Dan ga je ervan uit dat Volkert alleen handelde. Er zijn mensen die geloven dat hij gestuurd was. Ik persoonlijk weet niet wat de waarheid is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je probeert weer de discussie van het pad af te leiden. Waar het nog steeds op neer komt is dat wanneer PvdA'ers uitdelen dat voor jou aanzetten tot moord is en wanneer PVV-adepten dat doen het onschuldig en terecht is.
Verder kun je wat je schrijft natuurlijk ook op Volkert toepassen. Of is het dan ineens niet nodig omdat het wel lekker makkelijk wijzen naar de PvdA is.
Als hij gestuurd is, wat doen de uitspraken van PvdA'ers er dan nog toe?quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:57 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Dan ga je ervan uit dat Volkert alleen handelde. Er zijn mensen die geloven dat hij gestuurd was. Ik persoonlijk weet niet wat de waarheid is.
Het ligt eraan wie hem gestuurd heeft.quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:58 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Als hij gestuurd is, wat doen de uitspraken van PvdA'ers er dan nog toe?
Weer lekker aan het trollen, knul?quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach, zo werkt het nu eenmaal met die zogenaamd libertarische kereltjes. 99 van de 100 keer is het niet meer dan een dun laagje chroom over een voorkeur voor rechtse (wanabe) dictators, extreem-rechtse mafklappers of een goede dosis rassenleer.
Ik vind dat het beleid van de overheid daar het klimaat voor heeft geschapen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:01 schreef Pietverdriet het volgende:
Ik vind Melkert een van de mensen die essentieel zijn geweest voor de opkomst van het populisme en het groot worden van de PVV en SP
PvdA'ers zeker?quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het ligt eraan wie hem gestuurd heeft.
Ook dat.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:03 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik vind dat het beleid van de overheid daar het klimaat voor heeft geschapen.
De observatie klopt gewoon in verreweg de meeste gevallen. Kan ik verder ook weinig aan doenquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:02 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Weer lekker aan het trollen, knul?
Maak het maar hard.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:05 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De observatie klopt gewoon in verreweg de meeste gevallen. Kan ik verder ook weinig aan doen.
Je suggereert dus dat er een organisatie is die door de wanhopige uitspraken van een stel pluchezitters ineens besluit dat Pim Fortuyn uit de weg geruimd moet worden.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:02 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Het ligt eraan wie hem gestuurd heeft.
Je doet vandaag hard je best om je in die beschrijving in te passen...quote:Op zaterdag 1 december 2012 09:51 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Met jouw reacties is een discussie bij voorbaat al uitgesloten. jammer dat je dat zelf niet ziet.
Wat moet ik bijvoorbeeld met zo'n uitspraak als dit? Ach, zo werkt het nu eenmaal met die zogenaamd libertarische kereltjes. 99 van de 100 keer is het niet meer dan een dun laagje chroom over een voorkeur voor rechtse (wanabe) dictators, extreem-rechtse mafklappers of een goede dosis rassenleer. Moet ik dan gaan roepen dat dit niet zo is? Daar heb ik helemaal geen zin an.
Wat is de reden dat jij altijd discussies loopt te vernachelen met je scheldpartijen?quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je doet vandaag hard je best om je in die beschrijving in te passen...
Maar goed, je dwaalt af. Wat is de reden waarom je zelf definities gaat zitten verzinnen?
Nee.wie claimt maakt hard.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:08 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je hebt hier toch zelf ook wel de lange reeks van die figuren voorbij zien komen?
Wie zegt er dat ik een brede maatschappelijke discussie hier niet wenselijk had geacht? De periode na de moord en de reacties erop van de gekozen leiders vond en vind ik werkelijk ongepast. Een paar krokodillentranen, opgelucht ademhalen en verder gaan met de dagelijkse gang van zaken. Het verneuken van de burgers van het land.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:06 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Je suggereert dus dat er een organisatie is die door de wanhopige uitspraken van een stel pluchezitters ineens besluit dat Pim Fortuyn uit de weg geruimd moet worden.
Maar dan geld mijn stelling nog steeds. Waarom moet er bij Breivik een hele maatschappelijke discussie komen over zijn aanleiding en kun je bij Volkert de conclusie wel meteen trekken?
Het blijft weer meten met twee maten.
volgens mij was jij hier weer degene die begon met scheldenquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:09 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wat is de reden dat jij altijd discussies loopt te vernachelen met je scheldpartijen?
Ik kijk naar water en denk dat ik dat nat vind. Een partij die belasting heft en herverdeeld is links. Een partij die de ziektekosten niet vrij verzekerbaar maakt is links.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Je doet vandaag hard je best om je in die beschrijving in te passen...
Maar goed, je dwaalt af. Wat is de reden waarom je zelf definities gaat zitten verzinnen?
Oh, ja joh? Ga je die ook weer niet hardmaken?quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:11 schreef 99.999 het volgende:
[..]
volgens mij was jij hier weer degene die begon met schelden.
Herinner je je sjun en lucida nog? Of lemmeb? Vanaf toen kwam er een lange reeks en keer op keer bleek het zogenaamde libertarische laagje chroom erg dun.quote:
Tja je verzint dus zelf maar wat omdat het je beter uitkomt. Logisch hoorquote:Op zaterdag 1 december 2012 10:11 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Ik kijk naar water en denk dat ik dat nat vind. Een partij die belasting heft en herverdeeld is links. Een partij die de ziektekosten niet vrij verzekerbaar maakt is links.
Jij begon met geroep over trollen. Was je dat weer vergeten?quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Oh, ja joh? Ga je die ook weer niet hardmaken?
Nee. Jouw denkfout is dat je denkt dat als je de huidige politieke elite naar huis stuurt of onder de guillotine legt daar automatisch iets voor terug moet komen om die kliek te vervangen.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Herinner je je sjun en lucida nog? Of lemmeb? Vanaf toen kwam er een lange reeks en keer op keer bleek het zogenaamde libertarische laagje chroom erg dun.
Paar namen noemen is geen hardmaken.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:13 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Herinner je je sjun en lucida nog? Of lemmeb? Vanaf toen kwam er een lange reeks en keer op keer bleek het zogenaamde libertarische laagje chroom erg dun.
Leg mij maar uit wat er fout is aan mijn conclusie.quote:Op zaterdag 1 december 2012 10:14 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Tja je verzint dus zelf maar wat omdat het je beter uitkomt. Logisch hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |