Als je die subtiele verschillen zelf niet kan oppikken dan kan ik je ook niet vertellen wat het verschil is.quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:03 schreef Hexagon het volgende:
[..]
[..]
Ik wil de nuance best zien maar ik heb tot nu toe geen onderbouwing gezien die aangeeft waar dat nuanceverschil dan zit. Waar zit het hem dan in? De boodschap van Melkert was net zo goed een karikatuur te noemen dan.
Maar hoe je het ook wend of keert. Je kunt niet tegelijkertijd nazivergelijkingen van de ene partij als levensgevaarlijk zien en die van de andere partij als onschuldig. Of PvdA en PVV zijn beide onschuldig. Of ze zijn beide schuldig. Maar je kan maar met een maar meten.
Kom gewoon eens met concrete voorbeelden over de brug. Het blijft nog steeds bij vage beweringen die niets onderbouwd zijn.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:32 schreef Paper_Tiger het volgende:
[..]
Als je die subtiele verschillen zelf niet kan oppikken dan kan ik je ook niet vertellen wat het verschil is.
Ik denk niet dat een mens in 10 jaar tijd zo z'n veren afschudt dat Melkert ook maar enigszins een sympathiek wijs politicus is geworden in de tussentijd.quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:24 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Dat is inmiddels zo'n zeven (ik ben bij Balkenende de tel kwijtgeraakt) kabinetten geleden.
Een mens kan in die tijd veranderen, echt waar.
Zeker na zo'n ass-whooping.
De VVD was er toen net zo erg aan toe maar de prominenten uit die tijd loop jij nog luid te bejubelen...quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:45 schreef Voorschrift het volgende:
Ach als de PvdA het nog niet geleerd heeft dan doen ze ook maar inderdaad.
Dat is waar, de VVD had eveneens die taboes en bedekte van alles met de mantel der liefde.quote:Op zaterdag 1 december 2012 19:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
De VVD was er toen net zo erg aan toe maar de prominenten uit die tijd loop jij nog luid te bejubelen...
Los van de vraag of het superioreitsgevoel destijds op z'n plaats was of niet, kon je bij Melkert echt walging waarnemen ten opzichte van de standpunten die Fortuyn uitdroeg. Maar dat was wederzijds. Fortuyn liet ook geen mogelijkheid onbenut om PvdA, D66 en VVD te beschadigen. Terwijl hij zich juist bewust op de vlakte hield over het CDA (en Balkenende omgekeerd ook).quote:Op zaterdag 1 december 2012 18:42 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Die man is zo tot op het bot vernederd dat het me zeker niet zou verbazen als hij die ideologie van toen en vooral het superioriteitsgevoel m.b.t. die ideologie (wat volgens mij het probleem was) heeft losgelaten.
Het was pas tijdens die laatste paar jaar dat Melkert die nare trekjes kreeg, politici en anderen die hem al wat langer kenden geven aan dat hij voor die tijd prettig in de omgang was.
Het staat buiten kijf dat hij een zeer intelligente man is. Ik vind dat hij de kans moet krijgen. Tijdens het commissiewerk blijkt wel hoe het gaat, als dat naar meer smaakt dan kan hij andere commissies en functies met een hoger profiel krijgen binnen de PvdA.
quote:Op maandag 3 december 2012 15:50 schreef Pietverdriet het volgende:
Maar goed, Eerherstel voor Melkert, dat impliceert dat hij eer had?
Ik snap dat jij meent dat ik op jou reageer, maar ik maak een opmerking over de TTquote:Op maandag 3 december 2012 16:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Zucht.
Heb ik zo'n moeite gedaan om Melkert zijn gedrag te kaderen nadat is uitgelegd dat Melkert bij lange na niet de enige is (maar ja, het is boze, ontevreden, rechtse mensen hun hobby om op linkse politici te schieten) en dan walst Piet er overheen met een opmerking waaruit blijkt dat hij er niets van begrepen heeft. Kom op Piet, jij bent intelligent genoeg om de nuances wel te begrijpen maar je moet het wel willen.
Ja toch? Om het te herstellen moet het er geweest zijn. Een beroepsbestuurder, een carrierepoliticus heeft dat niet, dat zijn Machiavellisten.quote:
Daar maak je weer een assumptie, namelijk dat ik het gelezen heb.,quote:Op maandag 3 december 2012 16:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Als jij mijn verhaaltje had begrepen dan had jij die opmerking niet gemaakt.
Volledig mee eens hoor, vandaar die smilie.quote:Op maandag 3 december 2012 16:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ja toch? Om het te herstellen moet het er geweest zijn. Een beroepsbestuurder, een carrierepoliticus heeft dat niet, dat zijn Machiavellisten.
Als jij anderen hun reacties niet lees reageer dan alsjeblieft niet.quote:Op maandag 3 december 2012 16:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Daar maak je weer een assumptie, namelijk dat ik het gelezen heb.,
Misschien moet je proberen om wat bondiger te zijn.... Ik heb ook grote moeite om door die lappen tekst, die grotendeels uit linkse retoriek bestaan, heen te komen.quote:Op maandag 3 december 2012 17:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als jij anderen hun reacties niet lees reageer dan alsjeblieft niet.
Ik zei dat ik jouw reactie niet lees.quote:Op maandag 3 december 2012 17:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als jij anderen hun reacties niet lees reageer dan alsjeblieft niet.
Triest, niet, dat hij het ook buiten de politiek niet redden kon.quote:Op maandag 3 december 2012 21:25 schreef DeParo het volgende:
Hij kon niet op tegen Pim Fortuyn, gaat hij het nu weer proberen, spijtig.
Waren die Amerikanen niet woedend op hem, nou ja misschien heeft hij het niet helemaal gered, toch wel wat mooie posities hier en daar toegeschoven gekregen.quote:Op maandag 3 december 2012 21:28 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Triest, niet, dat hij het ook buiten de politiek niet redden kon.
Ook dan moet jij maar niet reageren. Een discussie voer je niet met enkele deelnemers die toevallig dezelfde rechtse idealen hebben. Of ben jij enkel op zoek naar bevestiging van jouw eigen meningen, dan moet je niet discussiëren.quote:Op maandag 3 december 2012 20:38 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zei dat ik jouw reactie niet lees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |