quote:Op woensdag 28 november 2012 14:23 schreef cokedrinker het volgende:
hoera,we zijn weer terug met de soap,alleen 1 wens graag wat minder een etende of drinkende man.je ziet steeds het zelfde patroon..maar verder HOERA...HOERA![]()
![]()
![]()
en ja hoor ons heksje is weer terug,en ik heb al zoveel plaatjes boven mijn bed hangen van jou en alle andere aardige mensen.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]Niet gelijk lopen zeiken he, je geniet van de foto`s van Opa, je print ze uit en hangt ze boven je bed, dus nu niet stoer doen hier
Al die drijchbriefen voor nop geschreven.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:14 schreef Scrutinizer het volgende:
En die Kopiekut is ook wel opvallend afwezig nu we weer open zijn
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Al die drijchbriefen voor nop geschreven.
Dat dacht ik al, jij stook ook nooit je mening onder voetenbanken, dus wat dat betreft ....quote:Op woensdag 28 november 2012 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 november 2012 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Live fast, die young, never get old and the wind, the wind whispers ........quote:Op woensdag 28 november 2012 14:23 schreef Scrutinizer het volgende:
Het was sowieso een feestdag, Jimi zou gister 70 geworden zijn
Welkom terug Heksiequote:Op woensdag 28 november 2012 14:01 schreef Toverheks het volgende:
Wat heb ik nou gelezen, welke van de droeftoeters heeft Danny constant gemailld om te klagen, en dat Danny van narigheid het Opa topic tijdelijk moest sluiten, welke droeftoeters vallen die arme Danny lastig
![]()
echt, kan nooit eens een paar dagen afwezig zijn, want je ziet het gaat geheid mis hier........ Nou Gert ik hoop dat je de rust in de tent kan herstellen, maar moet het *kapot* zullen sommige het niet schuwen, ik wens je succes
Ik heb één keer zo'n pot gekocht. Kerrie, die was echt knalgeelquote:Op woensdag 28 november 2012 15:07 schreef Gert het volgende:
Maar nu terug naar de hamvraag: zou oma al een keus hebben kunnen maken???
Of heeft Leo niet al deze gore, veel te zoete en/of zoute heerlijke sauzen in het assortiment, zodat het wat makkelijker kiezen is?
[ afbeelding ]
dit is zo goor he, vraag me af of mensen dit werkelijk lekker vinden, iets *gekleurd* uit een potjequote:Op woensdag 28 november 2012 15:07 schreef Gert het volgende:
Of heeft Leo niet al deze gore, veel te zoete en/of zoute heerlijke sauzen in het assortiment, zodat het wat makkelijker kiezen is?
[ afbeelding ]
drijchbriefen, zeg dat het niet waar isquote:Op woensdag 28 november 2012 14:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wist niet dat er zoveel smaken zijn!quote:Op woensdag 28 november 2012 15:07 schreef Gert het volgende:
[ afbeelding ]
en of Leo uberhaut dit in zijn ruime assortiment te koop aan biedquote:Op woensdag 28 november 2012 15:18 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Wist niet dat er zoveel smaken zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |