Je zou in je broek schijten als je die tegenkomtquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Zo zie je eigenlijk goed hoe fucking groot die gasten nou eigenlijk zijn.
[ afbeelding ]
Dat is een pindakaasjunk.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou hem gewoon neer klappen hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:14 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Je zou in je broek schijten als je die tegenkomt
kwestie van hit and run, kan me niet voorstellen dat zo iemand nog normaal kan rennenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:18 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik zou hem gewoon neer klappen hoor.
Ik denk dat die gasten niet snel nokkie gaan hoor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:18 schreef Questular het volgende:
[..]
kwestie van hit and run, kan me niet voorstellen dat zo iemand nog normaal kan rennen
Dat mensen nog serieus op jou ingaan is echt ongelovelijkquote:
ja maat van me curlde laatst 1x te vaak en had opeens zo een smerig schwarzenegger lijf... dat hoef ik dus echt nietquote:
sta je toch nog steeds met 1-0 voor.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:21 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Ik denk dat die gasten niet snel nokkie gaan hoor.
prcs matti daarom doe ik nooit minder dan 15 herhalinge anders ga je voor kracht of massa en dat wil ik niet gwn beetje tonen dat je van die mooie gevormde spieren hebt en niet van die lelijke massa dingenquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:25 schreef 16meter het volgende:
[..]
ja maat van me curlde laatst 1x te vaak en had opeens zo een smerig schwarzenegger lijf... dat hoef ik dus echt niet
gewoon beetje toned en fit, met mooie slanke armen en benen
hoeso niet juicen ik neem altijd mn creatine met vruchtensap anders word het niet opgenomequote:
lol oja xD k ben vandaag ook 4kg masa meer xDDquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:34 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
hoeso niet juicen ik neem altijd mn creatine met vruchtensap anders word het niet opgenome
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:34 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
hoeso niet juicen ik neem altijd mn creatine met vruchtensap anders word het niet opgenome
post van de dagquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:34 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
hoeso lach je is weteschappelijk bewezen zei me mattie diaboks tegen me van yo ja creatine gaat heeft een glucose transporter nodig ofso van die 'wetensgappelijke' termen ik vind t allemaal maar lastig maja iig sowieso met vruchtensapquote:
haha ben jij so iemand die so gay oefening doet me se reet naar achter maar nooit bicepsen treent op machine?xdquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:39 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
hoeso lach je is weteschappelijk bewezen zei me mattie diaboks tegen me van yo ja creatine gaat heeft een glucose transporter nodig ofso van die 'wetensgappelijke' termen maja iig sowieso met vruchtensap
dirty housequote:
wat een nubje bn jy ook he xDquote:
Inderdaad broeder.quote:
quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:40 schreef kevin_ het volgende:
Zijn jullie allemaal aan het puberen? Bel elkaar lekker op met deze onzin.
GAYYYYYYYYYYquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:44 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Inderdaad broeder.
Echte bazen weten van DnB/techno/deep house/progressive trance.
Tevens dit nummer. HNNGGGGGG voice of the gods/10
deze boii begrijptquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:44 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Inderdaad broeder.
Echte bazen weten van DnB/techno/deep house/progressive trance.
Tevens dit nummer. HNNGGGGGG voice of the gods/10
No homo brah.quote:
Wacht, wat, dit is geen SC?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk geen SC?
Luisterd zeker vaak SubLime FMquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[ afbeelding ]
dat is het risico van skinny jeans dragen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:59 schreef esv7 het volgende:
Ik las net in dat topic dat ik mijn benen moet trainen omdat ik dan iedere twee weken nieuwe broek moet kopen, denk dat ik nu ook maar kap.
Er is een verschil tussen SC en bagger.quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:47 schreef 16meter het volgende:
Mocht niet van Sneek. Die wil SPT een beetje schoon houden, ofzo.
Misschien wil ONZ onze SC wel hosten.
ik groei een paar maten per dag... heb ik nu super hoog testosteron ofzo? ik ben idd altyd wel geil en de dametjes kome op me af als honingquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:00 schreef 16meter het volgende:
ja man, als je benen traint groei je een paar maten per week
laat al jaren alles op maat maken
Er zijn hier genoeg gasten die alleen serieus over BB willen praten en geen zin hebben in dat offtopic geouwehoer.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een risicio van een aparte SC is dat hier bijna niet meer gepost gaat worden.
SC is bijna synoniem voor bagger op FOK!.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:05 schreef Snakey het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen SC en bagger.
Eens, het merendeel van de tijd gaat het hier gewoon prima. Ik vind de balans tussen humorposts en kwaliteitsposts prima op het moment.quote:Op dinsdag 27 november 2012 21:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Een risicio van een aparte SC is dat hier bijna niet meer gepost gaat worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |