quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb net weer gezwommen, Ranomi niet gezien, maar wel een paar goddelijke lichamen van mannelijke profs
Heb jij ook een beetje een geil lichaam dan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 20:25 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb net weer gezwommen, Ranomi niet gezien, maar wel een paar goddelijke lichamen van mannelijke profs
Neequote:Op dinsdag 27 november 2012 20:29 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb jij ook een beetje een geil lichaam dan?
No It hasn't happened... Yetquote:
Misschien ooitquote:Op dinsdag 27 november 2012 20:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Gewoon linkje in DM, met kleren aan. Hop Hop!
Niet op een ander onderwerp gaanquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:15 schreef TheVulture het volgende:
Die Earthflight documentaire op Ned 1 nu![]()
![]()
Als Pat en jij elkaar nu foto's toesturen is het opgelostquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet op een ander onderwerp gaan
ow, je mag best een foto van me als jij een terugstuurtquote:Op dinsdag 27 november 2012 21:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als Pat en jij elkaar nu foto's toesturen is het opgelost
quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind jullie lief maar hoef er geen beeldmateriaal van
Wáárvan?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:01 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind jullie lief maar hoef er geen beeldmateriaal van
Van julliequote:
Hebben jullie het nu over mij?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Inderdaad, nu blijkt 'ie dik en naar te zijn![]()
Dat denk ik wel. Of op z'n mist kaal of zo.quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Inderdaad, nu blijkt 'ie dik en naar te zijn![]()
Van boven of van onder?quote:Op dinsdag 27 november 2012 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat denk ik wel. Of op z'n mist kaal of zo.
Ja ik hou er ook niet vanquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
Geluktquote:Op woensdag 28 november 2012 12:45 schreef PatriQue89 het volgende:
14.00-15.00 rijles, terwijl ik om 16.00 uur moet werken... ik moet echt om 15.00 in de trein zitten![]()
KLoptquote:Op woensdag 28 november 2012 19:51 schreef Lutte het volgende:
Ook weer thuis... Opgewarmde spaghetti smaakt naar plastic
Die moet je ook vers eten.quote:Op woensdag 28 november 2012 19:51 schreef Lutte het volgende:
Ook weer thuis... Opgewarmde spaghetti smaakt naar plastic
Ik ga om acht uur geen spaghetti meer koken schatquote:Op woensdag 28 november 2012 19:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Die moet je ook vers eten.
Eigenlijk alleen beetje groente enzo smaakt nog lekker met opwarmen
valt me nu weer tegen van jequote:Op woensdag 28 november 2012 19:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ga om acht uur geen spaghetti meer koken schatDie drie sliertjes die ik eet is de moeite niet waard
quote:Op woensdag 28 november 2012 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
gottegot...
Ik ben gesloopt...
Moet nog tas inpassen voor morgen en vrijdag, want ik slaap bij liefjeeee
Gezelluuuugquote:Op woensdag 28 november 2012 21:15 schreef PatriQue89 het volgende:
gottegot...
Ik ben gesloopt...
Moet nog tas inpassen voor morgen en vrijdag, want ik slaap bij liefjeeee
ik ben ook uit bed gevallen, of was het nou opstaanquote:Op donderdag 29 november 2012 06:34 schreef Renesite het volgende:
Ik ook een keer. Dacht uit bed te vallen.
...op je hoofdquote:Op donderdag 29 november 2012 06:45 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben ook uit bed gevallen, of was het nou opstaan
gekke moederquote:Op donderdag 29 november 2012 07:51 schreef PatriQue89 het volgende:
Nog geen 1x verslapen deze week... Whoehoe.
Wel mn handschoenen vergeten. Dat wordt koud straks van het station naar school op de fiets.
Tevens dacht ik dat school mij belde.. Nummer leek er heel erg op dus dacht YES eerste leraar is ziek.. Dat zou betekenen dat ik de eerste 3 uren vrij zou zijn. Helaas.. Het was mn moeder die dr mobiel vergeten was
Zo bekend ditquote:Op donderdag 29 november 2012 06:50 schreef Renesite het volgende:
Nah, ik draaide me om en dacht te vallenDus stak mijn arm uit en dacht in onbalans te liggen
Hier in Deutschland nicht ja!quote:
De muts over hun oren trekkenquote:Op donderdag 29 november 2012 09:01 schreef TheVulture het volgende:
Hard blatende breezermutsen in de trein
Gewoon schoppen!quote:Op donderdag 29 november 2012 09:01 schreef TheVulture het volgende:
Hard blatende breezermutsen in de trein
Zal wel weer bij zoiets vaags blijven.quote:Op donderdag 29 november 2012 09:17 schreef Crazy-M het volgende:
F1 seizoen voorbij, maar de strijd tussen wereldkampioenschap gaat nog even door.
Ferrari denkt er over om Vettel aan te klagen.
Geen idee, dat is het probleem. Enorme hoofdpijn, echt niet normaal meer gewoon, maar ik heb alles wat het zou kunnen zijn geëlimineerd en alsnog hoofdpijn.quote:
Dat is kutquote:Op donderdag 29 november 2012 19:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Geen idee, dat is het probleem. Enorme hoofdpijn, echt niet normaal meer gewoon, maar ik heb alles wat het zou kunnen zijn geëlimineerd en alsnog hoofdpijn.
Jup.. Zijn voort bijna standaard en dat wil ik nietquote:Op donderdag 29 november 2012 19:52 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat is kut.
Asprientje heb je vast en zeker al ingenomen?
Dat zou het meest logische zijn aangezien ik het vorig jaar ook veel heb gehad (niet zo erg), maar heb er afgelopen maand helemaal geen last van gehad en die stage was fysiek en mentaal nog veel intensiever.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Fakkk Lutje, wat een ellende.Misschien te maken met de intensieve eerste maanden op de uni? Je brains maken overuren.
Dus dat... Zou best kunnen. En ook daarnaast ben je continue bezig.quote:Op donderdag 29 november 2012 19:58 schreef -Vaduz- het volgende:
Fakkk Lutje, wat een ellende.Misschien te maken met de intensieve eerste maanden op de uni? Je brains maken overuren.
Ik weet het gewoon niet.. Symptomen van clusterhoofdpijn, ook enorme druk op ogen en holtes namelijk.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:14 schreef MissJ het volgende:
Aww Lutte... wat een kutzooi zeg!![]()
Is het niet een soort van migraine ofzo?
In den beginne hadden ze een goede reden (inhalen in gele sector)quote:Op donderdag 29 november 2012 11:27 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zal wel weer bij zoiets vaags blijven.
Lees dit maar even:quote:
quote:Op donderdag 29 november 2012 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon niet.. Symptomen van clusterhoofdpijn, ook enorme druk op ogen en holtes namelijk.
Toch maar naar de huisarts, ik ben 'm nu een stap voor omdat ik weet hoe hij zijn consult doet en dat hij het op psychisch af gaat schuiven dus kan me voorbereiden.
Tot die tijd rustig aan doen jaEn veel paracetamollen
ja goed, naar de huisarts! En goed ook dat je voorbereid bent dat hij het niet gaat afschuiven op psychische toestanden.quote:Op donderdag 29 november 2012 20:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon niet.. Symptomen van clusterhoofdpijn, ook enorme druk op ogen en holtes namelijk.
Toch maar naar de huisarts, ik ben 'm nu een stap voor omdat ik weet hoe hij zijn consult doet en dat hij het op psychisch af gaat schuiven dus kan me voorbereiden.
Tot die tijd rustig aan doen jaEn veel paracetamollen
eeeeeh glad?quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:27 schreef PatriQue89 het volgende:
Rijles zo.. Het is glad.. I do not like.
Gisteren sneeuwde het bij hem, dus ik denk Rusland.quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eeeeeh glad?
waar zit jij dan ergens, noordpool?
quote:Op vrijdag 30 november 2012 08:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
eeeeeh glad?
waar zit jij dan ergens, noordpool?
tjah, hier was het echt niet glad, en dan moet ik toch een heel stuk rijden naar mn werk, dus praat zeker niet over lokaalquote:
zal kunnen iddquote:Op vrijdag 30 november 2012 08:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gisteren sneeuwde het bij hem, dus ik denk Rusland.
und ?quote:
Nederlands Spreken: 7.5quote:
Wow! Fakking nicequote:Op vrijdag 30 november 2012 13:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nederlands Spreken: 7.5
Nederlands Schrijven: 7.0
Engels Schrijven 9.6
Project: Voldoende
Inleiding recht: 7.5
Archiveren: 8.7
Organisatie: 8.6
Methodische Beroepsvorming: 6.0
Sociale Zekerheid: 9.3
Wiequote:Op vrijdag 30 november 2012 12:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Je plaatje heeft wel wat weg van Kalila van sytycd, Benny.
nicequote:Op vrijdag 30 november 2012 13:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Engels Schrijven 9.6
Danseres die nu nog in het programma zit.quote:
Wat goed!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Engels Schrijven 9.6
Goed!quote:Op vrijdag 30 november 2012 13:26 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Engels Schrijven 9.6
Ben gestopt! Het was het niet helemaal en ook wat persoonlijke zorgen, ik voelde me lichamelijk niet goed, ik stortte in.quote:
En hoe is het met jou?quote:
Goedquote:
Oh. Jammer!quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben gestopt! Het was het niet helemaal en ook wat persoonlijke zorgen, ik voelde me lichamelijk niet goed, ik stortte in.Maar voel me nu wat beter!
quote:Op vrijdag 30 november 2012 17:16 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben gestopt! Het was het niet helemaal en ook wat persoonlijke zorgen, ik voelde me lichamelijk niet goed, ik stortte in.Maar voel me nu wat beter!
Jaa, nu loop ik bij de fysio, en ik voel me al heel wat beter, mentaal ook! Dus eerst wil ik beter worden enzo en dan zien we wel weer verder.quote:
Yolo!quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha... was ik net chocolade aan het smelten voor popcakes...
Ruik ik iets branderigs dus dacht... oh, moet snel van het vuur af, begint aan te branden... Bleek het mijn theedoek te zijn waarmee ik de schaal vasthield(want heet)..Ik wapperen, homo dat ik ben
Werd alleen maar erger.. Op de grond gegooid en in 1 x uitgestampt, zonder schoen aan!
![]()
quote:Op vrijdag 30 november 2012 18:10 schreef PatriQue89 het volgende:
Haha... was ik net chocolade aan het smelten voor popcakes...
Ruik ik iets branderigs dus dacht... oh, moet snel van het vuur af, begint aan te branden... Bleek het mijn theedoek te zijn waarmee ik de schaal vasthield(want heet)..Ik wapperen, homo dat ik ben
Werd alleen maar erger.. Op de grond gegooid en in 1 x uitgestampt, zonder schoen aan!
![]()
Gayquote:Op vrijdag 30 november 2012 18:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn moeder dacht dat ik omviel toen ik stampte
quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:35 schreef iBenny het volgende:
Alle cijfers voor het eerste blok binnen... 9.4 gemiddeld
Gaaf!quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:43 schreef iBenny het volgende:
Volgende week geef ik de docenten les...
Had beter gekund!quote:Op vrijdag 30 november 2012 19:35 schreef iBenny het volgende:
Alle cijfers voor het eerste blok binnen... 9.4 gemiddeld
Uh jaquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
yup, had gekund...
..klinkt het stom als ik zeg dat ik het te hoog vind?
Bennyquote:Op vrijdag 30 november 2012 19:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
yup, had gekund...
..klinkt het stom als ik zeg dat ik het te hoog vind?
het gaat er mij vooral om dat het 9s en 10en zijn. Dat zou betekenen dat ik het "perfect" doe en in principe boven de stof uit stijg. En ik kan veel commentasr geven over mijn werk en zelfs het beste nog onderuit halen omdat ik het zelf ben, maar ik kan je vertellen... Geen van de 2 bovengenoemde punten is mijn werk.quote:
heet dat niet tegenwoordig Skypequote:Op vrijdag 30 november 2012 19:58 schreef Renesite het volgende:
Patrick kom es op de microsoft messenger
Alleen afgeronde cijfersquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:15 schreef Renesite het volgende:
60 MBO credits!!!
26-01-2010! 5,5 op bestuurskunde
Ik nietquote:Op vrijdag 30 november 2012 20:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Alleen afgeronde cijfersEen zeven of een acht dus, of een acht of negen. Daardoor zijn er vaak mensen die hetzelfde cijfer hadden (alles tussen de 6,5 en 7,5 wordt ten slotte een zeven)) maar de een vijftien vragen meer goed had. Dat is kut ja.
die ga ik ook kijken denk ik! Nog niet gezien.quote:
Kssst!quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Bohhh warmmm... Rene heb de kaggel aan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leggur!quote:Op zaterdag 1 december 2012 17:38 schreef PatriQue89 het volgende:
Bohhh warmmm... Rene heb de kaggel aan
hier ook voor de helft.quote:
Haha, ik keek er ook naar. Wat een drama, vooral die Russische met gewoon hele uithalen exact hetzelfde als Euphoria.quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:42 schreef iBenny het volgende:
Het junior songfestival is een grote Euphoria-ripoff geworden
Het zat echt heel slecht in elkaar allemaalquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:21 schreef JRRY het volgende:
[..]
Haha, ik keek er ook naar. Wat een drama, vooral die Russische met gewoon hele uithalen exact hetzelfde als Euphoria.
Maar je kan ook niet van die kinderen verwachten dat ze unieke liedjes schrijven. Alles wat kinderen schrijven is beinvloed door grote hits die ze zelf kennen.
Tja. Ondanks dat die Rusmeisje Loreen na-aapte vond ik haar vocaal toch wel veeeel beter.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het zat echt heel slecht in elkaar allemaal. Maar wel een terechte winnares
Mwoah...quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Tja. Ondanks dat die Rusmeisje Loreen na-aapte vond ik haar vocaal toch wel veeeel beter.
Ik was zo fan van haar 'toen'quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die moeten ze volgend jaar sturen!
..naar de volwassengedoe dan
Anouk heb ik wel vertrouwen in ja. Daarna doen we Laurrhie en daarna doen we Kim-Lian maar.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:41 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die moeten ze volgend jaar sturen!
..naar de volwassengedoe dan
Laurrhiequote:Op zaterdag 1 december 2012 22:42 schreef JRRY het volgende:
[..]
Anouk heb ik wel vertrouwen in ja. Daarna doen we Laurrhie en daarna doen we Kim-Lian maar.
Houden Oostblokkers van dikke tetten?quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:49 schreef JRRY het volgende:
[..]
Jawel
Ze is echt supergoed, dat heeft ze wel in de battle bewezen.
Hmm nee ze houden van licht, grijs, grauw en chagrijnigheid heb ik altijd het idee. Daar horen dikke tetten niet bij, die zijn wel gezellig.quote:Op zaterdag 1 december 2012 22:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Houden Oostblokkers van dikke tetten?
Hahahaquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:51 schreef JRRY het volgende:
[..]
Hmm nee ze houden van licht, grijs, grauw en chagrijnigheid heb ik altijd het idee. Daar horen dikke tetten niet bij, die zijn wel gezellig.
Ik zou haar zo hard raken hè. Ze heeft zo'n lekker ijzige uitstraling, brrquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik noem haar altijd Eva Jellinek
ik denk dat mijn thermometer gelijk bevriestquote:Op zaterdag 1 december 2012 22:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zou haar zo hard raken hè. Ze heeft zo'n lekker ijzige uitstraling, brr
waarom...quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op een bepaalde manier vind ik dit een redelijk achterbakse opmerking
Voor het songfestival, jaquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:03 schreef JRRY het volgende:
Volgend jaar stuur ik m'n zusje erop af.
Okequote:Op zaterdag 1 december 2012 23:11 schreef Symphonic het volgende:
De vraag waarom staat nog steeds open...
'Wat was er eerder, de kip of het ei?' ook. Heb jij nog verhelderende theorien?quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:11 schreef Symphonic het volgende:
De vraag waarom staat nog steeds open...
quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Wat was er eerder, de kip of het ei?' ook. Heb jij nog verhelderende theorien?
het eiquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
'Wat was er eerder, de kip of het ei?' ook. Heb jij nog verhelderende theorien?
Het ei dus xDquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:30 schreef JRRY het volgende:
[..]
De kip als we de Bijbel moeten geloven.
er waren al eieren toen er nog geen sprake was van een kipquote:Op zaterdag 1 december 2012 23:37 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nee, want zonder een kip bestaat er geen ei. God 'schiep' toch ook de mens ipv het zaadje.
Shit ik zat in m'n hoofd met kippeneieren. Klopt, dan heb je gelijk.quote:Op zaterdag 1 december 2012 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
er waren al eieren toen er nog geen sprake was van een kip
Je bent creatief zat!quote:Op zondag 2 december 2012 18:28 schreef Lutte het volgende:
Sinterklaasgedicht schrijvenDat begint met: oh nog een maand en dan is het oh nog twee weken dan oh het is donderdag. Oeps!
nogal, had wel rekening gehouden dat er ijs op de auto zou zitten.quote:
viel hier wel meequote:Op maandag 3 december 2012 06:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nogal, had wel rekening gehouden dat er ijs op de auto zou zitten.
maar dat het er zo stevig op zat
Was blij dat na een minuut of 2 de verwarming van de auto mee ging helpen
Omgquote:Op maandag 3 december 2012 08:12 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil opzich langs de starbucks zo.. Maar dan kom ik te laat op school... Maar je mag het 1ste uur 10 minuten te laat komen..
Twijfellllll
geef me een uurtjequote:Op maandag 3 december 2012 11:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Een sollicitatiebrief schrijven en een cv voor school.. en daar gewoon tot na de kerstvakantie de tijd voor hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |