abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119710923
Ik fantaseer door deze serie wel eens wat ik zou gaan doen, hebben jullie ook een overlevingsplan in je hoofd zitten of ben ik de enige? ;(
pi_119711118
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:39 schreef stbabylon het volgende:

[..]

flink meer de sjaak nog, omdat hier in de meeste landen de wapens niet op elke straathoek liggen.
zou de wapenlobby dat ook als argument gebruiken: bij een zombie uitbraak is het verdomde handig
pi_119711125
Toffe serie om te volgen vind ik. Na het eerste half uur van het eerste seizoen was ik nog niet om, maar ben op een gegeven moment toch door gaan kijken. Eerste seizoen vond ik heel tof en ik vond het jammer dat die donkere man en zijn zoontje nog niet terug zijn gekomen in het verhaal.

Over het tweede seizoen enorm veel kritiek gehoord, maar ik heb me er mee vermaakt. Het had niet het niveau van het eerste seizoen, maar echt slecht vond ik hem niet. Wel jammer dat ze zo lang bezig waren op die boerderij.

Derde seizoen vind ik tot nu toe tof en ik kijk elke week weer uit om de volgende EP te kijken. Ben benieuwd hoe het verder gaat ontwikkelen en of ze nog de overstap gaan maken naar een ander continent.

Twijfel nog om de game te kopen :P.
Feyenoord Rotterdam
pi_119711306
quote:
19s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:51 schreef Fuszy het volgende:
Toffe serie om te volgen vind ik. Na het eerste half uur van het eerste seizoen was ik nog niet om, maar ben op een gegeven moment toch door gaan kijken. Eerste seizoen vond ik heel tof en ik vond het jammer dat die donkere man en zijn zoontje nog niet terug zijn gekomen in het verhaal.

Over het tweede seizoen enorm veel kritiek gehoord, maar ik heb me er mee vermaakt. Het had niet het niveau van het eerste seizoen, maar echt slecht vond ik hem niet. Wel jammer dat ze zo lang bezig waren op die boerderij.

Derde seizoen vind ik tot nu toe tof en ik kijk elke week weer uit om de volgende EP te kijken. Ben benieuwd hoe het verder gaat ontwikkelen en of ze nog de overstap gaan maken naar een ander continent.

Welkom nieuweling
pi_119711339
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:57 schreef Rijst het volgende:

[..]

Welkom nieuweling
:'(. Zag hem toevallig voorbij komen in de AT lijst.

Helaas nog een paar dagen wachten op een nieuwe EP :
Feyenoord Rotterdam
pi_119711380
quote:
19s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:58 schreef Fuszy het volgende:

[..]

:'(. Zag hem toevallig voorbij komen in de AT lijst.

Helaas nog een paar dagen wachten op een nieuwe EP :
Ik heb daar ook geen geduld voor, daarom kijk ik ook altijd de previews van volgende week.
  woensdag 28 november 2012 @ 15:48:17 #57
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_119713106
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:39 schreef stbabylon het volgende:

[..]

flink meer de sjaak nog, omdat hier in de meeste landen de wapens niet op elke straathoek liggen.
Valt best mee, zeker munitie is in landen onder Nederland gewoon in de supermarkt mee te palkken :)
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_119713447
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:45 schreef tralalala het volgende:
Ik fantaseer door deze serie wel eens wat ik zou gaan doen, hebben jullie ook een overlevingsplan in je hoofd zitten of ben ik de enige? ;(
Ik zou alle winkels plunderen
pi_119717507
Gewoon een scherp zwaard, bescherming, soort van harnas zoals ze in de 2e aflevering hadden, soort van rugby pakken of zo? En een goede formatie en communicatie aanhouden en je moet al ver komen :P
Mijn nieuwe ondertitel
  woensdag 28 november 2012 @ 18:18:14 #61
364499 xSanjay
What's the big deal?
pi_119719078
quote:
Iedereen die de serie volgt, maar heb toch een reactie geplaatst.

quote:
Nope, gewoon realistisch blijven

:')
#FREEBAJSKORV
pi_119719530
quote:
Ik bekijk mijn omgeving wel meer met het oog op overlevingskansen :)
pi_119719740
quote:
19s.gif Op woensdag 28 november 2012 14:51 schreef Fuszy het volgende:

De game is tof, vooral vanwege de morele overwegingen die je maakt.
  woensdag 28 november 2012 @ 19:21:46 #64
203635 Ugjerke
God of tits and wine
pi_119721698
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 12:28 schreef Wessell het volgende:

[..]

Zal inderdaad aan de zender liggen,in Breaking Bad is ook geen naakt te zien
Als Walking Dead op HBO was geweest hadden we al lang de tieten van alle volwassen personages gezien. :Y
Op maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
  woensdag 28 november 2012 @ 19:28:42 #65
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_119722010
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:21 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

Als Walking Dead op HBO was geweest hadden we al lang de tieten van alle volwassen personages gezien. :Y
Tsja, dat was wel een beetje jammer dat ze zo nodig haar armen er voor moest doen.
Koppen zie je wel rondvliegen, allerlei bloedbesmeurde lijken etc. maar een tiet of een tepel kan écht niet!!!!!
pi_119726593
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:28 schreef JK het volgende:

[..]

Tsja, dat was wel een beetje jammer dat ze zo nodig haar armen er voor moest doen.
Koppen zie je wel rondvliegen, allerlei bloedbesmeurde lijken etc. maar een tiet of een tepel kan écht niet!!!!!
Ben het helemaal eens met je. Ik eis dat ze deze aflevering overnieuw doet en dit keer topless. GVD!
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_119727057
Iets gevonden over de volgende episode:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_119729401
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 19:21 schreef Ugjerke het volgende:

[..]

:Y
pi_119731041
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 18:18 schreef xSanjay het volgende:

[..]

Iedereen die de serie volgt, maar heb toch een reactie geplaatst.

[..]

Nope, gewoon realistisch blijven

[ afbeelding ]

:')
_O-
pi_119731194
Mooie afleveringen. Al moet ik zeggen dat er nog weinig spannends overblijft als ze zoveel overlevenden tegenkomen. Hoop dat er na dit stuk over de gouverner een doel komt om naartoe te werken voor hun. Zou leuk zijn als er - zoals iemand anders als zei hier - toch nog een plek op de wereld (bv. Afrika) zou zijn waar een leefbaar gebied was. Alleen lijkt me Afrika wat onmogelijk voor de serie. ;(
  woensdag 28 november 2012 @ 23:03:45 #71
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_119732893
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:33 schreef sinepedraap het volgende:
Gewoon een scherp zwaard, bescherming, soort van harnas zoals ze in de 2e aflevering hadden, soort van rugby pakken of zo? En een goede formatie en communicatie aanhouden en je moet al ver komen :P
wat ik niet snap is dat in geen enkele zombie Apocalypse film of serie iemand bedankt dat wen goed leren motorpak wellicht iets nuttigs is. Maar dat zal wel niet spannend genoeg zijn :')
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_119734891
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:33 schreef sinepedraap het volgende:
Een 'rugbypak' bestaat uit een polo met lange mouwen en een sportbroekje en voetbalschoenen. Jij doelt denk ik op zo'n American football-pak. Zou niet werken denk ik. Wat misschien wel werkt is zo'n anti-steekvest en ook van dat spul om je armen, benen en nek. Je hoofd kan weer dmv een helm.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_119738084
quote:
/edit/ even stukjes erbij zoeken voor een totaal verhaal :P

quote:
Als dit inderdaad het geval is, waarom verandert men dan in een zombie, pas wanneer men gebeten of gekrabd wordt?
Iedereen veranderd in een walker als ze overlijden , maakt niet uit hoe je dood bent gegaan kijk naar de zombies die in de cellen zaten die gevangenen zijn waarschijnlijk overleden doordat ze geen eten/water hebben gehad en zijn toch veranderd zonder beet.

Dat mensen sneller dood gaan door een beet komt door het volgende;
"Walker" zombie bites do not kill because of the zombie virus, but rather the unsanitary nature of their mouths due to diet and decomposition, with scratches causing similar infections for similar reasons. Their saliva often contains several septic pathogens, specifically the bacteria: E. coli,Staphylococcus sp., Providencia sp., Proteus morgani, P. mirabilis. and Pasteurella multocida. The rapid growth of these bacteria tends to cause extremely virulent strains that are highly resistant to antibiotics, and most often lethal. It can be assumed, however, that an undetermined number of original "outbreak" cases involved recently-reanimated zombies that were relatively intact and "clean", biting others and still causing infectious deaths, indicating that there is a possibility of the zombie "virus" itself producing lethal, transmittable organisms within zombies upon reanimation.

[ Bericht 36% gewijzigd door SirClark op 29-11-2012 09:17:04 ]
pi_119738269
quote:
The rapid growth of these bacteria tends to cause extremely virulent strains that are highly resistant to antibiotics, and most often lethal
:')_
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  donderdag 29 november 2012 @ 09:56:52 #75
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_119738926
quote:
1s.gif Op woensdag 28 november 2012 23:03 schreef stinkie het volgende:

[..]

wat ik niet snap is dat in geen enkele zombie Apocalypse film of serie iemand bedankt dat wen goed leren motorpak wellicht iets nuttigs is. Maar dat zal wel niet spannend genoeg zijn :')
Wel geyl natuurlijk om de dames daarin te laten paraderen. Tarantino-style.
Scratch a liberal and you will find a fascist
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')