zou de wapenlobby dat ook als argument gebruiken: bij een zombie uitbraak is het verdomde handigquote:Op woensdag 28 november 2012 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
flink meer de sjaak nog, omdat hier in de meeste landen de wapens niet op elke straathoek liggen.
Welkom nieuwelingquote:Op woensdag 28 november 2012 14:51 schreef Fuszy het volgende:
Toffe serie om te volgen vind ik. Na het eerste half uur van het eerste seizoen was ik nog niet om, maar ben op een gegeven moment toch door gaan kijken. Eerste seizoen vond ik heel tof en ik vond het jammer dat die donkere man en zijn zoontje nog niet terug zijn gekomen in het verhaal.
Over het tweede seizoen enorm veel kritiek gehoord, maar ik heb me er mee vermaakt. Het had niet het niveau van het eerste seizoen, maar echt slecht vond ik hem niet. Wel jammer dat ze zo lang bezig waren op die boerderij.
Derde seizoen vind ik tot nu toe tof en ik kijk elke week weer uit om de volgende EP te kijken. Ben benieuwd hoe het verder gaat ontwikkelen en of ze nog de overstap gaan maken naar een ander continent.
Twijfel nog om de game te kopen.
quote:
Ik heb daar ook geen geduld voor, daarom kijk ik ook altijd de previews van volgende week.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:58 schreef Fuszy het volgende:
[..]. Zag hem toevallig voorbij komen in de AT lijst.
Helaas nog een paar dagen wachten op een nieuwe EP :
Valt best mee, zeker munitie is in landen onder Nederland gewoon in de supermarkt mee te palkkenquote:Op woensdag 28 november 2012 14:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
flink meer de sjaak nog, omdat hier in de meeste landen de wapens niet op elke straathoek liggen.
Ik zou alle winkels plunderenquote:Op woensdag 28 november 2012 14:45 schreef tralalala het volgende:
Ik fantaseer door deze serie wel eens wat ik zou gaan doen, hebben jullie ook een overlevingsplan in je hoofd zitten of ben ik de enige?
Iedereen die de serie volgt, maar heb toch een reactie geplaatst.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:37 schreef So_Surreal het volgende:
Wie weet het antwoord?
KLB / Spoilers: The walking dead, essentiële fout?
Nope, gewoon realistisch blijvenquote:Op woensdag 28 november 2012 14:45 schreef tralalala het volgende:
Ik fantaseer door deze serie wel eens wat ik zou gaan doen, hebben jullie ook een overlevingsplan in je hoofd zitten of ben ik de enige?
Ik bekijk mijn omgeving wel meer met het oog op overlevingskansenquote:Op woensdag 28 november 2012 14:45 schreef tralalala het volgende:
De game is tof, vooral vanwege de morele overwegingen die je maakt.quote:Op woensdag 28 november 2012 14:51 schreef Fuszy het volgende:
Toffe serie om te volgen vind ik. Na het eerste half uur van het eerste seizoen was ik nog niet om, maar ben op een gegeven moment toch door gaan kijken. Eerste seizoen vond ik heel tof en ik vond het jammer dat die donkere man en zijn zoontje nog niet terug zijn gekomen in het verhaal.
Over het tweede seizoen enorm veel kritiek gehoord, maar ik heb me er mee vermaakt. Het had niet het niveau van het eerste seizoen, maar echt slecht vond ik hem niet. Wel jammer dat ze zo lang bezig waren op die boerderij.
Derde seizoen vind ik tot nu toe tof en ik kijk elke week weer uit om de volgende EP te kijken. Ben benieuwd hoe het verder gaat ontwikkelen en of ze nog de overstap gaan maken naar een ander continent.
Twijfel nog om de game te kopen.
Als Walking Dead op HBO was geweest hadden we al lang de tieten van alle volwassen personages gezien.quote:Op woensdag 28 november 2012 12:28 schreef Wessell het volgende:
[..]
Zal inderdaad aan de zender liggen,in Breaking Bad is ook geen naakt te zien
Tsja, dat was wel een beetje jammer dat ze zo nodig haar armen er voor moest doen.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als Walking Dead op HBO was geweest hadden we al lang de tieten van alle volwassen personages gezien.
Ben het helemaal eens met je. Ik eis dat ze deze aflevering overnieuw doet en dit keer topless. GVD!quote:Op woensdag 28 november 2012 19:28 schreef JK het volgende:
[..]
Tsja, dat was wel een beetje jammer dat ze zo nodig haar armen er voor moest doen.
Koppen zie je wel rondvliegen, allerlei bloedbesmeurde lijken etc. maar een tiet of een tepel kan écht niet!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
quote:Op woensdag 28 november 2012 19:21 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als Walking Dead op HBO was geweest hadden we al lang de tieten van alle volwassen personages gezien.
quote:Op woensdag 28 november 2012 18:18 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Iedereen die de serie volgt, maar heb toch een reactie geplaatst.
[..]
Nope, gewoon realistisch blijven
[ afbeelding ]
wat ik niet snap is dat in geen enkele zombie Apocalypse film of serie iemand bedankt dat wen goed leren motorpak wellicht iets nuttigs is. Maar dat zal wel niet spannend genoeg zijnquote:Op woensdag 28 november 2012 17:33 schreef sinepedraap het volgende:
Gewoon een scherp zwaard, bescherming, soort van harnas zoals ze in de 2e aflevering hadden, soort van rugby pakken of zo? En een goede formatie en communicatie aanhouden en je moet al ver komen
Een 'rugbypak' bestaat uit een polo met lange mouwen en een sportbroekje en voetbalschoenen. Jij doelt denk ik op zo'n American football-pak. Zou niet werken denk ik. Wat misschien wel werkt is zo'n anti-steekvest en ook van dat spul om je armen, benen en nek. Je hoofd kan weer dmv een helm.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:33 schreef sinepedraap het volgende:
Gewoon een scherp zwaard, bescherming, soort van harnas zoals ze in de 2e aflevering hadden, soort van rugby pakken of zo? En een goede formatie en communicatie aanhouden en je moet al ver komen
/edit/ even stukjes erbij zoeken voor een totaal verhaalquote:Op woensdag 28 november 2012 17:37 schreef So_Surreal het volgende:
Wie weet het antwoord?
KLB / Spoilers: The walking dead, essentiële fout?
Iedereen veranderd in een walker als ze overlijden , maakt niet uit hoe je dood bent gegaan kijk naar de zombies die in de cellen zaten die gevangenen zijn waarschijnlijk overleden doordat ze geen eten/water hebben gehad en zijn toch veranderd zonder beet.quote:Als dit inderdaad het geval is, waarom verandert men dan in een zombie, pas wanneer men gebeten of gekrabd wordt?
quote:The rapid growth of these bacteria tends to cause extremely virulent strains that are highly resistant to antibiotics, and most often lethal
Wel geyl natuurlijk om de dames daarin te laten paraderen. Tarantino-style.quote:Op woensdag 28 november 2012 23:03 schreef stinkie het volgende:
[..]
wat ik niet snap is dat in geen enkele zombie Apocalypse film of serie iemand bedankt dat wen goed leren motorpak wellicht iets nuttigs is. Maar dat zal wel niet spannend genoeg zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |