quote:Je DM-file is door een technische storing stukgegaan. Hierdoor heb je mogelijk DM's gemist. Eventueel gemiste DM's kun je hier teruglezen.
Ok.quote:
Oui, over Moorial in Kibbek.quote:
Het gaat bijna nooit over bier en tieten idd.quote:Op maandag 26 november 2012 19:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gaan ze serieus alleen voor 50+ers items maken?
quote:
Mquote:
Mathijs vindt het tof.quote:
Ik ben zó bang dat ze er in de 22e eeuw ook weer zit.quote:
Troost je, dat zien wij niet meerquote:Op maandag 26 november 2012 19:54 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik ben zó bang dat ze er in de 22e eeuw ook weer zit.
Oh ja.quote:
Dan begrijpen Henk & Ingrid het ook.quote:Op maandag 26 november 2012 19:55 schreef ddx het volgende:
Waarom gaan we opeens muzieknummers ondertitelen ?
Zodat Matthijs kan doen alsof hij de tekst begrijptquote:Op maandag 26 november 2012 19:55 schreef ddx het volgende:
Waarom gaan we opeens muzieknummers ondertitelen ?
Ik probeer al een aantal minuten een mening te formuleren in m'n hoofd maar dit dekt zo ongeveer de lading.quote:
quote:Op maandag 26 november 2012 19:57 schreef alors het volgende:
Waarom gaat hij niet Clouseau adoreren?
Als ik het lees, hoor ik het hem zingen in het Vlaamsquote:Op maandag 26 november 2012 19:58 schreef Cee het volgende:
[..]
'tis niet zo lang geleden.
Maar 't lijkt een ver verleden.
Ze heette Domino.
Of ze noemde zich zo.
En Karina....quote:Op maandag 26 november 2012 19:59 schreef Ties02 het volgende:
die man is ook de enige die het leuk vind
Idd, hij kent alle tekst.quote:Op maandag 26 november 2012 19:59 schreef Ties02 het volgende:
die man is ook de enige die het leuk vind
Ik dacht, ik geef dwdd weer eens een kans.quote:Op maandag 26 november 2012 19:59 schreef GGMM het volgende:
Ik snap serieus niet dat er zoveel mensen naar dit programma kijken. Het is dat jullie meekijken, anders zat ik nu zelf ook niet te kijken.
quote:Op maandag 26 november 2012 19:59 schreef alors het volgende:
[..]
Als ik het lees, hoor ik het hem zingen in het Vlaams
dit!quote:Op maandag 26 november 2012 19:59 schreef KingRoland het volgende:
MAKE IT STOP WAT DE NEUK IS DIT WEER
quote:Op maandag 26 november 2012 20:00 schreef Cynix ® het volgende:
Hij heeft une schotte de necque nodig.
quote:Op maandag 26 november 2012 20:00 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
En zelfs de hoeders van de wet
kijken minzaam op haar schoonheid neer.
En zelfs de flikken hebben pret
als ze sensueel voorbij marcheert.
Ongegeneerd.
Geef die man kaliumcyanidequote:
toch tijdens viquote:
als dit je wereld is..quote:Op maandag 26 november 2012 20:02 schreef Ericr het volgende:
Verging de wereld maar, verlost van deze zooi.
Eerste keer hier zekerquote:Op maandag 26 november 2012 20:04 schreef ConscienceNL het volgende:
Jullie gaan ook alles herhalen wat er wordt gezegd he
Dat is grappigquote:Op maandag 26 november 2012 20:04 schreef ConscienceNL het volgende:
Welkom op de SCquote:Op maandag 26 november 2012 20:04 schreef ConscienceNL het volgende:
quote:Op maandag 26 november 2012 20:04 schreef ConscienceNL het volgende:
We helpen de doven en slechthorenden.quote:Op maandag 26 november 2012 20:04 schreef ConscienceNL het volgende:
quote:Op maandag 26 november 2012 20:04 schreef ConscienceNL het volgende:
quote:Op maandag 26 november 2012 20:05 schreef GGMM het volgende:
quote:Op maandag 26 november 2012 20:06 schreef geindoctrineerd het volgende:
quote:Op maandag 26 november 2012 20:06 schreef Cee het volgende:
DWDD gaat ook alles zeggen wat al is herhaald he
quote:Op maandag 26 november 2012 20:07 schreef Karina het volgende:
Matthijs herhaalt alleen wat er op de autocue staat.
En niet te breed lacht en je teveel van haar gebit ziet.quote:Op maandag 26 november 2012 20:07 schreef iFok. het volgende:
Als Carice niet praat en niet zingt is ze prachtig.
Ja, ademhalen is voldoende.quote:Op maandag 26 november 2012 20:07 schreef iFok. het volgende:
Als Carice niet praat en niet zingt is ze prachtig.
Die oude man van net wil proberen haar te huren.quote:
vechtpartijquote:Op maandag 26 november 2012 20:08 schreef marcodej het volgende:
Wat is er met haar tandjes gebeurd btw?
ze heeft nieuwequote:Op maandag 26 november 2012 20:08 schreef marcodej het volgende:
Wat is er met haar tandjes gebeurd btw?
dit dus.quote:Op maandag 26 november 2012 20:08 schreef Ties02 het volgende:
Als je niet kan zingen moet je het ook niet gaan doen
neuh, haar CD is gewoon goed. Alleen als je Carice van Houten bent mag je dat blijkbaar niet maken.quote:Op maandag 26 november 2012 20:09 schreef Cee het volgende:
Lijkt me wel cool om Carice te zijn, je mag poep zingen en men vindt het ineens geniaal omdat ze zo'n goede actrice is.
quote:Op maandag 26 november 2012 20:09 schreef Meneerik2 het volgende:
Ze is niet eens zo slecht, en toch vind ik het kut. Gewoon, omdat het weer zo'n actrice is die ook even wil zingen.
quote:Op maandag 26 november 2012 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ik geniet er altijd van als mensen die bekend zijn opeens ook kunnen zingen/acteren/presenteren.
Als je BN'er wordt kan je opeens álles
En ik vind het flauw als mensen bij voorbaat zeggen dat dat niet kan.quote:Op maandag 26 november 2012 20:09 schreef GGMM het volgende:
Ik geniet er altijd van als mensen die bekend zijn opeens ook kunnen zingen/acteren/presenteren.
Als je BN'er wordt kan je opeens álles
Dan is het goed.quote:Op maandag 26 november 2012 20:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Heej, misschien heeft hij wel een saxofoon in de kast
Ik heb op m'n opleiding een biologie-boek gelezen, dat bekent niet dat ik nu varkens ontleed.quote:Op maandag 26 november 2012 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]ze heeft op haar opleiding al gezongen.
Ze gaat haar gang maar hoor, ik heb David Hasselhoff ook niet tegengehouden.quote:Op maandag 26 november 2012 20:09 schreef rubbereend het volgende:
[..]
neuh, haar CD is gewoon goed. Alleen als je Carice van Houten bent mag je dat blijkbaar niet maken.
quote:Op maandag 26 november 2012 20:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb op m'n opleiding een biologie-boek gelezen, dat bekent niet dat ik nu varkens ontleed.
http://nl.movember.com/quote:
Dat is gewoon cultquote:Op maandag 26 november 2012 20:11 schreef Cee het volgende:
Ze gaat haar gang maar hoor, ik heb David Hasselhoff ook niet tegengehouden.
Vind ik ook wel. Ze is beter dan veel andere artiesten die optreden bij DWDDquote:
Ik heb precies hetzelfde. Het was gewoon 'praten' wat ze net deed, totaal niet moeilijk.. geen moeilijke hoge tonen of uithalen... niks bijzonders. En dan wordt het de hemel ingeprezen alsof ze net Mozart stukken heeft geschrevenquote:Op maandag 26 november 2012 20:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Ze gaat haar gang maar hoor, ik heb David Hasselhoff ook niet tegengehouden.
Misschien dat ik die hele CD van haar nog een kans geef maar wat ik tot dusver heb meegekregen vond ik tenenkrommend.
Het is uiteindelijk wel belangrijk geweest voor de emancipatie van de gehandicapten. Nu is het erg achterhaald, en is de wijk ook onderdeel van een renovatie en verandering.quote:Op maandag 26 november 2012 20:12 schreef Specularium het volgende:
Toen was dat allemaal op papier nog een nobel idee.
net als FC Twentequote:
Rutte II zal binnenkort T4 wel weer introduceren.quote:Op maandag 26 november 2012 20:14 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk wel belangrijk geweest voor de emancipatie van de gehandicapten. Nu is het erg achterhaald, en is de wijk ook onderdeel van een renovatie en verandering.
Gelijk tegen PEC Zwolle is nog erger dan verliezen van Fietstasquote:
Avondvullend graag.quote:
Ik ben bang dat ik je kwijt ben.quote:Op maandag 26 november 2012 20:17 schreef Tem het volgende:
[..]
Wie zijn groningse vriend zei dit vannacht ook?
Ik ook, ook van dit topic. Normaal gesproken heeft het klagen nog samenhang met de uitzending.quote:
Komt binnenkort een Connie Palmen marathonuitzending van 12 uur. Om geld in te zamelen voor actieve euthanasie.quote:
idd, voortaan eerst de gasten checken op de website.quote:Op maandag 26 november 2012 20:18 schreef Stofje het volgende:
Ik overweeg DWDD te schrappen van mijn dagelijkse tv-avond!
quote:Op maandag 26 november 2012 20:18 schreef GGMM het volgende:
Mies Bouwman is een heks.
Ze liet de directeur van RTL7 niet eens uitpraten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |