Hey! Geen commentaar op ander users, hè? Dat zouden we niet meer doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:53 schreef Jian het volgende:
Ja, sorry hoor, maar dit kan echt niet, het moet zijn stream van opaatje dan het nummer en dan een titel. Als we dit gaan accepteren is het einde zoek en sluiten ze ons eerdaags weer
O ja, sorryquote:Op woensdag 28 november 2012 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hey! Geen commentaar op ander users, hè? Dat zouden we niet meer doen.
mag van mij, ging gewoon hier wat fout kan gebeuren he, ik vergat nummertje en Gert heeft het erachter neer gezet, moet ie ff verbeteren.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hey! Geen commentaar op ander users, hè? Dat zouden we niet meer doen.
Run Sloerie, runquote:Op woensdag 28 november 2012 18:57 schreef Jian het volgende:
Opa zit die kat aan zijn oren te trekken, volgens mij best hard, ik vind dat niet nodig
Hou de kat van opa erbuiten. Andere mensen hebben ook katten.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:57 schreef Jian het volgende:
Opa zit die kat aan zijn oren te trekken, volgens mij best hard, ik vind dat niet nodig
Shit, Coos toch niet hèquote:Op woensdag 28 november 2012 18:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hou de kat van opa erbuiten. Andere mensen hebben ook katten.
Dat is nou wel weer sympathiek van hemquote:Op woensdag 28 november 2012 19:01 schreef pullup het volgende:
Opa is Fok! zo dankbaar dat hij iedereen er naar doorverwijst
Hopelijk niet nog meer van zijn chatquote:Op woensdag 28 november 2012 19:01 schreef pullup het volgende:
Opa is Fok! zo dankbaar dat hij iedereen er naar doorverwijst
Ik vermoedde ook al een tweede agenda, er was iets in zijn stem te horen waardoor je zou denken dat het niet echt iets positiefs wasquote:Op woensdag 28 november 2012 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hopelijk niet nog meer van zijn chat
Dat wenst hij ons toch niet toe? Laat die lekker bij Oop blijven.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
misschien zijn vriend met die skybox, de rest wat hier neergestreken is/was was zo blij dat het topic gesloten werd, ja dan kom je van een kouwe kermis thuis als Danny & Gert toch besluiten om de boel weer open te gooienquote:Op woensdag 28 november 2012 19:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ho ho.......lezen vriend! Ik had als tweede op saté gedrukt.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:08 schreef Gert het volgende:
Beequeen, Pullup en ik-zij-de-chek zijn de winnaars van vandaag.Team Saté
![]()
En opa is ook een beetje een winnaar vandaag. Aan de posts hier te lezen is hij weer lekker aan het schelden op een aantal users hier. Reken maar dat die ons gemist heeft en nu weer helemaal in zijn element is.
shit, ik heb er net wel één ingediend over Scrut, aangaande dat gedrag rond dat kleinkind ......quote:Op woensdag 28 november 2012 19:10 schreef pullup het volgende:
Je bent overigens toch een malloot als je om een topic als dit gaat topicreporten of over iemand gaat klagen maar dat terzijde.
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:05 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, hij gruwt van de achtergestelde positie van de vrouw in de Islam. Die moslimmannen doen geen klap in huis, die vrouwen moeten alles alleen doen; schoonmaken, eten koken, hun man bedienen.... Opa vindt dat niet meer van deze tijd.
Ik heb geeneens planten.quote:
En terecht. Nu we niet meer persoonlijk op andere users mogen inhakken kun je ook haast niet anders dan dat.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:12 schreef Jian het volgende:
[..]
shit, ik heb er net wel één ingediend over Scrut, aangaande dat gedrag rond dat kleinkind ......
Schrutz, van mijn kant was het geen inhakken op je, maar vind het zo kinderachtig om steeds dat erbij te halen, en nogmaals niet alleen van jou, je bent zo gevat en adrem dus je hebt zulke dingen niet nodig toch.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En terecht. Nu we niet meer persoonlijk op andere users mogen inhakken kun je ook haast niet anders dan dat.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat heeft "dat" er nou weer mee te maken?ohhhhh je doet een Wim T S.je, oke ik beantwoord niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou nu weer vrolijk verder................ een quizvraag............. hoe heten de katten van Opa&Oma
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
kijk nou .. daar heb ik der een paar honderd vanquote:Op woensdag 28 november 2012 19:30 schreef Jian het volgende:
[..]
niet eens op zolder?![]()
[ afbeelding ]
Zag ik gisteravond.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:58 schreef Jian het volgende:
Hadden we dit al gezien, die ouwe heeft een eigen forum, ha ha ha, die PB![]()
[ afbeelding ]
http://www.ditisopaatje.tk/
Zo is het wel, want wij komen er mooi niet opquote:Op woensdag 28 november 2012 20:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor mensen die chatten bij opa is het natuurlijk wel handig om een forum te hebben om daar weer over te kunnen praten.
Jah, hij stond toen op de voorpagina van de Telegraaf inderdaad en bij VI zat ie ook met z'n grote kop in beeld. Ja het is een beroemdheid hoor, een discutabele beroemdheid, maar een beroemdheidquote:Op woensdag 28 november 2012 20:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Zag ik gisteravond.Moet je eens verder kijken daar. Opaatje haalt de Telegraaf.
Daar geeft ie in een YT tijdens een wedstrijd Ned-Dui het ons bekende commentaar.![]()
Onze SUPERFAN: "ik heb het toch gezegd, die Duitsers geven nooit op".
Dan zal het aantal geplaatste berichten wel snel toenemen want die Hop kletst een uur in de rondtequote:Op woensdag 28 november 2012 20:23 schreef Jian het volgende:
Kijk nou es naar de laatst aangemelde gebruiker, wie zou dat nou zijn?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:23 schreef Jian het volgende:
Kijk nou es naar de laatst aangemelde gebruiker, wie zou dat nou zijn?![]()
[ afbeelding ]
Hopjes ..... en Oop is Meneer Harmsen![]()
Dat is wel schattig we krijgen de eerste rudimentaire vorm van een streamlock te zienquote:Op woensdag 28 november 2012 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Kreeg oma nou net op haar donder omdat ze te vaak met grote oma belt en is daarom nu opeens het geluid uit?
Maar opeens was-ie er weer af en weet niet of dat wel de bedoeling was.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel schattig we krijgen de eerste rudimentaire vorm van een streamlock te zien
Hij zit haar nu duidelijk compleet verrot te scheldenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar opeens was-ie er weer af en weet niet of dat wel de bedoeling was.
Ze probeerde 'm nog te vermurwen door een biertje voor hem te halen maar het mocht niet baten.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zit haar nu duidelijk compleet verrot te schelden
Ze had m met die fles op z'n harses moeten slaanquote:Op woensdag 28 november 2012 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze probeerde 'm nog te vermurwen door een biertje voor hem te halen maar het mocht niet baten.
De zielepiet gaat ook meteen demonstratief aan de koffie.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze probeerde 'm nog te vermurwen door een biertje voor hem te halen maar het mocht niet baten.
Oh nee, het was een beker chocomel of zo. Dan was het ook gewoon haar eigen schuldquote:Op woensdag 28 november 2012 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wasn't me, dat was meneer de admin himself. Kun je nagaan hoe dit topic momenteel in de belangstelling staat.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag van mij, ging gewoon hier wat fout kan gebeuren he, ik vergat nummertje en Gert heeft het erachter neer gezet, moet ie ff verbeteren.
Het is ook een top topicquote:Op woensdag 28 november 2012 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Wasn't me, dat was meneer de admin himself. Kun je nagaan hoe dit topic momenteel in de belangstelling staat.
er wordt dus op ons geletquote:Op woensdag 28 november 2012 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Wasn't me, dat was meneer de admin himself. Kun je nagaan hoe dit topic momenteel in de belangstelling staat.
Ben je nou cynisch aan het doen?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:57 schreef Jian het volgende:
State of the art, cult van het hoogste niveau, wat een show, wat een talenten, het is Opa-time
the Earring is veel te groot voor DWDDquote:Op woensdag 28 november 2012 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je nou cynisch aan het doen?![]()
Ik zie opaatje én zijn fans van FOK! nog wel eens in DWDD verschijnen.
Hopelijk wordt het dan niet net zo afgeraffeld als de Earring.
Dat was inderdaad genat jaquote:Op woensdag 28 november 2012 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Oop las deze post, verstrakte, verschoot enigszins van kleur en slikte 3 x, daarna mompelde hij iets van "she drew first blood"quote:Op woensdag 28 november 2012 21:06 schreef Copycat het volgende:
Dat kleinkind van Oop is er wel vroeg bij, met die genderdysforie.
Als ze/hij maar niet zo dik wordt als de dochter/zoon van Cher.
Kut. Ik verwachtte dat hij het woord genderdysforie niet kende.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef Jian het volgende:
Oop las deze post, verstrakte, verschoot enigszins van kleur en slikte 3 x, daarna mompelde hij iets van "she drew first blood"
M.a.w. je bent nog niet van 'm af ......
Ik vrees sowieso dat ze met kerst niet welkom is in huize Oop...quote:Op woensdag 28 november 2012 21:20 schreef Jian het volgende:
[..]
Oop las deze post, verstrakte, verschoot enigszins van kleur en slikte 3 x, daarna mompelde hij iets van "she drew first blood"
M.a.w. je bent nog niet van 'm af ......
Ja zegquote:Op woensdag 28 november 2012 21:26 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik vrees sowieso dat ze met kerst niet welkom is in huize Oop...
zal sanne wallis de vries ook een bloemetjesjurk kunnen nadoenquote:Op woensdag 28 november 2012 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Daarom. En een vrijgevochten, liberale man als d'n Oop zou juist blij moeten zijn met een kleinkind dat zich niks aantrekt van de regels der seksen.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:28 schreef pullup het volgende:
Ja zegwe gaan geen uitzonderingen maken hoor voor wat betreft de gastenlijst. We zijn hier allemaal vrienden onder elkaar.
Met andere woorden: de rest is van harte welkomquote:Op woensdag 28 november 2012 21:43 schreef pullup het volgende:
Koopiekut komt er niet in zegt opa nu resoluut, alsof hij er een stem in heeft
De rest is dus gewoon welkom zegt hij hiermee.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:43 schreef pullup het volgende:
Koopiekut komt er niet in zegt opa nu resoluut, alsof hij er een stem in heeft
Je was me net voor.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Met andere woorden: de rest is van harte welkom.
Samen met mijn moslimacadeau.
Nee, hij vond deze afvalbak voldoende reden om te laten zien dat hij wel een ajax fan isquote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Daar gooi ik al die fokkers in, aldus Oop
[ afbeelding ]
Dat is welquote:Op woensdag 28 november 2012 21:51 schreef pullup het volgende:
Nee, hij vond deze afvalbak voldoende reden om te laten zien dat hij wel een ajax fan is![]()
en snapt de connotatie ervan niet helemaal geloof ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
En hier mag een niet nader te noemen vrouwelijke user de hele dag op zuigen van Oop
[ afbeelding ]Dat is wel een sterke dis zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
alle fokkersquote:Op woensdag 28 november 2012 21:49 schreef Pearlbitch het volgende:
Daar gooi ik al die fokkers in, aldus Oop
[ afbeelding ]
Ook jij mag bij het ajaxafval volgens opaquote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ook jij mag bij het ajaxafval volgens opa
al die fokkers..quote:
Oop wordt milder hè! Zie je nu wel dat hij blij is met ons!quote:Op woensdag 28 november 2012 21:54 schreef Pearlbitch het volgende:
En hier mag een niet nader te noemen vrouwelijke user de hele dag op zuigen van Oop
Wie is huppelkut ok alweer? Mootie?quote:Op woensdag 28 november 2012 22:20 schreef Jian het volgende:
Hier hij krabbelt al terug, huppelkut moet weer terug op d'r paal
BQquote:Op woensdag 28 november 2012 22:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wie is huppelkut ok alweer? Mootie?
Hmff.. ik meende even een toenaderingspoging te detecteren, maar dat was blijkbaar wishfull thinking.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:20 schreef Jian het volgende:
Hier hij krabbelt al terug, huppelkut moet weer terug op d'r paal
Die is gewoon kut, in tegenstelling tot de huppelkut en de koopiekutquote:Op woensdag 28 november 2012 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja. Mootie heeft geen koosnaampje?
Nog niet. We kunnen er wel eentje verzinnen hierquote:Op woensdag 28 november 2012 22:31 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh ja. Mootie heeft geen koosnaampje?
Skroetsjie.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:33 schreef Copycat het volgende:
Hoe spreekt hij Scrutinizer eigenlijk uit?
Skroetsquote:Op woensdag 28 november 2012 22:33 schreef Copycat het volgende:
Hoe spreekt hij Scrutinizer eigenlijk uit?
Scrooge?quote:
Sommige van zijn volgelingen denken inderdaad dat mijn nick op Scrooge slaat of daarmee van doen heeft. Maar ja ...quote:Op woensdag 28 november 2012 22:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Scrooge?
Schrooge is ook best gangbaar, geloof ik.
Voor je het weet ben je een schrootjesmuur.
Gaaf!quote:Op woensdag 28 november 2012 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet je eens zien Cc, dit ga je leuk vinden
Het is de band van James Brown. James had altijd een zangeres in zijn band die even een paar nummers kon zingen als hij een pauze nam.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:48 schreef Copycat het volgende:
[..]
Gaaf!
Cool nummer
Coole zangeres
Coole afro's
Coole styling
Coole pasjes
Coole horn section!
Niet alleen Cc hoor.quote:Op woensdag 28 november 2012 22:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Moet je eens zien Cc, dit ga je leuk vinden
Eg wel.quote:
Agree. Deze is voor die ouwe.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik kwam het gisteravond tegen en werd er helemaal blij van. YouTube is zo mooi
Nou denkt ie dat je 'm een echte man vindt ......quote:Op woensdag 28 november 2012 23:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Agree. Deze is voor die ouwe.
Hij zal het wel weer verkeerd begrijpen.
Verkeerd begrijpen heeft er voor mij vanavond een geheel nieuwe betekenis bijgekregen.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Agree. Deze is voor die ouwe.
Hij zal het wel weer verkeerd begrijpen.
Ik moest niet tegenover hem staan. Hij heeft mij liever aan zijn zijde, denk ik.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:08 schreef Jian het volgende:
Iemand? ik miste m even omdat ik muziek heb opstaan, iets met Kees Knalkut .....?
waarvoor, z'n eerste biertje?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:12 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop sluit vandaag vroeg af, want morgenochtend gaat om 6 uur de wekker al.
[ afbeelding ]
Browser afsluiten en opnieuw openen wil misschien helpen?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:18 schreef beequeen het volgende:
Ik heb iets verkeerd gedaan. Zie alleen maar kleine letters en weet niet meer hoe ik terug moet naar de normale. Kutzooi..
Jullie weten het vast wel.
ctrl + 0quote:Op woensdag 28 november 2012 23:18 schreef beequeen het volgende:
Ik heb iets verkeerd gedaan. Zie alleen maar kleine letters en weet niet meer hoe ik terug moet naar de normale. Kutzooi..
Jullie weten het vast wel.
Trustenquote:Op woensdag 28 november 2012 23:22 schreef beequeen het volgende:
Opgelost, slotje. Slaap lekker and don't let the bedbugs bite you.
Of een klap bovenop het scherm geven?quote:Op woensdag 28 november 2012 23:23 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Browser afsluiten en opnieuw openen wil misschien helpen?
shit, ik mis altijd alle funquote:Op donderdag 29 november 2012 00:18 schreef Gert het volgende:
Even een achterlijke post verwijderd, plus reacties daar op van 'normale' users. Sorry, dat zal de komende tijd nog wel vaker gebeuren. Maar het is te verwachten dat er nog wel wat pogingen zulllen zijn om hier de boel te verzieken.
Echt weer voor boerenkoolquote:Op donderdag 29 november 2012 12:27 schreef Gert het volgende:
Het is middag, en in Den Haag is het mooi fris en helder weer. Het doet winters aan. Ik zou zeggen: een typisch weertje voor een lekkere verse stampot.
Eens kijken of oma het met mij eens is.
Om al vast een beetje in de stemming te komen: hier een foto uit het rijke opaatje-archief van Google, waarop hij verse boerenkool met verse Unoxworst nuttigt:
[ afbeelding ]
Al gehad van de week, hier een gehaktbal vandaag, of eeehh macaroni of eeehh een tostiquote:
Wel op de rijkgevulde verse kippensoep van Leo hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 12:48 schreef Gert het volgende:
Alleen kippensoep? Daar kan een volwassen vent toch niet op teren? Zelfs niet als je vooral op een stoel zit.
Omaatjequote:Op donderdag 29 november 2012 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel op de rijkgevulde verse kippensoep van Leo hoor
Hele plofkippen gooit Leo erin, dus 1 bak en je zit weer vol gezonde hormonen, no problemmoquote:Op donderdag 29 november 2012 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel op de rijkgevulde verse kippensoep van Leo hoor
Schei uit man, blij als een kind, iedereen op Fok hartelijk bedankt, nee zeg, dat was een gedenkwaardig feestje hoor, duurde tot diep in de nachtquote:Op donderdag 29 november 2012 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
En, hoe heeft opa de heropening gevierd?
Ga je dan ook licht geven? Of haal ik nu twee topleveranciers door elkaar?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:27 schreef Jian het volgende:
Hele plofkippen gooit Leo erin, dus 1 bak en je zit weer vol gezonde hormonen, no problemmo
ow kan hij spelletjes spelenquote:Op donderdag 29 november 2012 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Die Facebook-spelletjes spelen zich niet vanzelf, hè?
Ja, zo heeft hij oma ook wat te vertellen als zij thuiskomt.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:58 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ow kan hij spelletjes spelen
ja hij wil het hoogste woord hebben he .;)quote:Op donderdag 29 november 2012 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, zo heeft hij oma ook wat te vertellen als zij thuiskomt.
Dan is het goed kan die eten voorbereiden , stoffen, zuigen ,dweilen voor oma thuiskomt wat sweetquote:Op donderdag 29 november 2012 15:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Hah, wat dacht jij dan, kwart voor 3, dan is hij er al zeker anderhalf uur uit
Yup ik hoor 'm juichen en roepen; "Geert, Geert, kijk, ik pak ze aan dat scoortertuig"quote:Op donderdag 29 november 2012 15:34 schreef Toverheks het volgende:
Opa speelt mep zoveel kabouters van de scooter, Opa is al bij level 7
Als opa een kabouter had werd er nog meer bier bij hem gebracht , huis gepoetst en hoefde hij helemaal niet meer te bewegenquote:Op donderdag 29 november 2012 15:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup ik hoor 'm juichen en roepen; "Geert, Geert, kijk, ik pak ze aan dat scoortertuig"
Nee joh, hij speelt de laatste tijd weer een ander spelletje, daarbij ben je trambestuurder van lijn 9..quote:Op donderdag 29 november 2012 15:34 schreef Toverheks het volgende:
Opa speelt op FB, mep zoveel kabouters van de scooter, dit spel gaat om tijd en snelheid..........Opa is al bij level 7
tram 9 is saaie route, ik denk dat je in de war bent met tram 3 PBquote:Op donderdag 29 november 2012 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee joh, hij speelt de laatste tijd weer een ander spelletje, daarbij ben je trambestuurder van lijn 9..
Oma belde 'm zonet al om te vragen op welk level hij nu was.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup ik hoor 'm juichen en roepen; "Geert, Geert, kijk, ik pak ze aan dat scoortertuig"
Word hij daar niet agressief van?quote:Op donderdag 29 november 2012 15:48 schreef Toverheks het volgende:
Opa gaat als een speer op FB, de scootersloeries worden in 1 keer van hun scootertje gemept, pief, paf,poef.......................daar gaat weer zo een boef.............pling.pleng.plong..........en daar ging er weer eentje, net voor de *gong*
quote:Op donderdag 29 november 2012 16:37 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Word hij daar niet agressief van?
Heb horen fluisteren dat opa s'morgens het huishouden doetquote:Op donderdag 29 november 2012 16:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]hij heeft het hele spelletje binnen een dag uitgespeeld, en gaat nu verder met een ander FB spel.
Ja zo kom je ook je middagen door.
Kippensoep toch?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:40 schreef Toverheks het volgende:
wat eet Opa eigenlijk vandaag, was het nou vliegende kip door de pan of???? al die dagen hou ik niet meer uit mekaar hoor
Slaapwandelend?quote:Op donderdag 29 november 2012 16:40 schreef Poezewoes het volgende:
Heb horen fluisteren dat opa s'morgens het huishouden doet
Ja met zijn armen vooruitquote:Op donderdag 29 november 2012 16:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
toch niet met zijn ogen dicht he
En hoe goed hij zich van zijn taken kwijt, is duidelijk te zien op de inmiddels legendarische en wijdverspreide proostfoto van oma en haar stofnesten.quote:
hoezo geen steek geven pffffquote:Op donderdag 29 november 2012 15:48 schreef Toverheks het volgende:
Opa gaat als een speer op FB, de scootersloeries worden in 1 keer van hun scootertje gemept, pief, paf,poef.......................daar gaat weer zo een boef.............pling.pleng.plong..........en daar ging er weer eentje, net voor de *gong*
Was waar hij heeft nu hulp!quote:Op donderdag 29 november 2012 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
En hoe goed hij zich van zijn taken kwijt, is duidelijk te zien op de inmiddels legendarische en wijdverspreide proostfoto van oma en haar stofnesten.
ach wijffie toch,heb je last van een zonnesteek??? en dat in decemberquote:
moeilijk he dat loslaten, hebben er meer last vanquote:Op donderdag 29 november 2012 17:41 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach wijffie toch,heb je last van een zonnesteek??? en dat in december
Opa draagt met felle zon altijd een petje of zakdoek op het bolletje, dat helpt tegen een zonnesteek hoor, al lijkt het me toch wel raar een zonnesteek op te lopen in december
?????quote:Op donderdag 29 november 2012 17:49 schreef danaqui het volgende:
[..]
moeilijk he dat loslaten, hebben er meer last van
kabouters....scooters......wyffie...goh wat zal jij het moeilijk krijgen als je niet meer kan steken.quote:
Doe is gezelligquote:Op donderdag 29 november 2012 17:52 schreef danaqui het volgende:
[..]
kabouters....scooters......wyffie...goh wat zal jij het moeilijk krijgen als je niet meer kan steken.
Vind die dansende smilies wel gezellig, is toch beter dan ruzie maken?quote:Op donderdag 29 november 2012 17:59 schreef Jian het volgende:
Heej Sheila's, dit is Fok hè, overmatig smiley gebruik kan je gewoon op een ban komen te staan, dat weten jullie, toch!?
ik weet kanjerquote:Op donderdag 29 november 2012 17:59 schreef Jian het volgende:
Heej Sheila's, dit is Fok hè, overmatig smiley gebruik kan je gewoon op een ban komen te staan, dat weten jullie, toch!?
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:00 schreef Copycat het volgende:
Die gezellige Doe, zit die ook op de chat?
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:00 schreef Copycat het volgende:
Die gezellige Doe, zit die ook op de chat?
Gratis taalles, Joepie!quote:Op donderdag 29 november 2012 18:10 schreef Copycat het volgende:
Nou ja, het verbetert wel de leesvaardigheid.
Kleine komma, groot plezier.
Gaan we daarna aan de dt-tjes werken en aan het verschil tussen is en eens.
Doe is gezellig.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Pfffft. Die Kopiekut denkt zeker dat ze de mod is?
wat jij kan kan ik ook heksquote:Op donderdag 29 november 2012 18:04 schreef Toverheks het volgende:
echt ik zwaai ff naar een bloemetjesjurk die denkt een heel wijf te wezen en hier ff stoer komt lopen doen, als ik op me flikker moet krijgen is daar een Gert of Pietje niet 1 of andere nobody Nou en bij Opa gaat de Kippensoep er lekker in, zouden ze er een stokbroodje bij hebben om lekker mee te soppen?
Koopiekut toch? Fonetisch, dan.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:12 schreef Scrutinizer het volgende:
Pfffft. Die Kopiekut denkt zeker dat ze de mod is?
Waar, waar?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:14 schreef BendeBielzen het volgende:
Ohw wat is het leven fijn als de zon schijnt, snirf
Doe kan mijn aan me reet roestenquote:
Ik schrijf liever niet vonetiesj.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
Koopiekut toch? Fonetisch, dan.
Staat wel goed op je cv, denk ik.quote:Stiekem is dat wel mijn grote droom: FOK!mod zijn. Maar ik denk niet dat ik daar ooit de juiste kwalificaties voor krijg.
Jij hebt je kansen verspeeld.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:14 schreef Copycat het volgende:
Koopiekut toch? Fonetisch, dan.
Stiekem is dat wel mijn grote droom: FOK!mod zijn. Maar ik denk niet dat ik daar ooit de juiste kwalificaties voor krijg.
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:14 schreef danaqui het volgende:
[..]
wat jij kan kan ik ook heks
en niet zo ontschuldig zijn hekoesje xxx kom er maar in Gert
Ik heb het er toch maar weer afgehaald.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Staat wel goed op je cv, denk ik.
Ik heb al iets gezegd over de stofnesten van omaquote:Op donderdag 29 november 2012 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben benieuwd wie vandaag de eerste is die door opa dood gewenst wordt.
Misschien is hij mild vandaag en komt het er niet van.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben benieuwd wie vandaag de eerste is die door opa dood gewenst wordt.
Je kunt beter zeggen dat je nog stoffelijke resten van een herdershond onder de bank ziet liggen.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb al iets gezegd over de stofnesten van oma.
Die daar.
alles kan, maar de avond is nog jong Lavenderrquote:Op donderdag 29 november 2012 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien is hij mild vandaag en komt het er niet van.
Kán
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt beter zeggen dat je nog stoffelijke resten van een herdershond onder de bank ziet liggen.
Wat heb jij geslikt?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien is hij mild vandaag en komt het er niet van.
Kán
uit zak of waar de kip vliegensvlug overheen gevlogen isquote:Op donderdag 29 november 2012 18:24 schreef Jian het volgende:
Hij zit aan de kippensoep, .... van Leo
Jammiequote:
Vers uit de diepvries.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is verse soep van oma, zegt opa. Eén probleem echter, oma is niet thuis.
Is ie alleen thuis dan? Is dat wel verantwoord?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Eén probleem echter, oma is niet thuis.
De overburen houden het in de gaten.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Is ie alleen thuis dan? Is dat wel verantwoord?
Schaft de pot alleen soep ?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is volledig buiten adem van de zware inspanning die het bewegen van een lepel om soep te eten met zich meebrengt.
Ik ben al blij dat ie niet rookt, stel je voor het hele huis in de fikquote:Op donderdag 29 november 2012 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De overburen houden het in de gaten.
Hij zit nu al te puffen van een wandelingetje naar de keuken.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik ben al blij dat ie niet rookt, stel je voor het hele huis in de fik
Om haar met een smoes langer van huis te houden?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:37 schreef Jian het volgende:
Hij was al weer buiten adem, ik maak me zorgen. Straks stort ie ergens neer tussen z'n stoel en de keuken.Iemand het nummer van Oma?
Oh, ik weet niet wat ik erger vind, die pil van Drion of ditquote:Op donderdag 29 november 2012 18:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Om haar met een smoes langer van huis te houden?
Hij heeft liever niet dat oma haar telefoon al te vaak aanzet. Ik ben benieuwd of hij zo nog bij haar thuiskomst haar telefoon gaat checken, kijken of ze niet toch weer stiekem het nummer van grote oma heeft opgeslagen en/of tegen zijn zin met haar gebeld heeft.quote:
Zal ik er dan nog een schepje cyaankali bovenop doen?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:40 schreef Jian het volgende:
Oh, ik weet niet wat ik erger vind, die pil van Drion of dit
Hij is geschokt. Hij roept om de moderators.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zal ik er dan nog een schepje cyaankali bovenop doen?
Yep, daar is ie, ik wist 't "Stoer hoor koopiekut, mag dat wel, de mods zijn er zeker niet!"quote:Op donderdag 29 november 2012 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
eloquent , Oop is hetquote:Op donderdag 29 november 2012 18:38 schreef Copycat het volgende:
De cholera!
![]()
Schuddebuiken met die man!
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:46 schreef Jian het volgende:
Waar val je nou over Oop? over een beetje cyaankali, terwijl je zelf zo'n beetje iedereen hier al heb doodgeslagen, overreden, begraven, verzopen, etc.?
Ja, maar hij is opa. Dan mag je dat zeggen want de krachten om het uit te voeren ontbreken toch.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:46 schreef Jian het volgende:
Waar val je nou over Oop? over een beetje cyaankali, terwijl je zelf zo'n beetje iedereen hier al heb doodgeslagen, overreden, begraven, verzopen, etc.?
Bah ditquote:Op donderdag 29 november 2012 18:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
En waar zijn de mods dan, hè, hè, hè???quote:Op donderdag 29 november 2012 18:46 schreef Jian het volgende:
Korreltje zout erbij?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:02 schreef selam het volgende:
Sorry , ik vind dit posten niet normaal .
Als-ie een kleinzoon zou hebben, zou die het zelfs snappen.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:01 schreef Copycat het volgende:
Ik geloof dat de beste man het allemaal nog steeds niet snapt.
Net als sommigen en anderen.
maar met een snufje zout toch, een hele berg daar krijgt een mens dorst van, maar dan heb je wel Carabier in je koelkast voor staan.......................Carabier echt nooit van gehoord,quote:Op donderdag 29 november 2012 19:07 schreef Jian het volgende:
[..]
Oh, wat smakeloos dit,..... o, wacht effe, vandaar het zout natuurlijk
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is druk aan het MMS'en
[ afbeelding ]
Danny weer aan het bedreigen?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop is druk aan het MMS'en
[ afbeelding ]
Die lag nog onder de bank?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja, er zat er nog één in..
[ afbeelding ]
Correctie: er zaten er nog vijf inquote:Op donderdag 29 november 2012 19:11 schreef Pearlbitch het volgende:
Ja, er zat er nog één in..
[ afbeelding ]
Schijnt ie echt te doenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:13 schreef Toverheks het volgende:
Danny bedreigt, echt waar halen ze het vandaan
Heks zegt 't, dus is het waar, Heks heeft geweldige bronnenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een rare maar dit had ik niet achter Danny gezocht.
Hier ook groot ontzag hoor!quote:Op donderdag 29 november 2012 19:16 schreef Toverheks het volgende:
Nee als ik het goed begreep is Danny bedreigt, weet niet door wie maar dit is te gek voor woorden natuurlijk, zelf Danny mailen zou ik niet durven, is wel de hoogste baas he
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:18 schreef Copycat het volgende:
De d's en t's komen morgen aan bod.
Nah, ik vind het hier eerlijk gezegd ook niet zo heel belangrijk, maar er zijn wel grenzen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh wacht, hier is grammatica niet zo belangrijk, zeker? Omdat we toch wel begrijpen wat er bedoeld wordt en zo.
hoe zielig kan je zijn....kom er maar in Gert...Dannyquote:Op donderdag 29 november 2012 19:16 schreef Toverheks het volgende:
Nee als ik het goed begreep is Danny bedreigt, weet niet door wie maar dit is te gek voor woorden natuurlijk, zelf Danny mailen zou ik niet durven, is wel de hoogste baas he
Alsof iemand anders nog de moeite neemt.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:32 schreef Jian het volgende:
Nog 9 posts. PB trekt haar spikes aan en gaat in het startblok staan.
Ik dacht dat ie seniel werd en naar die vent op TV zat te roepenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft nu zoveel dorst dat hij naar bekenden op straat roept om voor hem bier te halen. Ik geloof niet dat Maurice gehoor geeft aan zijn noodkreet.
Een alcoholische equivalent van Papier Hier?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft nu zoveel dorst dat hij naar bekenden op straat roept om voor hem bier te halen. Ik geloof niet dat Maurice gehoor geeft aan zijn noodkreet.
Als ie er straks een appel bij pakt, gaan we 112 bellen hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Spa Blauw! Hij is ziek, dement of gek geworden.
Opa is juist niet seniel. Hij weet dondersgoed dat het koopavond is en hij hoopt dat Leo hem hoort en een nieuwe vracht Cara komt brengen.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie seniel werd en naar die vent op TV zat te roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |