Het is een beetje als Johan die dezelfde anekdotes gaat vertellenquote:Op maandag 10 december 2012 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb het topic even doorgelezen zodat ik niet weer dezelfde opmerkingen maak. Ik heb een reputatie hoog te houden.

Het is een herhaling he? Dus je mag herhalenquote:Op maandag 10 december 2012 22:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
Heb het topic even doorgelezen zodat ik niet weer dezelfde opmerkingen maak. Ik heb een reputatie hoog te houden.

Ja maar letterlijk hetzelfde zeggen was een beetje sneu.quote:Op maandag 10 december 2012 22:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is een herhaling he? Dus je mag herhalen

Of van die users die ze eindeloos herhalen.quote:Op maandag 10 december 2012 22:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het is een beetje als Johan die dezelfde anekdotes gaat vertellen

Met een goede anekdote/opmerking recyclen is niks mis.quote:Op maandag 10 december 2012 22:18 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Het is een beetje als Johan die dezelfde anekdotes gaat vertellen

inderdaad, kan je beter gewoon meteen jezelf quotenquote:Op maandag 10 december 2012 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja maar letterlijk hetzelfde zeggen was een beetje sneu.

Bah wat heb ik daar een hekel aanquote:Op maandag 10 december 2012 22:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Of van die users die ze eindeloos herhalen.

Daar heb je een punt.quote:Op maandag 10 december 2012 22:19 schreef rubbereend het volgende:
[..]
inderdaad, kan je beter gewoon meteen jezelf quoten

Of iemand anders quoten.quote:

Heb je geen tv?quote:Op maandag 10 december 2012 22:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Chips mijn stream stopt er mee.

quote:Op maandag 14 mei 2012 22:07 schreef tong80 het volgende:
Shit ik ken hem. Den Blauwe
Ik was in het stadion toen jaar of 30 geleden ik dacht tegen SC Amersfoort. Karatetrap tegen een speler.
Den blauwe idd. Volgens mij nog in het tweede gespeeld van Den Bosch.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |