Bijnaquote:Op woensdag 28 november 2012 21:11 schreef Jumpsje het volgende:
Is het al Sinterklaas?!
Ik heb net 2 cadeautjes voor mezelf besteld om sinterpapa te helpen die mij had getrokken hahaha! Een haaknaald met scherpe punt en het boek '250 naaitips en -technieken'. :-D
quote:Op woensdag 28 november 2012 16:09 schreef Angelof9 het volgende:
Met die Moose die een tijdje geleden heb gemaakt.
Deze:
[ afbeelding ]
Mag ik vragen waar je dat gekocht hebt? Ik wil al jaren weer Caron SS hebben, maar uit Amerika zijn de verzendkosten insane.quote:Op woensdag 28 november 2012 15:13 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Tis idd 100% acryl. Het is ook echt super zacht en tot nu toe pluist het (nog) niet.
Toch gek eigenlijk...sommige zweren bij acryl terwijl de andere er niet mee kan werken.
Maar ik kan dit zeker aanraden..;)
bij woolly.nl gewoon een nederlandse webshop dus met prima servicequote:Op woensdag 28 november 2012 22:16 schreef Nerys het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je dat gekocht hebt? Ik wil al jaren weer Caron SS hebben, maar uit Amerika zijn de verzendkosten insane.
quote:Op woensdag 28 november 2012 22:24 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
bij woolly.nl gewoon een nederlandse webshop dus met prima service
Ja, maar dat bobbelige kreeg ik niet weg, snap niet helemaal hoe dat kanquote:Op donderdag 29 november 2012 11:43 schreef trui het volgende:
heb je de ringen flink stevig opgevuld? ik zie hier en daar nog wat bobbeligs nl.
over vullen gesproken, ik had laatst een keer geen vulling meer en heb toen een ikea-kussen opengeknipt, maar dat werkt toch stukken minder prettig dan die fiberfill uit zo'n zak vind ik. je BLIJFT maar proppen, het is op een of andere manier nooit genoeg. en 't pluist er meer doorheen ook. zuinig als ik ben wil ik dit nu wel eerst opmaken maar ik kijk uit naar 't moment dat ik weer 'gewone' vulling kan gaan gebruiken.
blijven rollen tussen je handenquote:Op donderdag 29 november 2012 11:44 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ja, maar dat bobbelige kreeg ik niet weg, snap niet helemaal hoe dat kan
kan nu nogquote:Op donderdag 29 november 2012 11:51 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Nu nog, nu hij dicht en afgevuld is? of bedoel je tijdens het vullen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |