quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een prachtige OP.
Ben ik zo positief genoeg?
Valt niet tegen ...quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een prachtige OP.
Dat wel ja.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:56 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat een prachtige OP.
Opa met potten en pannen?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:58 schreef Gert het volgende:
Aangezien PB prima en snel nieuwe topics kan openen, maar niet zo van de TT's is: wie weet er een leuke vrolijke TT?
Tja, 88 is wel een favoriet getal bij kaalkopjes maar om daar iets leuks, vrolijks of überhaupt iets smaakvols mee te bedenkenquote:Op dinsdag 27 november 2012 22:58 schreef Gert het volgende:
Aangezien PB prima en snel nieuwe topics kan openen, maar niet zo van de TT's is: wie weet er een leuke vrolijke TT?
Ik weet dat zelf ook vaak niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Maar of je het oprecht meent valt te betwijfelen boefje
'88 is bij mij toch voor altijd de overwinning in Hamburg en daarna de finale tegen de Russen met die aardige goal van de huidige coach van Heerenveen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, 88 is wel een favoriet getal bij kaalkopjes maar om daar iets leuks, vrolijks of überhaupt iets smaakvols mee te bedenken
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Tja, 88 is wel een favoriet getal bij kaalkopjes maar om daar iets leuks, vrolijks of überhaupt iets smaakvols mee te bedenken
Maar jij bent ook niet kaal. Opa houdt trouwens niet van voetbal, hij heeft er ook helemaal geen verstand van.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
'88 is bij mij toch voor altijd de overwinning in Hamburg en daarna de finale tegen de Russen met die aardige goal van de huidige coach van Heerenveen.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
'88 is bij mij toch voor altijd de overwinning in Hamburg en daarna de finale tegen de Russen met die aardige goal van de huidige coach van Heerenveen.
Ik zat op de TT in '88quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat tweede is beslist waar!quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Maar jij bent ook niet kaal. Opa houdt trouwens niet van voetbal, hij heeft er ook helemaal geen verstand van.
Fan van Ajax.. dat pleit inderdaad niet in je voordeelquote:
TT? Hopelijk voor jou staat één van die T's voor "Tribune", en betekent het niet "TeleTekst".quote:
Hij roemt daarnaast ook het Duitse voetbal.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Fan van Ajax.. dat pleit inderdaad niet in je voordeel
Zoa kennende ben ik bang dat TT eerder voor iets als Tyab Tyum zal staan....quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
TT? Hopelijk voor jou staat één van die T's voor "Tribune", en betekent het niet "TeleTekst".
Tourist Trophy, denk ik.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:11 schreef Gert het volgende:
[..]
TT? Hopelijk voor jou staat één van die T's voor "Tribune", en betekent het niet "TeleTekst".
Deze keer niet ... het staat voor Tourist Trophyquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zoa kennende ben ik bang dat TT eerder voor iets als Tyab Tyum zal staan....
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:11 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Fan van Ajax.. dat pleit inderdaad niet in je voordeel
Nou, Oop doorgrondt gewoon het alomvattende KNVB-complot dat PSV kampioen moet maken.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:15 schreef Gert het volgende:
[..]Nee. Al lijkt opaatje soms meer anti-PSV dan pro-ajax.
Zal een aardig feestje zijn geweest dan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:13 schreef ZOA het volgende:
[..]
Deze keer niet ... het staat voor Tourist Trophy
Ik moest direct na de finale in de auto naar Sneek, optreden voor erg dronken publiek in een Veemarkthal of zo. In Sneek zat ik vast in het verkeer en men liep zo hier en daar over de auto's. Ik kan gelukkig heel boos kijken, dus dat is me bespaard gebleven.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:18 schreef Gert het volgende:
[..]
Zal een aardig feestje zijn geweest dan. [ afbeelding ]
Jezus Charistasquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:18 schreef ZOA het volgende:
Dit is ook een hoop TT
Overigens is die Truus een behoorlijk lekker ding al zie je er in deze hoedanigheid weinig van
Zeg oop maar dat ie z'n WAO'tje beter niet in kan zetten op een 1.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:21 schreef Pearlbitch het volgende:
Als Ajax zaterdag van PSV wint worden ze kampioen, aldus Oop
[ afbeelding ]
Ze dienen alleen hun schenen goed in te pakken voor die Eindhovenaren
Op deze cap kijkt Oop tevreden dat we weer terug zijn.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Ze dienen alleen hun schenen goed in te pakken voor die Eindhovenaren
Ach joh, zo gaan we langzaam richting Pasen.quote:
En daarna is het al snel weer Kerst.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:40 schreef Coos het volgende:
[..]
Ach joh, zo gaan we langzaam richting Pasen.
Eerst oud en nieuw, dan Kerst en dan Pasenquote:Op dinsdag 27 november 2012 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En daarna is het al snel weer Kerst.
quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:42 schreef ZOA het volgende:
[..]
Eerst oud en nieuw, dan Kerst en dan Pasen
Nu al? Is-ie ziek of zo?quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:45 schreef Pearlbitch het volgende:
Oop sluit af voor vanavond
[ afbeelding ]
Hij moet morgen vroeg opquote:
En komende zomervakantie kunnen we met z'n allen mee met Oop naar Lourdes.quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:43 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]En daarna weer Kerst en zomervakantie.
Oop in Lourdes? De Heilige Maagd dondert van verbijstering van d'r sokkeltje..quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
En komende zomervakantie kunnen we met z'n allen mee met Oop naar Lourdes.![]()
We pleuren hem in dat water en hij kan weer alles.
Als dat betekent dat ie zelf zijn bier moet gaan halen dan heeft die ouwe vast z'n bedenkingen ...quote:Op dinsdag 27 november 2012 23:59 schreef Coos het volgende:
[..]
En komende zomervakantie kunnen we met z'n allen mee met Oop naar Lourdes.![]()
We pleuren hem in dat water en hij kan weer alles.
Ik opteer voor chili , en dan lekker pittigquote:Op woensdag 28 november 2012 09:09 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
En, wat staat er vandaag op het..
[ afbeelding ]
Toch elke keer weer een beetje spannend!
Het is maar goed dat we geen geur pc hebben danquote:Op woensdag 28 november 2012 09:21 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik opteer voor chili , en dan lekker pittig
quote:Op woensdag 28 november 2012 08:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Als dat betekent dat ie zelf zijn bier moet gaan halen dan heeft die ouwe vast z'n bedenkingen ...
Goedemorgen vrienden van opa op deze prachtige nieuwe dag![]()
en voor alle nitwits die zo hun best gedaan hebben om dit topic gesloten te krijgen; nananenana
Hintje:quote:Op woensdag 28 november 2012 09:09 schreef Gert het volgende:
Mogge.![]()
En, wat staat er vandaag op het..
[ afbeelding ]
Toch elke keer weer een beetje spannend!
Zo iets jaquote:Op woensdag 28 november 2012 08:41 schreef Jian het volgende:
[
en voor alle nitwits die zo hun best gedaan hebben om dit topic gesloten te krijgen; nananenana
Ben blij dat opa het zegt, nog even en hij staat elders onderaan in de poulequote:Op dinsdag 27 november 2012 23:21 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
Helemaal en ik heb er dus aan opa en oma twee mensen bij die me kunnen helpen. oma voor de catering en opa voor de bediening.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:01 schreef Gert het volgende:
O ja, tonight wordt het chicken, da's waar ook.![]()
En kerst wordt nu dus zowel Eerste als Tweede Kerstdag bij opa gevierd, alleen is het de 26e eigenlijk Pullups dinertje en huurt hij dus als het ware de accomodatie van oop. Heb ik het zo goed verwoord?
quote:Op woensdag 28 november 2012 12:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Helemaal en ik heb er dus aan opa en oma twee mensen bij die me kunnen helpen. oma voor de catering en opa voor de bediening.
Ik heb er alle vertrouwen in dat ik hem met zachte hand kan doen bewegen zijn handjes uit de mouwen te stekenquote:Op woensdag 28 november 2012 12:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Lees ik dit goed, Opa voor de bedieningFoutje denk ik Pullup, denk dat opa voor proever wordt
Als ik Oop's smaak in betracht neem heerlijk germanisme trouwens,ga ik uit van Hawai of saté.quote:Op woensdag 28 november 2012 13:06 schreef Jian het volgende:
Voor vanavond gok ik op de Chicken Tonight Ajam Pangang![]()
Ik wilde eerst voor de Pikante Tomaten-Room gaan, maar dat lijkt me toch iets te gewaagd voor Oop.
http://www.knorr.nl/nl/productgroepen/knorr-chicken-tonight#nocat
ja heb ff bijgelezen, was herrie in de tent en bloed aan de muur, maar nu is alles weer oke als ik het allemaal zo volgquote:Op woensdag 28 november 2012 14:04 schreef pullup het volgende:
Het gaat hier prima voor de schermen heksie
Welkom terug en zoveel heb je niet gemist hoorquote:Op woensdag 28 november 2012 14:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja heb ff bijgelezen, was herrie in de tent en bloed aan de muur, maar nu is alles weer oke als ik het allemaal zo volg.
Ja is triest tochquote:
En die Kopiekut is ook wel opvallend afwezig nu we weer open zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 14:13 schreef pullup het volgende:
Die heks is wel vaak net verdwenen als het hier uit de hand loopt![]()
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:13 schreef pullup het volgende:
Die heks is wel vaak net verdwenen als het hier uit de hand loopt![]()
Dat is zo mogelijk nog verdachter ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En die Kopiekut is ook wel opvallend afwezig nu we weer open zijn
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:23 schreef cokedrinker het volgende:
hoera,we zijn weer terug met de soap,alleen 1 wens graag wat minder een etende of drinkende man.je ziet steeds het zelfde patroon..maar verder HOERA...HOERA![]()
![]()
![]()
en ja hoor ons heksje is weer terug,en ik heb al zoveel plaatjes boven mijn bed hangen van jou en alle andere aardige mensen.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]Niet gelijk lopen zeiken he, je geniet van de foto`s van Opa, je print ze uit en hangt ze boven je bed, dus nu niet stoer doen hier
Al die drijchbriefen voor nop geschreven.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
En die Kopiekut is ook wel opvallend afwezig nu we weer open zijn
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Al die drijchbriefen voor nop geschreven.
Dat dacht ik al, jij stook ook nooit je mening onder voetenbanken, dus wat dat betreft ....quote:Op woensdag 28 november 2012 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Live fast, die young, never get old and the wind, the wind whispers ........quote:Op woensdag 28 november 2012 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was sowieso een feestdag, Jimi zou gister 70 geworden zijn
Welkom terug Heksiequote:Op woensdag 28 november 2012 14:01 schreef Toverheks het volgende:
Wat heb ik nou gelezen, welke van de droeftoeters heeft Danny constant gemailld om te klagen, en dat Danny van narigheid het Opa topic tijdelijk moest sluiten, welke droeftoeters vallen die arme Danny lastig
![]()
echt, kan nooit eens een paar dagen afwezig zijn, want je ziet het gaat geheid mis hier........ Nou Gert ik hoop dat je de rust in de tent kan herstellen, maar moet het *kapot* zullen sommige het niet schuwen, ik wens je succes
Ik heb één keer zo'n pot gekocht. Kerrie, die was echt knalgeelquote:Op woensdag 28 november 2012 15:07 schreef Gert het volgende:
Maar nu terug naar de hamvraag: zou oma al een keus hebben kunnen maken???
Of heeft Leo niet al deze gore, veel te zoete en/of zoute heerlijke sauzen in het assortiment, zodat het wat makkelijker kiezen is?
[ afbeelding ]
dit is zo goor he, vraag me af of mensen dit werkelijk lekker vinden, iets *gekleurd* uit een potjequote:Op woensdag 28 november 2012 15:07 schreef Gert het volgende:
Of heeft Leo niet al deze gore, veel te zoete en/of zoute heerlijke sauzen in het assortiment, zodat het wat makkelijker kiezen is?
[ afbeelding ]
drijchbriefen, zeg dat het niet waar isquote:Op woensdag 28 november 2012 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wist niet dat er zoveel smaken zijn!quote:Op woensdag 28 november 2012 15:07 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
en of Leo uberhaut dit in zijn ruime assortiment te koop aan biedquote:Op woensdag 28 november 2012 15:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wist niet dat er zoveel smaken zijn!
Heb het een keer gegeten Heks persoonlijk vind ik het niet lekker!quote:Op woensdag 28 november 2012 15:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en of Leo uberhaut dit in zijn ruime assortiment te koop aan bied
Lekker Coos eet smakelijk straks..............quote:Op woensdag 28 november 2012 15:23 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb het een keer gegeten Heks persoonlijk vind ik het niet lekker!
Vandaag spaghetti met witte saus en rauwkostquote:Op woensdag 28 november 2012 15:25 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Lekker Coos eet smakelijk straks..............
en Poezewoes 1 keer aardappel anders gegeten lijkt er volgens mij op, maar ben niet dol uit alles uit 1 potje
Zal best zo heten, maar ik vind witte saus genoeg.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:32 schreef Copycat het volgende:
Witte saus? Carbonara bedoel je?
Of witsel uit een potje?
En niks mis met een goede drijchbriev.
Dat wel natuurlijk maar het heeft wel tijdelijk geholpen dat gedreig, heel jammer!quote:
Ik denk dat het saté wordt. En hoop op een passend pianomuziekje.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:09 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik heb één keer zo'n pot gekocht. Kerrie, die was echt knalgeel![]()
Ik denk dat opa vanavond Hawaï krijgt en hoop dat hij daar een passend shirt bij aantrekt.
Die wil ik ook wel even uitgelegd hebbenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:41 schreef Copycat het volgende:
Jammer dat dat trieste gedreig slechts tijdelijk hielp?
Nee dat het uberhaupt gebeurd, dan ben je toch niet goed bij je hoofd!quote:Op woensdag 28 november 2012 15:41 schreef Copycat het volgende:
Jammer dat dat trieste gedreig slechts tijdelijk hielp?
We zijn het zowaar eens.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:43 schreef Poezewoes het volgende:
Nee dat het uberhaupt gebeurd, dan ben je toch niet goed bij je hoofd!
Als een herdershond die de schaapjes bij elkaar drijft.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:47 schreef Toverheks het volgende:
Opa brengt de mensen dichter naar elkaar toe
Nu niet gaan overdrijven, hè. Ik ben mijn Vlemmixchattrauma nog maar net te boven.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Jij probeert nu toegang te krijgen tot de chat van opa?
hallelujahquote:Op woensdag 28 november 2012 15:47 schreef Toverheks het volgende:
Opa brengt de mensen dichter naar elkaar toe
Die hond is al jaren doodquote:Op woensdag 28 november 2012 15:49 schreef Scrutinizer het volgende:
Ow fuck, begin ik zomaar zonder reden over z'n dooie hond
quote:Op woensdag 28 november 2012 15:54 schreef Scrutinizer het volgende:
En sindsdien blaft opa zelf als er iemand aan de deur komt.
Precies, en opa is niet direct een zoetekauw.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:55 schreef Coos het volgende:
In de Poll heb ik op saté gegokt. Hawaï lèg tog net te ver weg.
Die ouwe is gewoon aangeschoten wild natuurlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 16:17 schreef beequeen het volgende:
Zijn er restricties hier of mag ik die ouwe net zo platschelden als hij mij doet? Of gaat het alleen om dreichbriefen?
Team saté.
Mooi, zo hoort het ook. Maar die ouwe en wild....ehmmmmm.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:18 schreef pullup het volgende:
Die ouwe is gewoon aangeschoten wild natuurlijkHet is zijn topic.
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef Aldo-MC het volgende:
Weet opaatje eigenlijk van het bestaan van dit topic af?
Hij leeft ervoorquote:Op woensdag 28 november 2012 16:20 schreef Aldo-MC het volgende:
Weet opaatje eigenlijk van het bestaan van dit topic af?
Ik denk wel dat hij vrij wild ruikt, als het karkas van een in het ondiepe water van de bovenloop van de rivier, na het kuitschieten gestorven wilde zalm.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, zo hoort het ook. Maar die ouwe en wild....ehmmmmm.
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:17 schreef beequeen het volgende:
Zijn er restricties hier of mag ik die ouwe net zo platschelden als hij mij doet? Of gaat het alleen om dreichbriefen?
Team saté.
TMI.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk wel dat hij vrij wild ruikt, als het karkas van een in het ondiepe water van de bovenloop van de rivier, na het kuitschieten gestorven wilde zalm.
Zeg het eens.quote:
Sambal bij?quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:35 schreef pullup het volgende:
Ik ga dankzij dit topic toch echt een keer zo'n pot proberen
Zal ik doenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]ga je dat echt doen?? nou dan wil ik wel al je bevindingen erover lezen
Als die smoesjes, geef gewoon aan wat je denkt dat Oop vanavond te smullen krijgt. Er zijn prachtige prijzen te winnenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en of Leo uberhaut dit in zijn ruime assortiment te koop aan bied
Als je artificial junk wilt eten, smakelijk. Samen met plofkip, heeeeeeeeerlijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:35 schreef pullup het volgende:
Ik ga dankzij dit topic toch echt een keer zo'n pot proberen
Tsja, traject Zwolle-Emmen. Das vragen om moeilijkheden.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:39 schreef pullup het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)iva_kleurt_NS__.html
hebt ik al gedaan, Potje gele Hawaiquote:Op woensdag 28 november 2012 16:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Als die smoesjes, geef gewoon aan wat je denkt dat Oop vanavond te smullen krijgt. Er zijn prachtige prijzen te winnen
Dat is wel een érg goede grap.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:39 schreef pullup het volgende:
Er zijn wel enkele restricties inderdaad, en die staan los van wat opa over jou of anderen zegt.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:17 schreef beequeen het volgende:
Zijn er restricties hier of mag ik die ouwe net zo platschelden als hij mij doet?
Goed gelukte, vervroegde 1 aprilgrap.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:39 schreef pullup het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal ik doenIk vrees dat het wel op een dag zal zijn dat ik voor mezelf kook
De daders: een stelletje conducteurs van de NS natuurlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 16:39 schreef pullup het volgende:
Behalve de sate pot gaat hij zeker een rol dropjes eten na die halve liter cola en vervolgens voor de extra vulling een zak paprika chips eten gevolgd door een biertje of 15quote:Op woensdag 28 november 2012 16:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Als die smoesjes, geef gewoon aan wat je denkt dat Oop vanavond te smullen krijgt. Er zijn prachtige prijzen te winnen
En een stukje kaas en wat ie verder nog in zijn gebit vindtquote:Op woensdag 28 november 2012 16:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Behalve de sate pot gaat hij zeker een rol dropjes eten na die halve liter cola en vervolgens voor de extra vulling een zak paprika chips eten gevolgd door een biertje of 15
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:43 schreef Gert het volgende:
Er zijn wel enkele restricties inderdaad, en die staan los van wat opa over jou of anderen zegt.
Die restricties kun je zelf ook wel ongeveer bedenken.
Maar. Edoch. Echter. Voor iemand die dagelijks vanuit zijn huiskamer op een publiekelijk toegankelijke internetstream verschijnt en daarbij geen blad voor de mond neemt, gelden iets soepeler maatstaven dan voor je mede-users.
Rotterdammers naar een Ajaxied?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:11 schreef pullup het volgende:
Er zit een hele bar vol mannen naar opa te kijken ?
Een nep Ajaxiedquote:Op woensdag 28 november 2012 17:15 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Rotterdammers naar een Ajaxiet?
Gezelligquote:Op woensdag 28 november 2012 17:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij kan nog steeds niet op z'n vingers fluiten, hoor ik. Maar hij gebruikt z'n vinger wel om pullup op gepaste wijze te begroeten.
quote:
Niet mee, hij was er net klaar mee en daarom mocht jij 'm stoppen waar de zon niet schijntquote:Op woensdag 28 november 2012 17:20 schreef pullup het volgende:
[..]
GezelligZat er al kaas van het wroeten op ?
Is stream van DJ en Opaquote:Op woensdag 28 november 2012 17:22 schreef pullup het volgende:
[..]Ik klik niet op zomaar wat links
Wanneer is hij voor het laatst echt naar een wedstrijd geweest ?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet mee, hij was er net klaar mee en daarom mocht jij 'm stoppen waar de zon niet schijnt
Ach, het is toch bewolkt.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet mee, hij was er net klaar mee en daarom mocht jij 'm stoppen waar de zon niet schijnt
Maar die DJ was toch niet te vertrouwen heb ik gehoord! Klik je op die link, heb je meteen een virus binnenquote:
Misschien heeft-ie een stadionverbod.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:24 schreef pullup het volgende:
[..]
Wanneer is hij voor het laatst echt naar een wedstrijd geweest ?
Wel neequote:Op woensdag 28 november 2012 17:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar die DJ was toch niet te vertrouwen heb ik gehoord! Klik je op die link, heb je meteen een virus binnen
Ik sla die DJ even over want die heeft geen huisdierenquote:
quote:
Opa lacht zich gek en hij vindt je een lul want Dj heeft wel huisdieren.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik sla die DJ even over want die heeft geen huisdieren
Tuurlijk heb ik vorige keer al gezegd, die moet zich eigenlijk elke zondagmiddag melden op het hoofdbureau, maar omdat ie slecht loopt mag ie thuis blijven, maar dan moet wel de stream aan, zodat ze m kunnen zienquote:Op woensdag 28 november 2012 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Misschien heeft-ie een stadionverbod.
Ik zal de stream van die ouwe gek even aanzetten danquote:Op woensdag 28 november 2012 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa lacht zich gek en hij vindt je een lul want Dj heeft wel huisdieren.![]()
Jij bent echt aan de beurt vandaag, pullup
Volgens mij heeft hij het stadion nog nooit vanbinnen gezien.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Misschien heeft-ie een stadionverbod.
En toch een stadionverbod, kan je nagaan wat een hooligan het isquote:Op woensdag 28 november 2012 17:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het stadion nog nooit vanbinnen gezien.
Voor de verandering.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is hij een beetje in de war, de oude ziel. Hij verwart je met Jian, die heeft ook een zwart-witte UI. Korsakoff laat zich weer gelden.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal de stream van die ouwe gek even aanzetten dan
Die zwarten lijken allemaal op elkaar.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
Volgens mij is hij een beetje in de war, de oude ziel. Hij verwart je met Jian, die heeft ook een zwart-witte UI. Korsakoff laat zich weer gelden.
Ik hoor de muziek er bovenuit!quote:
Ow ben ik een muts want ik had ook geen idee dat DJ dieren heeft!quote:Op woensdag 28 november 2012 17:28 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Opa lacht zich gek en hij vindt je een lul want Dj heeft wel huisdieren.![]()
Opa heeft ook voor jou nog wel een vingertje overquote:Op woensdag 28 november 2012 17:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ik hoor de muziek er bovenuit!
[..]
Ow ben ik een muts want ik had ook geen idee dat DJ dieren heeft!
En Nu??
Onzin Oop en ik begrijpen elkaar, wij hebben min of meer een overeenkomst hij scheldt mij niet uit dan scheld ik die seniele ouwe sok ook niet uitquote:Op woensdag 28 november 2012 17:30 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Volgens mij is hij een beetje in de war, de oude ziel. Hij verwart je met Jian, die heeft ook een zwart-witte UI. Korsakoff laat zich weer gelden.
Yup, krijgt ie, voor Feyenoord Ajax, een prachtige plaats in Vak Squote:Op woensdag 28 november 2012 17:32 schreef Toverheks het volgende:
Daarom vrienden van Opa, moet er maar een aktie op touw worden gezet, ( weet wel de juiste persoon die dit in goede banen kan leiden, Gert kom er maar in!!!!!!!!! )dat Opa een mooi seizoenkaartje van jullie krijgt omdat jullie zoveel plezier van die man hebben
![]()
Ik moest wel aan hem denken twee weken geleden toen ik lekkere hapjes dacht te krijgen daar bij de wedstrijd in de Aegon box en gewoon een stamppotje kreeg voorgeschoteldquote:Op woensdag 28 november 2012 17:32 schreef Toverheks het volgende:
Daarom vrienden van Opa, moet er maar een aktie op touw worden gezet, ( weet wel de juiste persoon die dit in goede banen kan leiden, Gert kom er maar in!!!!!!!!! )dat Opa een mooi seizoenkaartje van jullie krijgt omdat jullie zoveel plezier van die man hebben
![]()
en ondertussen vraag ik me toch af wat er in die drijgbriefen, kogelstukken en poedermails stond
quote:Op woensdag 28 november 2012 17:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Yup, krijgt ie, voor Feyenoord Ajax, een prachtige plaats in Vak S
Hij is van harte welkom op de Bunnik side. Forza Utreg.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:32 schreef Toverheks het volgende:
![]()
en ondertussen vraag ik me toch af wat er in die drijgbriefen, kogelstukken en poedermails stond
Door die aardige jongens van het legioen? Ben je gekquote:Op woensdag 28 november 2012 17:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]je wilt toch niet dat Opa in mekaar wordt geslagen he
oh toch ook lekker een stampotje, had je op Kaviaar en champagne gehooptquote:Op woensdag 28 november 2012 17:35 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik moest wel aan hem denken twee weken geleden toen ik lekkere hapjes dacht te krijgen daar bij de wedstrijd in de Aegon box en gewoon een stamppotje kreeg voorgeschoteld
Ik kan mijn vinger er niet opleggen, maar je hebt gelijk. Raar hè?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
Toch is hij veranderd door de recente gebeurtenissen. Ik weet het niet zeker, maar hij ziet er volgens mij homofieler uit dan eerder. Zien jullie dat ook?
In zijn dromen doet hij het waarschijnlijk ook echt.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:36 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik hoor net dat opa iedere thuiswedstrijd vanuit een vipbox van een vriend/neef bekijkt.
Als jij hem van te voren van de trein pikt en hem vergezeld gaat het helemaal goed komen tussen julliequote:Op woensdag 28 november 2012 17:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij is van harte welkom op de Bunnik side. Forza Utreg.
Als-ie wil kan hij daar zo gratis kijken. Maar ja, hij wil niet, de nep-Ajacied.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:37 schreef Jian het volgende:
Hij heeft een vriend met een vip-box in de Arena. Ja, die kennen we, die vriend, daar was Badr laatst nog op visite
Toch wel makkelijk eredivisie livequote:Op woensdag 28 november 2012 17:37 schreef pullup het volgende:
[..]
In zijn dromen doet hij het waarschijnlijk ook echt.![]()
Als je gaat kijken op het moment van de wedstrijd dan zit hij gewoon op dat stoeltje.
Het stamppotje was ook primaquote:Op woensdag 28 november 2012 17:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh toch ook lekker een stampotje, had je op Kaviaar en champagne gehoopt
Ik ben er nog niet helemaal over uit, het zou ook kunnen dat hij nu wat meer op een moslim lijkt.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan mijn vinger er niet opleggen, maar je hebt gelijk. Raar hè?
Als het zo doorgaat dan komt Leo hem nog Halal vlees brengen binnenkort.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet helemaal over uit, het zou ook kunnen dat hij nu wat meer op een moslim lijkt.
Weet jij wel Heksiequote:Op woensdag 28 november 2012 17:40 schreef Toverheks het volgende:
Hoe heet die vriend dan met die skybox![]()
Voorlopig durft hij niet meer over me te gaan schelden nu hij weet dat ik kijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Ah, Beequeen. Hij verduidelijkt het nog even.
Hij heeft net sorry gezegdquote:Op woensdag 28 november 2012 17:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Voorlopig durft hij niet meer over me te gaan schelden nu hij weet dat ik kijk.
Staat zijn stoel misschien richting Mekka?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal over uit, het zou ook kunnen dat hij nu wat meer op een moslim lijkt.
quote:
Bye BQquote:Op woensdag 28 november 2012 17:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zoonlief komt net binnen. Smakelijk allemaal en laterzzzzz.
Dramaquote:Op woensdag 28 november 2012 17:48 schreef Jian het volgende:
Er wordt steeds minder Sinterklaas gevierd volgens Oop, alleen die moslims fucken nog en die vieren geen Sinterklaas
geweldige analyse weer, Geert zal trots zijn
En sinds Nederland een moslimland is geworden is er altijd gedoe rond Sinterklaas. Dan is het boek weer gejat door Marokkanen, dan zijn weer alle pakjes 'weg' en ook eens hebben die bontkraagjes de hele pakjesboot gejat.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:48 schreef Jian het volgende:
Er wordt steeds minder Sinterklaas gevierd volgens Oop, alleen die moslims fucken nog en die vieren geen Sinterklaas
geweldige analyse weer, Geert zal trots zijn
Dit jaar moest Sint met een kleinere boot komen en daarom had ie zijn paar via TNT naar Nederland gestuurd. Nou je raadt het al, die is nog steeds niet aangekomen, waarschijnlijk weer zo'n Marokkaanse postbode, die dat paard achterover heeft gedruktquote:Op woensdag 28 november 2012 17:53 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
En sinds Nederland een moslimland is geworden is er altijd gedoe rond Sinterklaas. Dan is het boek weer gejat door Marokkanen, dan zijn weer alle pakjes 'weg' en ook eens hebben die bontkraagjes de hele pakjesboot gejat.
Op 2 december zet hij de boom neer, hem kan niets gebeuren.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:56 schreef Jian het volgende:
Oop leest de bovenstaande posts en zit goedkeurend te knikken.
Ha ha ha ha ha ha echt waar hoe kom je der bij/opquote:Op woensdag 28 november 2012 18:02 schreef Jian het volgende:
Oma zegt dat ze oop's potje net in het water heeft gezet om te weken, want ze durft m niet af te wassen want dan gaan de letters er misschien af. Ik dacht altijd dat ie nog gewoon naar de wc ging,maar hij is dus al een stuk verder heen dan ik dacht.
Dat zei ze echt, ik lieg echt niet, echt niet!quote:Op woensdag 28 november 2012 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ha ha ha ha ha ha echt waar hoe kom je der bij/op![]()
Nee, hij gruwt van de achtergestelde positie van de vrouw in de Islam. Die moslimmannen doen geen klap in huis, die vrouwen moeten alles alleen doen; schoonmaken, eten koken, hun man bedienen.... Opa vindt dat niet meer van deze tijd.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:02 schreef Copycat het volgende:
Opa wil zeker niet naar een halalwoning verhuizen?
Hij kan niet genoeg luiers kopen van zijn persoonsgebonden budget.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:02 schreef Jian het volgende:
Oma zegt dat ze oop's potje net in het water heeft gezet om te weken, want ze durft m niet af te wassen want dan gaan de letters er misschien af. Ik dacht altijd dat ie nog gewoon naar de wc ging,maar hij is dus al een stuk verder heen dan ik dacht.
Mijn god,spuit elf, hij gaat als zowat weer eten .......quote:Op woensdag 28 november 2012 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
We hebben de hele dag in spanning gezeten, maar nu weten we het: het is Chicken Tonight SATÉ!!!
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
We hebben de hele dag in spanning gezeten, maar nu weten we het: het is Chicken Tonight SATÉ!!!
[ afbeelding ]
zal wel makelijk voor hem wezen, gewoon een trammetje dan richting Arena, kan ie lekker achterover leunen in de skybox van zijn vriendquote:Op woensdag 28 november 2012 18:02 schreef Copycat het volgende:
Opa wil zeker niet naar een halalwoning verhuizen?
Inderdaad toch weer Hollandsche kost. Geertjequote:Op woensdag 28 november 2012 18:11 schreef pullup het volgende:
Ik wist wel dat hij die Hawaiaaners niet zou vertrouwen iets lekker te kunnen brouwen.
Saté? Hollands?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Inderdaad toch weer Hollandsche kost. Geertje
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:02 schreef Scrutinizer het volgende:
Ope heeft eigenlijk te weinig tijd voor de chat, hij overweegt een secretaresse in dienst te nemen.
De stream van Oop wordt inderdaad regelmatig doorgeschakeld naar het grote scherm in de bar ja.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:15 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Rotterdammers naar een Ajaxied?
Zeg ik toch, een beetje seniel, maar verder best een goeie vent.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:19 schreef Scrutinizer het volgende:
"Ten eerste heb ik een kleindochter en ten tweede moet je kinderen erbuiten laten."
De logica
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:05 schreef Pearlbitch het volgende:
[ afbeelding ]
ach wat een krummel, maar Schrutz ik vind alles best maar hou op met kleinzoon, jij en ik en de halve wereld weten dat hij een prachtige kleindochter heeft, laat die er buiten en doe gewoon normaal daarover.quote:
Dacht je nou echt dat ik wist dat hij een kleindochter had?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:23 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ach wat een krummel, maar Schrutz ik vind alles best maar hou op met kleinzoon, jij en ik en de halve wereld weten dat hij een prachtige kleindochter heeft, laat die er buiten en doe gewoon normaal daarover.
Haal die foto weg! Je moet z'n kleindochter erbuiten latenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:24 schreef Jian het volgende:
Maare, genoeg gedold, hè,Scrut, de echte kleindochter van Oop heeft gewoon een leuk guitig koppie![]()
[ afbeelding ]
Ja, maar dit is de echte, dan mag 't ......., toch?quote:Op woensdag 28 november 2012 18:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Haal die foto weg! Je moet z'n kleindochter erbuiten laten![]()
doe nou niet zo dom he dat wist je, en zo niet dan weet je het nu, hij heeft een heerlijke kleindochter met prachtige kijkers en een mooie naam, vind het zo vernederend steeds te lezen, en niet alleen van jou, maar over dat kleinzoon, dus nogmaals hij heeft een heerlijk kleinkind en het is een meisje.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:25 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dacht je nou echt dat ik wist dat hij een kleindochter had?
Hou op, ik rol van de bankquote:Op woensdag 28 november 2012 18:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
doe nou niet zo dom he dat wist je, en zo niet dan weet je het nu, hij heeft een heerlijke kleindochter met prachtige kijkers en een mooie naam, vind het zo vernederend steeds te lezen, en niet alleen van jou maar over dat kleinzoon, dus nogmaals hij heeft een heerlijk kleinkind en het is een meisje.
hoop dat je zacht rollt dan, wil niet dat je jezelf zeer doetquote:
Moet je Oop maar niet proberen te pakken met zijn kleindochterquote:Op woensdag 28 november 2012 18:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ben ik in een timelapse van onvoorstelbare domheid terecht gekomen?
Ja, ga maar even afkoelen, dat is denk ik wel goed. Vreselijke man, een beetje een foto van een sikkeneurig kijkend jongetje plaatsen en insinueren dat het een kleinkind van Oop is, hoe kun jequote:Op woensdag 28 november 2012 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even een tijdje op m'n handen zitten anders is deze reeks zo weer gesloten.
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:33 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ga even een tijdje op m'n handen zitten anders is deze reeks zo weer gesloten.
Ik vind wel dat we hem nu hard genoeg aangepakt hebben Heks, okee, het was een geweldige overtreding van de hier geldende normen en waarden, maar we moeten ook bereid zijn Scrut te vergevenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:35 schreef Toverheks het volgende:
[..]![]()
![]()
jammer he als je een keertje op je woorden gepakt wordt en niet iedereen het leuk vind wat je steeds post om maar *lollllig* over te komen, wees een volwassen vent en klagen kan je bij Danny of Gert.
even goede vrienden hoor, heb een zwak voor Schrutz dus slotje eropquote:Op woensdag 28 november 2012 18:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik vind wel dat we hem nu hard genoeg aangepakt hebben Heks, okee, het was een geweldige overtreding van de hier geldende normen en waarden, maar we moeten ook bereid zijn Scrut te vergeven
Nog wel, Scrut gaat wat over de schreef dus dat proberen we nu in goede banen te leiden zodat we niet weer een nieuwe sluiting tegemoet gaan. Ik denk dat we het gaan redden, maar het zal kantje boord zijn.quote:
drijgbriefen,kogelstukken en poedermails kan ook wel eens voor een sluiting zorgen..........quote:Op woensdag 28 november 2012 18:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog wel, Scrut gaat wat over de schreef dus dat proberen we nu in goede banen te leiden zodat we niet weer een nieuwe sluiting tegemoet gaan. Ik denk dat we het gaan redden, maar het zal kantje boord zijn.
Pak die scrutz dan maar ff goed aan want weer een sluiting kunnen wij niet gebruikenquote:Op woensdag 28 november 2012 18:41 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog wel, Scrut gaat wat over de schreef dus dat proberen we nu in goede banen te leiden zodat we niet weer een nieuwe sluiting tegemoet gaan. Ik denk dat we het gaan redden, maar het zal kantje boord zijn.
dat is een mooie rooiequote:Op woensdag 28 november 2012 18:43 schreef Pearlbitch het volgende:
Zondag is de grote dag: dan wordt in Huize Oop de kerstboom opgezet. Om alvast in de sfeer te komen heeft Oop Oma al een mooie kerstster cadeau gedaan. En uiteraard komt ook deze kerstster van Leo!!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoet maarquote:Op woensdag 28 november 2012 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik weet gewoon niet meer wat ik nog moet zeggen![]()
Blllllgg brr bnin vawoti soedeloekoe roe?
Oop's kleinkind klinkt helemaal niet zo, die kan al veel beter praten, waarom doe je dit tochquote:Op woensdag 28 november 2012 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Doe nou maar rustig aan Schrutz, alles komt goed en kusje eropquote:Op woensdag 28 november 2012 18:47 schreef Scrutinizer het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |