Haspel doet wonderen.quote:Op donderdag 29 november 2012 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
kan het ding niet eens stofzuigen ivm geen stopcontact in de buurt
Dan moet die over het balkon én de halve parkeerplaats overquote:
Bijna vergeten: Mooi gewordenquote:Op donderdag 29 november 2012 23:56 schreef Snowballed het volgende:
[..]
De bodem is vaak het probleem..
Meestal rond de achter rond de draagarmophanging, en de vloerplaten ontstaan de eerste plekken, maar de precieze punten weet ik niet uit mn hoofd...
(er zijn monteurs die je het blind kunnen zeggen)
Bij schade krijg je altijd wel wat roest... dat kun je evt vet houden tot je het wilt aanpakken..(owatrol olie is een hele goede conservering en kent iedere roestklusser)
En tja.. met een verfroller en schuurpapier kun je best leuke resultaten krijgen:
Voor:
[ afbeelding ]
Na:
[ afbeelding ]
Dus? Neem je een grasmaaierverlengsnoer zonder haspel.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan moet die over het balkon én de halve parkeerplaats over
Het kan hier écht niet.. Trust me.. En dan nog: ik kan niet eens een muur verven, laat staan een auto opknappenquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:06 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Dus? Neem je een grasmaaierverlengsnoer zonder haspel.
Maar of een parkeerplaats valt ook wel te schuren.... hij hoeft niet kaal he..en kan gewoon met de hand..quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan moet die over het balkon én de halve parkeerplaats over
Ging mij om het stofzuigen.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het kan hier écht niet.. Trust me.. En dan nog: ik kan niet eens een muur verven, laat staan een auto opknappen
Trek jij je hele vloer eruit?quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat is er mis met ouderwets mattenkloppen?
Lieverd, ik heb de ballen verstand van auto's opknappen, schuren, plamuren etc..quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:07 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Maar of een parkeerplaats valt ook wel te schuren.... hij hoeft niet kaal he..en kan gewoon met de hand..
En rollen... tja pot verf mee, onder een viaduct sta je droog...![]()
Niks, maar het gaat niet alleen om de matten he?;)quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:07 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wat is er mis met ouderwets mattenkloppen?
Duhh. daar heb ik geen stofzuiger voor nodig iddquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee de matten die erop liggen.
Ligt bij mij ook altijd een hoop zandzooi onder.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee de matten die erop liggen.
De zooi eronder zie je toch niet.quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks, maar het gaat niet alleen om de matten he?;)
Ik rookquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:10 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Ligt bij mij ook altijd een hoop zandzooi onder.
Tuurlijk wel... en ander plak je af wat je niet geverfd wil, zet je hem op een dekzeil en giet je een blik erover leeg....quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het kan hier écht niet.. Trust me.. En dan nog: ik kan niet eens een muur verven, laat staan een auto opknappen
quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:12 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Tuurlijk wel... en ander plak je af wat je niet geverfd wil, zet je hem op een dekzeil en giet je een blik erover leeg....
En anders is schoolborden (of magnetische) verf ook makkelijk aan te brengen... dan nog wat krijtjes in de dakgoot en kan iedereen er op tekenen....
[ afbeelding ]
Nope, alleen als je ervaring hebt en genoeg vermogen helpt dat. Mensen die het niet kunnen zullen vast achterstevoren komen te staan of ergens tegenaan komenquote:Op woensdag 28 november 2012 22:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Onderstuur: (achterwiel aangedreven auto's: gas bijgeven en blijven sturen waar je heen wilt)
Achterwielen blokkeren, kont gaat glijden. (tenzij je een fwd hebt, dan gaat die heel hard ondersturen)quote:Op donderdag 29 november 2012 22:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik zou liever zien wat de auto precies doet (dus camera buiten)
En ik zou het vooral zelf allemaal willen doen en uitproberen
tijd voor een auto's voor dummies boekquote:Op donderdag 29 november 2012 22:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schijven, blokken, wat is het nou
Maar er staat écht: nvt met een grote streep door het controledeel
Gast, ik HAD ooit een jaar of 4 een achterwielaangedreven auto, ben er zelf achtergekomen en het werkte perfect... En ik ben GEEN coureur, maar een doorsneemiep die laat haar rijbewijs heeft gehaald.. Als je gevoel hebt voor auto's lukt het primaquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:16 schreef Andyy het volgende:
[..]
Nope, alleen als je ervaring hebt en genoeg vermogen helpt dat. Mensen die het niet kunnen zullen vast achterstevoren komen te staan of ergens tegenaan komen
Ik had ooit een achterwielaangedreven auto, maar nu al 9 jaar een voorwielaangedreven autoquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:19 schreef Andyy het volgende:
[..]
Achterwielen blokkeren, kont gaat glijden. (tenzij je een fwd hebt, dan gaat die heel hard ondersturen)
Ik vind het zo leuker eigenlijkquote:Op vrijdag 30 november 2012 00:19 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
tijd voor een auto's voor dummies boek
Tja ik vind het ook niets... maar het is goedkoop en iedereen kan het....quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]Ik HAAT matte schoolbord-auto's
Glanzend brandweerrood daarentegen![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 00:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuker eigenlijk![]()
En jullie stiekem ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |