abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_119716993
The walking dead is een serie over een groep mensen die geteisterd wordt door een zombieplaag. De zombieplaag is ontstaan door een infectie die is uitgebroken; besmetting geschiedt door een beet of een schram, veroorzaakt door een zombie. Spoilerinformatie die op mijn vraag betrekking heeft:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als dit inderdaad het geval is, waarom verandert men dan in een zombie, pas wanneer men gebeten of gekrabd wordt?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het klopt gewoon niet :') of ik ben nog niet ver genoeg in de serie en de informatie bleek aan het begin niet te kloppen.
pi_119717052
Klagen over realisme in een serie over fucking zombies. :') Jij begrijpt er niet veel van he?
pi_119717070
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:22 schreef Jahr00n het volgende:
Klagen over realisme in een serie over fucking zombies. :') Jij begrijpt er niet veel van he?
Ik heb het hier over een essentiële fout in het plot, kneus.
  Forum Admin woensdag 28 november 2012 @ 17:23:20 #4
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_119717076
TT ff aangepast
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_119717079
Je moet eerst dood zijn voordat de parasiet je hersenstam kan heractiveren.
pi_119717090
Boeiend. Kan toch allebei gewoon?

quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:22 schreef Jahr00n het volgende:
Voor dieren en insecten heb je toch al zulk soort dingen
Mijn nieuwe ondertitel
pi_119717095
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:23 schreef AnimeFan het volgende:
Je moet eerst dood zijn voordat de parasiet je hersenstam kan heractiveren.
Nee, want ze kunnen ook veranderen in een zombie zonder te sterven
pi_119717111
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:23 schreef Agorias het volgende:

[..]

Nee, want ze kunnen ook veranderen in een zombie zonder te sterven
Ze gaan dan toch eerst even dood?
Ik heb seizoen 3 nog niet gezien trouwens..
pi_119717118
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:23 schreef Agorias het volgende:

[..]

Ik heb het hier over een essentiële fout in het plot, kneus.
Het is fictie sukkel.
pi_119717140
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:24 schreef AnimeFan het volgende:

[..]

Ze gaan dan toch eerst even dood?
Ik heb seizoen 3 nog niet gezien trouwens..
Nee, denk maar aan die vent die in de camper werd opgesloten en opeens allemaal waanbeelden kreeg.
pi_119717153
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:24 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Het is fictie sukkel.
Doei Jahr00n.
pi_119717183
Een bar slechte serie is het wel ja.
pi_119717266
Ze dragen allemaal het virus bij zich en iedereen verandert als ze dood gaan.
Door een zombiebeet krijgen ze het virus waar ze aan overlijden, en vervolgens dus in een zombie veranderen.

Slotje.
pi_119717282
Tja..
Misschien dat iedereen drager is maar dat het immuunsysteem het nog redelijk kan onderdrukken, behalve als ze gebeten of gekrabd worden of verzwakt raken/dood gaan.
Net als met HIV en HIV-remmers. Het kan nauwelijks aanwezig zijn waardoor je er niks van merkt, maar als je verzwakt raakt en/of geen medicatie slikt komt het hard terug.
pi_119717437
quote:
99s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:28 schreef So_Surreal het volgende:
Ze dragen allemaal het virus bij zich en iedereen verandert als ze dood gaan.
Door een zombiebeet krijgen ze het virus waar ze aan overlijden, en vervolgens dus in een zombie veranderen.

Slotje.
Mogelijk, maar nu voorzie je in een oplossing waarvan ik me afvraag of de bedenkers van de serie aan hebben gedacht. Er wordt namelijk altijd gesproken over "the virus", enkelvoud.
pi_119717516
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:31 schreef Agorias het volgende:

[..]

Mogelijk, maar nu voorzie je in een oplossing waarvan ik me afvraag of de bedenkers van de serie aan hebben gedacht. Er wordt namelijk altijd gesproken over "the virus", enkelvoud.
Het virus hebben ze allemaal bij zich.
Dat ze dood gaan na een beet komt door de griep die je daarvan krijgt.

Geloof mij maar, ik heb de Zombie survival guide van Max Brooks gelezen :Y

pi_119717560
Ik denk dat als je gebeten of gekrabt wordt door een zombie dat je dan ziektekiemen overgedragen krijgt waardoor je ziek geraakt door een terminale infectie, daardoor ga je sneller dood. Daarom hadden ze een paar afleveringen terug die gast z'n been afgezet voordat de wond ging infecteren.
pi_119717611
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:35 schreef Alborz het volgende:
Ik denk dat als je gebeten of gekrabt wordt door een zombie dat je dan ziektekiemen overgedragen krijgt waardoor je ziek geraakt door een terminale infectie, daardoor ga je sneller dood. Daarom hadden ze een paar afleveringen terug die gast z'n been afgezet voordat de wond ging infecteren.
En toch zag je bij die Jim, die werd opgesloten in de camper en daarna werd achtergelaten, dat hij al ging veranderen voordat hij was gestorven.
pi_119717637
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:36 schreef Agorias het volgende:

[..]

En toch zag je bij die Jim, die werd opgesloten in de camper en daarna werd achtergelaten, dat hij al ging veranderen voordat hij was gestorven.
Bij het eind van episode 1 werd ook uitgelegd dat het een paar minuten tot een paar uur kon duren geloof ik.
Die wetenschapper vertelde dat.
pi_119717685
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:36 schreef Agorias het volgende:

[..]

Toen hadden ze nog niet met die wetenschapper gesproken.

Overigens vind ik het echt een kutserie. Gaat echt nergens over, wekt teveel irritatie bij me op, personages zijn oninteressant en inspiratieloos.
pi_119717697
quote:
99s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:37 schreef So_Surreal het volgende:

[..]

Bij het eind van episode 1 werd ook uitgelegd dat het een paar minuten tot een paar uur kon duren geloof ik.
Die wetenschapper vertelde dat.
Ja die wetenschapper zei dat het brein herstartte nadat de persoon was gestorven. Daarom kan ik er geen vrede mee hebben dat mensen al symptomen tonen voordat ze gestorven zijn :p.
pi_119717717
In de nieuwste episode zie je dat dat niet zo is.
Daar zie je de persoon sterven en naar een paar minuten of uren zien dat hij weer tot leven kwam als zombie.
pi_119717749
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:39 schreef Agorias het volgende:

[..]

Ja die wetenschapper zei dat het brein herstartte nadat de persoon was gestorven. Daarom kan ik er geen vrede mee hebben dat mensen al symptomen tonen voordat ze gestorven zijn :p.
Mensen tonen geen symptomen van zombie zijn, voordat ze zombie geraken. Ze worden alleen hartstikke ziek als ze door zo'n geval worden gekrabt of gebeten. Zie het als een insect met dodelijk vergif.
pi_119717839
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:25 schreef Jahr00n het volgende:
Een bar slechte serie is het wel ja.
Beste serie sinds Lost.
pi_119717944
quote:
14s.gif Op woensdag 28 november 2012 17:43 schreef tralalala het volgende:

[..]

Beste serie sinds Lost.
Pfhaha, welnee.

Dat mogen ze hoogstens hopen.

Het is geen onaardige serie maar op een paar characters na boeit het me niet wie er sterft of leeft.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')