SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als dit inderdaad het geval is, waarom verandert men dan in een zombie, pas wanneer men gebeten of gekrabd wordt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het klopt gewoon nietof ik ben nog niet ver genoeg in de serie en de informatie bleek aan het begin niet te kloppen.
Ik heb het hier over een essentiële fout in het plot, kneus.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:22 schreef Jahr00n het volgende:
Klagen over realisme in een serie over fucking zombies.Jij begrijpt er niet veel van he?
Voor dieren en insecten heb je toch al zulk soort dingenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:22 schreef Jahr00n het volgende:
Klagen over realisme in een serie over fucking zombies.Jij begrijpt er niet veel van he?
Nee, want ze kunnen ook veranderen in een zombie zonder te stervenquote:Op woensdag 28 november 2012 17:23 schreef AnimeFan het volgende:
Je moet eerst dood zijn voordat de parasiet je hersenstam kan heractiveren.
Ze gaan dan toch eerst even dood?quote:Op woensdag 28 november 2012 17:23 schreef Agorias het volgende:
[..]
Nee, want ze kunnen ook veranderen in een zombie zonder te sterven
Het is fictie sukkel.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:23 schreef Agorias het volgende:
[..]
Ik heb het hier over een essentiële fout in het plot, kneus.
Nee, denk maar aan die vent die in de camper werd opgesloten en opeens allemaal waanbeelden kreeg.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:24 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ze gaan dan toch eerst even dood?
Ik heb seizoen 3 nog niet gezien trouwens..
Mogelijk, maar nu voorzie je in een oplossing waarvan ik me afvraag of de bedenkers van de serie aan hebben gedacht. Er wordt namelijk altijd gesproken over "the virus", enkelvoud.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:28 schreef So_Surreal het volgende:
Ze dragen allemaal het virus bij zich en iedereen verandert als ze dood gaan.
Door een zombiebeet krijgen ze het virus waar ze aan overlijden, en vervolgens dus in een zombie veranderen.
Slotje.
Het virus hebben ze allemaal bij zich.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:31 schreef Agorias het volgende:
[..]
Mogelijk, maar nu voorzie je in een oplossing waarvan ik me afvraag of de bedenkers van de serie aan hebben gedacht. Er wordt namelijk altijd gesproken over "the virus", enkelvoud.
En toch zag je bij die Jim, die werd opgesloten in de camper en daarna werd achtergelaten, dat hij al ging veranderen voordat hij was gestorven.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:35 schreef Alborz het volgende:
Ik denk dat als je gebeten of gekrabt wordt door een zombie dat je dan ziektekiemen overgedragen krijgt waardoor je ziek geraakt door een terminale infectie, daardoor ga je sneller dood. Daarom hadden ze een paar afleveringen terug die gast z'n been afgezet voordat de wond ging infecteren.
Bij het eind van episode 1 werd ook uitgelegd dat het een paar minuten tot een paar uur kon duren geloof ik.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:36 schreef Agorias het volgende:
[..]
En toch zag je bij die Jim, die werd opgesloten in de camper en daarna werd achtergelaten, dat hij al ging veranderen voordat hij was gestorven.
Toen hadden ze nog niet met die wetenschapper gesproken.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:36 schreef Agorias het volgende:
[..]
En toch zag je bij die Jim, die werd opgesloten in de camper en daarna werd achtergelaten, dat hij al ging veranderen voordat hij was gestorven.
Ja die wetenschapper zei dat het brein herstartte nadat de persoon was gestorven. Daarom kan ik er geen vrede mee hebben dat mensen al symptomen tonen voordat ze gestorven zijn :p.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:37 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Bij het eind van episode 1 werd ook uitgelegd dat het een paar minuten tot een paar uur kon duren geloof ik.
Die wetenschapper vertelde dat.
Mensen tonen geen symptomen van zombie zijn, voordat ze zombie geraken. Ze worden alleen hartstikke ziek als ze door zo'n geval worden gekrabt of gebeten. Zie het als een insect met dodelijk vergif.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:39 schreef Agorias het volgende:
[..]
Ja die wetenschapper zei dat het brein herstartte nadat de persoon was gestorven. Daarom kan ik er geen vrede mee hebben dat mensen al symptomen tonen voordat ze gestorven zijn :p.
Beste serie sinds Lost.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:25 schreef Jahr00n het volgende:
Een bar slechte serie is het wel ja.
Pfhaha, welnee.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |