Waar haal je vandaan dat dat WEL kan?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:17 schreef Peterselieman het volgende:
dat betekent niet dat de organisatie niet efficiënter kan gaan werken zonder dat dit ten koste gaat van de veiligheid.
ProRail heeft een ander soort winstoogmerk. Zij krijgen het geld van de overheid om het onderhoud en vernieuwingsprojecten van te betalen. Uiteindelijk krijgt ProRail minder geld maar zit met dezelfde hoeveelheid onderhoud en vernieuwingsprojecten. Die zullen dus voor minder uitgevoerd moeten worden.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:15 schreef Duvel het volgende:
[..]
Winst ging voor veiligheid, maar winst werd er niet gemaakt en veiliger werd het ook niet. ProRail heeft gelukkig geen winstoogmerk.
Het linkje in de openingspostquote:Op donderdag 29 november 2012 16:57 schreef dennistd het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je dat weg haalt? Ik kom niet op meer dan 130 op alle sporen?
de organisatie ProRail is de laatste jaren qua personeelsomvang nogal gegroeid. Meer is niet altijd beterquote:Op donderdag 29 november 2012 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat dat WEL kan?
Dat vind je een antwoord op mijn vraag?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:20 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
de organisatie ProRail is de laatste jaren qua personeelsomvang nogal gegroeid. Meer is niet altijd beter
Eh nee, niet alleen dat. Ook de eigen organisatie moet slagvaardiger worden.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:19 schreef b2py het volgende:
[..]
ProRail heeft een ander soort winstoogmerk. Zij krijgen het geld van de overheid om het onderhoud en vernieuwingsprojecten van te betalen. Uiteindelijk krijgt ProRail minder geld maar zit met dezelfde hoeveelheid onderhoud en vernieuwingsprojecten. Die zullen dus voor minder uitgevoerd moeten worden.
ja.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat vind je een antwoord op mijn vraag?
Durven ze niet. Tariefafstand Lelystad - Kampen Zuid is 436 km.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:17 schreef Dr_Flash het volgende:
NS wanneer gaan jullie nou eindelijk eens de nieuwe tariefeenhedenkaarten publiceren?
Als je ziet hoeveel lui daar rondlopen.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:21 schreef Duvel het volgende:
[..]
Eh nee, niet alleen dat. Ook de eigen organisatie moet slagvaardiger worden.
Dan hangen er dadelijk matrixborden boven het spoor...quote:Op donderdag 29 november 2012 22:24 schreef James1988 het volgende:
Je zou er ook voor kunnen kiezen om ProRail onder te brengen bij Rijkswaterstaat...
Blijft het een 'tussenpersoon'..quote:Op donderdag 29 november 2012 22:24 schreef James1988 het volgende:
Je zou er ook voor kunnen kiezen om ProRail onder te brengen bij Rijkswaterstaat...
Die hangen er nu ook alquote:Op donderdag 29 november 2012 22:25 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Dan hangen er dadelijk matrixborden boven het spoor...
hou je bek hou je bek hou je bekquote:Op donderdag 29 november 2012 22:24 schreef DriekOplopers het volgende:
[..]
Durven ze niet. Tariefafstand Lelystad - Kampen Zuid is 436 km.
Voor de opsplitsing kostte het spoor slechts de helft van nu als je een inflatiecorrectie toepast. Het moet toch een teken aan de wand zijn. Het probleem is alleen dat het lastig is om een oorzaak aan te wijzen. Het zou van alles en nog wat kunnen zijn.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:24 schreef b2py het volgende:
[..]
Als je ziet hoeveel lui daar rond loopt.
Ik denk dat half ProRail wel weg kan als je NS weer laat fuseren met ProRail. De regionale vervoerders zullen hier ontzettend boos om worden, maar hier zal een oplossing voor gevonden moeten worden.
Wat doen ze dan met al die mensen die ze de laatste tijd kennelijk aangenomen hebben?quote:Op donderdag 29 november 2012 22:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Duvel zegt het goed. Ze kunnen nog slagvaardiger worden
En reden er half zo veel treinen, etc.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:26 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Voor de opsplitsing kostte het spoor slechts de helft van nu als je een inflatiecorrectie toepast. Het moet toch een teken aan de wand zijn. Het probleem is alleen dat het lastig is om een oorzaak aan te wijzen. Het zou van alles en nog wat kunnen zijn.
Ik kan je er wel eentje vertellen hoor.quote:Op donderdag 29 november 2012 22:26 schreef Mr_Klaasje het volgende:
[..]
Voor de opsplitsing kostte het spoor slechts de helft van nu als je een inflatiecorrectie toepast. Het moet toch een teken aan de wand zijn. Het probleem is alleen dat het lastig is om een oorzaak aan te wijzen. Het zou van alles en nog wat kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |