Ik snap dat je het interessant vindt maar ik zou daar zelf nooit heen willen.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ah tof! Beetje weinig foto's maar toch.. snap je nu waarom ik Pripyat zo graag wil zien?
Dat hele verhaal achter dat reuzenrad, de legervoertuigen van 30 jaar terug.. alles in sovjet stijl en alles verlaten. Zo gaaf.. natuurlijk mooie plek voor vele foto's
Beetje straling kan geen kwaad hoor..quote:Op woensdag 28 november 2012 23:24 schreef Speedy_T het volgende:
Ah tof! Beetje weinig foto's maar toch.. snap je nu waarom ik Pripyat zo graag wil zien?
Dat hele verhaal achter dat reuzenrad, de legervoertuigen van 30 jaar terug.. alles in sovjet stijl en alles verlaten. Zo gaaf.. natuurlijk mooie plek voor vele foto's
Dan komt Jamin misschien nog welquote:Op woensdag 28 november 2012 23:23 schreef N0rah het volgende:
[..]
Mandaat slechts beknopt en delegatie hadden we vandaag gehad tijdens de hoorcolleges.
Haha, something went awfully wrong there.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Beetje straling kan geen kwaad hoor..
Wat?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:26 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Haha, something went awfully wrong there.
Delegatie en mandaat raakt ook meer bestuursrecht natuurlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 23:25 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Dan komt Jamin misschien nog wel
Lorgnet kopen voor het derde oog dat op je rug is gegroeidquote:Op woensdag 28 november 2012 23:26 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Haha, something went awfully wrong there.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze man is uit het Guiness book of world records geschrapt omdat ze hem verdenken implantaten of een soort olie in zijn armen te hebben gestopt.!
Ik ben nog niet begonnen aan de jurisprudentie.. Heb een slome kutprinter en zit met m'n domme kop de hele bundel uit te printen.. 106 pagina's, zit nu op 70%.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
You can do it. Even door nog, twaalf uur je bed in?
quote:Op woensdag 28 november 2012 23:28 schreef Tchock het volgende:
In other news:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze man is uit het Guiness book of world records geschrapt omdat ze hem verdenken implantaten of een soort olie in zijn armen te hebben gestopt.!
Gadverdamme.
Komt door ons boek denk ik. Dat greep echt behoorlijk vaak terug op het bestuursrecht. Verklaart ook die twee zevensquote:Op woensdag 28 november 2012 23:27 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Delegatie en mandaat raakt ook meer bestuursrecht natuurlijk
Tip (waar je nu niets meer aan hebtquote:Op woensdag 28 november 2012 23:28 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ik ben nog niet begonnen aan de jurisprudentie.. Heb een slome kutprinter en zit met m'n domme kop de hele bundel uit te printen.. 106 pagina's, zit nu op 70%.![]()
Bizar.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:21 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Laatst nog een bizar stukje gelezen daarover op Vice
Oh, thanks.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tip (waar je nu niets meer aan hebt): zet de volgende keer in je printopties de kwaliteit op laag. Dan vliegt alles er uit en het is nog prima leesbaar. Doe ik hier ook altijd
En nouja, eventjes doorwerken zo nog dan
Wat fucking raarquote:Op woensdag 28 november 2012 23:28 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Kijk even naar je hoe je mij gequotet hebt
Bij een trans-Atlantische vlucht word je al aan meer straling blootgesteldquote:Op woensdag 28 november 2012 23:28 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Lorgnet kopen voor het derde oog dat op je rug is gegroeid
In other news:Ziet er uit als de gemiddelde 16-jarige.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze man is uit het Guiness book of world records geschrapt omdat ze hem verdenken implantaten of een soort olie in zijn armen te hebben gestopt.!
In other news:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze man is uit het Guiness book of world records geschrapt omdat ze hem verdenken implantaten of een soort olie in zijn armen te hebben gestopt.!
dat is toch overduidelijk.
Nope, sorryquote:Op woensdag 28 november 2012 23:32 schreef Snax het volgende:
Hm. 76 ECTS in één semester waarvan 36 in het eerste blok... misschien moet ik eens kijken wat ik voor me uit zou kunnen schuiven. Ik neem aan dat hier niemand ervaring heeft met Contractenrecht II en Europees Recht II, met die nieuwe semesterregeling van de UvA en dus ook niemand kan zeggen hoeveel tijd die ongeveer in beslag nemen..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |