Ik weet. Ik zou zelf ook die kant opwillen.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat fucking raar
[..]
Bij een trans-Atlantische vlucht word je al aan meer straling blootgesteld
Foetus is erg gevoelig voor straling dus klinkt als een goede actie.. ben benieuwd waarmee dan.. jodium komt in tabletten namelijk..quote:Op woensdag 28 november 2012 23:30 schreef Maharbal het volgende:
'n moeder moest overigens tegen iets (weet niet precies wat) ingeënt worden omdat ze tijdens/vlak na Tsjernobyl zwanger werd van mij (in Polen dus).
Dat zou kunnen verklaren waarom ik zo'n groot hoofd h
Fijne nacht!quote:Op woensdag 28 november 2012 23:31 schreef eriksd het volgende:
Waarom wenst niemand mij fijne nacht.
Excuseer mijn lompheid. Slaap lekker vent.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:31 schreef eriksd het volgende:
Wat dat betreft al genoeg straling door al dat vliegen te voortduren gekregen, kan net zo goed chillen in pripyat.. zolang je maar niet dat bos in gaat, metaal aanraakt of in mos gaat rollen.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Ik weet. Ik zou zelf ook die kant opwillen.
quote:Op woensdag 28 november 2012 23:28 schreef Tchock het volgende:
In other news:Duidelijk gevalletje Synthol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze man is uit het Guiness book of world records geschrapt omdat ze hem verdenken implantaten of een soort olie in zijn armen te hebben gestopt.!
Fijne nachtquote:Op woensdag 28 november 2012 23:31 schreef eriksd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 november 2012 23:39 schreef Speedy_T het volgende:
Deze gasten ookEnige wat ik me dan afvraag is hoe die linker zijn shirt aan heeft gekregen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
edit: ik loog, het eerste wat ik me afvroeg is of je klotsgeluiden hoort als ze klappen.
Nope, ik zou het niet wetenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:49 schreef N0rah het volgende:
[..]
Is het trouwens bekend hoe laat de cijfers bekend worden gemaakt vrijdag?
quote:Op woensdag 28 november 2012 23:39 schreef Speedy_T het volgende:
Deze gasten ookDie linker is exact Popeye.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hotapnyc
Moet kunnen. gewoon knallen !quote:Op woensdag 28 november 2012 23:32 schreef Snax het volgende:
Hm. 76 ECTS in één semester waarvan 36 in het eerste blok... misschien moet ik eens kijken wat ik voor me uit zou kunnen schuiven. Ik neem aan dat hier niemand ervaring heeft met Contractenrecht II en Europees Recht II, met die nieuwe semesterregeling van de UvA en dus ook niemand kan zeggen hoeveel tijd die ongeveer in beslag nemen..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |