Zag ik gisteravond.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:58 schreef Jian het volgende:
Hadden we dit al gezien, die ouwe heeft een eigen forum, ha ha ha, die PB![]()
[ afbeelding ]
http://www.ditisopaatje.tk/
Zo is het wel, want wij komen er mooi niet opquote:Op woensdag 28 november 2012 20:17 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor mensen die chatten bij opa is het natuurlijk wel handig om een forum te hebben om daar weer over te kunnen praten.
Jah, hij stond toen op de voorpagina van de Telegraaf inderdaad en bij VI zat ie ook met z'n grote kop in beeld. Ja het is een beroemdheid hoor, een discutabele beroemdheid, maar een beroemdheidquote:Op woensdag 28 november 2012 20:03 schreef Coos het volgende:
[..]
Zag ik gisteravond.Moet je eens verder kijken daar. Opaatje haalt de Telegraaf.
Daar geeft ie in een YT tijdens een wedstrijd Ned-Dui het ons bekende commentaar.![]()
Onze SUPERFAN: "ik heb het toch gezegd, die Duitsers geven nooit op".
Dan zal het aantal geplaatste berichten wel snel toenemen want die Hop kletst een uur in de rondtequote:Op woensdag 28 november 2012 20:23 schreef Jian het volgende:
Kijk nou es naar de laatst aangemelde gebruiker, wie zou dat nou zijn?![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2012 20:23 schreef Jian het volgende:
Kijk nou es naar de laatst aangemelde gebruiker, wie zou dat nou zijn?![]()
[ afbeelding ]
Hopjes ..... en Oop is Meneer Harmsen![]()
Dat is wel schattig we krijgen de eerste rudimentaire vorm van een streamlock te zienquote:Op woensdag 28 november 2012 20:31 schreef Scrutinizer het volgende:
Kreeg oma nou net op haar donder omdat ze te vaak met grote oma belt en is daarom nu opeens het geluid uit?
Maar opeens was-ie er weer af en weet niet of dat wel de bedoeling was.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:33 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is wel schattig we krijgen de eerste rudimentaire vorm van een streamlock te zien
Hij zit haar nu duidelijk compleet verrot te scheldenquote:Op woensdag 28 november 2012 20:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar opeens was-ie er weer af en weet niet of dat wel de bedoeling was.
Ze probeerde 'm nog te vermurwen door een biertje voor hem te halen maar het mocht niet baten.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zit haar nu duidelijk compleet verrot te schelden
Ze had m met die fles op z'n harses moeten slaanquote:Op woensdag 28 november 2012 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze probeerde 'm nog te vermurwen door een biertje voor hem te halen maar het mocht niet baten.
De zielepiet gaat ook meteen demonstratief aan de koffie.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze probeerde 'm nog te vermurwen door een biertje voor hem te halen maar het mocht niet baten.
Oh nee, het was een beker chocomel of zo. Dan was het ook gewoon haar eigen schuldquote:Op woensdag 28 november 2012 20:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wasn't me, dat was meneer de admin himself. Kun je nagaan hoe dit topic momenteel in de belangstelling staat.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
mag van mij, ging gewoon hier wat fout kan gebeuren he, ik vergat nummertje en Gert heeft het erachter neer gezet, moet ie ff verbeteren.
Het is ook een top topicquote:Op woensdag 28 november 2012 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Wasn't me, dat was meneer de admin himself. Kun je nagaan hoe dit topic momenteel in de belangstelling staat.
er wordt dus op ons geletquote:Op woensdag 28 november 2012 20:49 schreef Gert het volgende:
[..]
Wasn't me, dat was meneer de admin himself. Kun je nagaan hoe dit topic momenteel in de belangstelling staat.
Ben je nou cynisch aan het doen?quote:Op woensdag 28 november 2012 20:57 schreef Jian het volgende:
State of the art, cult van het hoogste niveau, wat een show, wat een talenten, het is Opa-time
the Earring is veel te groot voor DWDDquote:Op woensdag 28 november 2012 21:06 schreef Gert het volgende:
[..]
Ben je nou cynisch aan het doen?![]()
Ik zie opaatje én zijn fans van FOK! nog wel eens in DWDD verschijnen.
Hopelijk wordt het dan niet net zo afgeraffeld als de Earring.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |