Ik heb het er toch maar weer afgehaald.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Staat wel goed op je cv, denk ik.
Ik heb al iets gezegd over de stofnesten van omaquote:Op donderdag 29 november 2012 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben benieuwd wie vandaag de eerste is die door opa dood gewenst wordt.
Misschien is hij mild vandaag en komt het er niet van.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben benieuwd wie vandaag de eerste is die door opa dood gewenst wordt.
Je kunt beter zeggen dat je nog stoffelijke resten van een herdershond onder de bank ziet liggen.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:19 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb al iets gezegd over de stofnesten van oma.
Die daar.
alles kan, maar de avond is nog jong Lavenderrquote:Op donderdag 29 november 2012 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Misschien is hij mild vandaag en komt het er niet van.
Kán
quote:Op donderdag 29 november 2012 18:20 schreef Scrutinizer het volgende:
Je kunt beter zeggen dat je nog stoffelijke resten van een herdershond onder de bank ziet liggen.
Wat heb jij geslikt?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:19 schreef Lavenderr het volgende:
Misschien is hij mild vandaag en komt het er niet van.
Kán
uit zak of waar de kip vliegensvlug overheen gevlogen isquote:Op donderdag 29 november 2012 18:24 schreef Jian het volgende:
Hij zit aan de kippensoep, .... van Leo
Jammiequote:
Vers uit de diepvries.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Het is verse soep van oma, zegt opa. Eén probleem echter, oma is niet thuis.
Is ie alleen thuis dan? Is dat wel verantwoord?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:27 schreef Scrutinizer het volgende:
Eén probleem echter, oma is niet thuis.
De overburen houden het in de gaten.quote:Op donderdag 29 november 2012 18:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Is ie alleen thuis dan? Is dat wel verantwoord?
Schaft de pot alleen soep ?quote:Op donderdag 29 november 2012 18:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Opa is volledig buiten adem van de zware inspanning die het bewegen van een lepel om soep te eten met zich meebrengt.
Ik ben al blij dat ie niet rookt, stel je voor het hele huis in de fikquote:Op donderdag 29 november 2012 18:31 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De overburen houden het in de gaten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |