De aandelen van de nederlandse banken en staatsobligaties van Griekenland, Portugal, Spanje, renderen ook niet meer zo lekker in die portefeuille, dus dan moet het maar over de (on)gezonde ruggen van mijn mede Nederlanders.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:45 schreef Gray het volgende:
[..]
Das wel handig! Tegen die tijd heb je je pensioen te danken aan de farmacie én je gezondheid!
Nou als het tot vier loopt zijn het dezelfde categorieën met een andere naam.quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:56 schreef .SP. het volgende:
[..]
Cat3, weet het nederlandse equivalent niet moet ik eerlijk bekennen.
Hoop voor jou dat ze dan niet op tijd genezen worden door alle farmaproducten.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:52 schreef fruityloop het volgende:
[..]
De aandelen van de nederlandse banken en staatsobligaties van Griekenland, Portugal, Spanje, renderen ook niet meer zo lekker in die portefeuille, dus dan moet het maar over de (on)gezonde ruggen van mijn mede Nederlanders.![]()
aha, nee, dan is BSL3 goed genoeg voor HIV, daar moet je toch wat moeite voor doen om geinfecteerd te worden. Een kleine moeite echter om Lambiekje te overtuigen van zijn ongelijk.quote:Op vrijdag 30 november 2012 14:58 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nou als het tot vier loopt zijn het dezelfde categorieën met een andere naam.
Biosafety Level
Volgens Lambiekje niet.. Of vertel je me nu dat hij het misschien bij het verkeerde eind heeft?quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:07 schreef Gray het volgende:
[..]
Hoop voor jou dat ze dan niet op tijd genezen worden door alle farmaproducten.
Er zullen altijd zieken zijn en altijd nieuwe therapieen, dus ik denk dat jouw pensioen wel veilig is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 15:11 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Volgens Lambiekje niet.. Of vertel je me nu dat hij het misschien bij het verkeerde eind heeft?
Je weet niet waar je het over hebt en je weigert te accepteren dat andere mensen wel weten waar ze het over hebben, dus heel deze exercitie is, naast vermakelijk, totaal kansloos.quote:Op vrijdag 30 november 2012 10:50 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Natuurlijk wordt ie afgestraft. Stapel heeft blootgelegd voor het public domain dat peerreview niets anders dan een sneue farce is. Op papier staan de protocollen leuk maar in praktijk is het ouwejongenstkrentenbrood.
Dat ze stapel nu aanpakken is louter damage control.
Over een week of 2 gaat m'n kritische paper over de huidige gang van zaken in m'n veld naar de editorsquote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt en je weigert te accepteren dat andere mensen wel weten waar ze het over hebben, dus heel deze exercitie is, naast vermakelijk, totaal kansloos.
Nogmaals mijn vraag uit vorige topic. Je claimt dat ik, SP, atuin, etc. Niet kritisch genoeg zijn. Tegelijkertijd zeg je dat de klokkenluiders een uitzondering zijn. Wat zou er nu gebeuren in het hypothetische geval dat een van ons een van de klokkenluiders zou blijken te zijn. Zou dat genoeg zijn om je ideeën en meningen aan te passen, of betekent dat dan opeens slechts dat het hele Stapel verhaal bij voorbaat opgezet was omdat blablabla en de klokkenluiders dus toch niet een uitzondering waren?
Doe mij een cc-tje als dat kan, klinkt interessant.quote:Op vrijdag 30 november 2012 23:32 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Over een week of 2 gaat m'n kritische paper over de huidige gang van zaken in m'n veld naar de editorsGeen klokkenluider mss, maar toch zeker iemand met kritiek.
als het zo zou zijn dat het klokkenluiders zouden zijn dan had ik bijval gehad . En geen geneuzel in de marge en gebaggetaliseer. Aan hun posts kun je zien dat het verheerlijkers zijn van het super ultra corrupte medische wereld. Voor ingenomen en hun tak van sport is clean, eerlijk en oprecht. Blech het is om te kotsen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 22:42 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Je weet niet waar je het over hebt en je weigert te accepteren dat andere mensen wel weten waar ze het over hebben, dus heel deze exercitie is, naast vermakelijk, totaal kansloos.
Nogmaals mijn vraag uit vorige topic. Je claimt dat ik, SP, atuin, etc. Niet kritisch genoeg zijn. Tegelijkertijd zeg je dat de klokkenluiders een uitzondering zijn. Wat zou er nu gebeuren in het hypothetische geval dat een van ons een van de klokkenluiders zou blijken te zijn. Zou dat genoeg zijn om je ideeën en meningen aan te passen, of betekent dat dan opeens slechts dat het hele Stapel verhaal bij voorbaat opgezet was omdat blablabla en de klokkenluiders dus toch niet een uitzondering waren?
Nee hoor. Niets verheerlijkends . Meestal nuchtere antwoorden en kritiek op de eigen branche wordt niet vermeden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
als het zo zou zijn dat het klokkenluiders zouden zijn dan had ik bijval gehad . En geen geneuzel in de marge en gebaggetaliseer. Aan hun posts kun je zien dat het verheerlijkers zijn van het super ultra corrupte medische wereld. Voor ingenomen en hun tak van sport is clean, eerlijk en oprecht. Blech het is om te kotsen.
Die plaat voor je kop is weer lekker dik he? Ik poste recent nog dat ik donderdag nog in een lange discussie zat met mensen met heel veel jaren wetenschappelijke ervaring over wat er allemaal mis mee is. Hoe is dat nou volgens jou kritiekloos en verheerlijkend?quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
als het zo zou zijn dat het klokkenluiders zouden zijn dan had ik bijval gehad . En geen geneuzel in de marge en gebaggetaliseer. Aan hun posts kun je zien dat het verheerlijkers zijn van het super ultra corrupte medische wereld. Voor ingenomen en hun tak van sport is clean, eerlijk en oprecht. Blech het is om te kotsen.
Is goedquote:Op vrijdag 30 november 2012 23:50 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Doe mij een cc-tje als dat kan, klinkt interessant.
Hebben jullie het trouwens ook over de researchers degrees of freedom etc of is dat eigenlijk nog heemaal niet tot jullie gebied doorgedrongen?
Ga zelf innenkort denk ik de voorzitter van onze associatie lastig vallen, ben ontevreden met de traagheid van veranderingen en denk dat men duidelijkheid nodig heeft, als je geinteresseerd bent (denk ik ook voor jullie wel relevant) stuur ik het eerst naar jou, misschien heb je nog wel hele goede feedback
En ik?quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Paper van ongeveer een jaar geleden: http://www.geography.unt.(...)s/falsepositives.pdfquote:Op zaterdag 1 december 2012 19:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Is goedEn nee, nog niet tegen gekomen. Wat is het?
Even niets meer toe te voegen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 11:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
goh verrassend, NOT.quote:"We actually have the highest level of vaccination in Australia that we've ever had against whooping cough, and the highest level of whooping cough that we've ever had," explained Dorey, debunking the myth that decreased vaccination rates are responsible for the recent comeback of whooping cough in some areas. "We have more whooping cough now than we had since before the vaccine was added to the mass vaccination schedule in 1953."
bron
Goh, ga je weer eens niet in op eerdere punten? Wat een verrassing.quote:
Reken maar van niet. nu al worden de pensioen afgeroomd. Of zijn er berichten dat er beroerd belegd is.quote:Op vrijdag 30 november 2012 16:18 schreef Gray het volgende:
[..]
Er zullen altijd zieken zijn en altijd nieuwe therapieen, dus ik denk dat jouw pensioen wel veilig is.
Kan het wat minder met de termen Biekje.quote:Op maandag 10 december 2012 08:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Reken maar van niet. nu al worden de pensioen afgeroomd. Of zijn er berichten dat er beroerd belegd is.
Zieken blijven we houden als we de Kanker industrie zijn gang laten gaan. Ja kanker is géén ziekte kanker is een extreem florerende industrie.
Nieuwe (of oude herintroducerende) wél werkende therapien worden de kop ingeduwd.
En hoe denk je dat het komt? Het heeft een erg makkelijke biologische verklaring, maar ben toch benieuwd wat in jouw brein als reden wordt bedacht.quote:
Ja, zeg. Inderdaad! Ik had het niet beter kunnen verwoorden! Zo is het en niet anders!quote:Op woensdag 12 december 2012 14:24 schreef Lambiekje het volgende:
Tros Radar van afgelopen maandag liet trouwens weer mooi zien wat voor waanzin medicatie is. Het is puur geld verdienen. En dan is nog niet eens de kwalijkheid van de Cholesterol nonsens behandeld.
Als je toch te laf bent om op vragen in te gaan heb ik nog een mooie voor jou Lambiekje. Een vriend van mij heeft afgelopen zomer een zware hersenoperatie ondergaan om een hersentumor te verwijderen. Ondertussen is hij weer zo ver opgeknapt dat je het niet eens zou merken dat hij zoiets ondergaan is, zo goed is hij genezen. Dat laten diverse testen over cognitieve vaardigheden ook zien. Hoe verklaar je dat?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:24 schreef Lambiekje het volgende:
Tros Radar van afgelopen maandag liet trouwens weer mooi zien wat voor waanzin medicatie is. Het is puur geld verdienen. En dan is nog niet eens de kwalijkheid van de Cholesterol nonsens behandeld.
Men kan idd best zonder medicatie.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, zeg. Inderdaad! Ik had het niet beter kunnen verwoorden! Zo is het en niet anders!
Mijn oud-tante is 112 geworden dankzij een tinctuur van gebonden ochtend-urine met aalbessenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Men kan idd best zonder medicatie.
Gebonden ochtendurinequote:Op woensdag 12 december 2012 14:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn oud-tante is 112 geworden dankzij een tinctuur van gebonden ochtend-urine met aalbessen
Je hebt liever gewoon onverdunde avond-zeik? Dat zou natuurlijk ook kunnen.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gebonden ochtendurine
dan maar 100 hoor, is oud genoeg.
Nee, alleen de aalbessenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt liever gewoon onverdunde avond-zeik? Dat zou natuurlijk ook kunnen.
Aalbessen-extract heb je ook in pilvorm! Of telt dat weer als medicatie?quote:
Mijn oud-tante had geen officieel geboortebewijs. Zij vertrouwde toen, net als de geneeskunde, de bureaucratie niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:42 schreef Copycat het volgende:
Geef je je oudtante dan nog even door?
http://nl.wikipedia.org/w(...).2B.29_van_Nederland
Ze eindigde zeker op de brandstapel?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn oud-tante had geen officieel geboortebewijs. Zij vertrouwde toen, net als de geneeskunde, de bureaucratie niet.
Nee, vroeger werden al die oude dooskes non. Dat scheelde weer in de onkosten.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze eindigde zeker op de brandstapel?
Same difference.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, vroeger werden al die oude dooskes non.
Ik denk dat ze zelf liever de brandstapel had gekozen.quote:
BIPquote:Op woensdag 12 december 2012 14:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk dat ze zelf liever de brandstapel had gekozen.
85 zou ik wel fijn vinden.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:23 schreef Copycat het volgende:
54? Dat vind ik wel erg jong!
75 vind ik wel een mooie leeftijd.
Dat mag helemaal niet. In je contract met Nederland, dat middels de aangifte van je vader bekrachtigds is, staat dat je tot je 67ste moet werken.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:07 schreef Gray het volgende:
Ben tevreden als ik 54 word. Al dat lange leven, nergens voor nodig.
hoeft ie nog maar een paar jaar :0quote:Op woensdag 12 december 2012 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
85 zou ik wel fijn vinden.
Maar Gray vanwaar maar 54
je snapt wel wat ik er mee bedoel toch, met 't contract ?!quote:
Dat er een juridische entiteit word gemaakt bij het aangeven van een geboorte ?quote:Op donderdag 13 december 2012 08:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je snapt wel wat ik er mee bedoel toch, met 't contract ?!
Je moet niets, je kan stoppen wanneer je wilt, maar dat klinkt natuurlijk niet zo spannend als "moeten van je contract"quote:Op donderdag 13 december 2012 08:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat mag helemaal niet. In je contract met Nederland, dat middels de aangifte van je vader bekrachtigds is, staat dat je tot je 67ste moet werken.
natuurlijk mag dat .. maar als de grossomodo maar wel doorwerkt.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:26 schreef .SP. het volgende:
[..]
Je moet niets, je kan stoppen wanneer je wilt, maar dat klinkt natuurlijk niet zo spannend als "moeten van je contract"
Kan je nog mijn vraag van de vorige pagina beantwoorden?
Nou vooruit, doe ik wel een tandje bij, kun jij de openstaande vragen beantwoordenquote:Op donderdag 13 december 2012 11:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
natuurlijk mag dat .. maar als de grossomodo maar wel doorwerkt.
Een hersenoperatie is iets anders dan onnodige medicatie.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als je toch te laf bent om op vragen in te gaan heb ik nog een mooie voor jou Lambiekje. Een vriend van mij heeft afgelopen zomer een zware hersenoperatie ondergaan om een hersentumor te verwijderen. Ondertussen is hij weer zo ver opgeknapt dat je het niet eens zou merken dat hij zoiets ondergaan is, zo goed is hij genezen. Dat laten diverse testen over cognitieve vaardigheden ook zien. Hoe verklaar je dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |