abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_120543633
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 08:51 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

oh achterlijk kan men zijn om te denken dat kwik onschadelijk is.
Zullen we niet met dit soort termen smijten Lambiekje?
  donderdag 20 december 2012 @ 11:15:05 #227
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_120544828
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 09:16 schreef oompaloompa het volgende:
Maar ik ben niet achterlijk Lambiekje, je hebt zelf gezegd dat ik een positieve uitzondering ben...
:0
quote:
Waarom nu niet meer? Was ik alleen een positieve uitzondering toen mijn gedrag je vooroordelen bevestigde maar nu dit niet zo is ben ik meteen weer achterlijk?
Kennelijk had je toen wat gezegd wat leek op een heldere blik.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  donderdag 20 december 2012 @ 11:15:29 #228
52357 Lambiekje
pi_120544838
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 10:36 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zullen we niet met dit soort termen smijten Lambiekje?
naief beter of stugge orthodoxe dogma's
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_120544898
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

naief beter of stugge orthodoxe dogma's
Dat klinkt iig een stuk vriendelijker.
pi_120546587
quote:
0s.gif Op donderdag 20 december 2012 11:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

:0

[..]

Kennelijk had je toen wat gezegd wat leek op een heldere blik.
Haha, voor iemand die graag overal verbanden in ziet, mis je het punt hier behoorlijk.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
pi_120630789
meer over de dsm: http://www.bloomberg.com/(...)the-dsm-5-cost-.html

alhoewel ik het in essentie met de meeste punten eens ben, is het behoorlijk gechargeerd.
Op dinsdag 1 november 2016 00:05 schreef JanCees het volgende:
De polls worden ook in 9 van de 10 gevallen gepeild met een meerderheid democraten. Soms zelf +10% _O-
  woensdag 2 januari 2013 @ 13:06:45 #232
52357 Lambiekje
pi_121068090
pi_121071492
quote:
Jij bent net zo achterlijk ongeinformeerd als deze kudde apen: http://www.washingtonpost(...)iban-polio-vaccines/
  woensdag 2 januari 2013 @ 15:15:54 #234
52357 Lambiekje
pi_121072273
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 14:48 schreef .SP. het volgende:

[..]

Jij bent net zo achterlijk ongeinformeerd als deze kudde apen: http://www.washingtonpost(...)iban-polio-vaccines/
Ik zou me waffel maar eens heel snel houden. Dat domme orthodoxe dogmatische newspeak-geblaat en reageer inhoudelijk.

Wen maar aan het idee dat vaccins enige doel is sterilisatie, decimatie. Kortom Population Management. Vaccins heeft absoluut niets van doen met gezondheid, immuum-boosting e.d.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op het nieuwsbericht:
Je moet je eens afvragen waarom juist alleen in die landen nog een epidemie heeft. Waarschijnlijk is het doelbewust uitgezet. We voer(d)en niet voor niets daar een oorlog.

http://www.wired.com/wire(...)stan-polio-fake-cia/
quote:
I especially felt it endangered the status of the fraught polio-eradication campaign, which over the past decade has been challenged in majority-Muslim areas in Africa and South Asia over beliefs that polio vaccination is actually a covert campaign to harm Muslim children — an accusation that seems fantastic, but begins to make sense when you realize some of those areas have perfectly good reasons to distrust vaccination campaigns.

[ Bericht 5% gewijzigd door Lambiekje op 02-01-2013 15:47:34 ]
pi_121073550
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 15:15 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik zou me waffel maar eens heel snel houden. Dat domme orthodoxe dogmatische newspeak-geblaat en reageer inhoudelijk.

Wen maar aan het idee dat vaccins enige doel is sterilisatie, decimatie. Kortom Population Management. Vaccins heeft absoluut niets van doen met gezondheid, immuum-boosting e.d.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
op het nieuwsbericht:
Je moet je eens afvragen waarom juist alleen in die landen nog een epidemie heeft. Waarschijnlijk is het doelbewust uitgezet. We voer(d)en niet voor niets daar een oorlog.
Dus je ontkent dat de Taliban er dezelfde visie op vaccinaties op nahoudt als jij?

Inhoudelijk? Als er iemand heel deskundig is in het negeren en volkomen niet inhoudelijk reageren op elke poging tot dialoog ben jij het wel.

Op alle punten die je hier wederom aandraagt heb ik, en anderen, inhoudelijk op gereageerd en onderuitgehaald, waarop jij als kundig antwoord-ontduiker niet reageert of een andere link ter afleiding dumpt.

Jij kent mijn tak van sport niet, dus om daar nu een Godwin op los te laten is zoals onze lieve prinses zegt 'een beetje dom'.

Maar goed, ik zal je een kans geven. Kan je inhoudelijk reageren op deze vraag:
Hoe kan het dat windmolens de temperatuur van de omgeving verhogen?
  woensdag 2 januari 2013 @ 15:48:37 #236
52357 Lambiekje
pi_121073607
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 15:47 schreef .SP. het volgende:

[..]

Dus je ontkent dat de Taliban er dezelfde visie op vaccinaties op nahoudt als jij?
Op zich wel goed dat men op de hoogte is van de vaccin-realiteit. Maar vergeet niet dat het CIA-trained sekte is.

quote:
Inhoudelijk? Als er iemand heel deskundig is in het negeren en volkomen niet inhoudelijk reageren op elke poging tot dialoog ben jij het wel.

Op alle punten die je hier wederom aandraagt heb ik, en anderen, inhoudelijk op gereageerd en onderuitgehaald, waarop jij als kundig antwoord-ontduiker niet reageert of een andere link ter afleiding dumpt.

Jij kent mijn tak van sport niet, dus om daar nu een Godwin op los te laten is zoals onze lieve prinses zegt 'een beetje dom'.

Maar goed, ik zal je een kans geven. Kan je inhoudelijk reageren op deze vraag:
Hoe kan het dat windmolens de temperatuur van de omgeving verhogen?
Mixen van luchtstromen (en kinetische energie levert warmte)

quote:
I especially felt it endangered the status of the fraught polio-eradication campaign, which over the past decade has been challenged in majority-Muslim areas in Africa and South Asia over beliefs that polio vaccination is actually a covert campaign to harm Muslim children — an accusation that seems fantastic, but begins to make sense when you realize some of those areas have perfectly good reasons to distrust vaccination campaigns.
Zo gek is het niet dat de CIA er zulke criminele spelletjes op nahouden.

Verdiep in de 'echte' wereld geschiedenis. En snap dat er spelletjes gespeeld wordt door BigKartel (die politiek in z'n zak heeft).

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 02-01-2013 16:00:09 ]
pi_121073747
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 15:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

En je eigen punt is?

Windmolens?
  woensdag 2 januari 2013 @ 15:55:16 #238
52357 Lambiekje
pi_121073808
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 15:53 schreef .SP. het volgende:

[..]

En je eigen punt is?

Windmolens?
zie reedit vorige post.
  Moderator woensdag 2 januari 2013 @ 15:56:51 #239
249559 crew  Lavenderr
pi_121073860
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 15:48 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Op zich wel goed dat men op de hoogte is van de vaccin-realiteit. Maar vergeet niet dat het CIA-trained sekte is.

[..]

Mixen van luchtstromen. En kinetische levert warmte.

[..]

Op zich wel knap dat je van Taliban CIA maakt.
  woensdag 2 januari 2013 @ 16:01:27 #240
52357 Lambiekje
pi_121073989
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 15:56 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Op zich wel knap dat je van Taliban CIA maakt.
Daar is niets knaps aan.... het zou common knowledge moeten zijn.
pi_121074093
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 15:55 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

zie reedit vorige post.
En waar komt deze warmte vandaan?
pi_121074175
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 16:01 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Daar is niets knaps aan.... het zou common knowledge moeten zijn.
Anyway, de CIA heeft iets heel stouts gedaan. Maar wat is de link met de veiligheid van vaccins? Voor zover ik kan lezen in jouw link heeft die actie van de CIA het vertrouwen in vaccins geschaad, dat is alles.
  woensdag 2 januari 2013 @ 17:09:32 #243
52357 Lambiekje
pi_121076348
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 16:04 schreef .SP. het volgende:

[..]

En waar komt deze warmte vandaan?
Waarom die windmolen vraag.

http://www.kennislink.nl/publicaties/wentelende-wieken-warmen-op
  woensdag 2 januari 2013 @ 17:10:09 #244
52357 Lambiekje
pi_121076365
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 16:06 schreef .SP. het volgende:

[..]

Anyway, de CIA heeft iets heel stouts gedaan. Maar wat is de link met de veiligheid van vaccins? Voor zover ik kan lezen in jouw link heeft die actie van de CIA het vertrouwen in vaccins geschaad, dat is alles.
Je moet het breder zien. Neem bv de uitspraken van Bill 'vaccin' Gates.
pi_121077907
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 17:10 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Je moet het breder zien. Neem bv de uitspraken van Bill 'vaccin' Gates.
Nee, je moet het zien zoals het is en niet deze gebeurtenis voor jouw eigen karretje spannen. En WTF heeft Bill Gates met de CIA te maken, helemaal niets! Ga nu weer niet de aandacht afleiden door niet gerelateerde zooi op te rakelen.

Windmolens? Waar komt de extra energie vandaan? hint: er gebeurt iets met de kinetische energie (maar netto geen fuck...)
  woensdag 2 januari 2013 @ 18:01:16 #246
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121078160
quote:
Het is een goede test van jouw begrijpend lezen. Het antwoord en de reden waaorm je het fout had staat in die bron.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 januari 2013 @ 18:06:16 #247
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121078333
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 17:53 schreef .SP. het volgende:

[..]

Nee, je moet het zien zoals het is en niet deze gebeurtenis voor jouw eigen karretje spannen. En WTF heeft Bill Gates met de CIA te maken, helemaal niets! Ga nu weer niet de aandacht afleiden door niet gerelateerde zooi op te rakelen.

Windmolens? Waar komt de extra energie vandaan? hint: er gebeurt iets met de kinetische energie (maar netto geen fuck...)
Dat van Bill Gates is ook iets wat Lambiekje verkeerd heeft begrepen. Gates had het over een afname in bevolkingsgroei door middel van vaccins. Lambiekje interpreteerd dat als een direct effect van vaccins op vruchtbaarheid. Waar Gates naar refereerde was het effect van een hogere algemene gezondheid. Mensen die (veel) kinderen hebben als een soort verzekering gebruiken, wat dan minder hard nodig is. Dat soort effecten.
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 januari 2013 @ 18:13:44 #248
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_121078613
Zit BigFarma ondertussen ook in de windmolens? :o
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 2 januari 2013 @ 18:24:52 #249
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_121079033
quote:
7s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zit BigFarma ondertussen ook in de windmolens? :o
BNW / Zinloze windmolens verwarmen klimaat 10x sneller
;)
Onikaan ni ov dovah
  woensdag 2 januari 2013 @ 18:46:42 #250
52357 Lambiekje
pi_121079843
quote:
0s.gif Op woensdag 2 januari 2013 18:06 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat van Bill Gates is ook iets wat Lambiekje verkeerd heeft begrepen. Gates had het over een afname in bevolkingsgroei door middel van vaccins. Lambiekje interpreteerd dat als een direct effect van vaccins op vruchtbaarheid. Waar Gates naar refereerde was het effect van een hogere algemene gezondheid. Mensen die (veel) kinderen hebben als een soort verzekering gebruiken, wat dan minder hard nodig is. Dat soort effecten.
ik heb helemaal niets verkeerd begrepen. Bill bevestigd de stelling van lethal injection docu e.a. zaken omtrend de geschiedenis van de vaccins. Ik Zal een ding verklappen de gangbare (orthodoxe) uitleg van vaccins is crimineel fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')