Nah jah zeg.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:36 schreef StraatSoldaat het volgende:
Werd gisteren wakker met tenniselleboog en doet nog steeds verdomt zeer als ik mn arm strek
Ik heb het al eerder gehad toen is het ook weg gegaan maar het vreemde is dat ik na de training nergens last van had en toen ik wakker werd ineens pijn in mijn elleboog had. Ben ook geen voorstander van trainen met pijnstillers, ben bang dat als ik iets anders verrek dat dan veel minder voel en toch door ga met trainenquote:Op donderdag 29 november 2012 12:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nah jah zeg.
't is niet dat we samen geslapen hebben toch? Maar het lijkt wel besmettelijk.![]()
Diclofenac 2x25mg loop ik nu een week op. Pijn helemaal weg. Totdat ik d'r mee stop denk ik...![]()
Volgens Snakey gaat het niet vanzelf over, maar ik geef het toch ff 2 weken de kans zo.
Overal lees je dat je gewoon kan door trainen/leven om de genezing te bevoorderen, maar je gewoon op moet passen.
Met die dicl lukt dat ook wel, al ben ik bang dat het niet de slimste zet is. Doortrainen met pijnstillers.
Enig idee waardoor het bij jouw ontstaan is?
natuurlijk.quote:
Had nog paar filmpjes van hem gekeken, hij zei ook dat ie idd 14 jaar al traint.quote:Op donderdag 29 november 2012 13:43 schreef 16meter het volgende:
[..]
natuurlijk.
die gozer traint gewoon al hele lang en eet goed.
als je goed je best doet en doorzet is alles mogelijk.
Je moet heel erg oppassen met pijnstillers tijdens je training. Ik raad het eigenlijk ten sterkste af. Je voelt namelijk niet wanneer je te ver gaat waardoor je het misschien alleen maar erger maakt.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:40 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Nah jah zeg.
't is niet dat we samen geslapen hebben toch? Maar het lijkt wel besmettelijk.![]()
Diclofenac 2x25mg loop ik nu een week op. Pijn helemaal weg. Totdat ik d'r mee stop denk ik...![]()
Volgens Snakey gaat het niet vanzelf over, maar ik geef het toch ff 2 weken de kans zo.
Overal lees je dat je gewoon kan door trainen/leven om de genezing te bevoorderen, maar je gewoon op moet passen.
Met die dicl lukt dat ook wel, al ben ik bang dat het niet de slimste zet is. Doortrainen met pijnstillers.
Enig idee waardoor het bij jouw ontstaan is?
Godverdomme gast. Ga zo door en je bent weer net zoals iedereen. Je vriendin zal je dumpen door je zelf medelijden en je wordt een echte Amerikaanse papzak.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:36 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Motivatielevel: 2
bf flink omhoog sinds de zomer, en vind dat ik er niet eens meer uitzie alsof ik lift![]()
Lastig om het weer op te pakken nu
Je moet je denken omdraaien. Dit zou juist extra motivatie moeten zijn om aan de slag te gaan.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:36 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Motivatielevel: 2
bf flink omhoog sinds de zomer, en vind dat ik er niet eens meer uitzie alsof ik lift![]()
Lastig om het weer op te pakken nu
ongekookt. water heeft nauwelijks voedingswaardequote:Op donderdag 29 november 2012 14:02 schreef -Menn0- het volgende:
Als ergens de voedingswaarden staan van pasta/rijst is dat dan het aantal gram dan gekookt of ongekookt?
Haha ja ik weet het en ken het artikel. Soms 'lijkt' het gewoon beter.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind het frappant dat juist Y_B ermee komt, want Menno Henselmans heeft ook een vrij duidelijke mening over stretchen:
http://mennohenselmans.com/stretching-is-b-s/
Denk dat dynamisch strechen voor je workout (zoals Stereo dat beschreef dus specifiek voor die doelgroep) vooral beter lijkt omdat je dan je gewrichten een beeetje los maakt?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha ja ik weet het en ken het artikel. Soms 'lijkt' het gewoon beter.
Ja maar 100 gram ongekookte pasta zet is gekookt 200 gram pasta. Dus meet je het gewicht voor of na het koken.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:04 schreef MrGuma het volgende:
[..]
ongekookt. water heeft nauwelijks voedingswaarde
Ja altijd dikke imaginary lat sindrome en dan zijn het natuurlijk van die bicep warriors die gewicht boven form kiezenquote:Op donderdag 29 november 2012 14:25 schreef Questular het volgende:
Gisteren heb ik vanaf een bankje gefacineerd gekeken naar het alpha mannetjes gedrag wat je overduidelijk ziet zodra (jonge) mannen in groepjes gaan sporten. Automatisch komen de armen verder van het lichaam te staan, de borst gaat vooruit, de buik wordt ingehouden, de sterke verhalen worden verteld en wat het belangrijste van allemaal is: vooral niet onderdoen als iemand anders meer kilo's aan de stang hangt.
Dus er komt ineens magisch voor 100gr aan voedingswaarde bij? Terwijl het enige wat je toevoegt water is? Dus gewoon de 100gr voor het koken wegen.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:15 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja maar 100 gram ongekookte pasta zet is gekookt 200 gram pasta. Dus meet je het gewicht voor of na het koken.
bijv 100 gram pasta heeft 20 gram eiwitten (lul maar wat) is dat dan 100 gram gekookt of 100 ongekookt.
Dat zijn wannabe alpha's.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:25 schreef Questular het volgende:
Gisteren heb ik vanaf een bankje gefacineerd gekeken naar het alpha mannetjes gedrag wat je overduidelijk ziet zodra (jonge) mannen in groepjes gaan sporten. Automatisch komen de armen verder van het lichaam te staan, de borst gaat vooruit, de buik wordt ingehouden, de sterke verhalen worden verteld en wat het belangrijste van allemaal is: vooral niet onderdoen als iemand anders meer kilo's aan de stang hangt.
Afhankelijk van het tabelletje waarnaar je kijkt, staat het erbij of die 100 gram voor ongekookt of gekookte pasta is.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:15 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ja maar 100 gram ongekookte pasta zet is gekookt 200 gram pasta. Dus meet je het gewicht voor of na het koken.
bijv 100 gram pasta heeft 20 gram eiwitten (lul maar wat) is dat dan 100 gram gekookt of 100 ongekookt.
Ik denk dat hij zich afvraagt of de voedingswaarden worden weergegeven voor 100 gram gekookt of 100 gram ongekooktquote:Op donderdag 29 november 2012 14:41 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Dus er komt ineens magisch voor 100gr aan voedingswaarde bij? Terwijl het enige wat je toevoegt water is? Dus gewoon de 100gr voor het koken wegen.
Je snapt het niet... 100 gram gekookte pasta is minder pasta dan 100 gram ongekookte ivm water opname. Mijn vraag was dus hoe meten ze het af, voor of na het koken?quote:Op donderdag 29 november 2012 14:41 schreef MrGuma het volgende:
[..]
Dus er komt ineens magisch voor 100gr aan voedingswaarde bij? Terwijl het enige wat je toevoegt water is? Dus gewoon de 100gr voor het koken wegen.
Ik doe het via die app van FatSecret, daar staat het helaas niet bij. Maar dan maar even via internet opzoeken.quote:Op donderdag 29 november 2012 14:43 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Afhankelijk van het tabelletje waarnaar je kijkt, staat het erbij of die 100 gram voor ongekookt of gekookte pasta is.
Als het er niet bij staat, is de site ruk, en kun je het beste een andere site nemen.
Preciesquote:Op donderdag 29 november 2012 14:44 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zich afvraagt of de voedingswaarden worden weergegeven voor 100 gram gekookt of 100 gram ongekookt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |