Paradox detected.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je er weinig kaas van gegeten.. maar ik weet dat je altijd probeert je gelijk te krijgen en zal er verder niet op in gaan![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je er weinig kaas van gegeten.. maar ik weet dat je altijd probeert je gelijk te krijgen en zal er verder niet op in gaan![]()
HOE IS HET MET IEDEREEN?
Wát een chaos zo weer terug op het werk.. bende bende.
[ afbeelding ]
Erg goed boek wel.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige wat ik uit die tijd gelezen heb Kaas.
Kaasquote:Op woensdag 28 november 2012 22:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Volgens mij is het enige wat ik uit die tijd gelezen heb Kaas.
Brave new world, prachtig boek!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik sleep 1984 al een tijd met me mee naar college en vriendin en terug, maar ik kom steeds niet aan lezen toe
Ja, heel vermakelijk. Moest hem voor mijn leeslijst lezen maar hij was op in de bieb dus heb ik er een gekocht, vaak nog opgepakt daarna.quote:
Woordje 'verder' is hier van belangquote:
Ik wilde het niet zeggen...maar inderdaad.quote:
Daar zie ik wat rendieren DNA afstaan.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:29 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
HOE IS HET MET IEDEREEN?
Wát een chaos zo weer terug op het werk.. bende bende.
[ afbeelding ]
Buitengewoon diepzinnig en schrijnend realistisch ook.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, heel vermakelijk. Moest hem voor mijn leeslijst lezen maar hij was op in de bieb dus heb ik er een gekocht, vaak nog opgepakt daarna.
Mooie taak, me dunktquote:Op woensdag 28 november 2012 22:31 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik wilde het niet zeggen...maar inderdaad.
Betekent dit ook dat wij een soort novietenhoeders zijn vanaf nu?
Die heb ik een tijdje terug gekocht bij die oude grijsaard die altijd voor de Poort boeken staat te verkopenquote:
quote:
Ik vind die gasten soms echt net zwerversquote:Op woensdag 28 november 2012 22:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heb ik een tijdje terug gekocht bij die oude grijsaard die altijd voor de Poort boeken staat te verkopen
Kloptquote:Op woensdag 28 november 2012 22:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind die gasten soms echt net zwervers
Eerste jaar dat je bij een studentenvereniging zit. Daarbuiten heb ik de term nog nooit gehoordquote:Op woensdag 28 november 2012 22:33 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Even over dat novieten/eerstejaars hè. Is dat eerste jaar studeren of eerste jaar vande opleiding ?
Studentenverenigingquote:Op woensdag 28 november 2012 22:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eerste jaar dat je bij een studentenvereniging zit. Daarbuiten heb ik de term nog nooit gehoord
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:34 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Studentenvereniging
Serieus gewoon betalen om slecht behandeld te worden, daarna toch vrienden te maken en verplicht te borrelen
Haha, nicequote:Op woensdag 28 november 2012 22:33 schreef Actaeon het volgende:
[..]
Ik ga het wel even in de OP zetten.
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Ik vind die gasten soms echt net zwervers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |