quote:Op woensdag 28 november 2012 16:35 schreef pullup het volgende:
Ik ga dankzij dit topic toch echt een keer zo'n pot proberen
Zal ik doenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]ga je dat echt doen?? nou dan wil ik wel al je bevindingen erover lezen
Als die smoesjes, geef gewoon aan wat je denkt dat Oop vanavond te smullen krijgt. Er zijn prachtige prijzen te winnenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en of Leo uberhaut dit in zijn ruime assortiment te koop aan bied
Als je artificial junk wilt eten, smakelijk. Samen met plofkip, heeeeeeeeerlijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:35 schreef pullup het volgende:
Ik ga dankzij dit topic toch echt een keer zo'n pot proberen
Tsja, traject Zwolle-Emmen. Das vragen om moeilijkheden.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:39 schreef pullup het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)iva_kleurt_NS__.html
hebt ik al gedaan, Potje gele Hawaiquote:Op woensdag 28 november 2012 16:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Als die smoesjes, geef gewoon aan wat je denkt dat Oop vanavond te smullen krijgt. Er zijn prachtige prijzen te winnen
Dat is wel een érg goede grap.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:39 schreef pullup het volgende:
Er zijn wel enkele restricties inderdaad, en die staan los van wat opa over jou of anderen zegt.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:17 schreef beequeen het volgende:
Zijn er restricties hier of mag ik die ouwe net zo platschelden als hij mij doet?
Goed gelukte, vervroegde 1 aprilgrap.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:39 schreef pullup het volgende:
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Zal ik doenIk vrees dat het wel op een dag zal zijn dat ik voor mezelf kook
De daders: een stelletje conducteurs van de NS natuurlijkquote:Op woensdag 28 november 2012 16:39 schreef pullup het volgende:
Behalve de sate pot gaat hij zeker een rol dropjes eten na die halve liter cola en vervolgens voor de extra vulling een zak paprika chips eten gevolgd door een biertje of 15quote:Op woensdag 28 november 2012 16:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Als die smoesjes, geef gewoon aan wat je denkt dat Oop vanavond te smullen krijgt. Er zijn prachtige prijzen te winnen
En een stukje kaas en wat ie verder nog in zijn gebit vindtquote:Op woensdag 28 november 2012 16:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Behalve de sate pot gaat hij zeker een rol dropjes eten na die halve liter cola en vervolgens voor de extra vulling een zak paprika chips eten gevolgd door een biertje of 15
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:43 schreef Gert het volgende:
Er zijn wel enkele restricties inderdaad, en die staan los van wat opa over jou of anderen zegt.
Die restricties kun je zelf ook wel ongeveer bedenken.
Maar. Edoch. Echter. Voor iemand die dagelijks vanuit zijn huiskamer op een publiekelijk toegankelijke internetstream verschijnt en daarbij geen blad voor de mond neemt, gelden iets soepeler maatstaven dan voor je mede-users.
Rotterdammers naar een Ajaxied?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:11 schreef pullup het volgende:
Er zit een hele bar vol mannen naar opa te kijken ?
Een nep Ajaxiedquote:Op woensdag 28 november 2012 17:15 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Rotterdammers naar een Ajaxiet?
Gezelligquote:Op woensdag 28 november 2012 17:19 schreef Scrutinizer het volgende:
Hij kan nog steeds niet op z'n vingers fluiten, hoor ik. Maar hij gebruikt z'n vinger wel om pullup op gepaste wijze te begroeten.
quote:
Niet mee, hij was er net klaar mee en daarom mocht jij 'm stoppen waar de zon niet schijntquote:Op woensdag 28 november 2012 17:20 schreef pullup het volgende:
[..]
GezelligZat er al kaas van het wroeten op ?
Is stream van DJ en Opaquote:Op woensdag 28 november 2012 17:22 schreef pullup het volgende:
[..]Ik klik niet op zomaar wat links
Wanneer is hij voor het laatst echt naar een wedstrijd geweest ?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Niet mee, hij was er net klaar mee en daarom mocht jij 'm stoppen waar de zon niet schijnt
Ach, het is toch bewolkt.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Niet mee, hij was er net klaar mee en daarom mocht jij 'm stoppen waar de zon niet schijnt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |