 2012 07:23 schreef b2py het volgende:
En zojuist in het lokale dagblad gelezen. Ze gaan station Alkmaar verbouwen, het komt er uit te zien als station Arnhem met een traverse over het station. Inclusief fancy overkapping etc..
ik vind het jammer dat ik er zo weinig ben. Jij hebt geluk!quote:Op vrijdag 30 november 2012 07:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tof.
Arnhem vind ik toch wel één van de mooiste stations van Nederland, qua mordene architectuur.
True. Maar zo spannend is het niet meer. Ik kom over de brug, ik schakel terug naar 110, 80, 60 en dan met geel (40) kom ik binnen rijden, kopmaken, remproeven en weer weg rijden.quote:Op vrijdag 30 november 2012 07:31 schreef b2py het volgende:
[..]
ik vind het jammer dat ik er zo weinig ben. Jij hebt geluk!
Nou nog even die hal in orde makenquote:Op vrijdag 30 november 2012 07:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Tof.
Arnhem vind ik toch wel één van de mooiste stations van Nederland, qua mordene architectuur.
quote:Op vrijdag 30 november 2012 07:51 schreef Mirgeam het volgende:
Vannacht plaatjes geschoten van de cabine van een 1200 loc, interesse?
Meestal staat de trein 's winters aan de spanning. Hiermee kan de klimaatcontrole blijven werken 's nachts. Daarmee wordt de voor ruit ook verwarmd.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:14 schreef b2py het volgende:
Moet je een trein eigenlijk krabben 's ochtends? :p
SACEM dusquote:Op vrijdag 30 november 2012 03:22 schreef Bitlord het volgende:
[..]
Geweldige lijn! Ik heb een keer voorin gestaan en toen ook lopen filmen. In de hoofdtunnel onder de stad door rijden ze niet op seinen, maar op een soort snelheidsbegrenzingssysteem. Best apart, want daardoor kunnen treinen tot enkele meters van elkaar stil staan in de tunnel.
Ik heb me wel eens ingebeeld hoe metrolijn 1 zou zijn als RER A en lijn 14 niet zouden bestaan..
Hij Rijd al automatisch doordeweeks na 7 uur savonds en in het weekendquote:Op vrijdag 30 november 2012 06:59 schreef b2py het volgende:
Ze zijn nu toch ook bezig met automatiseren van lijn 1? Iedere 45 sec een metro meen ik mij te herinneren. Machtig vond ik dat om die tunnel in te gluren als je een automatische had!
Zwolle denk ik.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:37 schreef Flodder450 het volgende:
Waar kan ik eigenlijk terecht als ik bijvoorbeeld die nieuwe electrische Spurts van binnen wil bekijken Monopoly?
Worden dan ook alle coupés verwarmd? Dat zou wel een beetje energieverspilling zijnquote:Op vrijdag 30 november 2012 08:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Meestal staat de trein 's winters aan de spanning. Hiermee kan de klimaatcontrole blijven werken 's nachts. Daarmee wordt de voor ruit ook verwarmd.
Diesel motoren mogen soms ook voor winterse maatregelen onbelast bijven draaien 's nachts.
ik kan me niet herinneren dat we als losse loc gereden hebben, en een andere 1206 had een lullig wagentje meequote:Op vrijdag 30 november 2012 08:53 schreef Monopoly het volgende:
Toffe foto's Mirgeam
Mag de 1206 inmiddels alweer zonder schutwagen rijden na dat detectieprobleem ?
ERS noemt het een vossloh, dan zet ik dat ook erbijquote:Op vrijdag 30 november 2012 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vossloh? Waarom staat er dan MaK op?
Oh nee...quote:Op vrijdag 30 november 2012 07:23 schreef b2py het volgende:
En zojuist in het lokale dagblad gelezen. Ze gaan station Alkmaar verbouwen, het komt er uit te zien als station Arnhem met een traverse over het station. Inclusief fancy overkapping etc..
Het is een en hetzelfde bedrijf.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vossloh? Waarom staat er dan MaK op?
Hopla Poplaquote:Breda-Rotterdam C
Vrijdag 30 November 09:24
Oorzaak
Tussen Rotterdam C en Breda langere reistijd door een defecte trein.
HSL denk ik, anders wordt het wel tot Dordrecht genoemdquote:
Ik heb eventueel pdf voor je van de vk zelf.quote:Op vrijdag 30 november 2012 09:21 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Dat artikel van de Volkskrant van gisteren over de Benelux, is dat nog ergens verfügbar?
is niet zoveel anders hoor, maar zal eens kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:37 schreef Flodder450 het volgende:
Waar kan ik eigenlijk terecht als ik bijvoorbeeld die nieuwe electrische Spurts van binnen wil bekijken Monopoly?
Thanksquote:Op vrijdag 30 november 2012 10:21 schreef GekkeHaan het volgende:
[..]
is niet zoveel anders hoor, maar zal eens kijken wat ik voor je kan doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |