Plaats was al bepaald, toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:45 schreef eriksd het volgende:
Yreal, nu de meet op donderdag is, mag jij een dag gaan vaststellen. En plaats
No way man.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Plaats was al bepaald, toch?
Utrecht
Inderdaad.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:46 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Plaats was al bepaald, toch?
Utrecht
Speciaal voor jou een OB TT.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:45 schreef eriksd het volgende:
Yreal, nu de meet op donderdag is, mag jij een dag gaan vaststellen. En plaats
quote:
I bet I can beat youquote:Op woensdag 28 november 2012 22:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]![]()
Nog even een aflevering van HIMYM kijken en dan maffen, morgen vroeg op![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]![]()
Nog even een aflevering van HIMYM The Mentalist kijken en dan maffen, morgen vroeg op![]()
Vertel ze.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:51 schreef Maharbal het volgende:
Ik ga niet na een werkdag ook nog eens naar Utrecht, helemaal niet als ik de volgende dag gewoon weer op kantoor moet zijn.
Je bent wel dol op mensen constant te verbeteren he? Ook al heb je er geen ham van gegeten?quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
De tekst is: 'no way, jose.' hosay
Ik ga nu de vier uitspraken/arresten lezen van vorige week.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:58 schreef NotGuilty het volgende:
Staatsrecht heeft best wel iets charmants. De jurisprudentie is ook best wel spannend allemaal
Het valt echt mee hoor, ze lezen niet zo moeizaam en het zijn best boeiende onderwerpen. Ze zijn ook niet zo heel lang.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:58 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ik ga nu de vier uitspraken/arresten lezen van vorige week.![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 23:00 schreef NotGuilty het volgende:
[..]
Het valt echt mee hoor, ze lezen niet zo moeizaam en het zijn best boeiende onderwerpen. Ze zijn ook niet zo heel lang.
Welke zijn het?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:58 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ik ga nu de vier uitspraken/arresten lezen van vorige week.![]()
Verwijderingsbevel, Vredesmonument Oegstgeest, Jodiumhoudend broodzout en Methadonbrief.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
Welke zijn het?Kijken of ik ze nog ken
Wat is de strekking van jodiumbrood? kun je beknopte weergave geven van de zaak en wat daaruit voort komt als je het gelezen hebt?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:07 schreef N0rah het volgende:
[..]
Verwijderingsbevel, Vredesmonument Oegstgeest, Jodiumhoudend broodzout en Methadonbrief.
Jodiumhoudend broodzout is eh... Ik haal die altijd door de war met Vuurwerkquote:Op woensdag 28 november 2012 23:07 schreef N0rah het volgende:
[..]
Verwijderingsbevel, Vredesmonument Oegstgeest, Jodiumhoudend broodzout en Methadonbrief.
Das stimmt.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jodiumhoudend broodzout is eh... Ik haal die altijd door de war met VuurwerkDat bevoegdheden van de overheid niet gebruikt mogen worden voor dingen waar ze niet voor bedoeld zijn?
In casu mocht de verplichting toe te zien op de ingrediënten van een brood niet gebruikt worden om bakkers te verplichten Jodium toe te voegen, toch?
Die andere drie heb ik niet gehad of ben ik gewoon totaal vergeten.
Dan zit ze zeker een beetje jouw huiswerk te maken of niet?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat is de strekking van jodiumbrood? kun je beknopte weergave geven van de zaak en wat daaruit voort komt als je het gelezen hebt?
Geen Jamin ?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:07 schreef N0rah het volgende:
[..]
Gast absoluut nietquote:Op woensdag 28 november 2012 23:10 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Dan zit ze zeker een beetje jouw huiswerk te maken of niet?
Klinkt als detournement de pouvoirquote:Op woensdag 28 november 2012 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jodiumhoudend broodzout is eh... Ik haal die altijd door de war met VuurwerkDat bevoegdheden van de overheid niet gebruikt mogen worden voor dingen waar ze niet voor bedoeld zijn?
In casu mocht de verplichting toe te zien op de ingrediënten van een brood niet gebruikt worden om bakkers te verplichten Jodium toe te voegen, toch?
Ik moet altijd lachen om de overheid die bevoegdheden lekker kruislings gaat gebruiken. Dan lees je zo'n procedure of je bent zelf bezig en dan zie je ze overduidelijk een bepaalde kant op redeneren.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Volgens mij (er komt steeds meer boven) was de taak gedelegeerd om toe te zien op of alles wat in het brood zat wel helemaal in de haak is, en dat gebruikten ze als legitimatie om bakkers te verplichten jodium toe te voegen aan hun brood omdat dat goed is voor de gezondheid van burgers. Mag niet, dus.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:12 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Klinkt als detournement de pouvoir
Overheidquote:Op woensdag 28 november 2012 23:12 schreef eriksd het volgende:
Ik moet altijd lachen om de overheid die bevoegdheden lekker kruislings gaat gebruiken. Dan lees je zo'n procedure of je bent zelf bezig en dan zie je ze overduidelijk een bepaalde kant op redeneren.
Gaat over delegatie van bevoegdheden. Dat moet een kloppende keten zijn.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:12 schreef N0rah het volgende:
[..]
Ik zie Jamin er helemaal niet tussen staan..
Ja, kloptquote:Op woensdag 28 november 2012 23:12 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik moet altijd lachen om de overheid die bevoegdheden lekker kruislings gaat gebruiken. Dan lees je zo'n procedure of je bent zelf bezig en dan zie je ze overduidelijk een bepaalde kant op redeneren.
Zit zat jodium in zout en in de zee, waarom extra jodium?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, precies. Volgens mij (er komt steeds meer boven) was de taak gedelegeerd om toe te zien op of alles wat in het brood zat wel helemaal in de haak is, en dat gebruikten ze als legitimatie om bakkers te verplichten jodium toe te voegen aan hun brood omdat dat goed is voor de gezondheid van burgers. Mag niet, dus.
Mensen die niet heel veel vis eten of vlakbij zee wonen krijgen standaard te weinig jodium binnen, wat voor schildklieraandoeningen kan zorgen. Tegenwoordig zit er in vrijwel al het keukenzout om die reden jodium.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Zit zat jodium in zout en in de zee, waarom extra jodium?
Tenzij kernramp natuurlijk, dan snap ik het wel
oh dat zeggende; ik wil ZO graag naar Tsjernobyl/Pripyat deze zomer/herfst/volgende winter
Wtf moet je daarquote:Op woensdag 28 november 2012 23:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh dat zeggende; ik wil ZO graag naar Tsjernobyl/Pripyat deze zomer/herfst/volgende winter
Omdat een tekort aan jodium in je voedingspatroon tot een of ander ziekte/afwijking kan leiden.. Overheid wilde dit voorkomen door jodium als ingrediënt te verplichten in brood.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:15 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Mooi hèquote:Op woensdag 28 november 2012 23:17 schreef eriksd het volgende:
Heerlijk die oeruitspraken. Die ene over OD en de stromende kraan ofzo, ook een klassieker.
Zutphense waterjufferquote:Op woensdag 28 november 2012 23:17 schreef eriksd het volgende:
Heerlijk die oeruitspraken. Die ene over OD en de stromende kraan ofzo, ook een klassieker.
LIJKT ME ZO GAAF OM TE ZIENquote:
Schildklier is dat.. vandaar dat je ook bij een kernramp jodiumtabletten moet slikken omdat je schildklier anders radioactieve jodium opneemt en dan krijg je schildklierkanker..quote:Op woensdag 28 november 2012 23:16 schreef N0rah het volgende:
[..]
Omdat een tekort aan jodium in je voedingspatroon tot een of ander ziekte/afwijking kan leiden.. Overheid wilde dit voorkomen door jodium als ingrediënt te verplichten in brood.
Laatst nog een bizar stukje gelezen daarover op Vicequote:Op woensdag 28 november 2012 23:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
LIJKT ME ZO GAAF OM TE ZIEN
hele sovjet tijd staat daar ook stil, die manier van bouwen en hoe de natuur de stad overneemt. En natuurlijk de reactor (die in 2016 onder een grote sarcofaag verdwijnt)
Wat intens debiel om daar te blijven wonen.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:21 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Laatst nog een bizar stukje gelezen daarover op Vice
Mandaat slechts beknopt en delegatie hadden we vandaag gehad tijdens de hoorcolleges.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:20 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Hebben jullie nog geen delegatie, mandaat e.d. gedaan N0rah ?
Ah tof! Beetje weinig foto's maar toch.. snap je nu waarom ik Pripyat zo graag wil zien?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:21 schreef Speedy_T het volgende:
[..]
Laatst nog een bizar stukje gelezen daarover op Vice
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |