Ongelooflijk dat ze dit soort figuren blijven vinden.quote:Op maandag 26 november 2012 22:30 schreef rubbereend het volgende:
wat een geweldig programma is het toch
die gaat de pan inquote:Op maandag 26 november 2012 22:32 schreef gebruikersnaam het volgende:
benieuwd of die ouwe na de uitzending wel naar de koe omkijkt
Een seizoenskaart voor AGOVV?quote:Op maandag 26 november 2012 22:39 schreef Spockjuh_ het volgende:
ergste is nog wel dat ik daar vlak bij zat met mijn goede gedrag en seizoenkaart die avond. Gast zit daar nooit maar speciaal voor tv ff het beste plek gezocht. Wat was dat een beschamende avond.....
Dat moet Liesbeth doen, die is huisvrouw!quote:
Heerlijk relaxed tochquote:Op maandag 3 december 2012 22:09 schreef Adelante het volgende:
ik ben altijd weer verbaasd dat er echt mensen zijn die zo'n leven hebben.
Zelfde gozer als Passie in de Polder toch?quote:Op maandag 3 december 2012 22:09 schreef Grifte het volgende:
Die interviewer trollt zo hard he, wat een bazenbaan lijkt me zoiets
Het zijn gewoon fokkers, maar deze komen wel buitenquote:Op maandag 3 december 2012 22:09 schreef Grifte het volgende:
Die interviewer trollt zo hard he, wat een bazenbaan lijkt me zoiets
Het is de lul die VI nodig had bij de televizierring uitreiking.quote:Op maandag 3 december 2012 22:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zelfde gozer als Passie in de Polder toch?
Dan ken je Dingeman nietquote:Op maandag 3 december 2012 22:12 schreef zoekeenleven het volgende:
Geen enkele man op de hele fucking wereld wil die lelijke pad aanraken
Dingeman wel.quote:Op maandag 3 december 2012 22:12 schreef zoekeenleven het volgende:
Geen enkele man op de hele fucking wereld wil die lelijke pad aanraken
quote:Op maandag 3 december 2012 22:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
dit is toch één grote bonk erotiek?
Ewout, hij heeft een naam.quote:Op maandag 3 december 2012 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
"En wat is de reden van deze actie?"
Wat een eindbaas de interviewer.
Als het een vrouw van 45 zou zijn.quote:Op maandag 3 december 2012 22:15 schreef Van_Poppel het volgende:
Liesbeth heeft op zich wel een lief gezicht.
Götze?quote:
Omdat die wijven elke dag langslopen.quote:Op maandag 3 december 2012 22:24 schreef tralalala het volgende:
Waarom heeft iedereen daar de gordijnen dicht?
Wat zou jij doen als zo'n dikke trol in een RKC-shirt langs zou lopen?quote:Op maandag 3 december 2012 22:24 schreef tralalala het volgende:
Godverquote:Op maandag 3 december 2012 22:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat die wijven elke dag langslopen.
Je wilt niet zien waar je woont daarquote:Op maandag 3 december 2012 22:24 schreef tralalala het volgende:
Wij hebben bij het team ook een Ewout die niet helemaal 100 is en we noemen hem digitaal politieagent, en dat snapt hij maar steeds nietquote:
En hij heeft zijn eigen stripquote:Op maandag 3 december 2012 22:26 schreef Van_Poppel het volgende:
Dingemans is idd nog een beetje normaal.
Dierenmishandeling.quote:Op maandag 3 december 2012 22:26 schreef Specularium het volgende:
Dat gele shirt heeft binnen 10 jaar tbs voor iets.
wel het goedkopere eten, biologisch en groenten betaal je niet van een uitkeringquote:Op maandag 3 december 2012 22:27 schreef Karina het volgende:
Taart, patat, goh wat gek dat we dik zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou een krop sla kost niet zoveel hoorquote:Op maandag 3 december 2012 22:28 schreef Adelante het volgende:
[..]
wel het goedkopere eten, biologisch en groenten betaal je niet van een uitkering
Ik ga spontaan weer geloven.quote:Op maandag 3 december 2012 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit is het eindresultaat van miljoenen jaren evolutie
quote:
*Hardop lacht*quote:
Best sneu voor hemquote:Op maandag 10 december 2012 22:02 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Herhaling.
Overspannen kerel, hij mag niet met zn "vrienden" mee
Het blijft idioot dat de VPRO dit niet uitzendt.quote:Op maandag 10 december 2012 22:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
Nu ga ik naar deze kwaliteitsherhaling kijken.
Jij komt zometeen ook in beeld?quote:Op maandag 10 december 2012 22:04 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb bij die Jackie in de klas gezeten
Neequote:
Dan gaat er ergens toch wel iets misquote:Op maandag 10 december 2012 22:05 schreef Karina het volgende:
Oef het is nog erger dan ik dacht met die tattoos.
Ik bedoel de vragenstellerquote:Op maandag 10 december 2012 22:06 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
je wil weer een herhaling van Heracles zien ?
Er kan veel veranderen in een seizoenquote:Op maandag 10 december 2012 22:06 schreef Paxcon het volgende:
3e plaats zegt tie? Aan het begin zeiden ze dat Den Bosch 1e stond..
Aantal idioten is op.quote:Op maandag 10 december 2012 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er kan veel veranderen in een seizoen
Worden er geen nieuwe afleveringen meer gemaakt?
In het voorfilmpje komt ook FC Twente voor maar die is er nog niet opgeweestquote:Op maandag 10 december 2012 22:07 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er kan veel veranderen in een seizoen
Worden er geen nieuwe afleveringen meer gemaakt?
he dat komt door de spanning gekquote:Op maandag 10 december 2012 22:07 schreef Specularium het volgende:
Misschien kun je niet eten omdat je je de tyfus zuipt.
Die komt er ook nietquote:Op maandag 10 december 2012 22:07 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
In het voorfilmpje komt ook FC Twente voor maar die is er nog niet opgeweest
quote:Op maandag 10 december 2012 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ah, de buurman wil een kopje suiker lenen.
Da wisk nog jongequote:Op maandag 10 december 2012 22:10 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik loat ze munne zoon nie slaan zit ie
quote:
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Buurman wilde een kopje suiker lenen
Tyfus ik maak na een half jaar verdomme nog hetzelfde grapjequote:Op maandag 10 december 2012 22:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ah, de buurman wil een kopje suiker lenen.
quote:Op maandag 10 december 2012 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
Tyfus ik maak na een half jaar verdomme nog hetzelfde grapje
ik moet met pensioen![]()
![]()
![]()
ook exact op dezelfde tijd hequote:Op maandag 10 december 2012 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 10 december 2012 22:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[..]
![]()
![]()
Den Bosch heeft nogal wat verschillende kantenquote:Op maandag 10 december 2012 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Soms schaam ik me voor stadsgenoten
Heej jullie hebben wel Bossche Bollenquote:Op maandag 10 december 2012 22:14 schreef TheVulture het volgende:
Soms schaam ik me voor stadsgenoten
Heerlijke stad man.quote:Op maandag 10 december 2012 22:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Den Bosch heeft nogal wat verschillende kanten
die hedde overalquote:Op maandag 10 december 2012 22:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej jullie hebben wel Bossche Bollen
zekerquote:
alleen de lekkerste zijn van De Grootquote:
Het is een beetje als Johan die dezelfde anekdotes gaat vertellenquote:Op maandag 10 december 2012 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb het topic even doorgelezen zodat ik niet weer dezelfde opmerkingen maak. Ik heb een reputatie hoog te houden.
Het is een herhaling he? Dus je mag herhalenquote:Op maandag 10 december 2012 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb het topic even doorgelezen zodat ik niet weer dezelfde opmerkingen maak. Ik heb een reputatie hoog te houden.
Ja maar letterlijk hetzelfde zeggen was een beetje sneu.quote:Op maandag 10 december 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is een herhaling he? Dus je mag herhalen
Of van die users die ze eindeloos herhalen.quote:Op maandag 10 december 2012 22:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het is een beetje als Johan die dezelfde anekdotes gaat vertellen
Met een goede anekdote/opmerking recyclen is niks mis.quote:Op maandag 10 december 2012 22:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het is een beetje als Johan die dezelfde anekdotes gaat vertellen
inderdaad, kan je beter gewoon meteen jezelf quotenquote:Op maandag 10 december 2012 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja maar letterlijk hetzelfde zeggen was een beetje sneu.
Bah wat heb ik daar een hekel aanquote:Op maandag 10 december 2012 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of van die users die ze eindeloos herhalen.
Daar heb je een punt.quote:Op maandag 10 december 2012 22:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, kan je beter gewoon meteen jezelf quoten
Of iemand anders quoten.quote:
Heb je geen tv?quote:Op maandag 10 december 2012 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Chips mijn stream stopt er mee.
quote:Op maandag 14 mei 2012 22:07 schreef tong80 het volgende:
Shit ik ken hem. Den Blauwe
Ik was in het stadion toen jaar of 30 geleden ik dacht tegen SC Amersfoort. Karatetrap tegen een speler.
Den blauwe idd. Volgens mij nog in het tweede gespeeld van Den Bosch.
Wat voor stream is dit dan? Streamt RTL alle programma's?quote:Op maandag 10 december 2012 22:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Studeer tijdelijk in het buitenland dus kan geen Nederlandse TV ontvanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |