Mijn oud-tante is 112 geworden dankzij een tinctuur van gebonden ochtend-urine met aalbessenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Men kan idd best zonder medicatie.
Gebonden ochtendurinequote:Op woensdag 12 december 2012 14:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Mijn oud-tante is 112 geworden dankzij een tinctuur van gebonden ochtend-urine met aalbessen
Je hebt liever gewoon onverdunde avond-zeik? Dat zou natuurlijk ook kunnen.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Gebonden ochtendurine
dan maar 100 hoor, is oud genoeg.
Nee, alleen de aalbessenquote:Op woensdag 12 december 2012 14:39 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Je hebt liever gewoon onverdunde avond-zeik? Dat zou natuurlijk ook kunnen.
Aalbessen-extract heb je ook in pilvorm! Of telt dat weer als medicatie?quote:
Mijn oud-tante had geen officieel geboortebewijs. Zij vertrouwde toen, net als de geneeskunde, de bureaucratie niet.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:42 schreef Copycat het volgende:
Geef je je oudtante dan nog even door?
http://nl.wikipedia.org/w(...).2B.29_van_Nederland
Ze eindigde zeker op de brandstapel?quote:Op woensdag 12 december 2012 14:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mijn oud-tante had geen officieel geboortebewijs. Zij vertrouwde toen, net als de geneeskunde, de bureaucratie niet.
Nee, vroeger werden al die oude dooskes non. Dat scheelde weer in de onkosten.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:47 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ze eindigde zeker op de brandstapel?
Same difference.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, vroeger werden al die oude dooskes non.
Ik denk dat ze zelf liever de brandstapel had gekozen.quote:
BIPquote:Op woensdag 12 december 2012 14:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik denk dat ze zelf liever de brandstapel had gekozen.
85 zou ik wel fijn vinden.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:23 schreef Copycat het volgende:
54? Dat vind ik wel erg jong!
75 vind ik wel een mooie leeftijd.
Dat mag helemaal niet. In je contract met Nederland, dat middels de aangifte van je vader bekrachtigds is, staat dat je tot je 67ste moet werken.quote:Op woensdag 12 december 2012 15:07 schreef Gray het volgende:
Ben tevreden als ik 54 word. Al dat lange leven, nergens voor nodig.
hoeft ie nog maar een paar jaar :0quote:Op woensdag 12 december 2012 15:29 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
85 zou ik wel fijn vinden.
Maar Gray vanwaar maar 54
je snapt wel wat ik er mee bedoel toch, met 't contract ?!quote:
Dat er een juridische entiteit word gemaakt bij het aangeven van een geboorte ?quote:Op donderdag 13 december 2012 08:54 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
je snapt wel wat ik er mee bedoel toch, met 't contract ?!
Je moet niets, je kan stoppen wanneer je wilt, maar dat klinkt natuurlijk niet zo spannend als "moeten van je contract"quote:Op donderdag 13 december 2012 08:33 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat mag helemaal niet. In je contract met Nederland, dat middels de aangifte van je vader bekrachtigds is, staat dat je tot je 67ste moet werken.
natuurlijk mag dat .. maar als de grossomodo maar wel doorwerkt.quote:Op donderdag 13 december 2012 10:26 schreef .SP. het volgende:
[..]
Je moet niets, je kan stoppen wanneer je wilt, maar dat klinkt natuurlijk niet zo spannend als "moeten van je contract"
Kan je nog mijn vraag van de vorige pagina beantwoorden?
Nou vooruit, doe ik wel een tandje bij, kun jij de openstaande vragen beantwoordenquote:Op donderdag 13 december 2012 11:25 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
natuurlijk mag dat .. maar als de grossomodo maar wel doorwerkt.
Een hersenoperatie is iets anders dan onnodige medicatie.quote:Op woensdag 12 december 2012 14:28 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Als je toch te laf bent om op vragen in te gaan heb ik nog een mooie voor jou Lambiekje. Een vriend van mij heeft afgelopen zomer een zware hersenoperatie ondergaan om een hersentumor te verwijderen. Ondertussen is hij weer zo ver opgeknapt dat je het niet eens zou merken dat hij zoiets ondergaan is, zo goed is hij genezen. Dat laten diverse testen over cognitieve vaardigheden ook zien. Hoe verklaar je dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |