Ik denk wel dat hij vrij wild ruikt, als het karkas van een in het ondiepe water van de bovenloop van de rivier, na het kuitschieten gestorven wilde zalm.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:19 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mooi, zo hoort het ook. Maar die ouwe en wild....ehmmmmm.
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:17 schreef beequeen het volgende:
Zijn er restricties hier of mag ik die ouwe net zo platschelden als hij mij doet? Of gaat het alleen om dreichbriefen?
Team saté.
TMI.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik denk wel dat hij vrij wild ruikt, als het karkas van een in het ondiepe water van de bovenloop van de rivier, na het kuitschieten gestorven wilde zalm.
Zeg het eens.quote:
Sambal bij?quote:
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:35 schreef pullup het volgende:
Ik ga dankzij dit topic toch echt een keer zo'n pot proberen
Zal ik doenquote:Op woensdag 28 november 2012 16:36 schreef Toverheks het volgende:
[..]ga je dat echt doen?? nou dan wil ik wel al je bevindingen erover lezen
Als die smoesjes, geef gewoon aan wat je denkt dat Oop vanavond te smullen krijgt. Er zijn prachtige prijzen te winnenquote:Op woensdag 28 november 2012 15:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en of Leo uberhaut dit in zijn ruime assortiment te koop aan bied
Als je artificial junk wilt eten, smakelijk. Samen met plofkip, heeeeeeeeerlijk.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:35 schreef pullup het volgende:
Ik ga dankzij dit topic toch echt een keer zo'n pot proberen
Tsja, traject Zwolle-Emmen. Das vragen om moeilijkheden.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:39 schreef pullup het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)iva_kleurt_NS__.html
hebt ik al gedaan, Potje gele Hawaiquote:Op woensdag 28 november 2012 16:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Als die smoesjes, geef gewoon aan wat je denkt dat Oop vanavond te smullen krijgt. Er zijn prachtige prijzen te winnen
Dat is wel een érg goede grap.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:39 schreef pullup het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)iva_kleurt_NS__.html
Er zijn wel enkele restricties inderdaad, en die staan los van wat opa over jou of anderen zegt.quote:Op woensdag 28 november 2012 16:17 schreef beequeen het volgende:
Zijn er restricties hier of mag ik die ouwe net zo platschelden als hij mij doet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |