Nee je moet ff qat scoren bij een somalier!quote:Op donderdag 29 november 2012 13:19 schreef Tegan het volgende:
Boh, ik moet boodschappen gaan doen, wie schopt me even.
Ja maar straks komt date erachter dat ik een lui varken benquote:Op donderdag 29 november 2012 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee je moet ff qat scoren bij een somalier!
Veul handiger
Negers houden van luie varkensquote:Op donderdag 29 november 2012 13:25 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ja maar straks komt date erachter dat ik een lui varken ben.
Of zeven. Voor elke dag eentje.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:27 schreef Tegan het volgende:
Hm, ik moet dus gewoon een neger scoren?
quote:Op donderdag 29 november 2012 13:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Of acht. Een keer in de week twee.
Het nummer gaat toch over 10 kleine negertjes?quote:
ik wil je wel even duwen!quote:Op donderdag 29 november 2012 13:19 schreef Tegan het volgende:
Boh, ik moet boodschappen gaan doen, wie schopt me even.
dus ik google neger+kipquote:Op donderdag 29 november 2012 13:41 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik dacht dat negers alleen van kip hielden?
Een pleonasme?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:46 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ONZ / Hoe noem je een neger die een hele kip op eet?
die titelquote:Op donderdag 29 november 2012 13:51 schreef Ang3l het volgende:
http://nos.nl/op3/artikel/445689-amerika-wilde-maan-opblazen.html
Say whuuuut?
stemmingmakerij van de NOS. kan je beter bijvoorbeeld een onpartijdige Telegraaf lezen ofzo!quote:Op donderdag 29 november 2012 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die titelze wilden de maan niet opblazen maar een bom laten ontploffen. Zit nogal een verschil in
Ja precies!quote:Op donderdag 29 november 2012 13:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die titelze wilden de maan niet opblazen maar een bom laten ontploffen. Zit nogal een verschil in
Kind: WEEEEEEEEEEEEEEHHHH de sint is doooood!quote:Op donderdag 29 november 2012 14:10 schreef HeatWave het volgende:
FEE / Sinterklaas valt dood neer voor kinderen
Ook een oplossing.
In de lijn van het vorige nieuwsbericht had deze sinterklaas plotseling last van de hik.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kind: WEEEEEEEEEEEEEEHHHH de sint is doooood!
Ouder: Jamaar schatje, ik moet je opbiechten... de sint bestaat niet!
Kind: O gelukkig. Maar wie is er dan wel dood?
Ouder: Je ome Tinus.
Kind: WEEEEEEEEEEEEEEEEHHH
Schiet niet op natuurlijk
Blokker, Hema, AH, Etcquote:Op donderdag 29 november 2012 14:56 schreef KomtTijd... het volgende:
Waar zou je van die tupperware achtige bakjes halen als je niet toevallig uitgenodigd bent voor een tupperware party?
dat is buiten!quote:
Nou KT, hoef je niet eens naar buiten!quote:
whahaha hilarischquote:Op donderdag 29 november 2012 15:22 schreef CherryLips het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ICO=most_read_module
NSFW I guess?quote:Op donderdag 29 november 2012 15:22 schreef CherryLips het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)ICO=most_read_module
Goede deal jaquote:Op donderdag 29 november 2012 17:21 schreef Tegan het volgende:
Ik heb wel megagoede deal gemaakt. Twee ananassen, twee avocado's, twee bakjes aardbeien, vijf minibakjes frambozen voor vijf euro op de markt. Mama de helft van alles gegeven. Vanavond aardbeitjes en frambozen als toetje
.
Volgens mij komt gewoon een hond op de markt in deze kou. Proberen ze alles kwijt te raken.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goede deal ja
Dat lukt mij nooit op de marktKan niet eens oude andijvie krijgen voor de beesten.
De markt is op zaterdag?quote:Op donderdag 29 november 2012 17:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga nooit naar de markt. Da's voor huisvrouwen en werkelozen. En studenten met te weinig uren. En freelancers die hun uren stout declarerenDie hebben allemaal tijd door de weeks overdag!
Ik ook nooit, maar hij was er ineens en toen gingen we maar kijken.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:26 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga nooit naar de markt. Da's voor huisvrouwen en werkelozen. En studenten met te weinig uren. En freelancers die hun uren stout declarerenDie hebben allemaal tijd door de weeks overdag!
Ver beneden je stand inderdaad. Om dat soort plebejers te ontwijken ga jij natuurlijk alleen naar de delicatessenshop en de poelier. En dat soort ordinaire edoch nodige dingen als toiletpapier laat je bezorgen, want daarmee kan je natuurlijk niet in het openbaar gezien worden.quote:Op donderdag 29 november 2012 17:26 schreef Ang3l het volgende:
Uiteraardquote:Op donderdag 29 november 2012 17:30 schreef Tegan het volgende:
Ja dus, wat vinden jullie. Zal ik nog ijs gaan halen?
Nee om die te ontwijken heb ik gewoon een 9-5 baanquote:Op donderdag 29 november 2012 17:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ver beneden je stand inderdaad. Om dat soort plebejers te ontwijken ga jij natuurlijk alleen naar de delicatessenshop en de poelier. En dat soort ordinaire edoch nodige dingen als toiletpapier laat je bezorgen, want daarmee kan je natuurlijk niet in het openbaar gezien worden.
Is het vandaag zaterdag bij tegan?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |