Zullen we niet met dit soort termen smijten Lambiekje?quote:Op donderdag 20 december 2012 08:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
oh achterlijk kan men zijn om te denken dat kwik onschadelijk is.
:0quote:Op donderdag 20 december 2012 09:16 schreef oompaloompa het volgende:
Maar ik ben niet achterlijk Lambiekje, je hebt zelf gezegd dat ik een positieve uitzondering ben...
Kennelijk had je toen wat gezegd wat leek op een heldere blik.quote:Waarom nu niet meer? Was ik alleen een positieve uitzondering toen mijn gedrag je vooroordelen bevestigde maar nu dit niet zo is ben ik meteen weer achterlijk?
naief beter of stugge orthodoxe dogma'squote:Op donderdag 20 december 2012 10:36 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zullen we niet met dit soort termen smijten Lambiekje?
Dat klinkt iig een stuk vriendelijker.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
naief beter of stugge orthodoxe dogma's
Haha, voor iemand die graag overal verbanden in ziet, mis je het punt hier behoorlijk.quote:Op donderdag 20 december 2012 11:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
:0
[..]
Kennelijk had je toen wat gezegd wat leek op een heldere blik.
Jij bent net zo achterlijk ongeinformeerd als deze kudde apen: http://www.washingtonpost(...)iban-polio-vaccines/quote:
Ik zou me waffel maar eens heel snel houden. Dat domme orthodoxe dogmatische newspeak-geblaat en reageer inhoudelijk.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:48 schreef .SP. het volgende:
[..]
Jij bent net zo achterlijk ongeinformeerd als deze kudde apen: http://www.washingtonpost(...)iban-polio-vaccines/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op het nieuwsbericht:
Je moet je eens afvragen waarom juist alleen in die landen nog een epidemie heeft. Waarschijnlijk is het doelbewust uitgezet. We voer(d)en niet voor niets daar een oorlog.
http://www.wired.com/wire(...)stan-polio-fake-cia/quote:I especially felt it endangered the status of the fraught polio-eradication campaign, which over the past decade has been challenged in majority-Muslim areas in Africa and South Asia over beliefs that polio vaccination is actually a covert campaign to harm Muslim children — an accusation that seems fantastic, but begins to make sense when you realize some of those areas have perfectly good reasons to distrust vaccination campaigns.
[ Bericht 5% gewijzigd door Lambiekje op 02-01-2013 15:47:34 ]Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:15 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik zou me waffel maar eens heel snel houden. Dat domme orthodoxe dogmatische newspeak-geblaat en reageer inhoudelijk.
Wen maar aan het idee dat vaccins enige doel is sterilisatie, decimatie. Kortom Population Management. Vaccins heeft absoluut niets van doen met gezondheid, immuum-boosting e.d.Dus je ontkent dat de Taliban er dezelfde visie op vaccinaties op nahoudt als jij?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.op het nieuwsbericht:
Je moet je eens afvragen waarom juist alleen in die landen nog een epidemie heeft. Waarschijnlijk is het doelbewust uitgezet. We voer(d)en niet voor niets daar een oorlog.
Inhoudelijk? Als er iemand heel deskundig is in het negeren en volkomen niet inhoudelijk reageren op elke poging tot dialoog ben jij het wel.
Op alle punten die je hier wederom aandraagt heb ik, en anderen, inhoudelijk op gereageerd en onderuitgehaald, waarop jij als kundig antwoord-ontduiker niet reageert of een andere link ter afleiding dumpt.
Jij kent mijn tak van sport niet, dus om daar nu een Godwin op los te laten is zoals onze lieve prinses zegt 'een beetje dom'.
Maar goed, ik zal je een kans geven. Kan je inhoudelijk reageren op deze vraag:
Hoe kan het dat windmolens de temperatuur van de omgeving verhogen?
Op zich wel goed dat men op de hoogte is van de vaccin-realiteit. Maar vergeet niet dat het CIA-trained sekte is.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:47 schreef .SP. het volgende:
[..]
Dus je ontkent dat de Taliban er dezelfde visie op vaccinaties op nahoudt als jij?
Mixen van luchtstromen (en kinetische energie levert warmte)quote:Inhoudelijk? Als er iemand heel deskundig is in het negeren en volkomen niet inhoudelijk reageren op elke poging tot dialoog ben jij het wel.
Op alle punten die je hier wederom aandraagt heb ik, en anderen, inhoudelijk op gereageerd en onderuitgehaald, waarop jij als kundig antwoord-ontduiker niet reageert of een andere link ter afleiding dumpt.
Jij kent mijn tak van sport niet, dus om daar nu een Godwin op los te laten is zoals onze lieve prinses zegt 'een beetje dom'.
Maar goed, ik zal je een kans geven. Kan je inhoudelijk reageren op deze vraag:
Hoe kan het dat windmolens de temperatuur van de omgeving verhogen?
Zo gek is het niet dat de CIA er zulke criminele spelletjes op nahouden.quote:I especially felt it endangered the status of the fraught polio-eradication campaign, which over the past decade has been challenged in majority-Muslim areas in Africa and South Asia over beliefs that polio vaccination is actually a covert campaign to harm Muslim children — an accusation that seems fantastic, but begins to make sense when you realize some of those areas have perfectly good reasons to distrust vaccination campaigns.
En je eigen punt is?quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
http://www.wired.com/wire(...)stan-polio-fake-cia/
[..]
Zo gek is het niet dat de CIA er zulke criminele spelletjes op nahouden.
zie reedit vorige post.quote:
Op zich wel knap dat je van Taliban CIA maakt.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Op zich wel goed dat men op de hoogte is van de vaccin-realiteit. Maar vergeet niet dat het CIA-trained sekte is.
[..]
Mixen van luchtstromen. En kinetische levert warmte.
http://www.wired.com/wire(...)stan-polio-fake-cia/
[..]
Zo gek is het niet dat de CIA er zulke criminele spelletjes op nahouden.
Daar is niets knaps aan.... het zou common knowledge moeten zijn.quote:Op woensdag 2 januari 2013 15:56 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Op zich wel knap dat je van Taliban CIA maakt.
Anyway, de CIA heeft iets heel stouts gedaan. Maar wat is de link met de veiligheid van vaccins? Voor zover ik kan lezen in jouw link heeft die actie van de CIA het vertrouwen in vaccins geschaad, dat is alles.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Daar is niets knaps aan.... het zou common knowledge moeten zijn.
Je moet het breder zien. Neem bv de uitspraken van Bill 'vaccin' Gates.quote:Op woensdag 2 januari 2013 16:06 schreef .SP. het volgende:
[..]
Anyway, de CIA heeft iets heel stouts gedaan. Maar wat is de link met de veiligheid van vaccins? Voor zover ik kan lezen in jouw link heeft die actie van de CIA het vertrouwen in vaccins geschaad, dat is alles.
Nee, je moet het zien zoals het is en niet deze gebeurtenis voor jouw eigen karretje spannen. En WTF heeft Bill Gates met de CIA te maken, helemaal niets! Ga nu weer niet de aandacht afleiden door niet gerelateerde zooi op te rakelen.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je moet het breder zien. Neem bv de uitspraken van Bill 'vaccin' Gates.
Het is een goede test van jouw begrijpend lezen. Het antwoord en de reden waaorm je het fout had staat in die bron.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:09 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom die windmolen vraag.
http://www.kennislink.nl/publicaties/wentelende-wieken-warmen-op
Dat van Bill Gates is ook iets wat Lambiekje verkeerd heeft begrepen. Gates had het over een afname in bevolkingsgroei door middel van vaccins. Lambiekje interpreteerd dat als een direct effect van vaccins op vruchtbaarheid. Waar Gates naar refereerde was het effect van een hogere algemene gezondheid. Mensen die (veel) kinderen hebben als een soort verzekering gebruiken, wat dan minder hard nodig is. Dat soort effecten.quote:Op woensdag 2 januari 2013 17:53 schreef .SP. het volgende:
[..]
Nee, je moet het zien zoals het is en niet deze gebeurtenis voor jouw eigen karretje spannen. En WTF heeft Bill Gates met de CIA te maken, helemaal niets! Ga nu weer niet de aandacht afleiden door niet gerelateerde zooi op te rakelen.
Windmolens? Waar komt de extra energie vandaan? hint: er gebeurt iets met de kinetische energie (maar netto geen fuck...)
BNW / Zinloze windmolens verwarmen klimaat 10x snellerquote:Op woensdag 2 januari 2013 18:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zit BigFarma ondertussen ook in de windmolens?
ik heb helemaal niets verkeerd begrepen. Bill bevestigd de stelling van lethal injection docu e.a. zaken omtrend de geschiedenis van de vaccins. Ik Zal een ding verklappen de gangbare (orthodoxe) uitleg van vaccins is crimineel fout.quote:Op woensdag 2 januari 2013 18:06 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat van Bill Gates is ook iets wat Lambiekje verkeerd heeft begrepen. Gates had het over een afname in bevolkingsgroei door middel van vaccins. Lambiekje interpreteerd dat als een direct effect van vaccins op vruchtbaarheid. Waar Gates naar refereerde was het effect van een hogere algemene gezondheid. Mensen die (veel) kinderen hebben als een soort verzekering gebruiken, wat dan minder hard nodig is. Dat soort effecten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |