SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
Wel jammer dat er geen blote tetten gepost mogen worden. Die mannen in de OP staan immers ook in hun blote tetten, en die zijn groter dan de gemiddelde vrouwentetten.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
quote:
Roger found it hard to make friends with the other penguins. Probably because he was a total cunt.![]()
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Ja inderdaad. Vind sowieso alles wat naar koffie smaakt smerig, behalve koffie zelf dan.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:36 schreef Jahr00n het volgende:
Heilige stront wat is die cappuccino whey ranzig. Stond bijna te nekken in de gym.![]()
http://www.guydroog.com/2(...)e&action_object_map={%22497308263635324%22%3A457469030955284}&action_type_map={%22497308263635324%22%3A%22og.likes%22}&action_ref_map=[] Artikeltje over voeding etc. met Menno Henselmans.![]()
Goede oefening voor je abs hoor?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:05 schreef spierbal het volgende:
Is dit echt een oefening?
[ afbeelding ]![]()
ja, das voor als je autogordel niet meer om je heen past.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:05 schreef spierbal het volgende:
[ afbeelding ]![]()
zo goeie dag zeg.quote:
af en toe snap ik het niet meer hoor.
Dat lichaamsgewicht en dan die squat.
All leggs bij die gast, dat wel.
Hij heeft i.i.g. de korsten op z'n schenen van het deadliften![]()
![]()
![]()
Boingquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:05 schreef spierbal het volgende:
[ afbeelding ]
Zie ook wel eens mensen in mijn gym oefeningen doen met vrije gewichten waarbij het moment echt diagonaal op de zwaartekracht staat. Ziet er altijd raar uit.Confidence through competence![]()
je bedoelt front raizes? staant deze oefening dus.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Boing
Zie ook wel eens mensen in mijn gym oefeningen doen met vrije gewichten waarbij het moment echt diagonaal op de zwaartekracht staat. Ziet er altijd raar uit.![]()
Ja idd, maar of het moest een fout zijn, of hij heeft hier opgetraind, anders kan ie niet in een x dat gewicht doenquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Boing
Zie ook wel eens mensen in mijn gym oefeningen doen met vrije gewichten waarbij het moment echt diagonaal op de zwaartekracht staat. Ziet er altijd raar uit.
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)![]()
Nee, front raises maak je idd correct gebruik van de zwaartekrachtquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:13 schreef RaymondK het volgende:
[..]
je bedoelt front raizes? staant deze oefening dus.
Ik heb ooit iemand met twee dumbbels op het incline bankje zien liggen, en vervolgens dan een military Arnold press zien doen - dus in het verlengde van zijn eigen lichaam, met een rare draai erin.
Dat was raar.
Confidence through competence![]()
haha. denk dat als je aan hem vroeg welke spiergroep die dan trainde op dat moment dat i zou zeggen dat i z'n rotator cuff aan het uithollen was.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nee, front raises maak je idd correct gebruik van de zwaartekracht
Ik heb ooit iemand met twee dumbbels op het incline bankje zien liggen, en vervolgens dan een military Arnold press zien doen - dus in het verlengde van zijn eigen lichaam, met een rare draai erin.
Dat was raar.![]()
Ik maak mijn profielwerkstuk trouwens over schouderblessures. Heerlijk, lullen over spieren als de infraspinatus, subscapularis, functie aangeven etc.helpt mezelf natuurlijk ook al in het trainen.
![]()
Dat is bijzonder interessant.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:25 schreef Bendoe het volgende:
Ik maak mijn profielwerkstuk trouwens over schouderblessures. Heerlijk, lullen over spieren als de infraspinatus, subscapularis, functie aangeven etc.helpt mezelf natuurlijk ook al in het trainen.
![]()
Misschien kun je het blessure stukje wat ik geschreven heb (zie OP) corrigeren/afschieten.![]()
Nodig mij uit, laat ik mijn litteken zien allesquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:25 schreef Bendoe het volgende:
![]()
E&M met Bewegen, sport en maatschappij als keuzevak. Ik maak het met een honkballer die in jong oranje zit, en al veel weet i.v.m. Gooien. En dan specifiek in de sport honkbal.quote:![]()
Ik zal het meenemenquote:Op dinsdag 27 november 2012 16:28 schreef RaymondK het volgende:
[..]
Dat is bijzonder interessant.![]()
Misschien kun je het blessure stukje wat ik geschreven heb (zie OP) corrigeren/afschieten.Hoe kwam dat ook al weer?quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:29 schreef Weissman het volgende:
[..]
Nodig mij uit, laat ik mijn litteken zien alles
Ga nu trainen btw. Gister enorm verkouden, nu gaat het beter.![]()
Iemand hier ervaring mee?
Heb het eerder al eens gezien op een buitenlandse site... is die dosering van 10gram creatine niet wat hoog?YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik zou het gewoon nemen 3.4 pond spier in een week kun je niet laten liggen.quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:37 schreef ManageTheAnger het volgende:
Iemand hier ervaring mee?
Heb het eerder al eens gezien op een buitenlandse site... is die dosering van 10gram creatine niet wat hoog?![]()
Verdubbel de dosis en krijg 6.8 pond spier d'rbij!quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon nemen 3.4 pond spier in een week kun je niet laten liggen.![]()
quote:Vergroot je spierkracht - CellTech vergroot significant de kracht in bankdrukken, bench press en biceps curl.Wat.
![]()
Heb net zelf Whey Perfection besteld.
Had hiervoor Muscle and Diet pack... 9 pillen per dag (voor degene die zich het herinneren)
Ben tijdje gestopt, en ben 3 kilo kwijtgeraakt
Dus nu maar weer vol aan de bak ermee!
No pain, no gain!
(afijn straks sta ik in de sportschool na 5 minuten al te puffen.... maar goed...)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 16:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon nemen 3.4 pond spier in een week kun je niet laten liggen..
Ik dacht in een ander topic al bij onderstaande post WTF dat meent hij toch niet.quote:Op dinsdag 27 november 2012 14:23 schreef Jahr00n het volgende:
Ach meid, je moet wel blijven genieten hoor. Een tompoes of zakkie chips bij de film savonds kan echt geen kwaad.Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.![]()
Alleen bij die. Logisch toch.quote:Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.![]()
quote:Op dinsdag 27 november 2012 17:08 schreef 16meter het volgende:
[..]
sinds ik cell tech met bankdrukken en bench press combineer maak ik de gains van m'n leven![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: