Hele plofkippen gooit Leo erin, dus 1 bak en je zit weer vol gezonde hormonen, no problemmoquote:Op donderdag 29 november 2012 12:52 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Wel op de rijkgevulde verse kippensoep van Leo hoor
Schei uit man, blij als een kind, iedereen op Fok hartelijk bedankt, nee zeg, dat was een gedenkwaardig feestje hoor, duurde tot diep in de nachtquote:Op donderdag 29 november 2012 13:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
En, hoe heeft opa de heropening gevierd?
Ga je dan ook licht geven? Of haal ik nu twee topleveranciers door elkaar?quote:Op donderdag 29 november 2012 13:27 schreef Jian het volgende:
Hele plofkippen gooit Leo erin, dus 1 bak en je zit weer vol gezonde hormonen, no problemmo
ow kan hij spelletjes spelenquote:Op donderdag 29 november 2012 14:50 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]Die Facebook-spelletjes spelen zich niet vanzelf, hè?
Ja, zo heeft hij oma ook wat te vertellen als zij thuiskomt.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:58 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ow kan hij spelletjes spelen
ja hij wil het hoogste woord hebben he .;)quote:Op donderdag 29 november 2012 15:12 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ja, zo heeft hij oma ook wat te vertellen als zij thuiskomt.
Dan is het goed kan die eten voorbereiden , stoffen, zuigen ,dweilen voor oma thuiskomt wat sweetquote:Op donderdag 29 november 2012 15:32 schreef Jian het volgende:
[..]
Hah, wat dacht jij dan, kwart voor 3, dan is hij er al zeker anderhalf uur uit
Yup ik hoor 'm juichen en roepen; "Geert, Geert, kijk, ik pak ze aan dat scoortertuig"quote:Op donderdag 29 november 2012 15:34 schreef Toverheks het volgende:
Opa speelt mep zoveel kabouters van de scooter, Opa is al bij level 7
Als opa een kabouter had werd er nog meer bier bij hem gebracht , huis gepoetst en hoefde hij helemaal niet meer te bewegenquote:Op donderdag 29 november 2012 15:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup ik hoor 'm juichen en roepen; "Geert, Geert, kijk, ik pak ze aan dat scoortertuig"
Nee joh, hij speelt de laatste tijd weer een ander spelletje, daarbij ben je trambestuurder van lijn 9..quote:Op donderdag 29 november 2012 15:34 schreef Toverheks het volgende:
Opa speelt op FB, mep zoveel kabouters van de scooter, dit spel gaat om tijd en snelheid..........Opa is al bij level 7
tram 9 is saaie route, ik denk dat je in de war bent met tram 3 PBquote:Op donderdag 29 november 2012 15:39 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee joh, hij speelt de laatste tijd weer een ander spelletje, daarbij ben je trambestuurder van lijn 9..
Oma belde 'm zonet al om te vragen op welk level hij nu was.quote:Op donderdag 29 november 2012 15:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup ik hoor 'm juichen en roepen; "Geert, Geert, kijk, ik pak ze aan dat scoortertuig"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |