Ik hoop het, vondt het echt kut. Squats waren zwaar maar lukte en pendlay rows zit ik te laag met gewicht om het goed te voelen nog. Zie wel dat me rug wat groeit aan de zijkant gelukkig.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:10 schreef Snakey het volgende:
[..]
Misschien heb je gewoon niet je dag. Kan gebeuren.
Tis een kutoefening, that's why. Ik zat gister met dezelfde oefening te kutten op een gewicht wat ik de week ervoor (relatief) makkelijk tilde (of omhoog duwde, wat je wilt).quote:Op woensdag 28 november 2012 17:08 schreef esv7 het volgende:
Is het normaal als je na een paar weken al faalt op starting strength, vandaag deed ik de millitairy press en ik moest 3 x 5 x 30kg maar het laatste setje lukte echt niet.
Dat is normaal. Je bent geen echte-echte beginner meer nu. Vanaf deze periode is het een kwestie van allerlei tools inzetten om door je plateaus heen te breken; dat zal hoe gevorderder je raakt steeds moeilijker gaan, maar dat is ook de lol van krachttraining.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:08 schreef esv7 het volgende:
Is het normaal als je na een paar weken al faalt op starting strength, vandaag deed ik de millitairy press en ik moest 3 x 5 x 30kg maar het laatste setje lukte echt niet.
Je kan beter denken, oh well, morgen beter. Niet al te druk om maken, er is pas iets aan de hand als je langere tijd minder gewicht omhoog krijgt.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:19 schreef esv7 het volgende:
[..]
Ik hoop het, vondt het echt kut. Squats waren zwaar maar lukte en pendlay rows zit ik te laag met gewicht om het goed te voelen nog. Zie wel dat me rug wat groeit aan de zijkant gelukkig.
Ik ben eigenlijk helemaal wel tevreden met de groei. Kan natuurlijk altijd beter en daar ga ik ook voor.
Wel een goede schouder bouwer.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:32 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tis een kutoefening, that's why. Ik zat gister met dezelfde oefening te kutten op een gewicht wat ik de week ervoor (relatief) makkelijk tilde (of omhoog duwde, wat je wilt).
o.a., kan van alles zijn. Geen zorgen. Volgende keer weer proberen, met een mentaliteit van: 'en NU ga ik mijn reps/sets halen'. Niet terugdenken aan dat het mislukte.quote:Op woensdag 28 november 2012 17:38 schreef esv7 het volgende:
Oke, dan zie ik het maandag wel. Kijk even of ik omhoog ga of niet. Maar waar ligt dat dan aan, omdat ik mijn schouders meer heb belast maandag met bankdrukken of iets heel anders?
Voelde mij niet slap ofzo iig.
Lange spieren ook?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:25 schreef 16meter het volgende:
rzenegger lijf... dat hoef ik dus echt niet
gewoon beetje toned en fit, met mooie slanke armen en benen
ja, lange spieren om lenig te blijvenquote:
Tis ook wel lekker als je klaar bent, maar ik stall er ook nog regelmatig op, HATE IT!quote:
Ik ook. Ik kwam redelijk over de 60 kilo, ik zit nu weer vast op 60. Het blijft een haat liefde verhouding.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Tis ook wel lekker als je klaar bent, maar ik stall er ook nog regelmatig op, HATE IT!
Na borst doe ik altijd 1 of 2 oefeningen voor schouders. Dit zijn altijd dumbbell shoulder press, lateral raises of wide grip upright rows. Ik probeer meer te focussen op zijkant schouders, dus minder pressen en meer upright rows. Front raises doe ik nooit.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik doe altijd dumbbell shoulder press, vind ik de lekkerste schouderoefening. Samen met upright row/frontraise superset die ik ook op schouder dag doe. Morgen weer schouders, favoriete dag in de gym.
Supersets zijn sowieso wel fijn, zeker wanneer ik weinig tijd heb maar toch een training inlas.quote:Op woensdag 28 november 2012 18:57 schreef Sapstengel het volgende:
Ik doe altijd dumbbell shoulder press, vind ik de lekkerste schouderoefening. Samen met upright row/frontraise superset die ik ook op schouder dag doe. Morgen weer schouders, favoriete dag in de gym.
Vet man..quote:
Heb ik soms ook wel, trekt bij mij binnen 24 uur meestal weer weg.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Wtf, iemand hier wel eens bloeduitstortingen op z'n armen gehad na een training? Ik zag vanochtend dat ik aan de binnenkant van beide ellebogen 2 plekken met kleine bloeduitstortingen heb.
Had ze vorige week op mijn schouders, rug, kont en benen. Schrok me helemaal de tering...quote:Op woensdag 28 november 2012 20:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Wtf, iemand hier wel eens bloeduitstortingen op z'n armen gehad na een training? Ik zag vanochtend dat ik aan de binnenkant van beide ellebogen 2 plekken met kleine bloeduitstortingen heb.
Nee, dat komt door de HGH.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:53 schreef Tietmans het volgende:
Goedenavond!
Vandaag in de sportschool hoorde ik dat als je vaak buik trainde, dat je er een bolle buik van krijgt.
Is dat waar?
Als je een redelijk hoog vetpercentage hebt zal dat ongetwijfeld zo gaan lijken jah...quote:Op woensdag 28 november 2012 20:53 schreef Tietmans het volgende:
Goedenavond!
Vandaag in de sportschool hoorde ik dat als je vaak buik trainde, dat je er een bolle buik van krijgt.
Is dat waar?
Jah, sowieso.. Als je buik erg hard traint maar je vetpercentage gewoon te hoog blijft gaat je buik ongetwijfeld uitzetten... Gewoon combo van buikvet en spieren.quote:Op woensdag 28 november 2012 21:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, dat komt door de HGH.
Okay maar serieus, het kan wel toch dat het heel iets meer naar voren komt? Als je de anorexia-abs vergelijkt met ontwikkelde abs, die zijn wat dikker dus lijkt je buik misschien ook boller?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |