en zonder ham dan want geen vleesquote:
Ik ik ik ik!quote:Op donderdag 29 november 2012 13:19 schreef Tegan het volgende:
Boh, ik moet boodschappen gaan doen, wie schopt me even.
Moeilijke eter zo, maar ik zou er wel bij willen zijn als je het bestelt in een eettentjequote:Op donderdag 29 november 2012 13:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
en zonder ham dan want geen vlees
kaas plakt zo aan je pan
Nee je moet ff qat scoren bij een somalier!quote:Op donderdag 29 november 2012 13:19 schreef Tegan het volgende:
Ja maar straks komt date erachter dat ik een lui varken benquote:Op donderdag 29 november 2012 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee je moet ff qat scoren bij een somalier!
Veul handiger
Negers houden van luie varkensquote:Op donderdag 29 november 2012 13:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar straks komt date erachter dat ik een lui varken ben.
Of zeven. Voor elke dag eentje.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:27 schreef Tegan het volgende:
Hm, ik moet dus gewoon een neger scoren?
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Of acht. Een keer in de week twee.
Het nummer gaat toch over 10 kleine negertjes?quote:
ik wil je wel even duwen!quote:Op donderdag 29 november 2012 13:19 schreef Tegan het volgende:
dus ik google neger+kipquote:Op donderdag 29 november 2012 13:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik dacht dat negers alleen van kip hielden?
Een pleonasme?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ONZ / Hoe noem je een neger die een hele kip op eet?
die titelquote:Op donderdag 29 november 2012 13:51 schreef Ang3l het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel/445689-amerika-wilde-maan-opblazen.html
Say whuuuut?
stemmingmakerij van de NOS. kan je beter bijvoorbeeld een onpartijdige Telegraaf lezen ofzo!quote:Op donderdag 29 november 2012 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die titelze wilden de maan niet opblazen maar een bom laten ontploffen. Zit nogal een verschil in
Ja precies!quote:Op donderdag 29 november 2012 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die titelze wilden de maan niet opblazen maar een bom laten ontploffen. Zit nogal een verschil in
Kind: WEEEEEEEEEEEEEEHHHH de sint is doooood!quote:Op donderdag 29 november 2012 14:10 schreef HeatWave het volgende:
FEE / Sinterklaas valt dood neer voor kinderen
Ook een oplossing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |