Tijdens demonstraties zeggen ze ook niet dat je een apart scherm moet hebbenquote:Op woensdag 28 november 2012 12:45 schreef Flying_eagle het volgende:
Wellicht voortaan jezelf iets beter informeren. Met een beetje logisch nadenken had jezelf ook al tot de conclusie kunnen komen dat een software upgrade van Windows jouw laptop niet in 1x een touchscreen maakt.
Dat is algemeen bekend.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:49 schreef Stefan het volgende:
[..]
Tijdens demonstraties zeggen ze ook niet dat je een apart scherm moet hebben
quote:Op woensdag 28 november 2012 12:51 schreef LompeHork het volgende:
Maar misschien kunnen we het troubleshooten: Als je er nou met een hamer op slaat, reageert hij dan wel?
Ja vervelend, ik zou Microsoft nu aanklagen, totaal onacceptabel dat je hardware niet kunt upgraden met een stuk software!quote:Op woensdag 28 november 2012 12:53 schreef Stefan het volgende:
[..]
Het is toch zonde van 35 euro en nu kan ik niet meer downgraden
quote:Op woensdag 28 november 2012 12:51 schreef egeltje1985 het volgende:
iOS installeren, maar m'n crappy HTC werd geen iPhone...
Anno 2012 is dit onaanvaardbaar.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja vervelend, ik zou Microsoft nu aanklagen, totaal onacceptabel dat je hardware niet kunt upgraden met een stuk software!
Gebeurt vaak genoeg, na een firmware van je fotocamera kan je er ineens ook veel meerquote:Op woensdag 28 november 2012 12:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja vervelend, ik zou Microsoft nu aanklagen, totaal onacceptabel dat je hardware niet kunt upgraden met een stuk software!
Ja, dat zeg ik toch ook: Belachelijk!quote:Op woensdag 28 november 2012 12:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Gebeurt vaak genoeg, na een firmware van je fotocamera kan je er ineens ook veel meer
Daarna zit er oppeens een groothoeklens op?quote:Op woensdag 28 november 2012 12:58 schreef Stefan het volgende:
[..]
Gebeurt vaak genoeg, na een firmware van je fotocamera kan je er ineens ook veel meer
Nee, maar wel ineens een functie waarmee je slomotion kan filmenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:00 schreef postaalgoud het volgende:
[..]
Daarna zit er oppeens een groothoeklens op?
werkt prima moet ik zeggen... =)quote:Op woensdag 28 november 2012 13:09 schreef LelijKnap het volgende:
Laatst lopen kloten met W8 in de mediamarkt...wat een bagger :/
Haha dit inderdaad. Dan denk je dat mensen een grap maken, blijken ze het nog te menen ook. Aan de andere kant verbaas ik mij ook steeds minder over deze dingen. Gewoon het beeld over de mensheid finetunenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:01 schreef valek het volgende:
Ik hoop dat je dit niet meent TS. En anders, krijg aub geen kinderen.
En zelf geen plaatje kunnen postenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:36 schreef goberpls het volgende:
ts:
[img] http://www.spreekbeurten.info/syndroom.jpg[/img]
man als ik op zon vierkant druk en eruit wil moet ik 10x naar de rechterkant van het scherm om t menu zichtbaar te krijgenquote:Op woensdag 28 november 2012 13:12 schreef Laviathan het volgende:
[..]
werkt prima moet ik zeggen... =)
Wat denk je zelf. Niemand is zo achterlijk. Zelfs Sunchaser nietquote:
Goh, niet? Meen je. Bedankt zeg.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:40 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat denk je zelf. Niemand is zo achterlijk. Zelfs Sunchaser niet
haha goede vergelijkingquote:Op woensdag 28 november 2012 12:51 schreef egeltje1985 het volgende:
iOS installeren, maar m'n crappy HTC werd geen iPhone...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |