Ik train m'n biceps vaak helemaal tot pulp; heb dan soms een kleine blauwe plek hier of daar. Poep gebeurt, niet druk om maken.quote:Op woensdag 28 november 2012 20:42 schreef ElDinosaur het volgende:
Wtf, iemand hier wel eens bloeduitstortingen op z'n armen gehad na een training? Ik zag vanochtend dat ik aan de binnenkant van beide ellebogen 2 plekken met kleine bloeduitstortingen heb.
Best mooi lichaam. Kan je toch nog aardig groot worden zo naturel.quote:
Kan best, ik zie er ook zo uit en ik gebruik geeneens creatine.quote:
Hey hallo!quote:Op woensdag 28 november 2012 20:53 schreef Tietmans het volgende:
Goedenavond!
Vandaag in de sportschool hoorde ik dat als je vaak buik trainde, dat je er een bolle buik van krijgt.
Is dat waar?
wizard ^quote:Op woensdag 28 november 2012 21:06 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Nee, dat komt door de HGH.
Okay maar serieus, het kan wel toch dat het heel iets meer naar voren komt? Als je de anorexia-abs vergelijkt met ontwikkelde abs, die zijn wat dikker dus lijkt je buik misschien ook boller?
Of dat goed is kort voor tijdens of net na je workout zijn de meningen over verdeeld.quote:Op donderdag 29 november 2012 01:01 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nice dit. Wie stretcht zich uitgebreid voor elke workout? Ik moet het ook echt gaan doen maar ik vind altijd dat het zoveel tijd kost.
Heel veel mensen trainen alleen hun rectus abdominis (crunches) en krijgen daardoor inderdaad een wat naar voren staande buik. Dit probleem wordt alleen maar erger als je ook nog eens een diastasis hebt ('gat' tussen je abs).quote:Op woensdag 28 november 2012 20:53 schreef Tietmans het volgende:
Goedenavond!
Vandaag in de sportschool hoorde ik dat als je vaak buik trainde, dat je er een bolle buik van krijgt.
Is dat waar?
Kijk de docu ''Supersize me'' of ''I want to look like that guy''.quote:Op donderdag 29 november 2012 07:45 schreef Pastapipos het volgende:
Hebben jullie nog een idee voor een BB gerelateerd sectorwerkstuk? Ik wil graag een onderwerp in deze richting, maar ik heb geen idee wat precies. En t is geen verkapte huiswerk post ik vraag meer om inspiratie:)
Iets over de ongezonde voeding in t Westen lijkt me wel wat op zich, ik ga er vandaag even over nadenken hoe ik dat in een titel/hoofdvragen ga verdelenquote:Op donderdag 29 november 2012 07:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kijk de docu ''Supersize me'' of ''I want to look like that guy''.
Kan over BB gaan maar ook over een meer bewuste voedingskeuze.
idd. of specifiek over BB-voeding/supplementenquote:Op donderdag 29 november 2012 07:51 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Iets over de ongezonde voeding in t Westen lijkt me wel wat op zich, ik ga er vandaag even over nadenken hoe ik dat in een titel/hoofdvragen ga verdelen
Volgens mij is het wel redelijk vastgesteld dat statische stretches voor je oefening (dus de klassieke rek en strek oefeningen) juist de blessurekans vergroot en bovendien je maximale kracht omlaag haalt.quote:Op donderdag 29 november 2012 01:42 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Of dat goed is kort voor tijdens of net na je workout zijn de meningen over verdeeld.
Ik raad je het echter af. Of doe het apart op een losse dag.
Ik heb altijd geleerd NA je workout te stretchen. Dit omdat je dan warm bent en minder kans op blessures hebt.quote:Op donderdag 29 november 2012 01:42 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Of dat goed is kort voor tijdens of net na je workout zijn de meningen over verdeeld.
Ik raad je het echter af. Of doe het apart op een losse dag.
Er is trouwens ook een documentaire Supersize She. Gaat wel over BB maar is niet ieders smaak...quote:Op donderdag 29 november 2012 07:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kijk de docu ''Supersize me'' of ''I want to look like that guy''.
Kan over BB gaan maar ook over een meer bewuste voedingskeuze.
Je moet altijd een legday doen poesje.quote:Op donderdag 29 november 2012 10:28 schreef Ethanolic het volgende:
Hoef gelukkig geen benen trainen. Zo een sessie soccersquash dus mijn legday is gedaan.
Sommige mensen hebben idd. een soort beenchromosoompje extra o.i.d.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:01 schreef Questular het volgende:
Ik train al maanden mijn benen nauwelijks, en nog steeds zijn ze qua spieromvang veel verder dan mijn bovenlichaam.
Waarom niet? Zou altijd benen trainen al is het maar zodat je je cns traint. Wat uiteindelijk het trainen van je boven lichaam ten goede komt.quote:Op donderdag 29 november 2012 12:01 schreef Questular het volgende:
Ik train al maanden mijn benen nauwelijks, en nog steeds zijn ze qua spieromvang veel verder dan mijn bovenlichaam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |