Heks zegt 't, dus is het waar, Heks heeft geweldige bronnenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:17 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is een rare maar dit had ik niet achter Danny gezocht.
Hier ook groot ontzag hoor!quote:Op donderdag 29 november 2012 19:16 schreef Toverheks het volgende:
Nee als ik het goed begreep is Danny bedreigt, weet niet door wie maar dit is te gek voor woorden natuurlijk, zelf Danny mailen zou ik niet durven, is wel de hoogste baas he
quote:Op donderdag 29 november 2012 19:18 schreef Copycat het volgende:
De d's en t's komen morgen aan bod.
Nah, ik vind het hier eerlijk gezegd ook niet zo heel belangrijk, maar er zijn wel grenzen natuurlijk.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Oh wacht, hier is grammatica niet zo belangrijk, zeker? Omdat we toch wel begrijpen wat er bedoeld wordt en zo.
hoe zielig kan je zijn....kom er maar in Gert...Dannyquote:Op donderdag 29 november 2012 19:16 schreef Toverheks het volgende:
Nee als ik het goed begreep is Danny bedreigt, weet niet door wie maar dit is te gek voor woorden natuurlijk, zelf Danny mailen zou ik niet durven, is wel de hoogste baas he
Alsof iemand anders nog de moeite neemt.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:32 schreef Jian het volgende:
Nog 9 posts. PB trekt haar spikes aan en gaat in het startblok staan.
Ik dacht dat ie seniel werd en naar die vent op TV zat te roepenquote:Op donderdag 29 november 2012 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft nu zoveel dorst dat hij naar bekenden op straat roept om voor hem bier te halen. Ik geloof niet dat Maurice gehoor geeft aan zijn noodkreet.
Een alcoholische equivalent van Papier Hier?quote:Op donderdag 29 november 2012 19:37 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa heeft nu zoveel dorst dat hij naar bekenden op straat roept om voor hem bier te halen. Ik geloof niet dat Maurice gehoor geeft aan zijn noodkreet.
Als ie er straks een appel bij pakt, gaan we 112 bellen hoorquote:Op donderdag 29 november 2012 19:39 schreef Scrutinizer het volgende:
Spa Blauw! Hij is ziek, dement of gek geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |